Jeez, dat is fucking neppe shitquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha niceIk heb nog steeds altijd de goedkoopste die er hier in de shop te krijgen is (K2 ofzo), pauper 4 life jwz
Ahh die namen alleen al doen me denken aan de Sugababes en Superdudes waar vroeger al alle kansarme scooterjeugd kudo's uitdeelden aan elkaar enzoquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:03 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Devildudes en Angelbabes punt nl![]()
Te grappig dit !
Oh je kent het?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jeez, dat is fucking neppe shit
hihi ja plus het is gevaarlijk buiten enzoquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:03 schreef Piye het volgende:
Ik wou dat ik jullie gisteren had gezien.
Daarom moet je dus nooit je zolderkamer verlaten.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha niceIk heb nog steeds altijd de goedkoopste die er hier in de shop te krijgen is (K2 ofzo), pauper 4 life jwz
Ja net zoals Thai wiet enzoquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh je kent het?
Ik ben echt geen kenner als het om wiet gaat ofzo. Ik koop gewoon de goedkoopste shit en word er stoned van, dan is 't prima
Maar dan voor gothics.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ahh die namen alleen al doen me denken aan de Sugababes en Superdudes waar vroeger al alle kansarme scooterjeugd kudo's uitdeelden aan elkaar enzo
K2 en WW zijn toch gewoon dezelfde prijsklasse?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja net zoals Thai wiet enzoKan je beter white widow nemen, is maar 2 euro duurder
Ja klopt, maar deze is zo dieptriestquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ahh die namen alleen al doen me denken aan de Sugababes en Superdudes waar vroeger al alle kansarme scooterjeugd kudo's uitdeelden aan elkaar enzo
ja bij ons maar 1, K2 is 7 pg en WW 8.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja net zoals Thai wiet enzoKan je beter white widow nemen, is maar 2 euro duurder
Binnenhof is een chille tentquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:05 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]die ken ik !
Chocolope hadden ze ook in Zwolle
Shop met de naam ' Binnenhof '
wat is dat voor bullshit danquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:07 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ja klopt, maar deze is zo dieptriest
Je mag bijv. ook geen FOK! benoemen ( wat al bestraft moet worden )
Je mag niet zeggen Mentos, Campina o.i.d.
Echt te bizar.
watskeburrrrtquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:10 schreef Amarantha het volgende:
Ik leef weer, hoewel ik wel enorme hartkloppingen heb
Bad trip gehad?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:10 schreef Amarantha het volgende:
Ik leef weer, hoewel ik wel enorme hartkloppingen heb
Hehe ja gemixt klapt echt hard inquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
ja bij ons maar 1, K2 is 7 pg en WW 8.
Dat nam ik eerst ook altijd omdat dat naast sneeuwwitje de enige was die ik kendemaar merkte toch nooit echt verschil, stoned is voor mij stoned. Hoewel ik, nu ik meer blow, waarschijnlijk wel verschil zal merken als ik iets anders probeer.
Bij Henk afgelopen week gruis gerookt van alles door elkaar, daar werd ik wel echt weer tantoe skaffa van
New Balance is kwalitatief de beste, maar tantoe duur.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Binnenhof is een chille tentKan daar boven wel redelijk zitten, alleen ik ben 2 meter en stoot mijn kop overal. Vooral als je na het smoken en knettershigh weer weg gaat
Dan heb je die uit nijmegen nog niet gehad. K2 is super goed daar. Maar eigenlijk alles wel...quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
quote:
Nee, te weinig geslapen waardoor ik mega beroerd was. Ben net sinds half 7 weer wakkerquote:
Oh ok. Doe maar rustig aanquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Nee, te weinig geslapen waardoor ik mega beroerd was. Ben net sinds half 7 weer wakker
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
wat is dat voor bullshit dan
Jammer dat de tijden voorbij zijn dat je hier een topic over kon maken in ONZ en het dan gewoon een prachtig mooie troll-reeks werd
ga dat van m'n aankomende loon maar eens kopen denk ik, zit al die thc die overal is uitgezakt enzo ook in en is nog best goedkoopquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hehe ja gemixt klapt echt hard inWel lekker
Zal ik vast eens proberen als ik daar vanaf september weer studeerquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:11 schreef Serpenthax het volgende:
[..]
Dan heb je die uit nijmegen nog niet gehad. K2 is super goed daar. Maar eigenlijk alles wel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |