abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122949672

Plot
Person of Interest stars Jim Caviezel, Emmy Award winner Michael Emerson and Academy Award nominee Taraji P. Henson in a crime thriller about a presumed dead former-CIA agent, Reese, who teams up with a mysterious billionaire, Finch, to prevent violent crimes by using their own brand of vigilante justice.

Reese's special training in covert operations appeals to Finch, a software genius who invented a program that uses pattern recognition to identify people about to be involved in violent crimes. Using state-of-the-art surveillance technology, the two work outside of the law, using Reese's adept skills and Finch's unlimited wealth to unravel the mystery of the "person of interest" and stop the crime before it happens.

Reese's actions draw the attention of the NYPD, including homicide detective Carter, and Fusco, a cop whom Reese uses to his advantage. With infinite crimes to investigate, Reese and Finch find that the right person, with the right information, at the right time, can change everything.

Jim Caviezel as Reese

Former CIA agent presumed dead who teams up with Mr. Finch to stop violent crimes before they happen.

Michael Emerson as Mr. Finch

Mysterious billionaire genius who invented a program that can identify people about to be involved in violent crimes.

Taraji P. Henson as Detective Carter

NYPD officer who crosses paths with Reese and tries to track him down.

Kevin Chapman as Detective Fusco

Corrupt cop blackmailed by Reese into being a source inside the police department.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_122949686
Hands down beste clip van het gehele seizoen

People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_122950821
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 14:43 schreef sitting_elfling het volgende:
Hands down beste clip van het gehele seizoen

Haha die was gaaf idd, maar dit was toch in het eerste seizoen?
pi_122953760
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 15:15 schreef Bossmuis het volgende:

[..]

Haha die was gaaf idd, maar dit was toch in het eerste seizoen?
Yes! 1e seizoen, maar is geeft in 1.5 minuut toch al goed weer wat de serie te bieden heeft :)
  maandag 18 februari 2013 @ 02:19:31 #5
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_123019385
Oh ja, deze serie. Wil ik ook nog eens aan beginnen. Aanrader?

Één topic na anderhalf seizoen komt niet veelbelovend over...
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_123019414
Laat je daardoor niet ontmoedigen, tis echt een sterke serie :)
  maandag 18 februari 2013 @ 05:19:01 #7
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_123020177
Ik heb het eerste seizoen gezien.

Maar dat ik het heb bekeken is vooral een gebrek aan betere series op het zelfde tijdstip.
De wereld is vol met kleuren, neem geen genoegen met een zwart/ wit visie. De kleuren zitten vaak in de nuance.
  dinsdag 19 februari 2013 @ 15:39:48 #8
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_123075297
Eerste aflevering gezien, prima wel.

Binnenkort maar eens wat volgende afleveringen downloaden.

Wel 'opmerkelijk' dat ze in één aflevering al 3 zwarten gebruiken om voor hun moorden op te draaien :')
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  vrijdag 22 februari 2013 @ 13:14:22 #9
362423 mrazura
Ik ben nieuw hier.
pi_123202172
Was weer een erg vette aflevering _O_
  vrijdag 22 februari 2013 @ 21:06:54 #10
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_123221334
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 13:14 schreef mrazura het volgende:
Was weer een erg vette aflevering _O_
Heel gaaf inderdaad. Nieuw personage _O_

En wat meer info over 'Research', ook erg tof :Y
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_123222463
zeker leuke verhaallijn dit keer maar wel beroerd geacteerd
pi_123229707
Net als je denkt dat deze serie niet meer baas kan worden komt er weer zo'n aflevering _O_

De reden dat dit topic niet zoveel posts heeft is naast dat veel mensen het nog moeten ontdekken tevens dat het gewoon 43 minuten genot is waar haast geen speld tussen te krijgen is, dus valt ook minder over te praten.

Tevens zijn ze goed in het heel onvoorspelbaar maken van waar die rode draad naar toe gaat. Dus speculeren heeft bijna geen zin. Het is imo puur een serie om te kijken dan om eindeloos over te praten.
pi_123230737
het is ook vooral een case-to-case serie. wanneer de aflevering is afgelopen is de case doorgaans ook opgelost. dan valt er niet zoveel bij te praten, maar mr finch vind ik wel _O_
pi_123243932
De laatste aflevering was echt heel tof. Leuk om eens de andere kant gezien te hebben.
pi_123244565
Toffe leerzame aflevering inderdaad. De nieuwe tode draad _O_
pi_123244600
Ik vind het alleen wel jammer dat het weer een vrouw moest zijn. Je weet nu al meteen in welke rol ze geduwd gaat worden. Ik had liever gewoon iemand gezien die evt. toe-to-toe met John zou kunnen staan, mochten ze in de toekomst tegengestelde belangen hebben. Had me veel interessanter geleken.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_123245810
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 16:53 schreef Kenju het volgende:
Ik vind het alleen wel jammer dat het weer een vrouw moest zijn. Je weet nu al meteen in welke rol ze geduwd gaat worden. Ik had liever gewoon iemand gezien die evt. toe-to-toe met John zou kunnen staan, mochten ze in de toekomst tegengestelde belangen hebben. Had me veel interessanter geleken.
Van wat die Shaw aan skill deze aflevering heeft laten zien doet ze niks onder voor John.
pi_123246633
Deze aflevering heeft wel groot deel van de vage mysterie omtrent de organisatie met de dikkop achter het bureau weggehaald. Dat is dé rode draad waaraan losse draadjes en personages van eerder ook aan gekoppeld zijn laatste tijd.

HR is er aan verbonden. r00t bemoeit zich er mee. De personen uit verleden van Harold zullen er ook mee verbonden zijn en deze Shaw werkt(e) er dus voor. Ook Elias zit in het vaarwater van deze organisatie.
pi_123248738
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 17:29 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Van wat die Shaw aan skill deze aflevering heeft laten zien doet ze niks onder voor John.
Ik bedoelde niet alleen kwa actie. Het is gewoon weer zo'n typisch leuk vrouwtje. Alsof er ook wat eyecandy moet zijn. Ik vind het leuke aan aan deze serie dat het tenminste echt om de actie gaat en John feitelijk geen typische actie-guy is en er ook niet zo uit ziet. Nu willen ze om de een of andere manier ook een soort van actie-chick element erin hebben.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_123252862
Heerlijke aflevering, de laatste 2 zijn stukken beter dan met die biljonair laatst!
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
pi_123293324
Topserie. En ik in het begin van de serie maar denken dat ik Michael Emerson nooit als iemand anders zou kunnen zien als Benjamin Linus. How wrong I was ... :P
  zondag 24 februari 2013 @ 20:14:35 #22
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_123295178
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 19:46 schreef illusions het volgende:
Topserie. En ik in het begin van de serie maar denken dat ik Michael Emerson nooit als iemand anders zou kunnen zien als Benjamin Linus. How wrong I was ... :P
Ik zie 'm nu al meer als Harold Finch eigenlijk :D
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_123295630
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 20:14 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

Ik zie 'm nu al meer als Harold Finch eigenlijk :D
:Y
  zondag 24 februari 2013 @ 20:34:52 #24
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_123296597
Afgelopen week alle eps van 1 tot nu gekeken, heerlijke serie :D . Jammer dat ik nu weer telkens een week moet wachten ipv elke dag een paar eps :P .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_123297044
quote:
2s.gif Op zondag 24 februari 2013 20:34 schreef DaMook het volgende:
Afgelopen week alle eps van 1 tot nu gekeken, heerlijke serie :D . Jammer dat ik nu weer telkens een week moet wachten ipv elke dag een paar eps :P .
Het kutste moment van elke serievolger. :')

Ik begon Lost te kijken toen ze al met seizoen 5 bezig waren, wat was ik toen enorm blij nadat de 1e aflevering me goed beviel zeg. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')