Oke dan, zei is leuk en ik knap :quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:20 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee, twee dezelfde dingen botst. Leuke mensen hebben een kutiemand nodig.
Je bent gekquote:
Latijnsquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:23 schreef JRRY het volgende:
[..]
Latijns komt toch uit Rome xd
Ik heb nog wel Latijns gehad
kies mijquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:21 schreef JRRY het volgende:
[..]
so much nice piepel in here.zo moeilijk te kiezen wie de leukste is.
Latijnquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:23 schreef JRRY het volgende:
[..]
Latijns komt toch uit Rome xd
Ik heb nog wel Latijns gehad
oh ja blond hequote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:23 schreef JRRY het volgende:
[..]
Latijns komt toch uit Rome xd
Ik heb nog wel Latijns gehad
True story bro.quote:
Arme kinders.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:25 schreef Stuart het volgende:
Hier (UK) krijg je al in year 5 (dus als je 9/10 bent) op prive scholen al Latijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |