abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122988090
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 15:05 schreef BlueRoom het volgende:

[..]

maar dan nog wordt het niet gerunned na opnieuw inloggen
Ik denk dat jij maar gewoon moet blijven werken met je UACtje aan. :'), niets om je zorgen over te maken.
Op dinsdag 29 januari 2013 17:07 schreef Gulmez het volgende:
ALS ZE MIJN ZUSJE ZOUDEN BEDREIGEN WAT ZOU JIJ DOEN IK GA ME ZUSJE NIET KAPOT LATEN ZIEN GAAN snap dat
pi_122988635
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 15:05 schreef mschol het volgende:

[..]

dan wordt het wel gerund na opnieuw opstarten...
zit te googlen maar kan er erg weinig over vinden
hoor het uiteraard graag
pi_122988793
quote:
14s.gif Op zondag 17 februari 2013 15:06 schreef Souteneur het volgende:

[..]

Ik denk dat jij maar gewoon moet blijven werken met je UACtje aan. :'), niets om je zorgen over te maken.
ik maak me al 10 jaar geen zorgen en in die 10 jaar is er nog nooit een bedrag van mijn bankrekening afgeschreven of belangrijke files gewist, ook nooit klachten gehad over spam die verstuurd is van mijn gmail account.

Je kan wel bijdehand doen, als je niet met een goed verhaal komt overtuig je mij gewoon niet
pi_122988911
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 15:21 schreef BlueRoom het volgende:

[..]

ik maak me al 10 jaar geen zorgen en in die 10 jaar is er nog nooit een bedrag van mijn bankrekening afgeschreven of belangrijke files gewist, ook nooit klachten gehad over spam die verstuurd is van mijn gmail account.

Je kan wel bijdehand doen, als je niet met een goed verhaal komt overtuig je mij gewoon niet
Dat hoef ik ook niet. En het zal ook waarschijnlijk gewoon goed gaan met UAC aan. Echter bestaat er wel een kans dat het een keer mis gaat. UAC biedt niet 100% bescherming. En uitleggen waarom heeft geen zin, en dat gaat ook een te groot verhaal worden.

Misschien dat mensen op T.net je het wel uit willen leggen.
Op dinsdag 29 januari 2013 17:07 schreef Gulmez het volgende:
ALS ZE MIJN ZUSJE ZOUDEN BEDREIGEN WAT ZOU JIJ DOEN IK GA ME ZUSJE NIET KAPOT LATEN ZIEN GAAN snap dat
pi_122989064
quote:
14s.gif Op zondag 17 februari 2013 15:24 schreef Souteneur het volgende:

[..]

Dat hoef ik ook niet. En het zal ook waarschijnlijk gewoon goed gaan met UAC aan. Echter bestaat er wel een kans dat het een keer mis gaat. UAC biedt niet 100% bescherming. En uitleggen waarom heeft geen zin, en dat gaat ook een te groot verhaal worden.

Misschien dat mensen op T.net je het wel uit willen leggen.
10 jaar veilig is een trackrecord die ik goed genoeg vind, als het mis gaat heb ik altijd backups
ik hou het zoals het nu is
nogmaals: als het allemaal zo duidelijk is kan je vast wel een link geven
pi_122989295
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 15:21 schreef BlueRoom het volgende:

[..]

dat is werkelijk je criteria waarop jij vindt dat je veilig bent?
dan ben ik al 20 jaar veilig, minimaal..
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_122989474
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 15:32 schreef mschol het volgende:

[..]

dat is werkelijk je criteria waarop jij vindt dat je veilig bent?
dan ben ik al 20 jaar veilig, minimaal..
onder andere
  zondag 17 februari 2013 @ 15:50:01 #58
76108 bluuf
Powershell fan
pi_122990178
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 15:05 schreef BlueRoom het volgende:

[..]

maar dan nog wordt het niet gerunned na opnieuw inloggen
Onzin, zooi in je appdata kan nog steeds gewoon draaien na het opnieuw inloggen of opstarten, zelfs als je met een useraccount ingelogt bent (het draait echter alleen onder jouw userprofiel in dat geval).
Als je overigens echt "veilig" wilt zijn op jouw manier dan zal je met applocker moeten werken (wel pas vanaf Windows 7 en alleen op de Ultimate en Enterprise uitvoeringen ; in Windows 8 alleen in de Enterprise uitvoering).

Ik heb zelf overigens 20GB RAM en ik heb nog steeds virtual memory aan staan : soms kom je namelijk software tegen welke VM verwacht en er dus niet mee overweg kan dat er geen virtual memory aanwezig is, zie ook de talloze MS documenten hierover. Ik kom regelmatig servers tegen met 64+ GB RAM waarop virtual memory ook gewoon aan staat.
Ook vind ik 4GB RAM ook niet echt veel tegenwoordig (niet genoeg om te zeggen "ik heb wel 4GB dus hoef ik geen VM aan te zetten), de instapmodel PCs voor de zakelijke markt komen tegenwoordig al al standaard met 4GB.

Systeemherstel herstel uitschakelen is overigens niet het meest handige om te doen, het neemt immers vrij weinig ruimte in en vooral Shadow Copy is een handige functie (de optie "vorige versies" als je de eigenschappen van een file of folder opvraagt).
pi_122990411
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 15:50 schreef bluuf het volgende:

[..]

Onzin, zooi in je appdata kan nog steeds gewoon draaien na het opnieuw inloggen of opstarten, zelfs als je met een useraccount ingelogt bent (het draait echter alleen onder jouw userprofiel in dat geval).
Als je overigens echt "veilig" wilt zijn op jouw manier dan zal je met applocker moeten werken (wel pas vanaf Windows 7 en alleen op de Ultimate en Enterprise uitvoeringen ; in Windows 8 alleen in de Enterprise uitvoering).
iig bedankt voor de toelichting

quote:
Ik heb zelf overigens 20GB RAM en ik heb nog steeds virtual memory aan staan : soms kom je namelijk software tegen welke VM verwacht en er dus niet mee overweg kan dat er geen virtual memory aanwezig is, zie ook de talloze MS documenten hierover. Ik kom regelmatig servers tegen met 64+ GB RAM waarop virtual memory ook gewoon aan staat.
Ook vind ik 4GB RAM ook niet echt veel tegenwoordig (niet genoeg om te zeggen "ik heb wel 4GB dus hoef ik geen VM aan te zetten), de instapmodel PCs voor de zakelijke markt komen tegenwoordig al al standaard met 4GB.
i know, heel af en toe kom ik het ook tegen maar op het moment niet
ik verbaas me dan ook altijd, het heet immers virtual memory, de app zou het dus niet mogen weten maar goed, praktijk is anders geef ik toe

quote:
Systeemherstel herstel uitschakelen is overigens niet het meest handige om te doen, het neemt immers vrij weinig ruimte in en vooral Shadow Copy is een handige functie (de optie "vorige versies" als je de eigenschappen van een file of folder opvraagt).
ik kan altijd overwegen het wel aan te zetten, echter tot nu toe heb ik het niet nodig gehad
pi_123016710
Je kan ook wat services uitschakelen waarvan je zeker weet dat je ze niet nodig hebt, http://www.blackviper.com/
pi_123017014
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 00:17 schreef DanOam het volgende:
Je kan ook wat services uitschakelen waarvan je zeker weet dat je ze niet nodig hebt, http://www.blackviper.com/
i know, deed ik vroeger bij XP en 2000 veel. Echter ben ik bij Vista nog niet aan toegekomen.

Kan me van vroeger nog een Britse (overheids) website herinneren die ook uitgebreid de services naliep en adviseerde welke uit te schakelen. Als een van de bronnen hadden ze de FBI ^O^ en die adviseerde flink wat services uit te zetten kan ik je vertellen :Y
pi_123031743
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 00:26 schreef BlueRoom het volgende:

[..]

i know, deed ik vroeger bij XP en 2000 veel. Echter ben ik bij Vista nog niet aan toegekomen.

Kan me van vroeger nog een Britse (overheids) website herinneren die ook uitgebreid de services naliep en adviseerde welke uit te schakelen. Als een van de bronnen hadden ze de FBI ^O^ en die adviseerde flink wat services uit te zetten kan ik je vertellen :Y
Ik geloof er niks van.
pi_123032690
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2013 15:07 schreef Zolder het volgende:

[..]

Ik geloof er niks van.
de site was een site van de Britse overheid meende ik me te herinneren, ze namen adviezen over van de FBI en die adviseerden om flink wat services uit te schakelen. Veel van die services relateerden aan netwerken en internet.

het is te lang geleden om de site nog op te zoeken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')