Waarom reageert niemand op mijn Furby post?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:24 schreef Moira. het volgende:
ERMAHGERD NIEUWE FURBYS
ik en mijn ouders waren altijd te pauper voor een Furby
Omdat furby's kut zijnquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waarom reageert niemand op mijn Furby post?
Wij moeten de andere FOK!ers maar eens wat manieren gaan leren dus.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
ik post hier tegenwoordig 100 per dag ofzoen al 2 jaar geen nieuwe notes
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waarom reageert niemand op mijn Furby post?
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:43 schreef Monopoly het volgende:
Zoals ik gisteren al zei: Op de stonermeet ga ik er ook gewoon ééntje roken. Op het gemak, niet zo'n sterke want dan ben ik zo nokkie denk ik![]()
Gewoon chill met chille mensen.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:30 schreef Piye het volgende:
[..]
Wij moeten de andere FOK!ers maar eens wat manieren gaan leren dus.
Vooral Vaseline_ dat is echt een boefje.
Dan moet Mono je maar ff in de OP zettenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:29 schreef Gummiebeer het volgende:
Ik blow al een te lange tijd Moira. Een jaartje of 20 om precies te zijn
HEUL NIETquote:
Ja maar Vas mag datquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:30 schreef Piye het volgende:
[..]
Wij moeten de andere FOK!ers maar eens wat manieren gaan leren dus.
Vooral Vaseline_ dat is echt een boefje.
Dat zou leuk zijnquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dan moet Mono je maar ff in de OP zetten
Ja is misschien wel weer een ideetje voor vanavondquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:31 schreef Amarantha het volgende:
Dus.. Ik blijf de hele avond op mijn kamer. Tinychat?
Haha jij ook hequote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:31 schreef Monopoly het volgende:
OUD / Neefje betrapt...
Kom eens met serieuze tips!
Yeah, lijkt me leuk. Misschien ren ik af en toe even weg maar ja..quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja is misschien wel weer een ideetje voor vanavond
Morgen kan ik uitslapenDus geen schrik om 12:15 dat ik om 12:00 op werk had moeten zijn
mono doe Gummiebeer ff in de OP, en vallen er meer mensen te hosselen voor nog een tc vanavond?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:31 schreef Monopoly het volgende:
OUD / Neefje betrapt...
Kom eens met serieuze tips!
ik had er geenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wel, kloteding hield z'n bek nooit.
Omdat je altijd stout bent.quote:
Ik ga lekker biertjes drinken vanavond.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
mono doe Gummiebeer ff in de OP, en vallen er meer mensen te hosselen voor nog een tc vanavond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |