abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122924199
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 19:07 schreef Hypocriet het volgende:

[..]

Ik zeg nergens wat we deden :6
Maar ik had al een hele voorstelling in mijn hoofd.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_122924223
quote:
6s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 19:07 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Geen zorgen, ik ben toch te pittig voor hem. He can't handle me.
Mooi.
pi_122924232
quote:
8s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 19:08 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Hoe moet ik reageren als jij mij niks stuurt.
ik stuur je gewoon dingen :(
Check je mobiel woman :{w
Je maintiendrai
pi_122924261
Sporten/ naar gespierde jongens kijken, doei. :*
pi_122924280
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 19:10 schreef Angel-Joy het volgende:
Sporten/ naar gespierde jongens kijken, doei. :*
dat kan ook via internet hoor.
Je maintiendrai
  vrijdag 15 februari 2013 @ 19:10:34 #231
359450 Hypocriet
is een schatje
pi_122924284
quote:
8s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 19:08 schreef Beach het volgende:

[..]

Maar ik had al een hele voorstelling in mijn hoofd.
Viespeuk jij :6
ok.
pi_122924287
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 19:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

ik stuur je gewoon dingen :(
Check je mobiel woman :{w
Ik zie anders niks.
Peace
  vrijdag 15 februari 2013 @ 19:11:09 #233
359450 Hypocriet
is een schatje
pi_122924307
Batterij is nu al leeg :') ;( in een half uur FOK!ken ;(
ok.
pi_122924410
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 19:08 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

De bomen staan bekend om hun zwijgen, hoe gaan we ze het praten opleggen? De krokodillen heb ik net gevoed met het as van de bedorve tiran, dus die zijn nu niet in staat om meer dan vijf zenzabel per uur af te leggen.

Kariloko, weet je dat zeker? Die geeft zo'n verschrikkelijke geur af....
We kunnen ze dwingen met het serum. Vijf zenzabel per uur maar? Dat lukt niet, pak iets dat precies 200 zenzabel per uur kan gaan. En dat niet meer dan 5 veren heeft. En waarom is de bedorve tiran dood?
pi_122924488
he
pi_122924639
quote:
11s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 19:13 schreef Argo het volgende:

[..]

We kunnen ze dwingen met het serum. Vijf zenzabel per uur maar? Dat lukt niet, pak iets dat precies 200 zenzabel per uur kan gaan. En dat niet meer dan 5 veren heeft. En waarom is de bedorve tiran dood?
Met bessen smaak? De glanzende gans van de hogere raad, maar die zit achter slot en grendel en de beul van het zuidelijkste koninkrijk heeft de sleutel in bewaring. Maar we kunnen de dames van lichte zeden inschakelen om in te spelen op zijn zwakte.

Weet je dat niet meer? Waarschijnlijk was jij onder invloed van het drankje dat ik je he gegeven om je maagkrampen te verminderen, omdat je bij het koningsmaal het vlees van de slak hebt gegeten. Hij wou je vergiftigen!!
pi_122924685
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 19:06 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Beter voor wat?
Ben je minder dan een jaar illegaal voor mij wanneer ik 18 word :P
quote:
6s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 19:07 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Geen zorgen, ik ben toch te pittig voor hem. He can't handle me.
Ik heb ervaring opgedaan hoe ik dit moet aanpakken inmiddels :')
pi_122924782
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 19:18 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

Met bessen smaak? De glanzende gans van de hogere raad, maar die zit achter slot en grendel en de beul van het zuidelijkste koninkrijk heeft de sleutel in bewaring. Maar we kunnen de dames van lichte zeden inschakelen om in te spelen op zijn zwakte.

Weet je dat niet meer? Waarschijnlijk was jij onder invloed van het drankje dat ik je he gegeven om je maagkrampen te verminderen, omdat je bij het koningsmaal het vlees van de slak hebt gegeten. Hij wou je vergiftigen!!
De glazende gans moet vrijkomen, zonder het serum kunnen we niets beginnen.De koelie's staan nog in het krediet bij mij, zij kunnen met hun speren komen.We kunnen de beul verslaan, zonder de dames van lichte zeden in te schakelen, die hebben we nodig voor een andere klus.

Ja ik weet er niets meer van, maar de maagkrampen zijn over. Bah bedankt nog trouwens voor het redden van mijn leven, het vlees van de slak was erg mals, maar je moet er al gauw van overgeven. Ps we veranderen van meeting punt de scouts staan op het plein, je moet bij de elpiko boom 3x erop kloppen en kraaien als de Woedie's doen. Dan kom ik tevoorschijn.
pi_122924965
quote:
11s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 19:22 schreef Argo het volgende:

[..]

De glazende gans moet vrijkomen, zonder het serum kunnen we niets beginnen.De koelie's staan nog in het krediet bij mij, zij kunnen met hun speren komen.We kunnen de beul verslaan, zonder de dames van lichte zeden in te schakelen, die hebben we nodig voor een andere klus.

Ja ik weet er niets meer van, maar de maagkrampen zijn over. Bah bedankt nog trouwens voor het redden van mijn leven, het vlees van de slak was erg mals, maar je moet er al gauw van overgeven. Ps we veranderen van meeting punt de scouts staan op het plein, je moet bij de elpiko boom 3x erop kloppen en kraaien als de Woedie's doen. Dan kom ik tevoorschijn.
Afgesproken, maar dan moeten we ze onderbrengen bij ons huis, maar ik heb met mezelf afgesproken dat ik zaken nooit met plezier mix...

Mijn vuist was er afgehakt tijdens het vorige stokken gevecht dus dat lukt niet
pi_122925005
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 19:26 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

Afgesproken, maar dan moeten we ze onderbrengen bij ons huis, maar ik heb met mezelf afgesproken dat ik zaken nooit met plezier mix...

Mijn vuist was er afgehakt tijdens het vorige stokken gevecht dus dat lukt niet
Klop met je hoofd, je vuist laat ik maken door de dokter. Hij zal je vuist erop zetten.

We brengen ze onder bij mijn huis.
pi_122925091
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 19:11 schreef Hypocriet het volgende:
Batterij is nu al leeg :') ;( in een half uur FOK!ken ;(
Dat gaat snel :o
Je maintiendrai
pi_122925115
quote:
11s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 19:26 schreef Argo het volgende:

[..]

Klop met je hoofd, je vuist laat ik maken door de dokter. Hij zal je vuist erop zetten.

We brengen ze onder bij mijn huis.
Geen enkele kwakzalver raakt mijn vinger nog aan, maar de magische handen van de onderwater vrouw zullen mijn kwalen genezen, en de jouwe..

Ik weet niet of ik je kan vertrouwen...
pi_122925134
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 19:29 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

Geen enkele kwakzalver raakt mijn vinger nog aan, maar de magische handen van de onderwater vrouw zullen mijn kwalen genezen, en de jouwe..

Ik weet niet of ik je kan vertrouwen...
Ik ook niet, we moeten het contract verbinden, zoals we dat eerder deden. En de naaldpunt zoeken, de onderwater vrouw heeft ons vaker genezen. Heb je de munt van de 40 zielen?
  vrijdag 15 februari 2013 @ 19:32:45 #244
359450 Hypocriet
is een schatje
pi_122925265
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 19:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:

[..]

Dat gaat snel :o
I know ;( Apple :') :r
ok.
pi_122925358
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 19:32 schreef Hypocriet het volgende:

[..]

I know ;( Apple :') :r
Waarom dan ook een iPhone :')
Nokia 6300 *O*
Je maintiendrai
pi_122925438
De energie hier voelt slecht aan.
pi_122925459
quote:
11s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 19:29 schreef Argo het volgende:

[..]

Ik ook niet, we moeten het contract verbinden, zoals we dat eerder deden. En de naaldpunt zoeken, de onderwater vrouw heeft ons vaker genezen. Heb je de munt van de 40 zielen?
Eerder deden, dat was zestien licht-zillioen jaren geleden? De naaldpunt is blijven steken in de grot van de cavia, waar we waren tijdens het jubileum van de twee zusters die verlof hadden gekregen, omdat ze zaten te internetten onder werktijd.

De munt is al jaren zoek, moeten we de tijdmachine niet afstoffen voor deze missie?
pi_122925527
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 19:37 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

Eerder deden, dat was zestien licht-zillioen jaren geleden? De naaldpunt is blijven steken in de grot van de cavia, waar we waren tijdens het jubileum van de twee zusters die verlof hadden gekregen, omdat ze zaten te internetten onder werktijd.

De munt is al jaren zoek, moeten we de tijdmachine niet afstoffen voor deze missie?
Ook al is het zolang geleden, we hebben ooit zij aan zij gestreden. We moeten dan terug naar de grot? Het jubileum is voorbij, maar de twee zusters zijn er nog. Ze vieren iets, ik weet nog niet wat. De barmhartige kikker laat het me weten maar zijn tong reikt niet zo ver.

Ja de tijdmachine we moeten die munt hebben.
pi_122925700
quote:
11s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 19:38 schreef Argo het volgende:

[..]

Ook al is het zolang geleden, we hebben ooit zij aan zij gestreden. We moeten dan terug naar de grot? Het jubileum is voorbij, maar de twee zusters zijn er nog. Ze vieren iets, ik weet nog niet wat. De barmhartige kikker laat het me weten maar zijn tong reikt niet zo ver.

Ja de tijdmachine we moeten die munt hebben.
De goede oude tijd, toen we nog samen het heilige boek oplazen voor onze strijders en luidkeels amen uitkraamde tot de acht hemelen. Maar ik houd me stil, te veel details kunnen ons in gevaar brengen want de ogen zijn overal. Ja de grot, maar hebben we die nog steeds in handen? Misschien moeten we een paar korreltjes zout over z'n tong strooien of wat spraakwater, dan komen de sterke verhalen snel genoeg!

Weet jij nog hoe we dat ding moeten activeren, want vorige keer hielp het dienstmeisje ons?
pi_122925794
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 19:42 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

De goede oude tijd, toen we nog samen het heilige boek oplazen voor onze strijders en luidkeels amen uitkraamde tot de acht hemelen. Maar ik houd me stil, te veel details kunnen ons in gevaar brengen want de ogen zijn overal. Ja de grot, maar hebben we die nog steeds in handen? Misschien moeten we een paar korreltjes zout over z'n tong strooien of wat spraakwater, dan komen de sterke verhalen snel genoeg!

Weet jij nog hoe we dat ding moeten activeren, want vorige keer hielp het dienstmeisje ons?
We moeten inderdaad oppassen het verleden is achter ons. Ze mogen niet weten wat we toen gedaan hebben.

De kikkers tong is ingesmeerd met olie, hij zal soepeler zijn. En ja ik weet hoe de machine werkt, we hebben een ampul nodig, en een pipetje, het ampul moet gevuld zijn met de 5 zonden van wraathek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')