Latijn is ook zo lekkerquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:25 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik ben zo verliefd op die latijne naamvallen
Ze lopen ook meestal wel 2 jaar voor op state schoolsquote:
geen idee wat het is en hoef het ook niet te wetenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ze lopen ook meestal wel 2 jaar voor op state schools
whaha stille hint dat ze wil dat je gaat slapenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:24 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
True story bro.
Mijn moeder kwam opeens mijn kamer binnen en deed mijn licht uit
Kutwijf, doe normaal ofzo![]()
Oh pizza is er.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:28 schreef JRRY het volgende:
[..]
Vertel het eens, waar schaam je je veur ?
Ook goed, is het dan ook Latijne ipv Latijnse?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
nominativus
LATIJNS BESTAAT NIET HET IS LATIJN
#autisme
Nee het is wel weer Latijnsequote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:29 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ook goed, is het dan ook Latijne ipv Latijnse?
Ik ga zo ook slapen, ben moequote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
whaha stille hint dat ze wil dat je gaat slapen
WAT INGEWIKK0LDquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee het is wel weer Latijnse
kut latijnen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
JA HE DOEN ZE EXPRES DE HOMOS
Het ging me even om het 'nobody said it was easy'quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:32 schreef JRRY het volgende:
[..]
VInd je dit dan Rihanna's beste liedje xd?
Liedje gaat over mij :Squote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:32 schreef JRRY het volgende:
[..]
VInd je dit dan Rihanna's beste liedje xd?
Ja het was echt erg, in Russia was er een asterioide bijna op de aarde (24.000 km er vanaf)quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:33 schreef supersof het volgende:
ik kwam net beneden en mn moeder begon gelijk over een meteoriet ofzoterwijl ik net wakker was. dacht dat ze me trollde
OMG OMG OMGquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:33 schreef supersof het volgende:
ik kwam net beneden en mn moeder begon gelijk over een meteoriet ofzoterwijl ik net wakker was. dacht dat ze me trollde
Dat staat volledig los van de meteoriet héquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:33 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja het was echt erg, in Russia was er een asterioide bijna op de aarde (24.000 km er vanaf)
heh?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:34 schreef nodig het volgende:
[..]
Dat staat volledig los van de meteoriet hé
Tuurlijk is het een leuk nummer, ze hebben het speciaal voor mij geschreven, dan moet het wel leuk zijn.quote:
Sweet dreams mevrouw Superquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:37 schreef supersof het volgende:
ja ik kijk morgen wel op internet ernaar. ik ga nu weer slapen![]()
slaap lekker
waarom ik mis je.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:37 schreef supersof het volgende:
ja ik kijk morgen wel op internet ernaar. ik ga nu weer slapen![]()
slaap lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |