PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Hij kan alleen niet keepenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Vrije trappen met Ceni zijn wel machtig
Jammer dat Dante van die kut WR's heeftquote:
Hoeft toch niet perse Braziliaan te zijn, Chiellini-Buffon kan toch ook?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jammer dat Dante van die kut WR's heeft
Thiago Silva - Sirigu?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je zoon Salomon noemen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:13 schreef ThadCastle het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_later_schilder.html Hahha!
Krijgt Elias niet genoeg chem en Chiellini ook nietquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:17 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hoeft toch niet perse Braziliaan te zijn, Chiellini-Buffon kan toch ook?
Ik heb Naldo op die positie. Die heeft dezelfde WR's. Maar hij blijft aardig in positie. Misschien komt dat omdat hij centraal staat. Heeft hij minder de neiging om naar voren te gaan.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Chiellini of Barzagli/Bonucci welquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Krijgt Elias niet genoeg chem en Chiellini ook niet
Hoezo ? heb divisie 1 al vaker gewonnen hoor ?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:23 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
De tweede keer is het altijd een stuk moeilijker he.
Djeetje jij bent goedquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:23 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hoezo ? heb divisie 1 al vaker gewonnen hoor ?
ja? ik won hem toen net zo makkelijkquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:23 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
De tweede keer is het altijd een stuk moeilijker he.
IF Dante was bij mij echt goed.quote:
Jezus wtf manquote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:52 schreef Toefjes het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)or_meteoroide__.html
Aardig gek als je zoiets ziet
De eerste keer dat je in divisie 1 komt(nadat je bent gepromoveert uit div2) is het altijd erg makkelijk valt mij op.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:24 schreef poker4lifee het volgende:
eindelijk weekend, aardig zwaar rooster met die ene verplichte uur op vrijdag.
[..]
ja? ik won hem toen net zo makkelijk
Ga handelen in Coentrao XDquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:28 schreef Djeetje het volgende:
ik ga binnenkort maar weer eens handelen
Dat belooft wat.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:28 schreef Djeetje het volgende:
ik ga binnenkort maar weer eens handelen
Dat heb ik echt nooit en zit al een hele tijd in divisie 1.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:28 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
De eerste keer dat je in divisie 1 komt(nadat je bent gepromoveert uit div2) is het altijd erg makkelijk valt mij op.
Als je kampioen bent geworden kom je altijd betere tegenstanders tegen.
Zo kwam ik de eerste keer nog 2x tegen een volledig silverteam of tegen teams met 75 chemistry.
Ja veel mensen zullen last hebben van mijn handelen op de PS3quote:
Komt door de matchmaking.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:29 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dat heb ik echt nooit en zit al een hele tijd in divisie 1.
Ik heb Eto'o en Emenikequote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:29 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Komt door de matchmaking.
Jij hebt dus iets waardoor jij de n000bs blijft tegenkomen.
Dat is niet zo goedquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:46 schreef Djeetje het volgende:
ik krijg in 15 minuten 4 tegen doelpunten
Zo win je divisie 1, en zo word je weggetikt door een silver team. Weer met beide beentjes op de grondquote:
ik kwam zelfs met gemak 2-0 voor en toen liepen zo maar me verdedigers niet meer mee etc.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zo win je divisie 1, en zo word je weggetikt door een silver team. Weer met beide beentjes op de grond
ik heb nu twee best brute teams en krijg altijd veel goede tegenstanders tegen of FIFA aids. Ik ga nog een flut team erbij maken en kijken wat dat doetquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:29 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Komt door de matchmaking.
Jij hebt dus iets waardoor jij de n000bs blijft tegenkomen.
Standaard. Elke keer als iemand ineens een hotrun tijdens een potje krijgt en vervolgens ga je weer verder met domineren en kom je terug dan gaan ze achterin rondtikken.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:51 schreef Djeetje het volgende:
Toch nog de schade beperkt naar een 5-4 verlies partij.
Ging hij achterin rond passen
Ik speel vanmiddag een potje en kreeg een domme rode kaart (2 geel). Kerel ging ultra def, nadat ik terug kwam tot 2-1 l, gelukscounter, 3-1 en ging toen achterin rondtikken. Dan leg ik m'n controller gewoon neer hoor, optyfenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Standaard. Elke keer als iemand ineens een hotrun tijdens een potje krijgt en vervolgens ga je weer verder met domineren en kom je terug dan gaan ze achterin rondtikken.
Ik stuur dan letterlijk elke speler blind naar voren waardoor ze heel makkelijk kunnen aanvallen en daar tot nu toe dan ook altijd maar voor kiezen. En dan proberen alsnog niet nog een tegengoal te krijgen omdat je ze zo veel ruimte geeft voorinquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Standaard. Elke keer als iemand ineens een hotrun tijdens een potje krijgt en vervolgens ga je weer verder met domineren en kom je terug dan gaan ze achterin rondtikken.
Jup, alles of nietsquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:56 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Ik stuur dan letterlijk elke speler blind naar voren waardoor ze heel makkelijk kunnen aanvallen en daar tot nu toe dan ook altijd maar voor kiezen. En dan proberen alsnog niet nog een tegengoal te krijgen omdat je ze zo veel ruimte geeft voorinMaar zo heb je iig nog kans.
precies, en als ze dan nog een goal weten te makenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
quote:
quote:
1 weekjequote:
haha als het goed gaat heb ik na dit weekend al weer 100-200k winstquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:03 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Iedereen opgepast Djeetje is beginnen met handelen!!
geen quer-taferelen, hopelijkquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:03 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Iedereen opgepast, Djeetje is beginnen met handelen!!
tax niet meerekenenquote:
Zonder tax was het zoveel makkelijker geweest. jammer wel.quote:
ook veel lagere prijzen in het algemeenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:08 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zonder tax was het zoveel makkelijker geweest. jammer wel.
Anders was het wel heel makkelijk geweest.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:09 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ook veel lagere prijzen in het algemeen
maarja, EA blijft EA, hè?
Met lagere prijzen was je winstmarge waarschijnlijk weer lager geweest dus niet per se makkelijker lijkt me.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:13 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Anders was het wel heel makkelijk geweest.
Hhaha noobquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:17 schreef Thorb het volgende:
Uit pure frustratie de xbox uit gedaan
Voor het eerst in 200 potjes
3Ds master?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:54 schreef over_hedge het volgende:
iemand 100k coins willen verdienen?moet je wel kunnen 3den en mijn werk afmaken
Zeg jijquote:
Je wordt echt slechter en slechter in dit spelleke he jungske.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:17 schreef Thorb het volgende:
Uit pure frustratie de xbox uit gedaan
Voor het eerst in 200 potjes
Ik geef jou batta met 2 vingers in mijn neus.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:24 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zeg jij
[..]
Je wordt echt slechter en slechter in dit spelleke he jungske.
4-2 schatquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:25 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik geef jou batta met 2 vingers in mijn neus.
Wat lul je slap, Mathijs heeft nog niet van me gewonnen.quote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:29 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wat lul je slap, Mathijs heeft nog niet van me gewonnen.
En tegen jou tja jij met je zweet tryhard team tegen een skill team. Alles afleggen etc ik had andere instelling
wat?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:24 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
3Ds master?
p.s. IF sissoko stijgt lekker
ik mis de rondborstige barvrouw nog..quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:39 schreef over_hedge het volgende:
[..]
wat?is dat een programma?
Ik gebruik 3ds max.
[ afbeelding ]
heb dit alnu de rest van het cafe nog
Ik mis wel veel meer dan alleen datquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:40 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik mis de rondborstige barvrouw nog..
Wat doe je ?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:41 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik mis wel veel meer dan alleen datMaar nog 20 min werken dan dan vrijdagmiddag borrel. De rest komt volgende week wel.
Multimediaquote:
Klopt heb hem daar ook gehad en toen dacht ik echt: is dit het nou ?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Kelvin is wel echt belabberd op RM
Kan niet tippen aan Leitequote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:47 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Klopt heb hem daar ook gehad en toen dacht ik echt: is dit het nou ?
Ligt er aan hoeveel fifa je speeltquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:51 schreef Revontulet het volgende:
Hoi allemaal even een vraagje (vooral voor POTS) ik moet van de dokter op mijn bloeddruk letten, denken jullie dat het gaat stijgen of dalen deze dagen? Bedankt groetjes was gezellig volgende keer bij ons nou dagdag
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:51 schreef Revontulet het volgende:
Hoi allemaal even een vraagje (vooral voor POTS) ik moet van de dokter op mijn bloeddruk letten, denken jullie dat het gaat stijgen of dalen deze dagen? Bedankt groetjes was gezellig volgende keer bij ons nou dagdag
iddquote:
Niet 20 keer, maar dat is ook wel een geil dingquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die chick van Harvey is toch 20 keer mooier
Het is natuurlijk niet zo dat ik Rachel uit bed zou schoppen maar ze is wel de minst spange chick in die serie imoquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:59 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Niet 20 keer, maar dat is ook wel een geil ding
Als ik had geweten dat het zo erg gesteld was had ik Zeefuik wel voor 250c van je willen kopen hoor ^^quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:05 schreef Anonymous61 het volgende:
zeefuik verkocht
en 1000 coins gekregen nu kan ik eindelijk cf>cam kopen ipv cam>cf
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:51 schreef Revontulet het volgende:
De crisis raakt ons echt allemaal hè.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:05 schreef Anonymous61 het volgende:
zeefuik verkocht
en 1000 coins gekregen nu kan ik eindelijk cf>cam kopen ipv cam>cf
[ afbeelding ]
Wij gaan misschien ook nog een weekje tussendoor, yolo aan colleges.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:13 schreef Dudeweiser het volgende:
Al die mensen die op wintersport gaan
GJE was voor hem aan het sparen, maar hij is nooit verder gekomen dan 1 schoen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:19 schreef Maver24 het volgende:
Iemand van jullie wel eens IF Torres gehad, hij lijkt me wel baas.
ik wou dat mijn zus dat deed, was ik ook weggegaanquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wij gaan misschien ook nog een weekje tussendoor, yolo aan colleges.
Misschien wel leuk om een team omheen te bouwen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:19 schreef Maver24 het volgende:
Iemand van jullie wel eens IF Torres gehad, hij lijkt me wel baas.
Alsof je normaal gesproken wel naar college zou gaan.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Stats doen er niet toe.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:21 schreef Tobi-wan het volgende:
Net weer even een drop-in match boost gehad. Mijn pro heeft nu (als target man):
91 ball control
89 finishing
91 heading accuracy
93 shot power
86 volleys
Als ik hem max grootte maak heeft hij ook:
87 jumping
92 reactions
86 strength
Laat de crosses maar komen!
Met wie heb je geboost? Ik wil ook wel een zo'n drop-in match doen, mijn pro is nog steeds 80 ofzo.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:21 schreef Tobi-wan het volgende:
Net weer even een drop-in match boost gehad. Mijn pro heeft nu (als target man):
91 ball control
89 finishing
91 heading accuracy
93 shot power
86 volleys
87 jumping
92 reactions
86 strength
Ff samen?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:21 schreef Tobi-wan het volgende:
91 ball control
89 finishing
91 heading accuracy
93 shot power
86 volleys
87 jumping
92 reactions
86 strength
Je moet gewoon geluk hebben. Ik speelde nu 1v1 tegen een keeper die wat penalties wilden stoppen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:22 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Met wie heb je geboost? Ik wil ook wel een zo'n drop-in match doen, mijn pro is nog steeds 80 ofzo.
Ik vrees dat ik niet genoeg tijd heb voor een potje. Moet m'n spullen bij elkaar rapen en zo de trein naar m'n ouders nemen.quote:
Ik denk dat jij m'n ongeluk hebt overgenomen. Zo even testen of het bij mij weg is.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:25 schreef Thorb het volgende:
Weer 3-0 achter, ben het helemaal kwijt.
Uit 8 potjes 6 punten
Speelde bij mij als de gouden Elson Hooi. Aanradert.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:19 schreef DeWesp het volgende:
[..]
Ook speciaal voor POTS: iemand hier ervaring met IF Pablo Hetnandez ?
Lol jij haalt je BSA niet hahahihihohoquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Heeft ie vakantie, bakt hij er niks van. Nu begin ik medelijden te krijgenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:28 schreef Thorb het volgende:
10 potjes, 7 verloren en 3 gelijk volgens mij
Ik moet ook niet zo lang doorgaan als het kut gaat, het wordt alleen maar slechter. Ga wel even met mijn pro kloten.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:29 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Heeft ie vakantie, bakt hij er niks van. Nu begin ik medelijden te krijgen
Kun je drop-in matches samen doen, omdat je dat net aan Tobi vroeg?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik moet ook niet zo lang doorgaan als het kut gaat, het wordt alleen maar slechter. Ga wel even met mijn pro kloten.
heb je het ooit gehad dan?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:25 schreef Thorb het volgende:
Uit 8 potjes 6 punten
Moet je aftellen en samen zoeken. Dan hopen dat je samen zit en snel kunt starten zonder tegenstanders (en als het er maar 2 zijn die even wegpesten)quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:31 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Kun je drop-in matches samen doen, omdat je dat net aan Tobi vroeg?
Bij mij hetzelfdequote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:25 schreef Thorb het volgende:
Uit 8 potjes 6 punten
Ja je moet gewoon geluk hebben maar het is wel te doen. Snel starten als je samen ben en gelijk de any kiezen. Als er nog iemand bij zit kan je hem altijd nog wegpesten zoals Thorb zegt. Vaak als je de tegenstander makkelijk laat scoren gaan ze vanzelf wel weg en keepers kan je er altijd nog uitschoppen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:31 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Kun je drop-in matches samen doen, omdat je dat net aan Tobi vroeg?
Leuk het spel verpesten voor anderenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:36 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja je moet gewoon geluk hebben maar het is wel te doen. Snel starten als je samen ben en gelijk de any kiezen. Als er nog iemand bij zit kan je hem altijd nog wegpesten zoals Thorb zegt. Vaak als je de tegenstander makkelijk laat scoren gaan ze vanzelf wel weg en keepers kan je er altijd nog uitschoppen.
Xavi is wel een baas. Alleen ben ik bang dat je echt een loper nodig hebt op die positie a la Sissokoquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:35 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
, dit lijkt me echt baas spelen, alleen nog even IF Torres kopen en het is klaar
IF Kowksi komt uit TOTW1quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:37 schreef DeWesp het volgende:
Waarom is SIF blaszikowski goeikoperder dan IF blaszikowski?
Haha oke. Ik speelde gister zo'n drop-in match met mijn pro als keeper. Was ik any maar de keeper was niet mijn pro. Wel jammer want ik wilde als een zoutzak verdedigen zodat die keeper veel te doen hadquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:36 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja je moet gewoon geluk hebben maar het is wel te doen. Snel starten als je samen ben en gelijk de any kiezen. Als er nog iemand bij zit kan je hem altijd nog wegpesten zoals Thorb zegt. Vaak als je de tegenstander makkelijk laat scoren gaan ze vanzelf wel weg en keepers kan je er altijd nog uitschoppen.
Wil je nu dan?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:37 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Haha oke. Ik speelde gister zo'n drop-in match met mijn pro als keeper. Was ik any maar de keeper was niet mijn pro. Wel jammer want ik wilde als een zoutzak verdedigen zodat die keeper veel te doen had
Ben wel benieuwd of nog veel mensen hem kopenquote:
SPANNENND!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:38 schreef Toefjes het volgende:
Hoera. De gold cup gewonnen. En een gouden pakje. Ik ga het op de web app openen en het resultaat aan jullie laten zien. Leuk he?
Moeten ze maar niet de 3e man willen zijn bij een drop-in match. Ze hebben zo weer een nieuwe match dus zo erg is het ook weer niet. Jij speelt zeker geen clubs?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Leuk het spel verpesten voor anderen
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:36 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Je mag toch meedoen aan een drop in match? En als iedereen zo denkt ben je nogal lang bezig met het zoeken van een match.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:41 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Moeten ze maar niet de 3e man willen zijn bij een drop-in match. Ze hebben zo weer een nieuwe match dus zo erg is het ook weer niet. Jij speelt zeker geen clubs?
quote:
Wel jammer dat hij in 3-4-3 is. Goedkoopste BIN is 4100 coins. Maar goed, bij elkaar toch een mooie bonusquote:
Een medestanderquote:
Ze komen dan toch een gouden beker bij je thuis brengen?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:38 schreef Toefjes het volgende:
Hoera. De gold cup gewonnen. En een gouden pakje. Ik ga het op de web app openen en het resultaat aan jullie laten zien. Leuk he?
Ik moet eerlijk zeggen dat het me weinig angst inboezemt. Maar goed, schop er maar een paar wegquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:45 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Je bent een te makkelijk doelwit dus ik zal je met rust laten.
Clublink: 2.5quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:50 schreef DannyDeko het volgende:
Hoe kregen LWB's nou 9 chem in 352?
en geldt dat dan ook voor een LM in een 5atb?
Dat loop compleet aan je team te leggen, maar in princiepe wel uit princiepequote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:50 schreef DannyDeko het volgende:
Hoe kregen LWB's nou 9 chem in 352?
en geldt dat dan ook voor een LM in een 5atb?
Ik heb nog nooit zoveel fouten in 1 zin gezienquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:55 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Dat loop compleet aan je team te leggen, maar in princiepe wel uit princiepe
Dat was best de bedoeling ja.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zoveel fouten in 1 zin gezienMaar dat doe je vast met opzet.
Nu heb ik ook vakantie
Spann0ndquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
Jongens ik heb een mededeling ik ga ook weer handelen nou gr gr
Bazenteamquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:14 schreef Philos het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, dat is mijn team geworden.
De Ceulaer RM bedoel je. Tjah, moest een RM van Anderlecht nemen, wilde ik Vargas op 9 chem. Lestienne is een held met zijn 83 crossing. En Donk, ja, weet niet. Eerst deze eens proberen. Betere workrates en veel goedkoper.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:17 schreef Reemi het volgende:
[..]
BazenteamAlleen Donk > Almeback en eigenlijk ook De Ceulaer > LM.
RM ja, sorry.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:20 schreef Philos het volgende:
[..]
De Ceulaer RM bedoel je. Tjah, moest een RM van Anderlecht nemen, wilde ik Vargas op 9 chem. Lestienne is een held met zijn 83 crossing. En Donk, ja, weet niet. Eerst deze eens proberen. Betere workrates en veel goedkoper.
Gisteren, Valentijn.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:30 schreef Hoogstaande het volgende:
Holy shit een daily gift van 2,5k
Sinds wanneer zijn er weer daily gifts?
Die heb ik ookquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:14 schreef Philos het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, dat is mijn team geworden.
Kijk, dat zijn vriendenprijsjesquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:35 schreef pascal08 het volgende:
Special offer: 500k voor de Xbox voor ¤40. Wie-o-wie?
Een goede keeper zou wel leuk zijn opzichquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:43 schreef futole het volgende:
[ afbeelding ]
3x op rij divisie 1 gewonnen ermee , wil iemand nog tips ? Vind Gaitan IF als enigste een beetje tegenvallen.. 30.000 te besteden en als Gaitan eruit gaat 45.000. Groetjz
He ik nietquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:44 schreef GotenSSJ het volgende:
Foute knop, en je hoort 3 man: GAAAAAAST![]()
Sorry okay!
Oh dacht dat iedereen het wasquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
He ik niet
Mathijs alleen, maar die kan als 3 klinken ja
Hahaha herkenbaarquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:44 schreef GotenSSJ het volgende:
Foute knop, en je hoort 3 man: GAAAAAAST![]()
Sorry okay!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gomes bevalt prima, vooral die uitworpen van hem zijn niet verkeerd.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Een goede keeper zou wel leuk zijn opzich
Je coachquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:43 schreef futole het volgende:
[ afbeelding ]
3x op rij divisie 1 gewonnen ermee , wil iemand nog tips ? Vind Gaitan IF als enigste een beetje tegenvallen.. 30.000 te besteden en als Gaitan eruit gaat 45.000. Groetjz
Lloris is veel beterquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:48 schreef futole het volgende:
[..]
Gomes bevalt prima, vooral die uitworpen van hem zijn niet verkeerd.
Ik doe niet meer meequote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:58 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zeg even als jullie klaar zijn, dan join ik.
63 minuut nu. Heb er 4 inliggenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:58 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zeg even als jullie klaar zijn, dan join ik.
Had hem al weer opgezochtquote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:05 schreef Dudeweiser het volgende:
https://docs.google.com/s(...)9TdndmTFBZOGc&gid=26
deze in de gaten houden jungs
?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:05 schreef Dudeweiser het volgende:
Ja maar die updates komen dan toch pas rond 8 u ofzo?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:05 schreef Dudeweiser het volgende:
zoiets was het vorige keer ja.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:06 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja maar die updates komen dan toch pas rond 8 u ofzo?
Wil dan wel ff klaar zitten. Vorige keer op Pogba had ik veel meer kunnen verdienenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zoiets was het vorige keer ja.
ik had helemaal niks verdiend dus nu ga ik wel profit pakkenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:13 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wil dan wel ff klaar zitten. Vorige keer op Pogba had ik veel meer kunnen verdienen
GAST ! Jij was zo dramatisch.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:07 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ging lekker bij jou inderdaad, alles vloog erin
Je hebt er anders behoorlijk wat posts aan besteed.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:20 schreef Djeetje het volgende:
Vandaag al 40k winst gemaakt en heb er bijna niks voor gedaan
Jijquote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
Vorige keer was ik hier degene die de UPs ontdekte. Ze moeten ook nog een hoop transfers van de laatste dag doen maar waarschijnlijk zijn ze daar te lui voor.
Netjesquote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:20 schreef Djeetje het volgende:
Vandaag al 40k winst gemaakt en heb er bijna niks voor gedaan
Wil je hiermee zeggen dat je iets anders verwacht had?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:23 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Je deed het als ANY beter dan een gemiddelde downer. Goedzo knul![]()
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wil je hiermee zeggen dat je iets anders verwacht had?
Yep, etenstijd!quote:
Waar zit je nu eigenlijk?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:27 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Yep, etenstijd!
Edit: Maar eens vragen of die microfoon opgestuurd kan worden uit NederlandToch wel wat handiger.
Is er ook.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:25 schreef Dudeweiser het volgende:
ik bespeur een hoop opgekropte haat onder de clubbers.
Weet ikquote:
Stockholm, nog 1,5 jaar voor m'n studiequote:
Nu moet je opassen he, je bent al een allochtoon dus die gooien we er zo uit !quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:29 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Weet ikVolgens mij was jij diegene die mijn voorzet geheel vrij op de keeper kopte of niet?
Dan heb je geen recht van spreken
[..]
Stockholm, nog 1,5 jaar voor m'n studie
Je hebt mij nog niet bedankt voor die geniale voorzet ..quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:29 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Weet ikVolgens mij was jij diegene die mijn voorzet geheel vrij op de keeper kopte of niet?
Dan heb je geen recht van spreken
[..]
Stockholm, nog 1,5 jaar voor m'n studie
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:31 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nu moet je opassen he, je bent al een allochtoon dus die gooien we er zo uit !
Bedankt voor de voorzetquote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:31 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Je hebt mij nog niet bedankt voor die geniale voorzet ..
ik snap het nietquote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:34 schreef ThadCastle het volgende:
http://footballfunnys.lockerdome.com/articles/106369133
Hahah baas, maar ook wel beetje smerig
Inworp tochquote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik snap het nietDat is toch buitenspel?
Het is je vergeven. Nu ga ik werken, houdoe!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Wist ik niet.
Dacht ook dat het een vrije trap was maar ik ben een beetje blind
de groeten en succesquote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:41 schreef Zhano het volgende:
[..]
Het is je vergeven. Nu ga ik werken, houdoe!
dit maar dan budget van 100k en wel 4 atb eisquote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:46 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Heeft iemand nog een leuk gold team voor rond de 200k? Eigenlijk verder geen eisen, behalve 3/4atb
Jullie zijn gestopt?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:50 schreef BDIL het volgende:
Alsnog 3-1 gewonnenmet ANY CPU
Divisie 1 here we come
gewoon 4-1-2-1-2 volledig United teamquote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:49 schreef quer het volgende:
[..]
dit maar dan budget van 100k en wel 4 atb eis
0-7quote:
Ik ben in me eentje overquote:
Haha oke. Dan doe ik straks wel na de upgradesquote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:52 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik ben in me eentje overDe rest is spoorloos, zie wel dat me broer online is
Smookz is er, komquote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:52 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Haha oke. Dan doe ik straks wel na de upgrades
Als ze om 8 uur komen wel.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:58 schreef Maver24 het volgende:
bijna 7 uur, maar updates als ze komen zijn pas over een uur ?
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als ze om 8 uur komen wel.
Mochten ze om half 9 komen, dan is het over anderhalf uur.
maak dit team: http://www.futhead.com/fifa/squads/5667326/quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
als ik nog een keer wordt gepakt door zo'n paceflikker join ik de dark side
Dit valt nog mee.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Clichy + Kompany/Vertonghen/Vermaelen?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
okequote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:24 schreef Djeetje het volgende:
Binnenkort zoiets maken:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Behalve mij rende je er uitquote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met dit team ren je iedereen er uit
Hier zou ik bang van worden.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:24 schreef Djeetje het volgende:
Binnenkort zoiets maken:
[ afbeelding ]
Het ziet er wel goed uit hequote:
dan haalt Witsel toch niet genoeg chem?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:23 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Clichy + Kompany/Vertonghen/Vermaelen?
huh maar als je niet drinkt ga je dood tochquote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik moet misschien toch nog even naar de winkel met het oog op de mogelijke UPs en natuurlijk VIIemand een idee wat ik moet halen (geen drank want ik drink niet)
haal koekjesquote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik moet misschien toch nog even naar de winkel met het oog op de mogelijke UPs en natuurlijk VIIemand een idee wat ik moet halen (geen drank want ik drink niet)
Ik dacht dat het er wel duidelijk genoeg stond maar blijkbaar toch nietquote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:28 schreef quer het volgende:
[..]
huh maar als je niet drinkt ga je dood toch
Een joint en een pilquote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ouwe latente Feyenoorderquote:
Zijn IF vind ik nog veel beterquote:
Ik ken Abdel67FCB nietquote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:47 schreef Philos het volgende:
Wie kent er die momenten?
Je speelt tegen Abdel67FCB
Dat betekent:
- een hele wedstrijd laggen
- elk doelpunt 3 keer moeten bekijken
- de bal achterin rond spelen als hij voor staat
- kwaad berichtje achteraf als hij verliest
Dus die 100-150k is zijn IF zeker waard ?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zijn IF vind ik nog veel beterZiek veel dubbele reflexes
echt een baasje, ook goed bij corners
Je vergeet het sssh'en na een doelpunt.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:47 schreef Philos het volgende:
Dat betekent:
Ja (ik had hem voor 90quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:48 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dus die 100-150k is zijn IF zeker waard ?
ik moest een keer tegen een Hayaan93, achteraf een preek gekregen over de westerse kapitalisten en hun goede internetquote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:47 schreef Philos het volgende:
Dat betekent:
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je vergeet het sssh'en na een doelpunt.
Nee, Cesar is de beste Braziliaanse keeper.quote:
Dan ga ik eerst even kijken hoeveel coins ik nog nodig heb voor handelen en of ik hem kan kopen dan.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, Cesar is de beste Braziliaanse keeper.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |