Eerlijk gezegd heb ik het (gelukkig!) nog niet meegemaakt dat ik wilde vluchten tijdens een date en heb ik (gelukkig!) ook nergens roze Crocs gezienquote:Op zondag 17 februari 2013 19:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
maar in het openbaar kun je makkelijker na één drankje zeggen dat je weggaat. Had daar zelf wel wat moeite mee toen ik bij iemand thuiskwam. Wat ik op zich toch best wel weer zou doen, idd ivm sneller op je gemak voelen. Mits foto gezien van tevoren
Toch duidelijk weetjequote:Op zondag 17 februari 2013 19:20 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Bij mij kwam het er redelijk lomp uit dat ik 'r niet geblokkeerd had, maar ook geen zin had om me te moeten verantwoorden aan iemand die ik nog nooit gezien heb.
De kans dat jij me gezien hebt is nihilquote:Op zondag 17 februari 2013 19:21 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Alles boven 36-38 is dik.
Ik heb jou wel eens gezien Phoebe.... en voor de mannen die geinteresseerd zijn... voor zover ik me dat kan herinneren had ze zeker wel een mooi koppie.
ik dus wel..... want ik wil naaien naaien naaaaieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenquote:Op zondag 17 februari 2013 19:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, als ik stadium psycholoog bereikt heb dan ga ik ook niet daten
Wij hebben een keer pm gesprekken gehad en foto's uitgewisseld (of dm)quote:Op zondag 17 februari 2013 19:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
De kans dat jij me gezien hebt is nihil
foto erbij, kunnen mensen zelf oordelenquote:Op zondag 17 februari 2013 19:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
IS ook heel moeilijk! Ik ben niet slank! Maar ik heb geen idee hoe ik mezelf moet omschrijven. Ik ben geen tientonner, maar ook niet slank. Ook niet meer echt dik, maar een maat 42. Geen ideeeeeeeee hoe je dat nou moet omschrijven zodat de andere daar een reëel beeld bij heeft.
Nee, meer een gebit waar een tandarts een rolls royce van kan kopen als ie ermee bezig gaatquote:Op zondag 17 februari 2013 19:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dat ze foto's van tien jaar geleden stuurde?
Ik geloof vrouwen die zeggen dat ze volslank zijn nooooooit meer btw. Die zijn 9/10 keer gewoon dik
Same here, en dan nog het liefst niet in mijn eigen huisquote:Op zondag 17 februari 2013 19:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Omdat ik me 1-op-1 vaak beter en sneller op m'n gemak voel dan in een kroeg/restaurant
@ Wat is dik: niet mee eens, maar laten we die discussie aub hier niet voeren.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:21 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Alles boven 36-38 is dik.
Ik heb jou wel eens gezien Phoebe.... en voor de mannen die geinteresseerd zijn... voor zover ik me dat kan herinneren had ze zeker wel een mooi koppie.
Lijkt me toch sterk?quote:Op zondag 17 februari 2013 19:22 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
ik dus wel..... want ik wil naaien naaien naaaaieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen
[..]
Wij hebben een keer pm gesprekken gehad en foto's uitgewisseld (of dm)
Kvind mijn tanden de ene keer best ok, andere keer vind ik ze echt veel te geelquote:Op zondag 17 februari 2013 19:22 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nee, meer een gebit waar een tandarts een rolls royce van kan kopen als ie ermee bezig gaat
Ik ben nu dus ook huiverig voor vrouwen die hun tanden niet laten zien op foto's
Ik heb altijd het gevoel, dat als er bij iemand thuis afgesproken wordt dat er gelijk geneukt gaat worden.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:23 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Same here, en dan nog het liefst niet in mijn eigen huis![]()
Als je al een goede klik hebt en hebt geskypt wil het nog wel goed gaan zo'n drankje maar heb betere ervaringen met thuisdates of iets ondernemen dat minder opgeprikt is als een drankje doen (poolen etc.)
O ja dat doe ik ook sowieso. Ik heb er bewust ook een fullbody pic op gezet.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
foto erbij, kunnen mensen zelf oordelen
Paar kilo te veel vind ik niet erg maar een gezicht dat naadloos overloopt in een nek, gadverdamme
Probeerde keertje date met je te regelen.... hele tijd terug al hoor maand of twee drie denk minimaal.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Lijkt me toch sterk?Dat doe ik nl op fok nooit
Dat laatste kun je inderdaad vaak hebben. Het verschilt sowieso van de foto,niemand zet zijn slechtste foto op een datingsite. Daarbij belichting, verminderde haargroei, je houdt er zo langzamerhand rekening meequote:Op zondag 17 februari 2013 19:12 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Mjah, foto's zeggen ook niet altijd alles
Ik heb ookw el eens gehad dat de foto's totaal niet overeen kwamen met de werkelijkheid
Eefje weet...quote:Op zondag 17 februari 2013 19:25 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dat laatste kun je inderdaad vaak hebben. Het verschilt sowieso van de foto,niemand zet zijn slechtste foto op een datingsite. Daarbij belichting, verminderde haargroei, je houdt er zo langzamerhand rekening mee
Ik zie er op foto's sowieso altijd heel anders uit eigenlijk...quote:Op zondag 17 februari 2013 19:25 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dat laatste kun je inderdaad vaak hebben. Het verschilt sowieso van de foto,niemand zet zijn slechtste foto op een datingsite. Daarbij belichting, verminderde haargroei, je houdt er zo langzamerhand rekening mee
Kan me wel DM's herinneren maar toch geen pic-uitgewissel.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:24 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Probeerde keertje date met je te regelen.... hele tijd terug al hoor maand of twee drie denk minimaal.
quote:Op zondag 17 februari 2013 19:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Kan me wel DM's herinneren maar toch geen pic-uitgewissel.
Ik ben toevallig amateur fotograaf in mijn vrije tijd, en doe wel eens een special request fotoshoot...quote:Op zondag 17 februari 2013 19:27 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben niet zo tevreden met m'n foto's. Binnenkort maar even fotoshoot doen met een fokker, dan kan ik die foto's weer online zetten
wie weetquote:Op zondag 17 februari 2013 19:27 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik ben toevallig amateur fotograaf in mijn vrije tijd, en doe wel eens een special request fotoshoot...
Just sayin'
quote:
quote:Op zondag 17 februari 2013 19:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
Vanmorgen eindelijk weer eens gesprek waarbij we na een uur ouwehoeren bij de vraag "god, wat voor werk DOE je eigenlijk?" kwamen
Dat zijn toch wel de beste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |