nawwwquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Nee, te weinig geslapen waardoor ik mega beroerd was. Ben net sinds half 7 weer wakker
mooie tijdenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:12 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]Maar in ieder geval, weet je nu waar je lekker kan trollen. xd
Sowieso mis ik d het site-kapen van vroeger
Een maand lang 't forum overnemen en terroriseren
Net zoals op xsenoxd
Ben je ooit bij de Dreadlock en jetset geweest?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zal ik vast eens proberen als ik daar vanaf september weer studeer
maar heb ook niks tegen k2 hoor, vind 't prima te roken
Ja FOK! is wel een beetje gay geworden in dat opzicht.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
wat is dat voor bullshit dan
Jammer dat de tijden voorbij zijn dat je hier een topic over kon maken in ONZ en het dan gewoon een prachtig mooie troll-reeks werd
Saaie mensen?quote:
Mag dat niet meer?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:15 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja FOK! is wel een beetje gay geworden in dat opzicht.
Pffooo wat konden mensen happen zeg en hysterie schoppenquote:
Nee maar ik weet niet of ik me goed genoeg voel, Begin ook vet buikpijn te krijgen nuquote:
Nee en tieten mogen ook al niet.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:16 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Saaie mensen?
[..]
Mag dat niet meer?
haha denk 't niet, ben daar maar 1x een coffeeshop binnen geweest (bij 't station zo via die fiets-weg langs 't politiebureau) maar weet de naam daar van niet meerquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:14 schreef Serpenthax het volgende:
[..]
Ben je ooit bij de Dreadlock en jetset geweest?
helaaschquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:15 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja FOK! is wel een beetje gay geworden in dat opzicht.
Haha ja weet ook nog dat we een tijdje hebben lopen trollen op bokt.nlquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:16 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Pffooo wat konden mensen happen zeg en hysterie schoppen
Godvertering*proest*
Je hoefde maar in je vingers te knippen, en je had die hele site
op hun achterste poten.
Moet wel anders moet je weer terug op zwartquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:18 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb in het verleden nog wel eens getrollt in OUDWas ook altijd prachtig daar.
Nu ben ik gewoon een brave jongen.
Ik doe meequote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:19 schreef Monopoly het volgende:
Toch maar weer een klein trolletje opzetten. Even een puik forum zoeken.
Daar was ik niet bij, maar ik ben nu zelfstabndig troller op diverse sites.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha ja weet ook nog dat we een tijdje hebben lopen trollen op bokt.nl
Je bent nu MOD-jequote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:18 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb in het verleden nog wel eens getrollt in OUDWas ook altijd prachtig daar.
Nu ben ik gewoon een brave jongen.
Devildudes !!!!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:19 schreef Monopoly het volgende:
Toch maar weer een klein trolletje opzetten. Even een puik forum zoeken.
61 notes come at me, waarvan eentje van Monoquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:20 schreef Moira. het volgende:
Ik ben sowieso wel braaf eigenlijk. Mijn totale aantal van 8 notes slaat echt nergens op![]()
En niet eens een positieve note ertussen![]()
Ja jongen maar als je 600 posts per dag hebt móét er ook wel veel kuts tussen zittenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
61 notes come at me, waarvan eentje van Mono
Je kan altijd nog niet gaan als je je niet goed voelt...quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee maar ik weet niet of ik me goed genoeg voel, Begin ook vet buikpijn te krijgen nu
Nog steeds jammer he, dat je niet kan zien we je genote heeftquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
61 notes come at me, waarvan eentje van Mono
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja jongen maar als je 600 posts per dag hebt móét er ook wel veel kuts tussen zitten
Allemaal. Het stikt van de spelfoutenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:21 schreef Moira. het volgende:
Noem ff een leuk topic op dat angelbabes/devildudes forum dan
Jammer weerquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:22 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Allemaal. Het stik van de spelfouten
Noem de Crew daar zwakbegaafd![]()
, Heeeerlijk, gewoonweg heerlijk !
Ik kom er niet op helaas
ideaal daar. Er zitten daar 3 shops in een steegje waardoor je gewoon zonder problemen 15 gram kan halen. 2 straten verderop zit er nog een dus kun je nog eens 5 gram halen. die lucky luke heeft goeie hasjquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:18 schreef Moira. het volgende:
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 19:14 schreef Serpenthax het volgende:
[..]
Ben je ooit bij de Dreadlock en jetset geweest?
haha denk 't niet, ben daar maar 1x een coffeeshop binnen geweest (bij 't station zo via die fiets-weg langs 't politiebureau) maar weet de naam daar van niet meer
Stik is geen spelfout.quote:
Buikgriep ?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:23 schreef Amarantha het volgende:
Ah bah, weer over mijn nek gegaanLife sucks
Ja, dit was voor mij een open deurtje om in de stoners topic te komenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:24 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Stik is geen spelfout.
Er mist alleen een t om er een ander kloppend woord van te maken.
Beetje jammer weer.
Ik weet niet eens hoeveel ik er hebquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:24 schreef Piye het volgende:
Hebben jullie allemaal betaald om je notes in te zien?
Nee, ik ben gewoon fucked up van binnen af en toe. Heb wel besloten dat ik niet op verjaardag ga maar lekker vroeg weer mijn bedje in gaquote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:25 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ja, dit was voor mij een open deurtje om in de het stoners topic te komen
Dat had veel makkelijker gekundquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:25 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ja, dit was voor mij een open deurtje om in de stoners topic te komen
Meeten op Jupiter?quote:
38 Posts per dag, 10 notes. Come at me sis.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja jongen maar als je 600 posts per dag hebt móét er ook wel veel kuts tussen zitten
Kan je bij abonnementen zien.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:25 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoeveel ik er heb
quote:
dm ff wat linkjes hahaquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:22 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Allemaal. Het stikt van de spelfouten
Noem de Crew daar zwakbegaafd![]()
, Heeeerlijk, gewoonweg heerlijk !
Ik kom er niet op helaas
Ja en toen bleek dat ik nog geen notes heb.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:24 schreef Piye het volgende:
Hebben jullie allemaal betaald om je notes in te zien?
Ik ben al voorzien van een lekkere PP van mijn vaste shopquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:26 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dat had veel makkelijker gekund
Gewoon vragen wie nog een goed wietje weet voor deze mooie avond
Tips en trucs etc.
quote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:26 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ja en toen bleek dat ik nog geen notes heb.
Lieve schat, 3e of 4e keer dat ik vertel dat ik niet op de site kan komen door een banquote:
PP noem ik gekscherend een Pooier Plantjequote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:26 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik ben al voorzien van een lekkere PP van mijn vaste shop
nice nice, zal wel een keertje met wat goeie studiegenoot-stoners kiekenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:23 schreef Serpenthax het volgende:
[..]
ideaal daar. Er zitten daar 3 shops in een steegje waardoor je gewoon zonder problemen 15 gram kan halen. 2 straten verderop zit er nog een dus kun je nog eens 5 gram halen. die lucky luke heeft goeie hasj
goeie shitquote:
ben je mede-stoner dan?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:25 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ja, dit was voor mij een open deurtje om in de stoners topic te komen
ik post hier tegenwoordig 100 per dag ofzoquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:26 schreef Piye het volgende:
[..]
38 Posts per dag, 10 notes. Come at me sis.
[..]
Kan je bij abonnementen zien.
ohquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:27 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Lieve schat, 3e of 4e keer dat ik vertel dat ik niet op de site kan komen door een ban(K) .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |