ik ook, ik gooide al bijna mijn tv het raam uitquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:56 schreef z0rz0r het volgende:
ik schrok me dood toen er eerst jurre stond :d
Beter dan dat eeuwige gerek bij de volwassenenquote:
Echt he? En bij gewone Voice heeft hij vaak het minste teamquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die had by far het allerbeste team van deze editie
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:43 schreef BabeWatcher het volgende:
GA NIET SMSSEN !!!! NIET DOEN !!!! HET IS DOORGESTOKEN KAART !!!!
Je bedoelde JJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJaura?quote:
Inderdaad, in deze finale was Laura beter dan mijn kindje.quote:
hij is ook beter met kinderenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Echt he? En bij gewone Voice heeft hij vaak het minste team
RTL heeft meegelezen en de uitslag aangepastquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
[..]
Je bedoelde JJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJaura?
k heb ge sms-tquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
[..]
Je bedoelde JJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJaura?
Misschien hoeven ze hier niet te sjoemelen, ze verdienen nu genoeg aan Leonaquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:58 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
RTL heeft meegelezen en de uitslag aangepast
Heb je het wel eerst aan je moeder gevraagdquote:
Ja, ik heb eerst naar Portugal gebeld om haar te vragen hoe het met haar poes is :Tquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heb je het wel eerst aan je moeder gevraagd? Moest van Martijn.
Dat is er zo weer uitquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:58 schreef iBenny het volgende:
It's that moment... ja la la lalala la la lala. It's that moment... jalala lala
...klotenummer zit nu in mijn kop
Ja ik vind hem ook steeds beter worden.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hij is ook beter met kinderen
Serieus, hij heeft deze editie een hoop credits gespaard bij me
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |