Ik houd graag mijn uitgaves bij. Ik verdien nog niet zo veel dat ik mijn stufi moet terugbetalenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Waarom zou je zo'n programma nodig hebben?
quote:
En datquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat zegt 'ie toch?Omdat hij normaal excelsheets maakt
Kill Bill?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:32 schreef Tchock het volgende:
Vol. 1: [ afbeelding ]
Vol. 2: [ afbeelding ]
Als jullie ze niet compleet afmaken word ik boos. Net als die falers van NEC gister.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:35 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Kill Bill?
Ik ga naar het stadion allen, fijne dag nog
Ga je wel eens naar uitwedstrijden?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als jullie ze niet compleet afmaken word ik boos. Net als die falers van NEC gister.
Nee, nooit eigenlijk. Geen idee met wie ik zou moeten gaan en alleen wil ik niet. Mijn vrienden zijn niet bepaald voetbalfansquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ga je wel eens naar uitwedstrijden?
Oh nee, mijne ook niet echtquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, nooit eigenlijk. Geen idee met wie ik zou moeten gaan en alleen wil ik niet. Mijn vrienden zijn niet bepaald voetbalfansAlleen studievrienden wel, maar die hoeven alleen naar Ajax - PEC en toen kon ik niet.
Jezus wat klinkt dit lekkerquote:Cranachan (Scottish Gaelic: Crannachan Scottish Gaelic pronunciation: [ˈkʰɾan̪ˠəxan]) is a traditional Scottish dessert. In modern times it is usually made from a mixture of whipped cream, whisky, honey (preferably heather honey), and fresh raspberries, with toasted oatmeal soaked overnight in a little whisky.
Dat stond ook op het menu ja maar ik sla het beleefd af. Geen orgaanvleesliefhebber.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:02 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Lekker man. Vooraf een goed bord haggis.
Inderdaad!quote:
Kan best lekker zijn. Zwezerik oid.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat stond ook op het menu ja maar ik sla het beleefd af. Geen orgaanvleesliefhebber.
Dat zal met kill bill wel leuk zijn, gebeurd niks anders in die filmquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:04 schreef Tchock het volgende:
Overigens hebben de ondertitels van deze film ook alle geluiden al beschrijvend er in, het is zo irritant
[screams]
[grunts]
[loud thud]
[screaming continues]
Preciesquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:05 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat zal met kill bill wel leuk zijn, gebeurd niks anders in die film
Irritant is dat inderdaadquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:04 schreef Tchock het volgende:
Overigens hebben de ondertitels van deze film ook alle geluiden al beschrijvend er in, het is zo irritant
[screams]
[grunts]
[loud thud]
[screaming continues]
Hier nog één.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat stond ook op het menu ja maar ik sla het beleefd af. Geen orgaanvleesliefhebber.
English for the hearing impaired. Je zou op subscene kunnen kijken naar andere subs.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:04 schreef Tchock het volgende:
[screams]
[grunts]
[loud thud]
[screaming continues]
Da's voor de koeien.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:07 schreef Yreal het volgende:
Nog steeds zo achterlijk dat er een trajectcontrole is geīnstalleerd tussen leiden en den haag. Gewoon rechtdoor door een weiland en dan mag je 100
Vreselijk irritant ja dat ze op mooie rechte brede wegen een max. van 100 hebben.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:07 schreef Yreal het volgende:
Nog steeds zo achterlijk dat er een trajectcontrole is geīnstalleerd tussen leiden en den haag. Gewoon rechtdoor door een weiland en dan mag je 100
Ik wil het wel proeven maar om het echt te bestellen gaat ook weer zo verquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:08 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
English for the hearing impaired. Je zou op subscene kunnen kijken naar andere subs.
en dat je straks op amsterdam -> Den haag gewoon 3x een trajectcontrole paktquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:10 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Vreselijk irritant ja dat ze op mooie rechte brede wegen een max. van 100 hebben.
Keek Verbeek nog boos naar je ?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:10 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik wist niet meer zeker of ie aanstaat...
toen haalde de az spelersbus mij nog in ook
ik twijfelde of ik moest zwaaien ofzoquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:11 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Keek Verbeek nog boos naar je ?
Ja als dan blijkt dat je het niet lust zit je.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik wil het wel proeven maar om het echt te bestellen gaat ook weer zo verMoest menu opgeven voor volgende week Schotland
Trajectcontroles zijn irritant ook.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:11 schreef Yreal het volgende:
[..]
en dat je straks op amsterdam -> Den haag gewoon 3x een trajectcontrole pakt
Big deal, dan ga je naar de snackbarquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:12 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ja als dan blijkt dat je het niet lust zit je.
Beter van niet. Verbeek heeft al snel het gevoel dat de veiligheid van zijn spelers niet meer gegarandeerd kan worden.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:12 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik twijfelde of ik moest zwaaien ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |