Nou, ik zal vast nog wel in de top 100 staan hoor maar niet zo heel hoogquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jouw naam zullen we ook niet veel voorbij gaan zien komen deze week
Vrijdag op zaterdagnachten vind ik op de een of andere manier erg saai. Misschien dat anderen dat ook vinden en er al uitglippenquote:
Ben je al klaar voor je big trip?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, ik zal vast nog wel in de top 100 staan hoor maar niet zo heel hoog
Oh geen ideequote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vrijdag op zaterdagnachten vind ik op de een of andere manier erg saai. Misschien dat anderen dat ook vinden en er al uitglippen
Ik pak meestal vlak van tevoren een paar spullen in en dan ga ik. Ik hoef niets te regelen eigenlijk. Heb van alles ook in NL namelijkquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben je al klaar voor je big trip?
zaterdag op zondag is voor mij napraatnacht met anderen over de gespeelde wedstrijdenn.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh geen ideeJe zou juist denken zaterdag op zondag omdat er dan meer mensen uit zijn enzo
Bij je ouders bedoel je?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik pak meestal vlak van tevoren een paar spullen in en dan ga ik. Ik hoef niets te regelen eigenlijk. Heb van alles ook in NL namelijk
Ja, daar heb ik van alles in huis liggenquote:
verslaafdequote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
zaterdag op zondag is voor mij napraatnacht met anderen over de gespeelde wedstrijdenn.
Waarom vind je dat fijnquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Mijn rechterooglid flikkert, ik vind het nog fijn ook.
waarstaikquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:18 schreef Stuart het volgende:
Normaal doet mevrouw Super dit maar die slaapt al
[..]
Fetisjen zijn meestal wel raar ja. Maar soms ook tofquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:26 schreef hamerhaaitje het volgende:
Die jeugd van tegenwoordig met al hun rare fetisjen ook
Geen idee? Ik deed alleen de top 20quote:
Waarom zo'n paniek om de aanwezigheid van iemandquote:
Meeste leuke zijn morgen. alleen Utreg-PSVquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mwah, vanavond in de Eredivisie wel leuke wedstrijden, en weer het Messicircus.
PSV-Utreg, Roda JC - AZ (zonder Maher), en Twente - Willem II (je weet het nooit met twente)quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meeste leuke zijn morgen. alleen Utreg-PSV
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |