SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden Televizier-Ring
Op vrijdag 21 oktober 2011 won Voetbal International de Gouden Televizier-Ring. De andere kanshebbers waren 'Wie is de Mol?' en 'The Voice of Holland'. Voetbal International won echter overtuigend met 37 procent van de stemmen.
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER!![]()
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). VI Hooligans-logo: Pascalus. Ook bijdrages geleverd door: RensAjacied en Scarface88.♔ KoningenUitGroningen ♔
Het staat in het boek van Hansie Hansiequote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:41 schreef Ties02 het volgende:
dit verhaal heb ik nog niet eerder gehoord
Dit noemen we dus een topshow, en Studio Voetbal een flopshowquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:43 schreef alors het volgende:
Ik kijk normaal nooit, maar wtf waar gaat dit over
\quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:43 schreef alors het volgende:
Maakt het uit?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:43 schreef alors het volgende:
Houden zo, ga maar I hate Valentine's Day kijken op RTL8 of zoquote:
Dat niet voor iedereen weggelegdquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij was als kind geen Twente supporter
Neeu, af en toe ging het leuk.quote:
wat maakt 't uitquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:49 schreef AFCNiels het volgende:
Gijp positief over Ajax, dat gebeurt ook niet zo vaak.
laat gaan johquote:
Stop de krantenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:50 schreef Mortaxx het volgende:
NU heeft Heerenveen een groot probleem
Ach ga wegquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:50 schreef Mortaxx het volgende:
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:50 schreef Mortaxx het volgende:
Een heel slecht stuk was dat.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:52 schreef alors het volgende:
Die verklaring op de site staat echt bol van de tegenstellingen
johanhandenwrijf.gifquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als Wilfred nog even blijkt stoken krijgen ze weer ruzie
Mooi is dat, als Derksen erop ingaat gaat hij extra door.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:54 schreef j0rdiiii het volgende:
genee gaat er bij zulke zaken standaard tegen in
Nee dit is effectbejagquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:56 schreef Evertjan het volgende:
Genee zet altijd zijn hakken in het zand!! pracht TV dit is journalistiek!!!
Vooral het feit dat Derksen er niet inhoudelijk op in kan gaan en terug valt in "NOU DAN DIT, of DUS JIJ"quote:
Oh, en wat ik doe is geen journalistiek?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:56 schreef Evertjan het volgende:
Genee zet altijd zijn hakken in het zand!! pracht TV dit is journalistiek!!!
Nee, dat is modereren.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, en wat ik doe is geen journalistiek?
quote:
Dat dus. Genee had in deze volledig gelijk.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:58 schreef muzas het volgende:
ja johan, hij heeft geweldige dingen gedaan... maar dat neemt dan toch niet weg dat ook hij fouten kan maken? Niet zo hypocriet
quote:
Dat is hem ook. Maar ff ontopic graag.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:59 schreef Evertjan het volgende:
dit vent lijkt op Keith Bakker
[ afbeelding ]
Ik zie dit niet als stoken. Genee heeft zich blijkbaar goed ingelezen en neemt het niet allemaal zo maar aanquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als Wilfred nog even blijkt stoken krijgen ze weer ruzie
dat is beter dan wat ik net zagquote:
Dan ga ik 'm elke dag kijkenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Beste harlem shake ooit als hun er 1 maken
Die gifs zullen tot jaren gebruikt blijven worden.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Beste harlem shake ooit als hun er 1 maken
Ik kan dan eindelijk discussies winnen op het internetquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:01 schreef muzas het volgende:
[..]
Die gifs zullen tot jaren gebruikt blijven worden.
Gek dat Mart Smeets naar de commerciëlen is gegaan iddquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:02 schreef GGMM het volgende:
Waarom presenteert Genee dat schaatsen niet?
??? Zit er in kabeltrui en al.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:02 schreef GGMM het volgende:
Nvmquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:02 schreef GGMM het volgende:
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:02 schreef GGMM het volgende:
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gek dat Mart Smeets naar de commerciëlen is gegaan idd
quote:
quote:
Oh.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Genee presenteert die schaatsshow.
Niks mis mee.quote:
twitter:TennyTenzer twitterde op vrijdag 15-02-2013 om 20:50:17Johan Derksen: 'je moet heel wat flikken om in de Zapservice te komen'. Altijd een eer om bij #VI genoemd te worden. ^_^ reageer retweet
Het blijkt een man te zijnquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
De stagiair die de Zapservice maakt is diep onder de indruk van de grote Johantwitter:TennyTenzer twitterde op vrijdag 15-02-2013 om 20:50:17Johan Derksen: 'je moet heel wat flikken om in de Zapservice te komen'. Altijd een eer om bij #VI genoemd te worden. ^_^ reageer retweet
Ik kende hem niet, dus ik ging naar de foto toe om te kijken of het een lekker wijf was.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
De stagiair die de Zapservice maakt is diep onder de indruk van de grote Johantwitter:TennyTenzer twitterde op vrijdag 15-02-2013 om 20:50:17Johan Derksen: 'je moet heel wat flikken om in de Zapservice te komen'. Altijd een eer om bij #VI genoemd te worden. ^_^ reageer retweet
quote:
quote:
Ditquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kende hem niet, dus ik ging naar de foto toe om te kijken of het een lekker wijf was.
Dat was een teleurstelling.
[..]![]()
Vraag me af of Sven Kramer kan winnen, het kan alle kanten opquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:11 schreef Zorro het volgende:
Zondag WK schaatsen kijken zie ik, boeiende wedstrijden zijn er niet.
Kan vriezen, kan dooien.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vraag me af of Sven Kramer kan winnen, het kan alle kanten op
bal is rond 11 tegen 11 de prijzen worden op de meet verdeeldquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh dus daar werkt pberends tegenwoordig.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:11 schreef Evertjan het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)deugende_man___.html
Moeten de ijsmachines het wel doen, dat gaat nog wel eens fout.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:12 schreef Zorro het volgende:
[..]
Kan vriezen, kan dooien.
Of wacht...
Lijkt me leuk werkquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:11 schreef Evertjan het volgende:
De schaatsen zijn scherp en de baan is rond.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
.... Johan Derksen, die overigens een stukje van zijn tand mist....quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:11 schreef Evertjan het volgende:
Het lijkt me nog leuker werk om VI te kijken zonder daar artikeltjes over te schrijven.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Lijkt me leuk werkVI kijken en artikeltjes erover schrijven
Ik heb van mijn hobby mijn beroep gemaakt.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het lijkt me nog leuker werk om VI te kijken zonder daar artikeltjes over te schrijven.
Hoeveel krijg je betaald?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb van mijn hobby mijn beroep gemaakt.
Knurft-Zork is wel de eindbaas van dit forum.quote:
Zal 't doorgeven.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:15 schreef ikweethetookniet het volgende:
Tucht commissie in Zeist![]()
Ik ken er een van Arief van Rhee partner bij Nauto Dutilh![]()
Als er een arrogant denigrerend en incompetent is is hij het wel![]()
Als je je recht wilt krijgen moet je daar niet zijn
telegraafquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:11 schreef Evertjan het volgende:
De helft van die clubs kunnen ze beter opheffenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:24 schreef De_Dorstige het volgende:
Hopeloos zooitje daar in het zuiden.
qftquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
dit associeer ik met Hans Liberg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |