abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122923981
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 19:01 schreef nodig het volgende:

[..]

Jij bent jonger dus legaal.
Bovendien ben ik 17 :{w
Huh wie was dan 15 ;(
Pics in dm dan.
pi_122923982
quote:
9s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 19:02 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Gvd, zie je nou niet dat ik onderuit
probeer te komen zonder hem te kwetsen.
Ooh kut onze telepathie faalt weer eens ;(
Je maintiendrai
pi_122923987
quote:
9s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 19:02 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Gvd, zie je nou niet dat ik onderuit
probeer te komen zonder hem te kwetsen.
Altijd eerlijk blijven -O-
  vrijdag 15 februari 2013 @ 19:03:29 #204
359450 Hypocriet
is een schatje
pi_122923989
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 19:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Wisten ze wat jullie deden? :D

Maar het is gewoon ook zo dat een echte schrijver zijn boek als een stuk kunst ziet, en je laat je kunst niet zomaar bekladden door een stel imbeciele kaftmakers :')

Ik zeg doen!
Ze is 4 :') volgens mij zag ze sowieso niets dus ja :+

Ja precies :') ik wil boeken met zo'n touwtje erin om aan te geven waar je bent :@

Hij is eng :'( straks wurgt hij me ;(
ok.
pi_122923996
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 19:03 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Huh wie was dan 15 ;(
Pics in dm dan.
Jij 14 of niet? :o
pi_122924010
quote:
11s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 19:00 schreef Argo het volgende:

[..]

Dat is waar, vrijdagen zijn inderdaad gevaarlijk. De sissen sluipslurpers hebben me vaker te pakken gekregen. Dan moesten de zuchtende blindgangers me altijd komen redden. Maar zij maken zich zorgen om hun bos, dus die komen me niet redden. Je moet me komen halen, en we moeten samen met Herzel naar de blindgangers. Zij hebben meer informatie.

En we kunnen de konningsdame verslaan ja, ik heb het zwaard van Marbilos.
De bomen verbergen de gruwelijkste dingen, maar ze zijn vaak wel de gerieflijkste. Hoe moet ik je tegemoet komen, met paard of draak? Informatie van de korstige krokussen is heiig, heb je het slachtmes meegenomen om de knoop mee door te hakken als we te diep verstrengeld zitten in dez hele vete?
pi_122924012
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 19:03 schreef Hypocriet het volgende:

[..]

Ze is 4 :') volgens mij zag ze sowieso niets dus ja :+

Ja precies :') ik wil boeken met zo'n touwtje erin om aan te geven waar je bent :@

Hij is eng :'( straks wurgt hij me ;(
Leeslint heet dat. :@
pi_122924027
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 19:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Ooh kut onze telepathie faalt weer eens ;(
Welke telepathie man.
pi_122924049
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 19:03 schreef nodig het volgende:

[..]

Jij 14 of niet? :o
Ik ben 16, en word 17 dushi.
pi_122924068
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 19:04 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Ik ben 16, en word 17 dushi.
Beterrrr
pi_122924069
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 19:03 schreef Hypocriet het volgende:

[..]

Ze is 4 :') volgens mij zag ze sowieso niets dus ja :+

Ja precies :') ik wil boeken met zo'n touwtje erin om aan te geven waar je bent :@

Hij is eng :'( straks wurgt hij me ;(
Nu heeft ze voor altijd trauma's enzo ;(

Ja dat is echt geweldig, want anders moet je hem of open leggen, en dan wordt het boek lelijk of een stuk papier vinden om er tussen te doen, maar dan moet je opstaan en dat is zoveel gedoe ;(

JE KAN TOCH NIET WURGEN ZONDER DUIMEN xdxd !!!11
Je maintiendrai
  vrijdag 15 februari 2013 @ 19:05:38 #212
359450 Hypocriet
is een schatje
pi_122924074
quote:
11s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 19:03 schreef Argo het volgende:

[..]

Leeslint heet dat. :@
Ach ga toch weg.
ok.
pi_122924078
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 19:03 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

De bomen verbergen de gruwelijkste dingen, maar ze zijn vaak wel de gerieflijkste. Hoe moet ik je tegemoet komen, met paard of draak? Informatie van de korstige krokussen is heiig, heb je het slachtmes meegenomen om de knoop mee door te hakken als we te diep verstrengeld zitten in dez hele vete?
Ja we moten misschien naar het bos, de bomen zijn sterken machtig, ik denk dat ze de wortels van het koninkrijk van Erlaham hebben. We moeten oppassen, kom per krokodil. Het slachtmes heb ik niet, de knoop is al kapot, ik neem mijn zwaard mee. Met het schild, wat neem jij mee, de heilige Kariloko laat je thuis? We zullen ons los raken met de hoorn van Reeewheee die heb ik bij me, en ik zal 3x blazen als we verstrengeld komen.
pi_122924079
quote:
9s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 19:04 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Welke telepathie man.
nee geen telepathie? ;(
Je maintiendrai
pi_122924084
Nu gaat nodig van supersof naar A-J :P
pi_122924096
lezen wat voor vieze dingen heppie en hypo doen ;( :r
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_122924108
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 19:05 schreef nodig het volgende:

[..]

Beterrrr
Beter voor wat?
pi_122924109
quote:
8s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 19:05 schreef Hypocriet het volgende:

[..]

Ach ga toch weg.
Wilde enkel helpen, want nu als je een boek wilt kopen.... Dan zie je bv leeslint en dan denk je, oh ok dat heeft z'n touwtje, dan kan ik die kopen!
pi_122924132
quote:
9s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 19:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

nee geen telepathie? ;(
Wel whatsapp, maar je stuurt me nooit leuke berichtjes :'(
pi_122924142
quote:
9s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 19:06 schreef Beach het volgende:
lezen wat voor vieze dingen heppie en hypo doen ;( :r
boeken lezen bedoel je, en af en toe worden ze dan gestoord door heppie's familie.
Je maintiendrai
pi_122924149
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 19:07 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Wel whatsapp, maar je stuurt me nooit leuke berichtjes :'(
Jij reageert niet :( :'(
Je maintiendrai
pi_122924160
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 19:05 schreef Ro-ald het volgende:
Nu gaat nodig van supersof naar A-J :P
Geen zorgen, ik ben toch te pittig voor hem. He can't handle me.
  vrijdag 15 februari 2013 @ 19:07:55 #223
359450 Hypocriet
is een schatje
pi_122924164
quote:
9s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 19:06 schreef Beach het volgende:
lezen wat voor vieze dingen heppie en hypo doen ;( :r
Ik zeg nergens wat we deden :6
ok.
pi_122924188
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 19:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Jij reageert niet :( :'(
Hoe moet ik reageren als jij mij niks stuurt.
pi_122924194
quote:
11s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 19:05 schreef Argo het volgende:

[..]

Ja we moten misschien naar het bos, de bomen zijn sterken machtig, ik denk dat ze de wortels van het koninkrijk van Erlaham hebben. We moeten oppassen, kom per krokodil. Het slachtmes heb ik niet, de knoop is al kapot, ik neem mijn zwaard mee. Met het schild, wat neem jij mee, de heilige Kariloko laat je thuis? We zullen ons los raken met de hoorn van Reeewheee die heb ik bij me, en ik zal 3x blazen als we verstrengeld komen.
De bomen staan bekend om hun zwijgen, hoe gaan we ze het praten opleggen? De krokodillen heb ik net gevoed met het as van de bedorve tiran, dus die zijn nu niet in staat om meer dan vijf zenzabel per uur af te leggen.

Kariloko, weet je dat zeker? Die geeft zo'n verschrikkelijke geur af....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')