huilen spam lapo telt nietquote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:09 schreef LeaderRoel het volgende:
WTF man, de lapo maakt nieuw topic
ik ken simcity 4. en ik heb beta 1 gespeeld voor zover de servers er niet uit lagen. maar het blijft een risico om een game te kopen die elk moment kan stoppen met werken als dat EA uitkomt, als je te negatief over een game bent etc.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah, laat je vrouw zelf betalen en houd het in van hun zakgeld.
Overigens is deze game het zeker wel waard, ik zou gewoon 1 game kopen en het uitproberen als er geen demo komt. En veel filmpjes checken. Simcity 4 was een topgame in ieder geval.
zit nu bij 27%quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:09 schreef Karmijn12 het volgende:
blijft hij bij iemand anders ook bij 25% hangen? bij het installeren, niet downloaden
EA zal ongetwijfeld een patch releasen dat je zonder connectie kan spelen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:10 schreef Danny het volgende:
[..]
ik ken simcity 4. en ik heb beta 1 gespeeld voor zover de servers er niet uit lagen. maar het blijft een risico om een game te kopen die elk moment kan stoppen met werken als dat EA uitkomt, als je te negatief over een game bent etc.
wel een terecht puntquote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:10 schreef Danny het volgende:
[..]
ik ken simcity 4. en ik heb beta 1 gespeeld voor zover de servers er niet uit lagen. maar het blijft een risico om een game te kopen die elk moment kan stoppen met werken als dat EA uitkomt, als je te negatief over een game bent etc.
nee de connectie is DRMquote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:10 schreef CaptainObvious39 het volgende:
[..]
EA zal ongetwijfeld een patch releasen dat je zonder connectie kan spelen.
dan de piraten welquote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:10 schreef CaptainObvious39 het volgende:
[..]
volgens EA zelf is dat niet mogelijk omdat de EA servers de regio berekenen. je eigen pc zou hiervoor te traag zijn, aldus EA.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:10 schreef CaptainObvious39 het volgende:
[..]
mha, die discussie durf ik wel aan met EA =, hier staat een kleine kern centralequote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:11 schreef Danny het volgende:
[..]
volgens EA zelf is dat niet mogelijk omdat de EA servers de regio berekenen. je eigen pc zou hiervoor te traag zijn, aldus EA.
Oh, ik denk dat dat wel mee valt zolang je normaal doet. Bij EA bannen ze voor zover ik weet alleen als je gaat cheaten, heb dat gehad met mijn xbox live account.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:10 schreef Danny het volgende:
[..]
geen ideequote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:11 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Hebben we deze discussie niet al gehad?
installeren in origin of het installen in de beta zelf?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:14 schreef Karmijn12 het volgende:
Blijft hij ook bij iemand anders hangen bij 25% bij het installeren?
in origin zit hij te installeren zegt iequote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
installeren in origin of het installen in de beta zelf?
met de beta rekende ze zekeralleen op een paar duizend man en overal kwamen die keys vandaanquote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:13 schreef TigerXtrm het volgende:
*zucht* Waarom blijf ik toch hopen dat EA het eens niet verneukt?
Je mist niet veel, als ie klaar is kom je er toch niet inquote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:14 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
groot bestand verwerken.... moment geduld. Zo staat ie al 15 min op 15%
Die keys geven ze zelf uit....quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:15 schreef gtalikker het volgende:
[..]
met de beta rekende ze zekeralleen op een paar duizend man en overal kwamen die keys vandaan
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:15 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Je mist niet veel, als ie klaar is kom je er toch niet in
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:19 schreef TigerXtrm het volgende:
Oh hij is in het Nederlands dit keer. Geinig.
Heb altijd toch liever Engels met spellen, al helemaal bij EA vertalingen....quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:19 schreef TigerXtrm het volgende:
Oh hij is in het Nederlands dit keer. Geinig.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:20 schreef Metonae het volgende:
Wat is dit nou dan. Origin geeft aan dat SimCity niet geactiveerd is in Origin?
Mijne ging van 30% direct naar 90%+quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:19 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
zit op 1/3 met downloaden in de launcer van simcity
ik ga nu ook redelijk vlot jaquote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:21 schreef CaptainObvious39 het volgende:
[..]
Mijne ging van 30% direct naar 90%+
Ik zie toch echt staan dat ik SimCity kan spelenquote:
moet je even googlen. er zijn voorbeelden van mensen die gebanned zijn omdat anderen tegen hun begonnen te schelden, 'omdat ze betrokken waren bij een scheldpartij'. Om maar wat te noemen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oh, ik denk dat dat wel mee valt zolang je normaal doet. Bij EA bannen ze voor zover ik weet alleen als je gaat cheaten, heb dat gehad met mijn xbox live account.Denk dat EA het niet kan maken om gewoon betalende klanten te verwijderen zonder dat daar een reden voor is.
dat is dus een groot deel van mijn angst. Naast dat ik normaliter op de camping game in de vakantie en daar nauwelijks sprake is van betrouwbaar internet.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:13 schreef enlightenedwizza het volgende:
servers vol, wat een aanfluiting...ff uurtje wachten
Of precies het tegenovergestelde.. Dat er na een maand niet meer in je regio speelt.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:22 schreef Danny het volgende:
[..]
dat is dus een groot deel van mijn angst. Naast dat ik normaliter op de camping game in de vakantie en daar nauwelijks sprake is van betrouwbaar internet.
Slechte zaak, maar ik heb daar geen last van want ben toch nooit actief op van die fanboy fora van games.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:21 schreef Danny het volgende:
[..]
moet je even googlen. er zijn voorbeelden van mensen die gebanned zijn omdat anderen tegen hun begonnen te schelden, 'omdat ze betrokken waren bij een scheldpartij'. Om maar wat te noemen.
Naast het voorbeeld dat hier al eerder is gegeven van de jongen die een ban opliep omdat hij negatief was geweest over de nieuwe simcity.
probeer als je erin kunt eens een dorp (want een stad noem ik het niet echt met zulke kleine maps) 'FOKville' oid te maken. Of wat dan ook met de term 'fok' erin. Je ziet op je scherm alleen maar sterretjes in dat geval en in principe kan EA je al bannen op dat moment wegens het gebruik van 'verboden' materiaal.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Slechte zaak, maar ik heb daar geen last van want ben toch nooit actief op van die fanboy fora van games.
Geen problemen hier.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:29 schreef LeaderRoel het volgende:
Op een of andere manier runt ie niet echt soepel op hogere graphics bij mij. Ik weet zeker dat het niet aan mn laptop ligt want die is razendsnel.
ik blijf erbij dat het allemaal te rooskleurig is uitgelegd in dat specifieke geval, geloof er geen snars van iig..quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:21 schreef Danny het volgende:
[..]
moet je even googlen. er zijn voorbeelden van mensen die gebanned zijn omdat anderen tegen hun begonnen te schelden, 'omdat ze betrokken waren bij een scheldpartij'. Om maar wat te noemen.
Naast het voorbeeld dat hier al eerder is gegeven van de jongen die een ban opliep omdat hij negatief was geweest over de nieuwe simcity.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:33 schreef Karmijn12 het volgende:
groot bestand verwerken een ogenblik gedult zegt ie
Ik hoor ook wel eens zulke verhalen over de FIFA en andere games van EA, maar nog nooit iemand gehoord die het daadwerkelijk is overkomen door alleen een scheldwoordje. Dunno, kan mij er niet zo druk om maken. Zorg je voor een andere townnaam om zulke dingen te vermijden, het is misschien niet hoe het hoort maar ik pas mij wel aan dan.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:28 schreef Danny het volgende:
[..]
probeer als je erin kunt eens een dorp (want een stad noem ik het niet echt met zulke kleine maps) 'FOKville' oid te maken. Of wat dan ook met de term 'fok' erin. Je ziet op je scherm alleen maar sterretjes in dat geval en in principe kan EA je al bannen op dat moment wegens het gebruik van 'verboden' materiaal.
bij mij zegtie Processing large file... Please wait..quote:
waar is datquote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:34 schreef mschol het volgende:
[..]
add remove programs -> simcity verwijderen?
en dan vervolgens weer downloaden?
heb hemquote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:36 schreef mschol het volgende:
[..]
control panel/configuratiescherm..
murica 1quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:38 schreef mschol het volgende:
ik ben serieus benieuwd hoeveel servers er tijdens launch beschikbaar zullen zijn...
lijkt me niet... 4 servers voor wereldwijd zou wel triest zijn...quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:38 schreef gtalikker het volgende:
[..]
murica 1
murica 2
canada 1
canada 2
mexico 1quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:39 schreef mschol het volgende:
[..]
lijkt me niet... 4 servers voor wereldwijd zou wel triest zijn...
je hebt beta 2 nodigquote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:41 schreef lkb9000 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan hem niet installeren?
de beta 2 is binnen origin een 2de productquote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:41 schreef lkb9000 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan hem niet installeren?
Hoe voeg ik die toe dan?quote:
je zal een nieuwe beta2 code moeten scorenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:42 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Hoe voeg ik die toe dan?
Als ik m'n code overnieuw wil invoeren zegt hij dat hij al gebruikt is.
Al stuk of tig keer gedaan. Zelfs PC reboot gedaan. Helpt allemaal voor geen meter.quote:
origin laten checken op ipdates?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:44 schreef Metonae het volgende:
[..]
Al stuk of tig keer gedaan. Zelfs PC reboot gedaan. Helpt allemaal voor geen meter.
Heb alles al gedaanquote:
dat we dat opnieuw moeten doenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:45 schreef LeaderRoel het volgende:
Heb het spel even opnieuw opgestart, hij loopt alweer sneller
Was net klaar met de tutorial, ik ga nu mijn uurtje SimCity beginnen
pc opnieuw geinstalleerd?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:45 schreef Metonae het volgende:
[..]
Heb alles al gedaanChecken op updates, installatie repareren, reboots, you name it, i've done it
ff windows er van af halen en er opnieuw op zettenquote:
Kun je de eerste beta niet updaten of moet je weer een geheel nieuwe beta hebben?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:16 schreef Karmijn12 het volgende:
er gebeurt mar niks hij zegt bij origin installeren 25%
awwwwwwquote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
qua bouwen en shit kan je niet meer dan in de eerste beta...
Dat dacht ik dus ookquote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:52 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Kun je de eerste beta niet updaten of moet je weer een geheel nieuwe beta hebben?
Ik had namelijk begrepen dat mensen van de vorige beta er ook op konden.
Mijn beta is echter gelocked.
Hij stond bij ongewenst, en er stond spelen. Had hem bijna verwijderd...quote:
Waarom jij wel, en ik niet.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:16 schreef Johan1994 het volgende:
[..]
Hij stond bij ongewenst, en er stond spelen. Had hem bijna verwijderd...
Omdat ik een heks ben misschien?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom jij wel, en ik niet.
Johan de heksquote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:18 schreef Johan1994 het volgende:
[..]
Omdat ik een heks ben misschien?
Johan de heks uit het Westen, pas maar opquote:
Hela, nu durf ik het huis niet meer uitquote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:20 schreef Johan1994 het volgende:
[..]
Johan de heks uit het Westen, pas maar op
Hoe maak je eigenlijk picsquote:
Holy shit, thanks manquote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:21 schreef Tain het volgende:
Nog ongebruikt:
CC22-NQXY-P69Z-62KN-9XD9
Vast groot bestand verwerken?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:25 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
De tering wat duurt dat instaleren lang
En hij is wegquote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:26 schreef tim94 het volgende:
Iemand nog een key nodig? DM me, first come, first serve
En te laat.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:26 schreef Black-Hole het volgende:
Net in de mail een key ontvangen maar kan hem niet gebruiken want Mac... Dus als ik iemand anders er blij mee kan maken:
28W6-6X6G-DRT5-9E25-3Q4Y
Dank u dank u *kusje*quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:26 schreef Black-Hole het volgende:
Net in de mail een key ontvangen maar kan hem niet gebruiken want Mac... Dus als ik iemand anders er blij mee kan maken:
28W6-6X6G-DRT5-9E25-3Q4Y
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet dat je uniek bent, net zoals iedereen
Het komt wel goed! Ik had ook alle hoop verloren!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik krijg zeker als laatste de key in mijn mailbox.
ik!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:30 schreef 82Sander het volgende:
wie wil er nog een code?? Kreeg hem net in me mail..
ikquote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:30 schreef 82Sander het volgende:
wie wil er nog een code?? Kreeg hem net in me mail..
Mijn achternaam is met de W die van jou danquote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarschijnlijk gaat het op achternaam, en dan duurt het nog wel even voordat ik er één heb
Mijne ook.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:31 schreef Johan1994 het volgende:
[..]
Mijn achternaam is met de W die van jou dan?
Zit op 45%quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:30 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
Verdomme zeg hoe lang duurt dat 'Groot bestand verwerken' wel niet
Ben jij mijn verloren broer?!quote:
Geeft niet.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:31 schreef 82Sander het volgende:
bjorntju was eerst. Sorry xienix en luctor
Ben hem nu aan het downloaden! Bedankt manquote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:31 schreef 82Sander het volgende:
bjorntju was eerst. Sorry xienix en luctor
Ik 20%quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:32 schreef Johan1994 het volgende:
[..]
Zit op 45%
[..]
Ben jij mijn verloren broer?!
Ik zit nu op 70quote:
Geef die code dan maar aan mij.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:33 schreef Adolecens het volgende:
Ik heb mijn code!!
Alleen het huis nog vol visite, hoe ga ik dit doen![]()
Laat eens een flinke scheet, zeg dat je heel ziek bent, en jaag iedereen uit het huis!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:33 schreef Adolecens het volgende:
Ik heb mijn code!!
Alleen het huis nog vol visite, hoe ga ik dit doen![]()
Ik kan spelen!quote:
Naiss.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:34 schreef Johan1994 het volgende:
[..]
Laat eens een flinke scheet, zeg dat je heel ziek bent, en jaag iedereen uit het huis!
[..]
Ik kan spelen!
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:34 schreef Johan1994 het volgende:
[..]
Laat eens een flinke scheet, zeg dat je heel ziek bent, en jaag iedereen uit het huis!
[..]
Ik kan spelen!
ikquote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:36 schreef mschol het volgende:
wie heeft de vorige beta NIET gespeeld?
lolquote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:40 schreef mschol het volgende:
haha, epic fail: alt-tab en vervolgens kan ik niet meer terug m'n game in_!!!!
je hebt echt wel een key binnen...quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hier nog steeds geen key binnen. Zal het mailtje wel 's nachts krijgen net als de vorige keer.
Heb er net ook één via de mail ontvangen en die verzilverd, dus de jouwe mag je aan een ander geven, maar toch vriendelijk bedankt.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:42 schreef mschol het volgende:
[..]
je hebt echt wel een key binnen...
dat zag ik dus ook met mijn 2de account: hoofdaccount niets 2de account wel een keyquote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:43 schreef MolFan het volgende:
Nog steeds niks binnen. Kameraad die zich later had ingeschreven voor de beta al wel :S
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb er net ook één via de mail ontvangen en die verzilverd, dus de jouwe mag je aan een ander geven, maar toch vriendelijk bedankt.
ik houd mijn 2de account in de gaten voor mailtjesquote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:45 schreef xienix2501 het volgende:
hier nog niks, ik wacht nog geduldig
Welke server speel je OpenTTD, meeste resetten na paar uur en dat is kutquote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
25 %, ik wacht ook geduldig. Ben ook nog OpenTTD aan het doen, dus kan rustig wachten.
Ik speel offline.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:46 schreef MolFan het volgende:
[..]
Welke server speel je OpenTTD, meeste resetten na paar uur en dat is kut
40 %quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
25 %, ik wacht ook geduldig. Ben ook nog OpenTTD aan het doen, dus kan rustig wachten.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
net wat gespeeld met twee steden en het verkopen / kopen van water en zo.
Twee steden?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
net wat gespeeld met twee steden en het verkopen / kopen van water en zo.
yesh!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Kan je nu met twee steden in één regio spelen?
Ik zit nu op 26 %. Ben jij intussen de 25% al voorbij?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:48 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
Pfft, op 25% doettie gewoon niks bij mij.
je kan één stukje grond claimen. koek mal.quote:
en wat voor videokaart?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:53 schreef LeaderRoel het volgende:
Net een uurtje gespeeld, was leuk!
Alleen hoe zit dat met jullie graphics? Bij mij kan ik hem alleen soepel runnen met lage graphics.
Snap ik niet helemaal want ik heb 12 GB RAM en 2,6 Ghz op mijn pc hier.
Gaaf!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
je kan één stukje grond claimen. koek mal.
ja ik ook.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik kreeg een melding dat mijn driver verouderd is.
Ik heb ook 7.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ja ik ook.kan kloppen. verse windows 7. (8 is kut)
Dit dusquote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:54 schreef Troel het volgende:
Mocht er nog iemand een code hebben, er heeft zich bij mij nog een liefhebber gemeld.
Nvidia GeForce GTX 675M, die is meer dan voldoende toch?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
en wat voor videokaart?
in theorie wel ja.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:06 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Nvidia GeForce GTX 675M, die is meer dan voldoende toch?
Veel plezier!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:11 schreef DJKoster het volgende:
Kom op met die mail... Ik wil ook een code.
als iedereen heeft wil ik hemwel voor mij vriendquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:19 schreef _NZT_ het volgende:
Ja mensen. NZT hier weer met nog een extra betakey, gister CB2013 blij gemaakt, wie vandaag? PM als je beta ky wilt!
Dat is de installer..quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:23 schreef Romanus het volgende:
1 minuut gedownload, nu al 70%. U mad bro's?
Ik heb het idee dat er bij mij iets niet klopt, mijn internet is normaal mega traag. hoe kan ie dan zo snel zijn hahaquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:24 schreef DJKoster het volgende:
12 Gig met 15-20 mbit.. Mwah, ik kan nog wel even gaan eten..
ah zo, jammerquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:25 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Dat is de installer..
Bij het starten gaat hij vervolgens de 'update' downloaden van tig gig.
nice! ik wilde iets van handel opzetten maar je je kan daar niets mee in de betaquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:37 schreef Troel het volgende:
Ik heb nu twee uur gespeeld en kreeg al de eerste meldingen over het plaatsen van hogescholen en universiteiten
Education komt wel goed bij mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |