Dan spaar je daar toch voor? Niets mooier dan jezelf een doel stellen en ergens voor te werken. Geeft heel wat meer voldoening dan zo'n chinees prulding zonder enige vorm van kwaliteitscontrolequote:
Ik heb heel veel doelen momenteel waar ik hard aan werk. 7000 euro uitgeven voor een horloge is daar nu niet een van, wellicht in de toekomst.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:56 schreef Tom het volgende:
[..]
Dan spaar je daar toch voor? Niets mooier dan jezelf een doel stellen en ergens voor te werken. Geeft heel wat meer voldoening dan zo'n chinees prulding zonder enige vorm van kwaliteitscontrole
Maargoed, wellicht sta ik anders in het leven. Ik ben nu ook nog aan het werk.
Er staat nog een vraag open.quote:
Ik vind hem mooi. En ik hou normaal gesproken niet zo van vintage, dus dat is een flink compliment.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:11 schreef Garbageman het volgende:
Voor 500 euro kan je erg mooi vintage spul kopen. Deze is uit eind jaren '60. In totaal zit er bijna 500 euro in, maar dan is ie ook helemaal nagekeken en loopt ie weer perfect.
[ afbeelding ]
Dus om 1 ongemakkelijk gesprek in mijn leven te voorkomen moet ik het maar niet doen? Ik heb wel belangrijkere dingen waar ik me druk om moet maken.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:08 schreef drx86 het volgende:
300-500 euro voor een nepper? Je bent gek.
Voor dat geld kan een horloge kopen van bijvoorbeeld Tissot of Hamilton. Leg er nog iets boven op dan komen Mido, Stowa en een shitload aan andere kwalitatieve merken om de hoek kijken.
Wees nou slim en koop een écht horloge. Ja 95% van de mensen zal het verschil niet zien maar die ene keer dat je een WIS tegen het lijf loopt en het topic horloges komt ter sprake zak je falikant door het ijs. Mooi gesprek heb je dan.... "Ja maar ik heb er wel 500 euro voor betaald hoor!"
Oh en Fantasyboy....
Mooie klok!quote:
Wow, die ziet er mooi uit!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:47 schreef drx86 het volgende:
[..]
Mooie klok!
Liep laatst langs een juwelier waar ze een andere uit de Longines Master Collection hadden liggen.
[ afbeelding ]picture geleend van member GETs van wathuseek.
Vraag me alleen af of het de 41mm of de 44mm variant is. Het is ook een relatief dik horloge, vraag me dan ook af hoe die op mijn pols ligt. Misschien binnenkort maar eens de stoute schoenen aan trekken en vragen of ik hem van dichterbij mag zien.
In ieder geval een kans hebber voor mijn "trouwklok" als het een keer zo ver is. Mijn vriendin haar jurk en ik een klok.
Te mooi.quote:
Die eerste word misschien mijn volgende aanwinst, maar dan op een stalen bandquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:32 schreef eriksd het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zal het je zelf niet dwars zitten dan? Wetende dat het nep is wat je draagt terwijl je voor het zelfde geld een fatsoenlijke klok met daarin een goed uurwerk kan kopen?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:46 schreef habitue het volgende:
[..]
Dus om 1 ongemakkelijk gesprek in mijn leven te voorkomen moet ik het maar niet doen? Ik heb wel belangrijkere dingen waar ik me druk om moet maken.
Je houd jezelf voor de gek. Jij koopt een leugen en jij wilt daar blijkbaar zelf in gaan geloven. Zegt veel over een persoon in mijn ogen, het zijn vaak dezelfde types die met nep lacoste polos gaan lopen. Dat wil zeggen, wel de status en het imago van een merk willen hebben, maar hier niet voor willen betalen. Er zijn genoeg vergelijkbare hommages die eerlijk zijn, waarom koop je die niet? Blijkbaar interesseert jou alleen het "merk".quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:46 schreef habitue het volgende:
[..]
Dus om 1 ongemakkelijk gesprek in mijn leven te voorkomen moet ik het maar niet doen? Ik heb wel belangrijkere dingen waar ik me druk om moet maken.
ik heb sws besloten om het niet te doen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:53 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Je houd jezelf voor de gek. Jij koopt een leugen en jij wilt daar blijkbaar zelf in gaan geloven. Zegt veel over een persoon in mijn ogen, het zijn vaak dezelfde types die met nep lacoste polos gaan lopen. Dat wil zeggen, wel de status en het imago van een merk willen hebben, maar hier niet voor willen betalen. Er zijn genoeg vergelijkbare hommages die eerlijk zijn, waarom koop je die niet? Blijkbaar interesseert jou alleen het "merk".
Ik kan er niks aan doen maar ik vind horloges met een stalen band er gewoon goedkoop uitzien en dus niet aan mij besteed....quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:10 schreef Yellowcard het volgende:
Ik vind deze prachtig alleen vrij lastig te vinden in deze uitvoering.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://i1101.photobucket.(...)8729170_BILD3079.jpg
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |