oh echt oke raarquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:38 schreef nodig het volgende:
[..]
Meteoriet ging langs de aarde om half 9 en dat in Rusland was wat anders geloof ik.
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:37 schreef supersof het volgende:
ja ik kijk morgen wel op internet ernaar. ik ga nu weer slapen![]()
slaap lekker
Coolquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Slaap lekker
Ik wil een jong paintball meet
Welterusten~!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:37 schreef supersof het volgende:
ja ik kijk morgen wel op internet ernaar. ik ga nu weer slapen![]()
slaap lekker
Schiet ik AJ neer word ze boos en gaat ze met mij kickboksenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Slaap lekker
Ik wil een jong paintball meet
Neger, mijn stiefpa zat vroeger op schietvereniging als leider, ik schoot heel vaak met geweren, denk maar dat je mij uberhaupt neerschiet als eerst.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:41 schreef nodig het volgende:
[..]
Schiet ik AJ neer word ze boos en gaat ze met mij kickboksen
Je bent inderdaad een ''pittige tante''quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Neger, mijn stiefpa zat vroeger op schietvereniging als leider, ik schoot heel vaak met geweren, denk maar dat je mij uberhaupt neerschiet als eerst.
Pics van aj met gewerenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Neger, mijn stiefpa zat vroeger op schietvereniging als leider, ik schoot heel vaak met geweren, denk maar dat je mij uberhaupt neerschiet als eerst.
ik ben super moe ofzoquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:38 schreef JRRY het volgende:
w
[..]
waarom ik mis je.i want you to staaaaaaaaaay oooooh
ja maar ik weet niet of ik er morgen benquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:47 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ben super moe ofzonet ook al twee uur geslapen
morgen weer online
Over een kwartiertje alquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:47 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ben super moe ofzonet ook al twee uur geslapen
morgen weer online
Nu rennen jij, oprottenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:44 schreef Ro-ald het volgende:
Ik moet nog steeds gaan beginnen met hardlopen
Wil er al weken mee gaan beginnen
pech.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:47 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja maar ik weet niet of ik er morgen ben
Ik ben er morgen maar heel weinig of zelfs nietquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:47 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja maar ik weet niet of ik er morgen ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |