misschien is t wel een klotenummerquote:
Neuh.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
misschien is t wel een klotenummer
GMalmostTAquote:
misschien weet Domien dat nog niet......quote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:08 schreef Pino112 het volgende:
Ohja, dus Giel is er nu niet omdat ie naar Kenia gaat.
Zeg gewoon dat ie ermee gekapt is.
trusten popjequote:
Minthy, Cindy en Henk zijn allemaal aan het daten denk ik.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:11 schreef 3rdRock het volgende:
dit was trouwens wel een heel rustige vrijdagavond. nog geen 200posts vermoed ik
ik denk een groepsdate.... en ik mag weer niet meequote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Minthy, Cindy en Henk zijn allemaal aan het daten denk ik.
Euh, nee. Lam avondje op de bank hier, geen zin in Stendersquote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Minthy, Cindy en Henk zijn allemaal aan het daten denk ik.
hai popje! maar je had toch gezellig langs kunnen komen? het merendeel heeft nooit 3fm aan lijkt hetquote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Euh, nee. Lam avondje op de bank hier, geen zin in Stenders
Het is geen dubstepkoor.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:22 schreef 3rdRock het volgende:
Ed Struijlaart en dat dubstepkoor met viva la vida. dat moet beter zijn dan t origineel! dat kan niet anders!
nee, das waarquote:
Dat klinkt als een meet en daar doe ik niet aan. Sowieso geen behoefte aan om het derde wiel aan de wagen te zijnquote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik denk een groepsdate.... en ik mag weer niet mee
Oh oke. FOK deed het niet?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Euh, nee. Lam avondje op de bank hier, geen zin in Stenders
ga ik ook mee en worden we een 4wieler!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat klinkt als een meet en daar doe ik niet aan. Sowieso geen behoefte aan om het derde wiel aan de wagen te zijn
Echt totaal geen zin in gehad vanavond, was moe. Ik mocht al om 6.00u op en had er toen slechts een uurtje slaap op zitten. Meer dan bankhangen lukte nietquote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hai popje! maar je had toch gezellig langs kunnen komen? het merendeel heeft nooit 3fm aan lijkt het
Jawel hoor, her en der heb ik ook wel gepost. Daar werd echter overheen gelezenquote:
dat kan ik me voorstellenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Echt totaal geen zin in gehad vanavond, was moe. Ik mocht al om 6.00u op en had er toen slechts een uurtje slaap op zitten. Meer dan bankhangen lukte niet
Nee, dan is het nog steeds een meet. Daar kots ik opquote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ga ik ook mee en worden we een 4wieler!
Nou dank je, fijn om te horen. Was niet geheel wederzijds, heb me geen seconde verveeld of me afgevraagd hoe het hier zou zijnquote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat kan ik me voorstellenmaarr ik heb je wel een beetje gemist hoor
haha, dat zou ook wel erg zijn hoor!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Nou dank je, fijn om te horen. Was niet geheel wederzijds, heb me geen seconde verveeld of me afgevraagd hoe het hier zou zijn
Oh, ik dacht dat jij een van de mopperaars was in de ochtend... Sorryquote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen hem hoor?
Zeker in de Freaknacht niet.
je hebt je kleren dus nog aan?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Goedenacht
Ik heb gewonnen met poker![]()
![]()
![]()
![]()
Wij doen nep poker, dus met fiches enzo. Niet eens voor het eggie. geen geld geen kleren uit.quote:
Tja, ik had invulling van m'n avond in plaats van doelloos fokken. Ook best vaagquote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
haha, dat zou ook wel erg zijn hoor!
Laatste tijd niet. Af en toe een geintje maar zeker niet mopperend bedoeldquote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat jij een van de mopperaars was in de ochtend... Sorry
Jeui!!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Goedenacht
Ik heb gewonnen met poker![]()
![]()
![]()
![]()
Ik luister niet zo vaak meer in de ochtend en post/lees hier dan ook niet mee. Niet meegekregenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Laatste tijd niet. Af en toe een geintje maar zeker niet mopperend bedoeld
poker met fiches is nog steeds poker. ik heb nog nooit gepokerd, alleen een paar keer tegen een computertegenstander. en dan ging ik gewoon belachelijk bluffen en dan won ikquote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wij doen nep poker, dus met fiches enzo. Niet eens voor het eggie. geen geld geen kleren uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |