Experiment van milgram?quote:Op zondag 10 maart 2013 05:14 schreef Alziend-Oog het volgende:
Ik zoek een docu (dacht ik) van een spelshow die uiteindelijk nep bleek te zijn. Hier werd gewerkt met echte mensen en moesten de deelnemers kiezen of zij voor het geld zouden gaan en daarmee het mens op de een of andere manier pijn doen, of het mens met rust laten en hiervoor geen geldbedrag krijgen.
Nu ik het zo zie zou het best een saw docu kunnen zijn
http://m.youtube.com/#/wa(...)ch%3Fv%3DJdvL0JviRXAquote:Op maandag 11 maart 2013 23:49 schreef Vak113 het volgende:
Ik ben op zoek naar een kinderprogramma van ongeveer 10 jaar geleden. Het was iets met een eiland met als hoofdonderwerp kleuren (de stenen ofzoiets om op het eiland te komen hadden allerlei verschillende kleuren) en volgens mij ook nog muziek. Voor mijn gevoel waren de hoofdpersonages een soort poppen zoals de Tweenies, maar dan met een ander uiterlijk.
Iemand enig idee? En nee, het is niet Het Zandkasteel.
Jaa wow, respectquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:46 schreef LovingGabbertje het volgende:
[..]
http://m.youtube.com/#/wa(...)ch%3Fv%3DJdvL0JviRXA
?
Geen dank hoorquote:Op zaterdag 16 maart 2013 17:55 schreef Vak113 het volgende:
[..]
Jaa wow, respect![]()
![]()
Heel erg bedankt, ik dacht dat ik er nooit meer achter zou komen![]()
"toekomst" kostuums? of ouderwetsquote:Op maandag 18 maart 2013 03:32 schreef Skillstorm het volgende:
Ik zoek een film die ik eens zag, de titel weet ik niet meer maar....
Ik weet dat een vader op de vlucht was, of een familie. Ik weet dat ze op het einde ontsnappen in een drukke area/airport, dat weet ik niet precies meer en dat ze dat snel en vloeiend doen terwijl ze achterna gezeten worden, ze dragen kostuums, komen langs bewakers en weet ik veel wat nog meer.
Uiteindelijk zijn ze wel ontsnapt.
Juist, bedankt voor het snelle antwoord.quote:Op maandag 18 maart 2013 03:35 schreef TwyLight het volgende:
deze misschien?
The Next Three Days (2010) - IMDb
A History of Violence (2005) - IMDbquote:Op maandag 18 maart 2013 03:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb ooit heel lang geleden als kind een film gezien over een ex crimineel die een nieuw leven is begonnen met vrouw en kind maar die vervolgens allemaal *Vrienden* van vroeger over de vloer krijgt die hem willen vermoorden ze komen een voor een langs en hij schakelt ze allemaal op homealone achtige wijzen uit.
Het was een film die heel vaak werd herhaalt op kanaal plus zo een pak hem beet veertien jaar geleden.
dat zijn geen 14 jaarquote:Op maandag 18 maart 2013 13:58 schreef bierjoost het volgende:
[..]
A History of Violence (2005) - IMDb
Thursday?quote:Op maandag 18 maart 2013 03:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb ooit heel lang geleden als kind een film gezien over een ex crimineel die een nieuw leven is begonnen met vrouw en kind maar die vervolgens allemaal *Vrienden* van vroeger over de vloer krijgt die hem willen vermoorden ze komen een voor een langs en hij schakelt ze allemaal op homealone achtige wijzen uit.
Het was een film die heel vaak werd herhaalt op kanaal plus zo een pak hem beet veertien jaar geleden.
Als je google de zoekopdracht 'tv-serie, island of Sky' geeft,dan dan kom je uit bij de serie die je (moeder) zoekt:quote:Op maandag 18 maart 2013 19:49 schreef Dayo2011 het volgende:
Ik zoek voor mijn moeder een serie die ze graag weer wil zien, dit is alles wat ik er van weet:
Serie eiland sky, langere titel, jonge moeder die in scheiding lag met een jongen en een meisje, ze komt te wonen in een huisje aan het strand en ze ontmoet daar Kevin, in herinnering lijkt het een bbc uitzending te zijn geweest, een schotse serie. Er zat ook een veerboot in met een aparte interessant veerman, de vader van de kinderen leek eerst niet zo in beeld maar aan het eind van de serie gaat de vrouw toch verder met de oorspronkelijke vader en niet Kevin.
Wie kan mij helpen?
Juist ! bedanktquote:
Ja, ik kan me dat herinneren...was er niet iets met dat het bovenop een schuurtje ofzo gebeurde? Of dat iemand op een schuur stond en het zag gebeuren?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:28 schreef satecl het volgende:
Deze gaat heel moeilijk worden, dat weet ik zeker:
Ik denk dat het wel ruim 10 jaar terug is. Ik was een jaartje of 12. Op de zondagavond lag ik in bed en moest maandag weer naar school, maar kon niet slapen. Ik ging TV kijken en kwam bij het programma TON, van Ton van Royen. Ik keek nooit zo laat TV en ik schrok echt van die aflevering. Het leek een beetje op 'Reportage', wat nu nog op tv is. Het ging dacht ik over het volgende:
En stel wat gescheiden is, en ze hadden een zoon. Die zoon was vermoord. Maar door wie??? Ik kan het me niet meer herinneren. Tijdens een ruzie was hij sowieso vermoord, in de tuin van een van die ouders. Het zou kunnen dat een buurman hem vermoord had. Het was een echt ASO-gezin.
Maar het was een drama om te zien. Die moeder ging ook wat in de camera zeggen, wat mij toen echt bang maakteIk kon de woede in haar ogen zien. Het raakte mij zo erg, dat ik er zelfs nu zomaar weer even aan denk, haha!
Ik weet dat het heel moeilijk is. Maar kan iemand mij helpen om deze aflevering te vinden. Of kan iemand dit zich ook misschien herinneren?
Zoiets zou nog wel kunnen ja!!!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:36 schreef kvd het volgende:
[..]
Ja, ik kan me dat herinneren...was er niet iets met dat het bovenop een schuurtje ofzo gebeurde? Of dat iemand op een schuur stond en het zag gebeuren?
Ik ga zoeken, hoop wat te kunnen vinden
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:28 schreef satecl het volgende:
Deze gaat heel moeilijk worden, dat weet ik zeker:
Ik denk dat het wel ruim 10 jaar terug is. Ik was een jaartje of 12. Op de zondagavond lag ik in bed en moest maandag weer naar school, maar kon niet slapen. Ik ging TV kijken en kwam bij het programma TON, van Ton van Royen. Ik keek nooit zo laat TV en ik schrok echt van die aflevering. Het leek een beetje op 'Reportage', wat nu nog op tv is. Het ging dacht ik over het volgende:
En stel wat gescheiden is, en ze hadden een zoon. Die zoon was vermoord. Maar door wie??? Ik kan het me niet meer herinneren. Tijdens een ruzie was hij sowieso vermoord, in de tuin van een van die ouders. Het zou kunnen dat een buurman hem vermoord had. Het was een echt ASO-gezin.
Maar het was een drama om te zien. Die moeder ging ook wat in de camera zeggen, wat mij toen echt bang maakteIk kon de woede in haar ogen zien. Het raakte mij zo erg, dat ik er zelfs nu zomaar weer even aan denk, haha!
Ik weet dat het heel moeilijk is. Maar kan iemand mij helpen om deze aflevering te vinden. Of kan iemand dit zich ook misschien herinneren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |