abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122951608

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Dan verwijzen je naar de topics waarin je hier aan kunt werken! Veel succes! Het kan! Echt! Maar niet hier.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er gaat een kookmeet komen, dat is zeker! Aanmelden voor de FBgroep kan nog altijd via Perzephone of Eefje. Daar worden de pannen voor de meet gesmeed ;)

------------------------------------------------------------------------------------------------------

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_122951653
Echt hoor, ik vind mensen die op datingsites hun naam met een kleine letter schrijven het online equivalent van een pusoog hoor :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_122951655
Zucht, echt wakker :N Topic titel vergeten te veranderen in 'beetje vreemd is best lekker'... :{ ;(
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_122951695
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 15:44 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Zucht, echt wakker :N Topic titel vergeten te veranderen in 'beetje vreemd is best lekker'... :{ ;(
Ik had een nija edit gedaan... je zag het te laat alleen denk ik.... :P
pi_122952004
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 15:45 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik had een nija edit gedaan... je zag het te laat alleen denk ik.... :P
Haha, idd te laat gezien! Moet wel eerlijk zijn dat het iemand was die ik heel kort eens eerder had gezien/gesproken, maar hadden het al daarvoor al over een lepeltjesdate gehad en die kwam er dus ook wel van :)

Idd beetje vreemd, maar toch ook wel grappig als je daar beiden gewoon zin in hebt :P
  zaterdag 16 februari 2013 @ 15:58:39 #6
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_122952067
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 15:29 schreef Andromache het volgende:

[..]

een lichtere profielfoto, met goede belichting dus, dat helpt al een stuk :)

O, en lepeltjesdates zijn DE BOM!
Dat! O+
Niets lekkerder dan lepeltje-lepeltje liggen (nou ja... eh... :P).

Mijn softe kant denk ik...
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_122952119
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 15:58 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Dat! O+

Nog niet zo vaak gedaan ;(
pi_122952497
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 15:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
Echt hoor, ik vind mensen die op datingsites hun naam met een kleine letter schrijven het online equivalent van een pusoog hoor :')
tja.. of je zoekt steeds redenen om iemand maar af te kunnen katten...

quote:

[..]

Dat! O+

quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 16:00 schreef Faxie het volgende:

[..]

Same here....

Heb je net lekker liggen knallen.... "hou je me vast schatje?"

ben je al moe, moet je haar ook nog vasthouden... kriebelen haar haren steeds in jou neus, en elke keer als je het haar aan de kant geschoven hebt, komt het magisch weer terug...

no thanks :+

Enige voordeel van lepeltje lepeltje.... de stap naar sex is snel gemaakt :D
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_122952526
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 16:00 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ahhhh *zoekt hand-aai-over-bolletje-smiley*

ik ook nog maar 1 x als in pure-lepeltjes-date dan :@ maar heeft blijkbaar 'indruk' gemaakt dat het als vaker voelde ;)
pi_122952528
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 16:12 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

DP, at your service!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_122952556
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 16:12 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

[..]

[..]

ben je al moe, moet je haar ook nog vasthouden... kriebelen haar haren steeds in jou neus, en elke keer als je het haar aan de kant geschoven hebt, komt het magisch weer terug...

Je moet ook niet zo snuiven :')
pi_122952558

[ Bericht 100% gewijzigd door myxomatosekonijn op 16-02-2013 16:14:56 (Zucht) ]
pi_122952593
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 16:13 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

Ahhhh *zoekt hand-aai-over-bolletje-smiley*

ik ook nog maar 1 x als in pure-lepeltjes-date dan :@ maar heeft blijkbaar 'indruk' gemaakt dat het als vaker voelde ;)
Alstu
pi_122952652
Het is zaterdag, 16:17 terwijl ik dit type.

Dat betekend, dat ik theoretisch gezien nog 5u en 43 minuten heb om iets te regelen voor 22u vanavond.

Suggesties?
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_122952655
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 16:13 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

DP, at your service!
Beetje lopende winterdepressie ben je wel een beetje..;)
Hope is the first step on the road to dissapointment
pi_122952704
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 16:15 schreef Faxie het volgende:

[..]

Alstu
Dank u, om meteen weer te retourneren naar jou :Y

pi_122952755
quote:
Dank u, om meteen weer te retourneren naar jou :Y

[/quote]

O+

quote is fucked up ;(
pi_122953236
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 16:17 schreef ManageTheAnger het volgende:
Het is zaterdag, 16:17 terwijl ik dit type.

Dat betekend, dat ik theoretisch gezien nog 5u en 43 minuten heb om iets te regelen voor 22u vanavond.

Suggesties?
Dat betekent ook dat je nog wat een je d's en t's kan doen :+

Maar gewoon paiq bombarderen of RP... Net waar je op zit.
Dit account is niet meer in gebruik.
  zaterdag 16 februari 2013 @ 16:38:56 #19
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_122953342
quote:

[..]

Dat! O+

Lepeltje lepeltje liggen en dan met 1 hand haar tiet vastpakken :P
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_122953389
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 16:36 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Dat betekent ook dat je nog wat een je d's en t's kan doen :+

Maar gewoon paiq bombarderen of RP... Net waar je op zit.
Ik let er zo op hea.... en nog doe ik het fout :P

kut nederlands.

Anyway.... Paiq bombarderen gaat maar 2x per dag :p

en dat RP gedoe, tja.... wel aan gedacht.... maar heb er in een fout verleden eens opgestaan en te weinig dames van mijn leeftijd..... hele lappen tekst schrijven uit het niets is ook niet echt mijn ding. Heb wat moeite om me zomaar out of the blue open te stellen met een grote kans op geen wederhoor.
YouTube
pi_122953544
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 16:40 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Ik let er zo op hea.... en nog doe ik het fout :P

kut nederlands.

Anyway.... Paiq bombarderen gaat maar 2x per dag :p

en dat RP gedoe, tja.... wel aan gedacht.... maar heb er in een fout verleden eens opgestaan en te weinig dames van mijn leeftijd..... hele lappen tekst schrijven uit het niets is ook niet echt mijn ding. Heb wat moeite om me zomaar out of the blue open te stellen met een grote kans op geen wederhoor.
Op RP reageer ik altijd op de inhoud van het profiel. Weinig tot niks over mijzelf. Daarnaast houd ik het kort, regel of 5.
Qua leeftijd en afstand zoek ik vrij breed. Ik vind overeenkomsten en dergelijke belangrijker dan leeftijd.
pi_122953634
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 16:44 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Op RP reageer ik altijd op de inhoud van het profiel. Weinig tot niks over mijzelf. Daarnaast houd ik het kort, regel of 5.
Qua leeftijd en afstand zoek ik vrij breed. Ik vind overeenkomsten en dergelijke belangrijker dan leeftijd.
en hoeveel succes heb je?
YouTube
pi_122953796
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 16:46 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

en hoeveel succes heb je?
Hetzelfde als elke andere manier.
Jij gaf aan dat je geen lappen tekst kon schrijven en je niet direct open wilde stellen, dan lijkt mij dit een goede manier.
Je toont hiermee aan dat je haar profiel gelezen hebt omdat je ingaat op de inhoud en niet dus standaard teksten naar iedereen stuurt. En je triggert die persoon om ook naar jouw profiel te kijken.

Moet zeggen dat met mijn huidige profiel tekst eigenlijk nog geen een keer zelf een bericht heb gestuurd maar dat dames mij als eerste benaderden.
pi_122954165
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 16:51 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Hetzelfde als elke andere manier.
Jij gaf aan dat je geen lappen tekst kon schrijven en je niet direct open wilde stellen, dan lijkt mij dit een goede manier.
Je toont hiermee aan dat je haar profiel gelezen hebt omdat je ingaat op de inhoud en niet dus standaard teksten naar iedereen stuurt. En je triggert die persoon om ook naar jouw profiel te kijken.

Moet zeggen dat met mijn huidige profiel tekst eigenlijk nog geen een keer zelf een bericht heb gestuurd maar dat dames mij als eerste benaderden.
Sharing is caring man..

wat is je profiel tekst :P
YouTube
  † In Memoriam † zaterdag 16 februari 2013 @ 17:21:23 #25
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_122954787
Paiq :O
:')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')