PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Kan hendig sjiek hoor. Als je flanken hebt die meeverdedigen en 1 echte CDM en 1 multifunctionele CM hebt..quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:51 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
lijkt mij dat het wel zou moeten kunnen ja
[..]
Dan moet je echt zelf heel goed zijn in aanvallen, denk dat het te lastig is deze pace editie.
Omdat het een fijner systeem is dan een vlakke 433.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, zeker met die IF's. Maar er zijn zat opstellingen met Rw/LW dus waarom pak je deze dan
Mooi teamquote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:57 schreef wieisboos het volgende:
Mijn eerste 4-5-1 team dit jaar, hoop dat het wat is
ik ga wel verlies maken op die UP'smaar yolo want ik had gister IF Yoshida
Fabiano (Porto) is veel beter dan Neto imo.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:57 schreef wieisboos het volgende:
Mijn eerste 4-5-1 team dit jaar, hoop dat het wat is
ik ga wel verlies maken op die UP'smaar yolo want ik had gister IF Yoshida
197 en zulke statsquote:[quoten gaat weer lekker]
Fabiano (Porto) is veel beter dan Neto imo.
Heb met allebei gespeeld en vond ze gelijkwaardig. En Neto heeft long throw trait, daar geil ik opquote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:00 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Fabiano (Porto) is veel beter dan Neto imo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile like you mean it
www.wefut.com
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:02 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen die speed van Fabianovan welke site komt dat dan fucking lelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
e: oh![]()
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:03 schreef Thorb het volgende:
[..]
van welke site komt dat dan fucking lelijk
e: oh
Vuilequote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:03 schreef Thorb het volgende:
[..]
[..]
Je "moet" ook lengte, wf/skills en work rates in dat overzicht zetten zodat alles in 1 oogopslag te zien is.quote:
[..]
Het is nog niet afquote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:05 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Je "moet" ook lengte, wf/skills en work rates in dat overzicht zetten zodat alles in 1 oogopslag te zien is.
./:::::::::::::::|:::::::::::::::::::"-,:::::::\:::|¯¯¯"""~-,~,_/::::::::,':::/ HEY YOU JUST GOT HEREquote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:05 schreef Lindgren. het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/build/5880276/#squad-player
Hoe afmaken dan.Ik lauf vast.
link werkt nietquote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:05 schreef Lindgren. het volgende:
doet het nietquote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:05 schreef Lindgren. het volgende:
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:06 schreef DutchSL het volgende:
[..]
./:::::::::::::::|:::::::::::::::::::"-,:::::::\:::|¯¯¯"""~-,~,_/::::::::,':::/ HEY YOU JUST GOT HERE
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::"~-,_::|::\: : : : : : |: : \::::::::/:/
::::::::::::::::::::::::::::::",:::::::::::::"-':::\: : : : : : |: : :\::::::\ AND THIS IS CRAZY
::::::::::::::::::::::::::::::::",:::::::::::::: ::::\: : : : : : \: : : |:::::;;\
::::::::::::::::::"-,:::::::::::::::",:::::::::::::::/|\ ,: : : : : : : |::::,'/|::::| BUT THERE'S NOTHING HERE
:::::::::::::::::::::"-,:::::::::::::::"-,_::::::::::\|:/|,: : : : : : : |::: |'-,/|:::|
::::::::::::::::::::::::"~-,_::::::::::::::"~-,_:::"-,/|/\::::::::::: \::: \"-/|::| IT MIGHT BE SOMEWHERE ELSE
:::::::::::::::::::::::::::::::"~-,__:::::::::::',"-,:::"_|/\:|\: : : : \::\":/|\|
Stom, nog niet opgeslagen.quote:
Mohamed Sissoko zou best oké zijn voor de balans, denk ik.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:07 schreef Lindgren. het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/5880276/#squad-player
Die dus.
Ik vind de titel wat misleidend.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:07 schreef Lindgren. het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/5880276/#squad-player
Die dus.
90 standing tackle in game ziet er ook wel fap uit.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:08 schreef Reemi het volgende:
[..]
Mohamed Sissoko zou best oké zijn voor de balans, denk ik.
En 90 strength dan ook. En dan die lengte.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
90 standing tackle in game ziet er ook wel fap uit.
Linkt alleen voor geen meter.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:10 schreef Reemi het volgende:
[..]
En 90 strength dan ook. En dan die lengte.
die ziet er wel vet uit zoquote:
Een LM hoeft niet te koppen, alleen maar mee rennen met de tegenstander en dat doet hij wel met zijn high/high.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:14 schreef Tim86 het volgende:
Een LM opstellen van 1.65m in dit systeem is zelfmoord
quote:
63 strength icm zijn lengte is dodelijk, laat ik het dan zo zeggen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:15 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Een LM hoeft niet te koppen, alleen maar mee rennen met de tegenstander en dat doet hij wel met zijn high/high.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |