abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123941605
Ik ben op zoek naar een kinderprogramma van ongeveer 10 jaar geleden. Het was iets met een eiland met als hoofdonderwerp kleuren (de stenen ofzoiets om op het eiland te komen hadden allerlei verschillende kleuren) en volgens mij ook nog muziek. Voor mijn gevoel waren de hoofdpersonages een soort poppen zoals de Tweenies, maar dan met een ander uiterlijk.

Iemand enig idee? En nee, het is niet Het Zandkasteel.
  dinsdag 12 maart 2013 @ 00:16:15 #127
379412 LuciferRising
Wake Bake Skate
pi_123942759
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 05:14 schreef Alziend-Oog het volgende:
Ik zoek een docu (dacht ik) van een spelshow die uiteindelijk nep bleek te zijn. Hier werd gewerkt met echte mensen en moesten de deelnemers kiezen of zij voor het geld zouden gaan en daarmee het mens op de een of andere manier pijn doen, of het mens met rust laten en hiervoor geen geldbedrag krijgen.

Nu ik het zo zie zou het best een saw docu kunnen zijn :P
Experiment van milgram?
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Experiment_van_Milgram
“My ambition is handicapped by laziness” (C.Bukowski)
pi_124069240
Ik zoek een film. De hoofdpersoon was een (blonde?) vrouw en ze werkte volgensmij bij NASA o.i.d. De mensheid kreeg bouwplannen in handen, waarschijnlijk van buitenaardse wezens. Toen besloten de grote wereldmachten gezamenlijk de bouw te financieren. Het was een soort grote arm die een bal vast hield (waar 1 iemand in kon), en dan gingen 3 ringen heel snel om elkaar heen draaien en viel de bal door het midden. De vrouw deed mee aan de selectie voor de persoon die als eerst het apparaat mocht uit testen, maar zij was het uiteindelijk niet geworden omdat ze niet in God geloofde. Echter faalde het experiment, want vlak voor gebruik blaasde iemand zichzelf op in die arm en was het helemaal kapot. Toen bleek dat de een groep stiekem nog zo'n ding had gebouwd (de russen ofzo, of de onderwereld). En mocht zij voor hun dat ding uittesten. Bleek dus dat die bal er gewoon door heen viel, wat voor iedereen maar een paar seconden leek was voor die vrouw een aantal uur waarop ze op hoge snelheid door het universum reisde en uiteindelijk een ontmoeting had met god of haar dode vader o.i.d. Men geloofde haar in eerste instantie niet, maar toen bleek dat haar geluid en video opnames een paar uur aan materiaal hadden opgenomen.

Ja ik kan het hele plot zo'n beetje uittypen maar ik heb geen idee hoe die film heet. Als extra detail weet ik nog dat ze een stoel in die bal hadden geplaatst, ondanks dat dat niet op het bouwplan stond. En die brak toen af en werd compleet gecrushed door G-krachten o.i.d.
  donderdag 14 maart 2013 @ 22:38:20 #129
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_124069635
Contact
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_124069908
quote:
2s.gif Op donderdag 14 maart 2013 22:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
Contact
yay _O_
pi_124110175
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 23:49 schreef Vak113 het volgende:
Ik ben op zoek naar een kinderprogramma van ongeveer 10 jaar geleden. Het was iets met een eiland met als hoofdonderwerp kleuren (de stenen ofzoiets om op het eiland te komen hadden allerlei verschillende kleuren) en volgens mij ook nog muziek. Voor mijn gevoel waren de hoofdpersonages een soort poppen zoals de Tweenies, maar dan met een ander uiterlijk.

Iemand enig idee? En nee, het is niet Het Zandkasteel.
http://m.youtube.com/#/wa(...)ch%3Fv%3DJdvL0JviRXA

? :)
'What doesn't kill you, makes you stranger' © Heith Ledger/The Joker
pi_124135322
quote:
Jaa wow, respect _O_ _O_
Heel erg bedankt, ik dacht dat ik er nooit meer achter zou komen :9
pi_124160131
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 17:55 schreef Vak113 het volgende:

[..]

Jaa wow, respect _O_ _O_
Heel erg bedankt, ik dacht dat ik er nooit meer achter zou komen :9
Geen dank hoor :)
Als het dit niet was geweest had ik ook niet snel kunnen bedenken wat het wel zou zijn geweest haha :)
'What doesn't kill you, makes you stranger' © Heith Ledger/The Joker
pi_124193740
Ik zoek een film die ik eens zag, de titel weet ik niet meer maar....

Ik weet dat een vader op de vlucht was, of een familie. Ik weet dat ze op het einde ontsnappen in een drukke area/airport, dat weet ik niet precies meer en dat ze dat snel en vloeiend doen terwijl ze achterna gezeten worden, ze dragen kostuums, komen langs bewakers en weet ik veel wat nog meer.

Uiteindelijk zijn ze wel ontsnapt.

Helaas weet ik verder echt niks meer van die film.

Of ja....hij kwam ook langs een drugsdealer die hij toch echt moest vermoorden en stak zijn huis in brand. (de vader) en de moeder zat in de gevangenis, de vader wilde haar bevrijden.

Denk ik...
pi_124193747
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 03:32 schreef Skillstorm het volgende:
Ik zoek een film die ik eens zag, de titel weet ik niet meer maar....

Ik weet dat een vader op de vlucht was, of een familie. Ik weet dat ze op het einde ontsnappen in een drukke area/airport, dat weet ik niet precies meer en dat ze dat snel en vloeiend doen terwijl ze achterna gezeten worden, ze dragen kostuums, komen langs bewakers en weet ik veel wat nog meer.

Uiteindelijk zijn ze wel ontsnapt.
"toekomst" kostuums? of ouderwets
pi_124193768
quote:
Juist, bedankt voor het snelle antwoord.
  maandag 18 maart 2013 @ 03:58:42 #138
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_124193845
Ik heb ooit heel lang geleden als kind een film gezien over een ex crimineel die een nieuw leven is begonnen met vrouw en kind maar die vervolgens allemaal *Vrienden* van vroeger over de vloer krijgt die hem willen vermoorden ze komen een voor een langs en hij schakelt ze allemaal op homealone achtige wijzen uit.

Het was een film die heel vaak werd herhaalt op kanaal plus zo een pak hem beet veertien jaar geleden.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_124193960
werd ie door die 'vriend' mishandeld met een cirkelzaag en een gasbrander
en door een andere 'vriendin' verkracht ?
pi_124204481
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 03:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb ooit heel lang geleden als kind een film gezien over een ex crimineel die een nieuw leven is begonnen met vrouw en kind maar die vervolgens allemaal *Vrienden* van vroeger over de vloer krijgt die hem willen vermoorden ze komen een voor een langs en hij schakelt ze allemaal op homealone achtige wijzen uit.

Het was een film die heel vaak werd herhaalt op kanaal plus zo een pak hem beet veertien jaar geleden.
A History of Violence (2005) - IMDb
  maandag 18 maart 2013 @ 14:03:04 #141
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_124204661
quote:
dat zijn geen 14 jaar
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_124205462
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 03:58 schreef Dr.Mikey het volgende:

Thursday?
pi_124219289
Ik zoek voor mijn moeder een serie die ze graag weer wil zien, dit is alles wat ik er van weet:

Serie eiland sky, langere titel, jonge moeder die in scheiding lag met een jongen en een meisje, ze komt te wonen in een huisje aan het strand en ze ontmoet daar Kevin, in herinnering lijkt het een bbc uitzending te zijn geweest, een schotse serie. Er zat ook een veerboot in met een aparte interessant veerman, de vader van de kinderen leek eerst niet zo in beeld maar aan het eind van de serie gaat de vrouw toch verder met de oorspronkelijke vader en niet Kevin.

Wie kan mij helpen?
pi_124220655
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 19:49 schreef Dayo2011 het volgende:
Ik zoek voor mijn moeder een serie die ze graag weer wil zien, dit is alles wat ik er van weet:

Serie eiland sky, langere titel, jonge moeder die in scheiding lag met een jongen en een meisje, ze komt te wonen in een huisje aan het strand en ze ontmoet daar Kevin, in herinnering lijkt het een bbc uitzending te zijn geweest, een schotse serie. Er zat ook een veerboot in met een aparte interessant veerman, de vader van de kinderen leek eerst niet zo in beeld maar aan het eind van de serie gaat de vrouw toch verder met de oorspronkelijke vader en niet Kevin.

Wie kan mij helpen?
Als je google de zoekopdracht 'tv-serie, island of Sky' geeft,dan dan kom je uit bij de serie die je (moeder) zoekt:
http://en.wikipedia.org/wiki/Two_Thousand_Acres_of_Sky
pi_124230664
Wow, echt ik zal wel niet zo handig zijn, want via google al wel het 1 en ander geprobeerd.....ze heeft het er al zooo lang over. Mijn moeder gebeld en jawel hoor......dit is wat ze zocht!!!! Super bedankt dus Kvd!
  dinsdag 19 maart 2013 @ 00:07:08 #146
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_124235382
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 14:22 schreef xibalba het volgende:

[..]

Thursday?
Juist ! bedankt
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 22:28:00 #147
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_124272447
Deze gaat heel moeilijk worden, dat weet ik zeker:

Ik denk dat het wel ruim 10 jaar terug is. Ik was een jaartje of 12. Op de zondagavond lag ik in bed en moest maandag weer naar school, maar kon niet slapen. Ik ging TV kijken en kwam bij het programma TON, van Ton van Royen. Ik keek nooit zo laat TV en ik schrok echt van die aflevering. Het leek een beetje op 'Reportage', wat nu nog op tv is. Het ging dacht ik over het volgende:

En stel wat gescheiden is, en ze hadden een zoon. Die zoon was vermoord. Maar door wie??? Ik kan het me niet meer herinneren. Tijdens een ruzie was hij sowieso vermoord, in de tuin van een van die ouders. Het zou kunnen dat een buurman hem vermoord had. Het was een echt ASO-gezin.
Maar het was een drama om te zien. Die moeder ging ook wat in de camera zeggen, wat mij toen echt bang maakte :P Ik kon de woede in haar ogen zien. Het raakte mij zo erg, dat ik er zelfs nu zomaar weer even aan denk, haha!

Ik weet dat het heel moeilijk is. Maar kan iemand mij helpen om deze aflevering te vinden. Of kan iemand dit zich ook misschien herinneren?
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_124273093
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 22:28 schreef satecl het volgende:

Ik denk dat het wel ruim 10 jaar terug is. Ik was een jaartje of 12. Op de zondagavond lag ik in bed en moest maandag weer naar school, maar kon niet slapen. Ik ging TV kijken en kwam bij het programma TON, van Ton van Royen. Ik keek nooit zo laat TV en ik schrok echt van die aflevering. Het leek een beetje op 'Reportage', wat nu nog op tv is. Het ging dacht ik over het volgende:

En stel wat gescheiden is, en ze hadden een zoon. Die zoon was vermoord. Maar door wie??? Ik kan het me niet meer herinneren. Tijdens een ruzie was hij sowieso vermoord, in de tuin van een van die ouders. Het zou kunnen dat een buurman hem vermoord had. Het was een echt ASO-gezin.
Maar het was een drama om te zien. Die moeder ging ook wat in de camera zeggen, wat mij toen echt bang maakte :P Ik kon de woede in haar ogen zien. Het raakte mij zo erg, dat ik er zelfs nu zomaar weer even aan denk, haha!

Ik weet dat het heel moeilijk is. Maar kan iemand mij helpen om deze aflevering te vinden. Of kan iemand dit zich ook misschien herinneren?
Ja, ik kan me dat herinneren...was er niet iets met dat het bovenop een schuurtje ofzo gebeurde? Of dat iemand op een schuur stond en het zag gebeuren?
Ik ga zoeken, hoop wat te kunnen vinden
  dinsdag 19 maart 2013 @ 22:37:47 #149
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_124273214
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 22:36 schreef kvd het volgende:

[..]

Ja, ik kan me dat herinneren...was er niet iets met dat het bovenop een schuurtje ofzo gebeurde? Of dat iemand op een schuur stond en het zag gebeuren?
Ik ga zoeken, hoop wat te kunnen vinden
Zoiets zou nog wel kunnen ja!!! :Y

OMG wat vet dat ik zo snel al iemand tegen kom op FOK! die het zich kan herinneren :D ! Een nietszeggende aflevering van ruim 10 jaar terug.. Topper! Ik ben ook al druk bezig, maar kan nog niks vinden :N
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_124273596
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 22:28 schreef satecl het volgende:

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')