abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122936993
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:25 schreef Tjacka het volgende:
:@
:@
pi_122937007
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:25 schreef JRRY het volgende:

[..]

Ik ben zo verliefd op die latijne naamvallen
Latijn is ook zo lekker
Tax wil tetten :)!
pi_122937018
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:25 schreef JRRY het volgende:

[..]

Arme kinders.
Ze lopen ook meestal wel 2 jaar voor op state schools :Y
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_122937052
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:26 schreef JRRY het volgende:

[..]

:@
:@ :@ :@ :@ :@ :@ :@ :@ :@ :@ :@ :@ :@ :@ :@ :@ :@ :@ :@ :@ :@
Groot fan van User Wotte
pi_122937067
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:26 schreef Stuart het volgende:

[..]

Ze lopen ook meestal wel 2 jaar voor op state schools :Y
geen idee wat het is en hoef het ook niet te weten :@

Maar wel goed hoor, dat ze daar al vroeg mee beginnen
pi_122937073
Ik heb zin in een broodje hamburger.
pi_122937084
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:27 schreef Tjacka het volgende:

[..]

:@ :@ :@ :@ :@ :@ :@ :@ :@ :@ :@ :@ :@ :@ :@ :@ :@ :@ :@ :@ :@
Vertel het eens, waar schaam je je veur ? :@
pi_122937095
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:27 schreef Ro-ald het volgende:
Ik heb zin in een broodje hamburger.
Halen, maken of bestellen :Y
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_122937105
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:24 schreef JRRY het volgende:
en over nominatyfus
nominativus

LATIJNS BESTAAT NIET HET IS LATIJN
#autisme
Je maintiendrai
pi_122937114
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:28 schreef Stuart het volgende:

[..]

Halen, maken of bestellen :Y
Kan niet.kan niet of kan niet.
pi_122937124
quote:
15s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:24 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

True story bro.

Mijn moeder kwam opeens mijn kamer binnen en deed mijn licht uit :')
Kutwijf, doe normaal ofzo :') :?
whaha stille hint dat ze wil dat je gaat slapen _O-
Je maintiendrai
pi_122937131
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:28 schreef JRRY het volgende:

[..]

Vertel het eens, waar schaam je je veur ? :@
Oh pizza is er.

Tot zo.
Groot fan van User Wotte
pi_122937141
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:28 schreef Ro-ald het volgende:

[..]

Kan niet.kan niet of kan niet.
Oh -O-
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_122937146
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

nominativus

LATIJNS BESTAAT NIET HET IS LATIJN
#autisme
Ook goed, is het dan ook Latijne ipv Latijnse? :')
pi_122937153
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:29 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Oh pizza is er.

Tot zo.
Ben je nog steeds boos ;(

:')
Je maintiendrai
pi_122937157
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:29 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Oh pizza is er.

Tot zo.
Eet lekker bye :W
pi_122937174
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:29 schreef JRRY het volgende:

[..]

Ook goed, is het dan ook Latijne ipv Latijnse? :')
Nee het is wel weer Latijnse :*
Je maintiendrai
pi_122937178
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

whaha stille hint dat ze wil dat je gaat slapen _O-
Ik ga zo ook slapen, ben moe ;(
pi_122937179
MEEZINGEN WANT MAMA IS ER NIET

I'M TIRED OF BEING GOOD LET'S BE BAD
pi_122937181
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:29 schreef JRRY het volgende:

[..]

Eet lekker bye :W
nee hij is bang voor mij :')
Je maintiendrai
pi_122937183
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Nee het is wel weer Latijnse :*
WAT INGEWIKK0LD
pi_122937190
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:30 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Ik ga zo ook slapen, ben moe ;(
ooh ;(
Welterusten dan :W
Je maintiendrai
pi_122937192
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

nee hij is bang voor mij :')
OH ZO HIHAHO

kut capslock stond nog aan
pi_122937205
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:30 schreef JRRY het volgende:

[..]

WAT INGEWIKK0LD
JA HE DOEN ZE EXPRES DE HOMOS :(
Je maintiendrai
pi_122937206
i want a bad girl baby bad
pi_122937217
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

JA HE DOEN ZE EXPRES DE HOMOS :(
kut latijnen.
pi_122937230
yeah yeah you love me just the way that you shoudl
pi_122937232
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_122937276
quote:
VInd je dit dan Rihanna's beste liedje xd?
pi_122937288
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:29 schreef JRRY het volgende:

[..]

Eet lekker bye :W
Don't hate the player G.
Groot fan van User Wotte
pi_122937319
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

ooh ;(
Welterusten dan :W
Ik zei ZO, en niet NU.
Maar oke je wilt me weg hebben, ik merk het al -O-
  vrijdag 15 februari 2013 @ 23:33:29 #83
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_122937329
ik kwam net beneden en mn moeder begon gelijk over een meteoriet ofzo :+ terwijl ik net wakker was. dacht dat ze me trollde :')
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_122937335
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:32 schreef JRRY het volgende:

[..]

VInd je dit dan Rihanna's beste liedje xd?
Het ging me even om het 'nobody said it was easy' :D
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_122937353
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:32 schreef JRRY het volgende:

[..]

VInd je dit dan Rihanna's beste liedje xd?
Liedje gaat over mij :S
pi_122937358
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:33 schreef supersof het volgende:
ik kwam net beneden en mn moeder begon gelijk over een meteoriet ofzo :+ terwijl ik net wakker was. dacht dat ze me trollde :')
Ja het was echt erg, in Russia was er een asterioide bijna op de aarde (24.000 km er vanaf)
pi_122937359
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:33 schreef supersof het volgende:
ik kwam net beneden en mn moeder begon gelijk over een meteoriet ofzo :+ terwijl ik net wakker was. dacht dat ze me trollde :')
OMG OMG OMG :o
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_122937368
quote:
6s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:33 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Liedje gaat over mij :S
ja oke vet zeg _O_

wel leuk nummertje :@
pi_122937375
quote:
11s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:33 schreef Stuart het volgende:

[..]

OMG OMG OMG :o
hajje dat nog niet gehoord dan
pi_122937380
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:33 schreef JRRY het volgende:

[..]

Ja het was echt erg, in Russia was er een asterioide bijna op de aarde (24.000 km er vanaf)
Dat staat volledig los van de meteoriet hé :P
pi_122937383
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:34 schreef nodig het volgende:

[..]

Dat staat volledig los van de meteoriet hé :P
heh?
pi_122937407
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:34 schreef JRRY het volgende:

[..]

hajje dat nog niet gehoord dan
Jawel joh :P
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_122937446
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:34 schreef JRRY het volgende:

[..]

ja oke vet zeg _O_

wel leuk nummertje :@
Tuurlijk is het een leuk nummer, ze hebben het speciaal voor mij geschreven, dan moet het wel leuk zijn.
pi_122937506
Ik wil een luchtkussenmeet O+
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  vrijdag 15 februari 2013 @ 23:37:37 #95
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_122937520
ja ik kijk morgen wel op internet ernaar. ik ga nu weer slapen :W :* slaap lekker
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_122937528
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:37 schreef Stuart het volgende:
Ik wil een luchtkussenmeet O+
Je wilt mij ja? O+
pi_122937535
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:37 schreef supersof het volgende:
ja ik kijk morgen wel op internet ernaar. ik ga nu weer slapen :W :* slaap lekker
Sweet dreams mevrouw Super :W :*
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_122937545
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:37 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Je wilt mij ja? O+
Hahahahaha :D _O-
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_122937551
w
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:37 schreef supersof het volgende:
ja ik kijk morgen wel op internet ernaar. ik ga nu weer slapen :W :* slaap lekker
waarom ik mis je. ;( i want you to staaaaaaaaaay oooooh
pi_122937562
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:34 schreef JRRY het volgende:

[..]

heh?
Meteoriet ging langs de aarde om half 9 en dat in Rusland was wat anders geloof ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')