bij Beursquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die tent is echt baasAchter de Coolsingel neem ik aan ?
lieverd ik weet niet wat je lult maar ik moet 1 maart gewoon werken en ga 's avonds op de trein naar Den Haag naar m'n tante, en ga zondagmiddag weer terug vanaf Den Haag CS naar huisquote:
dan kun je ook ff een tripje langs rotterdam makenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
lieverd ik weet niet wat je lult maar ik moet 1 maart gewoon werken en ga 's avonds op de trein naar Den Haag naar m'n tante, en ga zondagmiddag weer terug vanaf Den Haag CS naar huisdáár hebben we 't over
heb ik geen geld voorquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dan kun je ook ff een tripje langs rotterdam maken![]()
en het t is toch maar een minimeet
Sjaak Afhaakquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
heb ik geen geld vooren de tijd ook niet
aanstellerquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:23 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik vind 010 zo'n vies woord dat ik het niet
over mijn lippen krijg. En ik ga er niet heen.
Ik spring liever voor een trein dan dat ik ook
maar 1 stap in de vunzige k stad zet.
Welke dag is 1 maart?quote:
Zomaar haten.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:23 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik vind 010 zo'n vies woord dat ik het niet
over mijn lippen krijg. En ik ga er niet heen.
Ik spring liever voor een trein dan dat ik ook
maar 1 stap in de vunzige k stad zet.
vrijdagquote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:24 schreef Piye het volgende:
[..]
Welke dag is 1 maart?
[..]
Zomaar haten.
quote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:24 schreef Piye het volgende:
[..]
Welke dag is 1 maart?
[..]
Zomaar haten.
Aha, ja dat is een beetje veel.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:26 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
[..]![]()
Garpsjun
Maar het is wel veel te ver om heen te gaan voor een meet.
zit pak;'m beet 4 uur in het OV
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |