oh echt oke raarquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:38 schreef nodig het volgende:
[..]
Meteoriet ging langs de aarde om half 9 en dat in Rusland was wat anders geloof ik.
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:37 schreef supersof het volgende:
ja ik kijk morgen wel op internet ernaar. ik ga nu weer slapen![]()
slaap lekker
Coolquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Slaap lekker
Ik wil een jong paintball meet
Welterusten~!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:37 schreef supersof het volgende:
ja ik kijk morgen wel op internet ernaar. ik ga nu weer slapen![]()
slaap lekker
Schiet ik AJ neer word ze boos en gaat ze met mij kickboksenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Slaap lekker
Ik wil een jong paintball meet
Neger, mijn stiefpa zat vroeger op schietvereniging als leider, ik schoot heel vaak met geweren, denk maar dat je mij uberhaupt neerschiet als eerst.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:41 schreef nodig het volgende:
[..]
Schiet ik AJ neer word ze boos en gaat ze met mij kickboksen
Je bent inderdaad een ''pittige tante''quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Neger, mijn stiefpa zat vroeger op schietvereniging als leider, ik schoot heel vaak met geweren, denk maar dat je mij uberhaupt neerschiet als eerst.
Pics van aj met gewerenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Neger, mijn stiefpa zat vroeger op schietvereniging als leider, ik schoot heel vaak met geweren, denk maar dat je mij uberhaupt neerschiet als eerst.
ik ben super moe ofzoquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:38 schreef JRRY het volgende:
w
[..]
waarom ik mis je.i want you to staaaaaaaaaay oooooh
ja maar ik weet niet of ik er morgen benquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:47 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ben super moe ofzonet ook al twee uur geslapen
morgen weer online
Over een kwartiertje alquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:47 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ben super moe ofzonet ook al twee uur geslapen
morgen weer online
Nu rennen jij, oprottenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:44 schreef Ro-ald het volgende:
Ik moet nog steeds gaan beginnen met hardlopen
Wil er al weken mee gaan beginnen
pech.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:47 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja maar ik weet niet of ik er morgen ben
Ik ben er morgen maar heel weinig of zelfs nietquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:47 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja maar ik weet niet of ik er morgen ben
Zondag?quote:
Ik moet doordenkenquote:
Muwah, met zulke dingen wel, tot dat je mij wel raakt met schieten, dan gil ik als een kleine meid van pijnquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:44 schreef nodig het volgende:
[..]
Je bent inderdaad een ''pittige tante''
Nee ik wil je niet weghebbenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik zei ZO, en niet NU.
Maar oke je wilt me weg hebben, ik merk het al
Het klinkt allemaal wat kort dag. Ik ben in april ook 2 of 3 weken vrij thoughquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zondag?
[..]
Ik moet doordenken
[..]
Muwah, met zulke dingen wel, tot dat je mij wel raakt met schieten, dan gil ik als een kleine meid van pijn![]()
Tss ik schiet je neerquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Neger, mijn stiefpa zat vroeger op schietvereniging als leider, ik schoot heel vaak met geweren, denk maar dat je mij uberhaupt neerschiet als eerst.
Je kwetst mequote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:49 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee ik wil je niet weghebben
quote:
Je hoeft niet te werken dus je kunt best blijven mevrouwquote:
Bring it on bitch.quote:
Oké, dus in april Jong paintball meet?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het klinkt allemaal wat kort dag. Ik ben in april ook 2 of 3 weken vrij though
Ik wel.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
IK WIL JE NIET WEGHEBBEN ZEG IK TOCH
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Organiseer maar in de randstadquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Bring it on bitch.
[..]
Oké, dus in april Jong paintball meet?
Schreeuw niet tegen mequote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
IK WIL JE NIET WEGHEBBEN ZEG IK TOCH
Ik heb zoveel schietspellen gespeeld, ik maak je kapot.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Bring it on bitch.
[..]
Oké, dus in april Jong paintball meet?
Spelletjes is anders dan irl schieten kneusquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik heb zoveel schietspellen gespeeld, ik maak je kapot.
Misschien. Hoe ga je het goed maken?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Het spijt me![]()
![]()
Ik had niet zo door moeten draaien, kan je me het ooit vergeven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |