Hij haat mij.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom zo'n paniek om de aanwezigheid van iemand
waarom wordt er dan moeilijk gedaanquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:32 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Natuurlijk nietik ken je geen eens
Wie is die mafkees in je UIquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
laat de boel lekker waaien jonge
zo gaat dat hier altijdquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
waarom wordt er dan moeilijk gedaan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |