Maar ik had al een hele voorstelling in mijn hoofd.quote:
Mooi.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Geen zorgen, ik ben toch te pittig voor hem. He can't handle me.
ik stuur je gewoon dingenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:08 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hoe moet ik reageren als jij mij niks stuurt.
dat kan ook via internet hoor.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:10 schreef Angel-Joy het volgende:
Sporten/ naar gespierde jongens kijken, doei.
Viespeuk jijquote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:08 schreef Beach het volgende:
[..]
Maar ik had al een hele voorstelling in mijn hoofd.
Ik zie anders niks.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ik stuur je gewoon dingen
Check je mobiel woman
We kunnen ze dwingen met het serum. Vijf zenzabel per uur maar? Dat lukt niet, pak iets dat precies 200 zenzabel per uur kan gaan. En dat niet meer dan 5 veren heeft. En waarom is de bedorve tiran dood?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:08 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
De bomen staan bekend om hun zwijgen, hoe gaan we ze het praten opleggen? De krokodillen heb ik net gevoed met het as van de bedorve tiran, dus die zijn nu niet in staat om meer dan vijf zenzabel per uur af te leggen.
Kariloko, weet je dat zeker? Die geeft zo'n verschrikkelijke geur af....
Met bessen smaak? De glanzende gans van de hogere raad, maar die zit achter slot en grendel en de beul van het zuidelijkste koninkrijk heeft de sleutel in bewaring. Maar we kunnen de dames van lichte zeden inschakelen om in te spelen op zijn zwakte.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:13 schreef Argo het volgende:
[..]
We kunnen ze dwingen met het serum. Vijf zenzabel per uur maar? Dat lukt niet, pak iets dat precies 200 zenzabel per uur kan gaan. En dat niet meer dan 5 veren heeft. En waarom is de bedorve tiran dood?
Ben je minder dan een jaar illegaal voor mij wanneer ik 18 wordquote:
Ik heb ervaring opgedaan hoe ik dit moet aanpakken inmiddelsquote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Geen zorgen, ik ben toch te pittig voor hem. He can't handle me.
De glazende gans moet vrijkomen, zonder het serum kunnen we niets beginnen.De koelie's staan nog in het krediet bij mij, zij kunnen met hun speren komen.We kunnen de beul verslaan, zonder de dames van lichte zeden in te schakelen, die hebben we nodig voor een andere klus.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:18 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Met bessen smaak? De glanzende gans van de hogere raad, maar die zit achter slot en grendel en de beul van het zuidelijkste koninkrijk heeft de sleutel in bewaring. Maar we kunnen de dames van lichte zeden inschakelen om in te spelen op zijn zwakte.
Weet je dat niet meer? Waarschijnlijk was jij onder invloed van het drankje dat ik je he gegeven om je maagkrampen te verminderen, omdat je bij het koningsmaal het vlees van de slak hebt gegeten. Hij wou je vergiftigen!!
Afgesproken, maar dan moeten we ze onderbrengen bij ons huis, maar ik heb met mezelf afgesproken dat ik zaken nooit met plezier mix...quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:22 schreef Argo het volgende:
[..]
De glazende gans moet vrijkomen, zonder het serum kunnen we niets beginnen.De koelie's staan nog in het krediet bij mij, zij kunnen met hun speren komen.We kunnen de beul verslaan, zonder de dames van lichte zeden in te schakelen, die hebben we nodig voor een andere klus.
Ja ik weet er niets meer van, maar de maagkrampen zijn over. Bah bedankt nog trouwens voor het redden van mijn leven, het vlees van de slak was erg mals, maar je moet er al gauw van overgeven. Ps we veranderen van meeting punt de scouts staan op het plein, je moet bij de elpiko boom 3x erop kloppen en kraaien als de Woedie's doen. Dan kom ik tevoorschijn.
Klop met je hoofd, je vuist laat ik maken door de dokter. Hij zal je vuist erop zetten.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:26 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Afgesproken, maar dan moeten we ze onderbrengen bij ons huis, maar ik heb met mezelf afgesproken dat ik zaken nooit met plezier mix...
Mijn vuist was er afgehakt tijdens het vorige stokken gevecht dus dat lukt niet
Dat gaat snelquote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:11 schreef Hypocriet het volgende:
Batterij is nu al leeg![]()
in een half uur FOK!ken
Geen enkele kwakzalver raakt mijn vinger nog aan, maar de magische handen van de onderwater vrouw zullen mijn kwalen genezen, en de jouwe..quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:26 schreef Argo het volgende:
[..]
Klop met je hoofd, je vuist laat ik maken door de dokter. Hij zal je vuist erop zetten.
We brengen ze onder bij mijn huis.
Ik ook niet, we moeten het contract verbinden, zoals we dat eerder deden. En de naaldpunt zoeken, de onderwater vrouw heeft ons vaker genezen. Heb je de munt van de 40 zielen?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:29 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Geen enkele kwakzalver raakt mijn vinger nog aan, maar de magische handen van de onderwater vrouw zullen mijn kwalen genezen, en de jouwe..
Ik weet niet of ik je kan vertrouwen...
Eerder deden, dat was zestien licht-zillioen jaren geleden? De naaldpunt is blijven steken in de grot van de cavia, waar we waren tijdens het jubileum van de twee zusters die verlof hadden gekregen, omdat ze zaten te internetten onder werktijd.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:29 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik ook niet, we moeten het contract verbinden, zoals we dat eerder deden. En de naaldpunt zoeken, de onderwater vrouw heeft ons vaker genezen. Heb je de munt van de 40 zielen?
Ook al is het zolang geleden, we hebben ooit zij aan zij gestreden. We moeten dan terug naar de grot? Het jubileum is voorbij, maar de twee zusters zijn er nog. Ze vieren iets, ik weet nog niet wat. De barmhartige kikker laat het me weten maar zijn tong reikt niet zo ver.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:37 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Eerder deden, dat was zestien licht-zillioen jaren geleden? De naaldpunt is blijven steken in de grot van de cavia, waar we waren tijdens het jubileum van de twee zusters die verlof hadden gekregen, omdat ze zaten te internetten onder werktijd.
De munt is al jaren zoek, moeten we de tijdmachine niet afstoffen voor deze missie?
De goede oude tijd, toen we nog samen het heilige boek oplazen voor onze strijders en luidkeels amen uitkraamde tot de acht hemelen. Maar ik houd me stil, te veel details kunnen ons in gevaar brengen want de ogen zijn overal. Ja de grot, maar hebben we die nog steeds in handen? Misschien moeten we een paar korreltjes zout over z'n tong strooien of wat spraakwater, dan komen de sterke verhalen snel genoeg!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:38 schreef Argo het volgende:
[..]
Ook al is het zolang geleden, we hebben ooit zij aan zij gestreden. We moeten dan terug naar de grot? Het jubileum is voorbij, maar de twee zusters zijn er nog. Ze vieren iets, ik weet nog niet wat. De barmhartige kikker laat het me weten maar zijn tong reikt niet zo ver.
Ja de tijdmachine we moeten die munt hebben.
We moeten inderdaad oppassen het verleden is achter ons. Ze mogen niet weten wat we toen gedaan hebben.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:42 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
De goede oude tijd, toen we nog samen het heilige boek oplazen voor onze strijders en luidkeels amen uitkraamde tot de acht hemelen. Maar ik houd me stil, te veel details kunnen ons in gevaar brengen want de ogen zijn overal. Ja de grot, maar hebben we die nog steeds in handen? Misschien moeten we een paar korreltjes zout over z'n tong strooien of wat spraakwater, dan komen de sterke verhalen snel genoeg!
Weet jij nog hoe we dat ding moeten activeren, want vorige keer hielp het dienstmeisje ons?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |