abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122939242
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 00:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik ga ook weg nu :W
De groetjes
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_122939246
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 00:19 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Jouw naam zullen we ook niet veel voorbij gaan zien komen deze week :P
Nou, ik zal vast nog wel in de top 100 staan hoor maar niet zo heel hoog :P
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_122939261
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 00:22 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Gezellige boel hier :')

Trusten :W
Vrijdag op zaterdagnachten vind ik op de een of andere manier erg saai. Misschien dat anderen dat ook vinden en er al uitglippen
  zaterdag 16 februari 2013 @ 00:23:25 #254
319979 Fok-it
All is well
pi_122939264
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 00:22 schreef Stuart het volgende:

[..]

Nou, ik zal vast nog wel in de top 100 staan hoor maar niet zo heel hoog :P
Ben je al klaar voor je big trip? :P
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  zaterdag 16 februari 2013 @ 00:23:53 #255
319979 Fok-it
All is well
pi_122939277
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 00:23 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Vrijdag op zaterdagnachten vind ik op de een of andere manier erg saai. Misschien dat anderen dat ook vinden en er al uitglippen
Oh geen idee :+ Je zou juist denken zaterdag op zondag omdat er dan meer mensen uit zijn enzo
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_122939281
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 00:23 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ben je al klaar voor je big trip? :P
Ik pak meestal vlak van tevoren een paar spullen in en dan ga ik. Ik hoef niets te regelen eigenlijk. Heb van alles ook in NL namelijk :Y
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_122939292
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 00:23 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Oh geen idee :+ Je zou juist denken zaterdag op zondag omdat er dan meer mensen uit zijn enzo
zaterdag op zondag is voor mij napraatnacht met anderen over de gespeelde wedstrijdenn.
  zaterdag 16 februari 2013 @ 00:24:42 #258
319979 Fok-it
All is well
pi_122939296
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 00:24 schreef Stuart het volgende:

[..]

Ik pak meestal vlak van tevoren een paar spullen in en dan ga ik. Ik hoef niets te regelen eigenlijk. Heb van alles ook in NL namelijk :Y
Bij je ouders bedoel je?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_122939305
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 00:24 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Bij je ouders bedoel je?
Ja, daar heb ik van alles in huis liggen :Y
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_122939306
Mijn rechterooglid flikkert, ik vind het nog fijn ook.
  zaterdag 16 februari 2013 @ 00:25:27 #261
319979 Fok-it
All is well
pi_122939313
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 00:24 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

zaterdag op zondag is voor mij napraatnacht met anderen over de gespeelde wedstrijdenn.
verslaafde :P
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_122939314
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 00:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Mijn rechterooglid flikkert, ik vind het nog fijn ook.
Waarom vind je dat fijn :?
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_122939346
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 00:25 schreef Fok-it het volgende:

[..]

verslaafde :P
Mwah, vanavond in de Eredivisie wel leuke wedstrijden, en weer het Messicircus.
pi_122939353
Die jeugd van tegenwoordig met al hun rare fetisjen ook
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_122939388
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 00:18 schreef Stuart het volgende:
Normaal doet mevrouw Super dit maar die slaapt al O+

[..]

waarstaik :?
pi_122939396


Ik computer dus te vaak.
pi_122939399
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 00:26 schreef hamerhaaitje het volgende:
Die jeugd van tegenwoordig met al hun rare fetisjen ook
Fetisjen zijn meestal wel raar ja. Maar soms ook tof :P
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_122939406
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 00:27 schreef JRRY het volgende:

[..]

waarstaik :?
Geen idee? Ik deed alleen de top 20 :@
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_122939410
Issie weg?
Groot fan van User Wotte
pi_122939414
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 00:29 schreef Tjacka het volgende:
Issie weg?
Wat
pi_122939426
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 00:29 schreef Tjacka het volgende:
Issie weg?
Waarom zo'n paniek om de aanwezigheid van iemand :?
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  zaterdag 16 februari 2013 @ 00:29:31 #272
319979 Fok-it
All is well
pi_122939427
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 00:26 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Mwah, vanavond in de Eredivisie wel leuke wedstrijden, en weer het Messicircus.
Meeste leuke zijn morgen. alleen Utreg-PSV
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_122939454
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 00:29 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Meeste leuke zijn morgen. alleen Utreg-PSV
PSV-Utreg, Roda JC - AZ (zonder Maher), en Twente - Willem II (je weet het nooit met twente)
pi_122939459
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 00:29 schreef Tjacka het volgende:
Issie weg?
The autism is strong in this one
Hier schreef Flippiee het volgende: teringlijer
#FREEZWARTEPIET
pi_122939460
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 00:29 schreef Tjacka het volgende:
Issie weg?
Wat heb jij tegen mij :')
Je maintiendrai
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')