Ik weet hoe 't werkt. Tnx voor de tip.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:12 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Smeken is dan wel weer geil. Maar daar moet je dan eerst minimaal drie dates op wachten.
Afgewezen worden doet pijn he?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:11 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oh ja! Op oude lullen van boven de 40 na.
Eitje.quote:
Eens, het gaat hier over Marokkaanse meisjes, heeft geloof geen bal mee te maken, of we moeten voortaan ook bij anderen het geloof gaan melden, wat voor geloof hebben die kopschoppers eigenlijk?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 02:09 schreef Ambipur het volgende:
Ik vind deze topic een rare titel hebben. Kunnen we die moslima's svp veranderen naar Marokkaanse kutten?
Oh. Goed, als dit het lichtpuntje in jouw bestaan is: Ga je gang.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:19 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Eitje.
Maar soms vaak zet je jezelf zo voor lul dat het te leuk is om te laten liggen.
Ja, want ik vind dat ik zelf voldoende geïntegreerd ben op een goede wijze. Turken maken mij zelfs uit voor Nederlander, dat die mij dan nog steeds beschouwen als Turkse moslima is een tweede.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:20 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Eens, het gaat hier over Marokkaanse meisjes, heeft geloof geen bal mee te maken, of we moeten voortaan ook bij anderen het geloof gaan melden, wat voor geloof hebben die kopschoppers eigenlijk?
Is niet van belang.
Niet zo vals bijten. Ben deze week hier amper een uurtje geweest. In tegenstelling tot sommige anderen die geen leven hebben en gem. met 91 posts p/d hier rond hangen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:23 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oh. Goed, als dit het lichtpuntje in jouw bestaan is: Ga je gang.
Volgens jouw logica kan het dus elk meisje overkomen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:20 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Eens, het gaat hier over Marokkaanse meisjes, heeft geloof geen bal mee te maken
You can do better..quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:25 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Niet zo vals bijten. Ben deze week hier amper een uurtje geweest. In tegenstelling tot sommige anderen die geen leven hebben en gem. met 91 posts p/d hier rond hangen.
Turken hebben dezelfde religie, waar zijn zij in dit verhaal?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:26 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Volgens jouw logica kan het dus elk meisje overkomen.
De religie thuis die hun cultuur bepaald en ze een bepaalde kant opdrukt moeten we maar onder het tapijt schuiven.
Ga je mond spoelen!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:29 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Turken hebben dezelfde religie, waar zijn zij in dit verhaal?
Die belijden dat wss heel anders binnen de muren van het gezin. Iets wat hier wel vaker boven water komt door hun eigen uitspraken.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:29 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Turken hebben dezelfde religie, waar zijn zij in dit verhaal?
Deze poging tot gevat zijn slaat nergens op.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:32 schreef Flow3r het volgende:
Ben toch wel benieuwd naar het geloof van die kopschoppers,wie weet hoe ze geloof beleven binnen de muren van het gezin
Welke kopschoppers?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:32 schreef Flow3r het volgende:
Ben toch wel benieuwd naar het geloof van die kopschoppers,wie weet hoe ze geloof beleven binnen de muren van het gezin
En dan wordt er niet over racisme gesproken vreemd hoor..quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee. Ze willen wel neuken, maar een relatie kunnen ze niet verkopen aan hun familie.
Wat denken zij dan wel dan niet van hun broertjes en neefjes. Ik denk namelijk hetzelfde over hen als dat deze meisjes over Nederlandse jongeren doen.quote:Marokkaanse meisjes hebben bovendien geen goed beeld van hoe Nederlandse jongeren omgaan met hun vrijheid, valt de hulpverlening op. 'Ze hebben het idee dat Nederlandse tieners alles mogen en alles doen. Dat die wel degelijk grenzen hebben, ontgaat hen', zegt directeur Lidwien Knibbeler van JOU. 'Met seks gaan ze daarom soms veel verder dan hun Nederlandse leeftijdsgenotes.'
quote:Het grootste deel van de Nederlandse kipfilet is halal, ook als dat niet op de verpakking staat. Dat meldt The Post Online. Om export van weinig populaire delen van de kip naar moslimlanden mogelijk te maken, wordt voor het gemak alle kip halal geslacht.
Nee dat is het niet. Ik generaliseer een beetje, maar het is gewoon een constatering over Marokkaanse meisjes. En Marokkaan is geen ras. Marokkanen zijn lelijke Berbers of een mooie mix van 25% Europa, 25% Arabië, 25% Afrika en de rest Aziatisch.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:02 schreef RAVW het volgende:
[..]
En dan wordt er niet over racisme gesproken vreemd hoor..
dit is in mijn ogen racisme puur sang
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |