kweenie of daar atm echt animo voor is, ben zelf momenteel ff chill de forumz aant afstruinen en meestal gaat dat niet tegelijk met tcquote:
Boks ik ook. Amsterdamse diaspora for life.quote:
is leuk, dna kun je mij zienquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
kweenie of daar atm echt animo voor is, ben zelf momenteel ff chill de forumz aant afstruinen en meestal gaat dat niet tegelijk met tc
waars mono eigenlijk?
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:01 schreef Piye het volgende:
[..]
Boks ik ook. Amsterdamse diaspora for life.
Rotterdam.quote:
Beneden? Je woont boven een kroeg?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:03 schreef Amarantha het volgende:
Als mijn sigaretje zo goed valt ga ik misschien even beneden kijken, alleen beetje jammer dat er kut muziek optreed hier vanavond
Nee, we hebben hier gewoon altijd open sessie enz en 1x per maand bandjes uit het buitenland, wat zich afspeelt in onze kelder die best wel groot is. Is geen kroeg hahaquote:
Ik vind Rotterdam niks, mja.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:05 schreef Piye het volgende:
[..]
Rotterdam.
Leuke stad wel, jammer van die club.
[..]
Beneden? Je woont boven een kroeg?
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:01 schreef Piye het volgende:
[..]
Boks ik ook. Amsterdamse diaspora for life.
maak tc dan en dm naar mensenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
is leuk, dna kun je mij zien
das naarquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:03 schreef Amarantha het volgende:
Als mijn sigaretje zo goed valt ga ik misschien even beneden kijken, alleen beetje jammer dat er kut muziek optreed hier vanavond
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee, we hebben hier gewoon altijd open sessie enz en 1x per maand bandjes uit het buitenland, wat zich afspeelt in onze kelder die best wel groot is. Is geen kroeg hahaGewoon een groot gebouw
Hoezo niet?quote:
Hmm als ik die had haha. Of ik ben in de war, hoor nog niet echt muziek ofzo. Oh nee toch niet. Bleghquote:
Dat vinden veel mensen inderdaad.quote:
Ja dat bedoel ik, vage thema'squote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:15 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat vinden veel mensen inderdaad.Ik vind de gebouwen niet lelijk eigenlijk. Alleen ze passen vaak totaal niet bij elkaar, dat verpest het wel een beetje. Voordeel tov Amsterdam is wel, dat je een beetje normaal door het centrum kan lopen en de shops niet allemaal toeristenprijzen hanteren. Verder vind ik Amsterdam wel beter.
Ik bedoel niet de toeristen zelf. Ik bedoel de coffeeshops waar je minstens 10 euro voor een gram betaalt. Je reinste oplichting is het.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik, vage thema'sMaar oke dat van de toeristen heb je gelijk in, ik wil ze echt met een uzi afschieten hier op hun fokking Mac Bike
Nou geweldig. Hier in Drenthe heb je telkens Duitsers op vakantie. Godver, vooral toen ik nog bij mijn pa woonde. Die woonde in een wijk waar ook een vakantiepark is, elke vakantie hoor je alleen maar Duitsers om je heen als je naar de winkel ging! Coffeeshop zit er dan ook vol meequote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:19 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik bedoel niet de toeristen zelf. Ik bedoel de coffeeshops waar je minstens 10 euro voor een gram betaalt. Je reinste oplichting is het.Toeristen vind ik wel leuk juist.
Ohhh, ja in t centrum is dat idd zo, hier niet. Ik woon niet in 't centrum, maar idd bij bulldog ofzo betaal je 10 euro voor shitwiet.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:19 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik bedoel niet de toeristen zelf. Ik bedoel de coffeeshops waar je minstens 10 euro voor een gram betaalt. Je reinste oplichting is het.Toeristen vind ik wel leuk juist.
Zijn die zo vervelend dan?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou geweldig. Hier in Drenthe heb je telkens Duitsers op vakantie. Godver, vooral toen ik nog bij mijn pa woonde. Die woonde in een wijk waar ook een vakantiepark is, elke vakantie hoor je alleen maar Duitsers om je heen als je naar de winkel ging! Coffeeshop zit er dan ook vol mee
Dan heb je er geen last van inderdaad. Ik ben buiten het centrum ook eens naar boerenjongens geweest, daar heb ik niks op aan te merken (behalve dan dat die homo's geen white choco haddenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ohhh, ja in t centrum is dat idd zo, hier niet. Ik woon niet in 't centrum, maar idd bij bulldog ofzo betaal je 10 euro voor shitwiet.
Ik vind de Duitse taal best wel vervelendquote:
hehe, boerenjongens is 2 min fietsen voor mijquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:25 schreef Piye het volgende:
[..]
Zijn die zo vervelend dan?
[..]
Dan heb je er geen last van inderdaad. Ik ben buiten het centrum ook eens naar boerenjongens geweest, daar heb ik niks op aan te merken (behalve dan dat die homo's geen white choco hadden).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |