Omdat ik me 1-op-1 vaak beter en sneller op m'n gemak voel dan in een kroeg/restaurantquote:Op zondag 17 februari 2013 18:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Niet als je mij date
Maar idd geen gek idee voor de vrouwen hoor![]()
Daarom begrijp ik niet waarom sommige vrouwen een eerste date thuis hebben...
Ik ga zelfs zelf al liever naar een neutrale plek...
Nooo no...quote:Op zondag 17 februari 2013 19:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
In een lopend gesprek oid?
[..]
In een lopend gesprek?
Inspiratie?quote:Op zondag 17 februari 2013 19:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nooo no...
Gewoon berichtje terug... Heb geen .... SHit ik ben dat nederlandse woord ervoor kwijt maargoed
Creativiteit laten we maar zeggen...
Dus weet niet wat ik erop moet zeggen...
maar in het openbaar kun je makkelijker na één drankje zeggen dat je weggaat. Had daar zelf wel wat moeite mee toen ik bij iemand thuiskwam. Wat ik op zich toch best wel weer zou doen, idd ivm sneller op je gemak voelen. Mits foto gezien van tevorenquote:Op zondag 17 februari 2013 19:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Omdat ik me 1-op-1 vaak beter en sneller op m'n gemak voel dan in een kroeg/restaurant
DING DING DINGquote:Op zondag 17 februari 2013 19:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Inspiratie?
Ik heb dat nooit, ik ben altijd stuitend adrem en heb overal wat op te zeggen
Maar ik kan me voorstellen dat even wachten met reageren dan wel beter is? Tenzij mensen bijvoorbeeld wel zien dat de tekst gelezen is...
mbt dat laatste...quote:Op zondag 17 februari 2013 19:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Inspiratie?
Maar ik kan me voorstellen dat even wachten met reageren dan wel beter is? Tenzij mensen bijvoorbeeld wel zien dat de tekst gelezen is...
Is dat erg dat laatste?quote:Op zondag 17 februari 2013 19:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Inspiratie?
Mjah, foto's zeggen ook niet altijd allesquote:Op zondag 17 februari 2013 19:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
maar in het openbaar kun je makkelijker na één drankje zeggen dat je weggaat. Had daar zelf wel wat moeite mee toen ik bij iemand thuiskwam. Wat ik op zich toch best wel weer zou doen, idd ivm sneller op je gemak voelen. Mits foto gezien van tevoren
O god, ik zou het ook nooooooooooit zeggen. Maar believe you me dat ik het gezien hebquote:Op zondag 17 februari 2013 19:11 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
mbt dat laatste...
dan nog.... je kan altijd even ergens over moeten denken...
als mensen beginnen met: "hallo? ik zie dat je het al gelezen hebt is er iets?"
dan ren ik al vaak weg...
ik hoor nog dagelijks de stem van me ex 5 jaar geleden door me hoofd galmen: "HALLO IK PRAAT TEGEN JOU NAAM TUSSENNAAM ACHTERNAAM! WAAROM ZEG JE NIETS!"
Nou, het is niet positief... Maar ik ken dat aarzelende heen en weer gedoe eigenlijk niet... Of eigenlijk ken ik het wel en weet ik van mezelf dat dat het niet is voor mij.quote:
Trauma'squote:Op zondag 17 februari 2013 19:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
O god, ik zou het ook nooooooooooit zeggen. Maar believe you me dat ik het gezien heb![]()
Zoeen heb ik er ook gehad... Elkaar nog nooit gezien omdat ze met een date persé "iets speciaals" wilde doen en niet gewoon even de kroeg in. Vervolgens reageer ik een keer niet op msn (status op afwezig) krijg ik derect msn berichtjes en sms'jes met de vraag of ik haar niet wil spreken en of ik haar geblokkeerd heb.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:11 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
mbt dat laatste...
dan nog.... je kan altijd even ergens over moeten denken...
als mensen beginnen met: "hallo? ik zie dat je het al gelezen hebt is er iets?"
dan ren ik al vaak weg...
ik hoor nog dagelijks de stem van me ex 5 jaar geleden door me hoofd galmen: "HALLO IK PRAAT TEGEN JOU NAAM TUSSENNAAM ACHTERNAAM! WAAROM ZEG JE NIETS!"
Dat heb ik dus ook, maar tref ik nooit.... plus in mijn geval dan vrouwen....quote:Op zondag 17 februari 2013 19:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Als ik op PaiQ iemand tegenkom die ik leuk vind, dan is het rambambambam heen en weer rambambambambam chatten, mailen, gaan, daten.
Ik ben nogal overcommunicatief als ik iemand leuk vinden ik val op mannen die dat ook zijn, dus dat wil dan wel heen en weer.
Ik ben veel te lief voor dat soort dingenquote:Op zondag 17 februari 2013 19:15 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zoeen heb ik er ook gehad... Elkaar nog nooit gezien omdat ze met een date persé "iets speciaals" wilde doen en niet gewoon even de kroeg in. Vervolgens reageer ik een keer niet op msn (status op afwezig) krijg ik derect msn berichtjes en sms'jes met de vraag of ik haar niet wil spreken en of ik haar geblokkeerd heb.
Needless to say dat ik haar daarna dus wel geblokkeerd heb
dat ze foto's van tien jaar geleden stuurde?quote:Op zondag 17 februari 2013 19:12 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Mjah, foto's zeggen ook niet altijd alles
Ik heb ookw el eens gehad dat de foto's totaal niet overeen kwamen met de werkelijkheid
Daarom als je gebrek aan inspiratie hebt altijd gewoon vragen hoe het is na je stomme complimentjequote:Op zondag 17 februari 2013 19:18 schreef Deezertje het volgende:
Je moet gewoon altijd een berichtje afsluiten met een vraag, dat lokt mensen tot antwoorden. Als ik alleen maar de vragen beantwoord die er gesteld worden dan is het gesprek zo dood.
IS ook heel moeilijk! Ik ben niet slank! Maar ik heb geen idee hoe ik mezelf moet omschrijven. Ik ben geen tientonner, maar ook niet slank. Ook niet meer echt dik, maar een maat 42. Geen ideeeeeeeee hoe je dat nou moet omschrijven zodat de andere daar een reëel beeld bij heeft.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dat ze foto's van tien jaar geleden stuurde?
Ik geloof vrouwen die zeggen dat ze volslank zijn nooooooit meer btw. Die zijn 9/10 keer gewoon dik
en vervolgens zit je in een borderline achtige relatie met een date die je online opgescharreld heb (om het ontopic te houden) die vervolgens kei en kei hard naait omdat je haar geen aandacht gaf en ze dat dus zocht bij een ander.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben veel te lief voor dat soort dingen
Ga dan altijd soort van psycholoogje spelen maarja dat is eigenlijk ook wel /exit...
Bij mij kwam het er redelijk lomp uit dat ik 'r niet geblokkeerd had, maar ook geen zin had om me te moeten verantwoorden aan iemand die ik nog nooit gezien heb.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben veel te lief voor dat soort dingen
Ga dan altijd soort van psycholoogje spelen maarja dat is eigenlijk ook wel /exit...
''Paar kilo's teveel''quote:Op zondag 17 februari 2013 19:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dat ze foto's van tien jaar geleden stuurde?
Ik geloof vrouwen die zeggen dat ze volslank zijn nooooooit meer btw. Die zijn 9/10 keer gewoon dik
RATSCHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!! Als een pleister!!quote:Op zondag 17 februari 2013 19:20 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Bij mij kwam het er redelijk lomp uit dat ik 'r niet geblokkeerd had, maar ook geen zin had om me te moeten verantwoorden aan iemand die ik nog nooit gezien heb.
Alles boven 36-38 is dik.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
IS ook heel moeilijk! Ik ben niet slank! Maar ik heb geen idee hoe ik mezelf moet omschrijven. Ik ben geen tientonner, maar ook niet slank. Ook niet meer echt dik, maar een maat 42. Geen ideeeeeeeee hoe je dat nou moet omschrijven zodat de andere daar een reëel beeld bij heeft.
Nee, als ik stadium psycholoog bereikt heb dan ga ik ook niet datenquote:Op zondag 17 februari 2013 19:20 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
en vervolgens zit je in een borderline achtige relatie met een date die je online opgescharreld heb (om het ontopic te houden) die vervolgens kei en kei hard naait omdat je haar geen aandacht gaf en ze dat dus zocht bij een ander.
Shit happens vriend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |