Ik had een nija edit gedaan... je zag het te laat alleen denk ik....quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:44 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Zucht, echt wakkerTopic titel vergeten te veranderen in 'beetje vreemd is best lekker'...
![]()
Haha, idd te laat gezien! Moet wel eerlijk zijn dat het iemand was die ik heel kort eens eerder had gezien/gesproken, maar hadden het al daarvoor al over een lepeltjesdate gehad en die kwam er dus ook wel vanquote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik had een nija edit gedaan... je zag het te laat alleen denk ik....
Dat!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:29 schreef Andromache het volgende:
[..]
een lichtere profielfoto, met goede belichting dus, dat helpt al een stuk
O, en lepeltjesdates zijn DE BOM!
Nog niet zo vaak gedaanquote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:58 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Dat!
Niets lekkerder dan lepeltje-lepeltje liggen (nou ja... eh...).
Mijn softe kant denk ik...
tja.. of je zoekt steeds redenen om iemand maar af te kunnen katten...quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
Echt hoor, ik vind mensen die op datingsites hun naam met een kleine letter schrijven het online equivalent van een pusoog hoor
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:58 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Dat!
Same here....quote:
Ahhhh *zoekt hand-aai-over-bolletje-smiley*quote:
DP, at your service!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:12 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
tja.. of je zoekt steeds redenen om iemand maar af te kunnen katten...
Je moet ook niet zo snuivenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:12 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
tja.. of je zoekt steeds redenen om iemand maar af te kunnen katten...
[..]
[..]
ben je al moe, moet je haar ook nog vasthouden... kriebelen haar haren steeds in jou neus, en elke keer als je het haar aan de kant geschoven hebt, komt het magisch weer terug...
Alstuquote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:13 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Ahhhh *zoekt hand-aai-over-bolletje-smiley*
ik ook nog maar 1 x als in pure-lepeltjes-date danmaar heeft blijkbaar 'indruk' gemaakt dat het als vaker voelde
![]()
Beetje lopende winterdepressie ben je wel een beetje..;)quote:
Dank u, om meteen weer te retourneren naar jouquote:
Dat betekent ook dat je nog wat een je d's en t's kan doenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:17 schreef ManageTheAnger het volgende:
Het is zaterdag, 16:17 terwijl ik dit type.
Dat betekend, dat ik theoretisch gezien nog 5u en 43 minuten heb om iets te regelen voor 22u vanavond.
Suggesties?
Lepeltje lepeltje liggen en dan met 1 hand haar tiet vastpakkenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:58 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Dat!
Ik let er zo op hea.... en nog doe ik het foutquote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat betekent ook dat je nog wat een je d's en t's kan doen
Maar gewoon paiq bombarderen of RP... Net waar je op zit.
Op RP reageer ik altijd op de inhoud van het profiel. Weinig tot niks over mijzelf. Daarnaast houd ik het kort, regel of 5.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:40 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik let er zo op hea.... en nog doe ik het fout
kut nederlands.
Anyway.... Paiq bombarderen gaat maar 2x per dag :p
en dat RP gedoe, tja.... wel aan gedacht.... maar heb er in een fout verleden eens opgestaan en te weinig dames van mijn leeftijd..... hele lappen tekst schrijven uit het niets is ook niet echt mijn ding. Heb wat moeite om me zomaar out of the blue open te stellen met een grote kans op geen wederhoor.
en hoeveel succes heb je?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:44 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Op RP reageer ik altijd op de inhoud van het profiel. Weinig tot niks over mijzelf. Daarnaast houd ik het kort, regel of 5.
Qua leeftijd en afstand zoek ik vrij breed. Ik vind overeenkomsten en dergelijke belangrijker dan leeftijd.
Hetzelfde als elke andere manier.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:46 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
en hoeveel succes heb je?
Sharing is caring man..quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:51 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hetzelfde als elke andere manier.
Jij gaf aan dat je geen lappen tekst kon schrijven en je niet direct open wilde stellen, dan lijkt mij dit een goede manier.
Je toont hiermee aan dat je haar profiel gelezen hebt omdat je ingaat op de inhoud en niet dus standaard teksten naar iedereen stuurt. En je triggert die persoon om ook naar jouw profiel te kijken.
Moet zeggen dat met mijn huidige profiel tekst eigenlijk nog geen een keer zelf een bericht heb gestuurd maar dat dames mij als eerste benaderden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |