Laatste tijd wel een aantal grove foutenquote:Op maandag 18 februari 2013 20:36 schreef ZuidGrens het volgende:
Krul doet het toch nog gewoon prima bij Newcastle?
quote:Op maandag 18 februari 2013 20:34 schreef Jivis het volgende:
[..]
Dat noemt men ook wel het Schelveccio-complex.
quote:Op maandag 18 februari 2013 20:34 schreef Jivis het volgende:
[..]
Dat noemt men ook wel het Schelveccio-complex.
Valt tegen.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:36 schreef ZuidGrens het volgende:
Krul doet het toch nog gewoon prima bij Newcastle?
Je hebt weer in de archieven gekeken?quote:Op maandag 18 februari 2013 20:36 schreef Evertjan het volgende:
VBL / Voetbal International #7: Rot op met je Totti! dat zijn teksten
Oke, volg het niet echt maar zag hem laatst weer een paar goede reddingen maken in de EL. Maar goed, iedere jonge speler heeft wel eens een mindere fase.quote:
Ja, hij is de man van de feitjes. Ik van mijn mening, hij de feitjes.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:37 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Je hebt weer in de archieven gekeken?
Schelveccio ademt altijd lekker inquote:Op maandag 18 februari 2013 20:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die had ik in de kwis moeten doen, de aller makkelijkste vraag van allemaal
Ja?quote:Op maandag 18 februari 2013 20:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die had ik in de kwis moeten doen, de aller makkelijkste vraag van allemaal
Hij heeft nog een hilarische over de hond van Ernie Brandtsquote:Op maandag 18 februari 2013 20:38 schreef Ties02 het volgende:
Op de een of andere manier komen die anekdotes van Wilfred er niet uit
was dat niet de hond van Piet de Visserquote:Op maandag 18 februari 2013 20:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij heeft nog een hilarische over de hond van Ernie Brandts
quote:Op maandag 18 februari 2013 20:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij heeft nog een hilarische over de hond van Ernie Brandts
Ja, dat was de anekdote van Johan. Toen dacht Wilfred een nog beter verhaal te hebben.quote:Op maandag 18 februari 2013 20:39 schreef Evertjan het volgende:
[..]
was dat niet de hond van Piet de Visser
Zal hij nu bij Johan op het matje moeten komen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |