abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122939474
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 00:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Wat heb jij tegen mij :')
Ja, wat heb je tegen pizza :(
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_122939475
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 00:29 schreef Stuart het volgende:

[..]

Waarom zo'n paniek om de aanwezigheid van iemand :?
Hij haat mij.
Groot fan van User Wotte
pi_122939480
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 00:30 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Hij haat mij.
Waarom denk je dat :?
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_122939481
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 00:30 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Hij haat mij.
Wat errug.
pi_122939486
zoo ben terug
pi_122939490
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 00:31 schreef OmgevallenFlat het volgende:
zoo ben terug
Wooop wooop *G*
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_122939499
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 00:31 schreef OmgevallenFlat het volgende:
zoo ben terug
:W
pi_122939510
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 00:31 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Wat errug.
Nee. :)
Groot fan van User Wotte
pi_122939516
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 00:32 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Nee. :)
laat de boel lekker waaien jonge
pi_122939518
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 00:30 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Hij haat mij.
Natuurlijk niet _O- ik ken je geen eens :?
Je maintiendrai
pi_122939535
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 00:32 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Natuurlijk niet _O- ik ken je geen eens :?
waarom wordt er dan moeilijk gedaan :') _O-
pi_122939537
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 00:32 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

laat de boel lekker waaien jonge
Wie is die mafkees in je UI :?
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_122939538
Doei :w
Groot fan van User Wotte
pi_122939540
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 00:33 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

waarom wordt er dan moeilijk gedaan :') _O-
zo gaat dat hier altijd
pi_122939555
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 00:33 schreef Stuart het volgende:

[..]

Wie is die mafkees in je UI :?
Aad de Mos.
pi_122939558
w
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 00:31 schreef OmgevallenFlat het volgende:
zoo ben terug
waarvan
pi_122939560
Hypo :9
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_122939570
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 00:34 schreef JRRY het volgende:
w

[..]

waarvan
schoolfeest
pi_122939573
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 00:34 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Aad de Mos.
Zou ik niet hebben herkend :N
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_122939575
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 00:33 schreef OmgevallenFlat het volgende:

[..]

zo gaat dat hier altijd
ah oké
pi_122939579
Heppie :9~
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_122939588
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 00:34 schreef Stuart het volgende:

[..]

Zou ik niet hebben herkend :N
Aad de Mos is een grote baas, aad300
pi_122939603
Lekker veronica aan.

wist nooit dat gwen stefani leadzangeres was van no doubt :')
pi_122939605
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 00:35 schreef hamerhaaitje het volgende:
Heppie :9~
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_122939607
De Mos niet waarderen. :')
Groot fan van User Wotte
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')