abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122937580
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:38 schreef nodig het volgende:

[..]

Meteoriet ging langs de aarde om half 9 en dat in Rusland was wat anders geloof ik.
oh echt oke raar
pi_122937593
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_122937601
Uit het russisiche stukje, was dus ook een meteoriet, bron nu.nl

Astroïde

NASA laat weten dat de ingeslagen meteoriet niets te maken heeft met de astroïde die later vrijdagavond langs de Aarde zal gaan. Het traject van de twee voorwerpen is totaal anders. De meteoriet ging van noord naar zuide, terwijl de astroide juist in tegenovergestelde richting gaat.
pi_122937615
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:37 schreef supersof het volgende:
ja ik kijk morgen wel op internet ernaar. ik ga nu weer slapen :W :* slaap lekker
Slaap lekker :*

Ik wil een jong paintball meet _O_
pi_122937625
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:39 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Slaap lekker :*

Ik wil een jong paintball meet _O_
Cool :D
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_122937672
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:37 schreef supersof het volgende:
ja ik kijk morgen wel op internet ernaar. ik ga nu weer slapen :W :* slaap lekker
Welterusten~! :*
pi_122937693
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:39 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Slaap lekker :*

Ik wil een jong paintball meet _O_
Schiet ik AJ neer word ze boos en gaat ze met mij kickboksen :P
pi_122937760
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:41 schreef nodig het volgende:

[..]

Schiet ik AJ neer word ze boos en gaat ze met mij kickboksen :P
Neger, mijn stiefpa zat vroeger op schietvereniging als leider, ik schoot heel vaak met geweren, denk maar dat je mij uberhaupt neerschiet als eerst.
pi_122937784
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:39 schreef Stuart het volgende:

[..]

Cool :D
Waar en wanneer? :7
pi_122937801
Het was laatst wel gladdiewaddie zeg
pi_122937808
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:43 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Neger, mijn stiefpa zat vroeger op schietvereniging als leider, ik schoot heel vaak met geweren, denk maar dat je mij uberhaupt neerschiet als eerst.
Je bent inderdaad een ''pittige tante'' :P
pi_122937828
Ik heb al meer als een jaar schietervaring dmv Battlefield 3, machinegeweren, pistolen, snipers en zelf kruisbogen kan ik mee overweg!
pi_122937830
Ik moet nog steeds gaan beginnen met hardlopen _O-
Wil er al weken mee gaan beginnen :')
pi_122937837
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:43 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Neger, mijn stiefpa zat vroeger op schietvereniging als leider, ik schoot heel vaak met geweren, denk maar dat je mij uberhaupt neerschiet als eerst.
Pics van aj met geweren
pi_122937851
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:43 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Waar en wanneer? :7
Geen idee :N
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  vrijdag 15 februari 2013 @ 23:47:02 #116
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_122937904
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:38 schreef JRRY het volgende:
w

[..]

waarom ik mis je. ;( i want you to staaaaaaaaaay oooooh
ik ben super moe ofzo :P net ook al twee uur geslapen :O morgen weer online :s)
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_122937923
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:47 schreef supersof het volgende:

[..]

ik ben super moe ofzo :P net ook al twee uur geslapen :O morgen weer online :s)
ja maar ik weet niet of ik er morgen ben ;(
pi_122937948
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:47 schreef supersof het volgende:

[..]

ik ben super moe ofzo :P net ook al twee uur geslapen :O morgen weer online :s)
Over een kwartiertje al *G*
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_122937958
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:44 schreef Ro-ald het volgende:
Ik moet nog steeds gaan beginnen met hardlopen _O-
Wil er al weken mee gaan beginnen :')
Nu rennen jij, oprotten :7 :P
  vrijdag 15 februari 2013 @ 23:48:37 #120
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_122937973
quote:
9s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:47 schreef JRRY het volgende:

[..]

ja maar ik weet niet of ik er morgen ben ;(
pech. :W
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_122937977
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:48 schreef nodig het volgende:

[..]

Nu rennen jij, oprotten :7 :P
Nu kan niet.
pi_122937982
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:48 schreef Stuart het volgende:

[..]

Over een kwartiertje al *G*
supersof is hier 23/7 jeweet!
pi_122937993
quote:
9s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:47 schreef JRRY het volgende:

[..]

ja maar ik weet niet of ik er morgen ben ;(
Ik ben er morgen maar heel weinig of zelfs niet :s)
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_122937998
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:48 schreef Ro-ald het volgende:

[..]

Nu kan niet.
Wat dan? Je hebt toch benen? Hup rennen bitch :P :+ :@
pi_122938009
quote:
11s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:48 schreef supersof het volgende:

[..]

pech. :W
harteloze truthola. xd :*
slaaplekker
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')