PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Hij kan alleen niet keepenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Vrije trappen met Ceni zijn wel machtig
Jammer dat Dante van die kut WR's heeftquote:
Hoeft toch niet perse Braziliaan te zijn, Chiellini-Buffon kan toch ook?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jammer dat Dante van die kut WR's heeft
Thiago Silva - Sirigu?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je zoon Salomon noemen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:13 schreef ThadCastle het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_later_schilder.html Hahha!
Krijgt Elias niet genoeg chem en Chiellini ook nietquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:17 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hoeft toch niet perse Braziliaan te zijn, Chiellini-Buffon kan toch ook?
Ik heb Naldo op die positie. Die heeft dezelfde WR's. Maar hij blijft aardig in positie. Misschien komt dat omdat hij centraal staat. Heeft hij minder de neiging om naar voren te gaan.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Chiellini of Barzagli/Bonucci welquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Krijgt Elias niet genoeg chem en Chiellini ook niet
Hoezo ? heb divisie 1 al vaker gewonnen hoor ?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:23 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
De tweede keer is het altijd een stuk moeilijker he.
Djeetje jij bent goedquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:23 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hoezo ? heb divisie 1 al vaker gewonnen hoor ?
ja? ik won hem toen net zo makkelijkquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:23 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
De tweede keer is het altijd een stuk moeilijker he.
IF Dante was bij mij echt goed.quote:
Jezus wtf manquote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:52 schreef Toefjes het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)or_meteoroide__.html
Aardig gek als je zoiets ziet
De eerste keer dat je in divisie 1 komt(nadat je bent gepromoveert uit div2) is het altijd erg makkelijk valt mij op.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:24 schreef poker4lifee het volgende:
eindelijk weekend, aardig zwaar rooster met die ene verplichte uur op vrijdag.
[..]
ja? ik won hem toen net zo makkelijk
Ga handelen in Coentrao XDquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:28 schreef Djeetje het volgende:
ik ga binnenkort maar weer eens handelen
Dat belooft wat.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:28 schreef Djeetje het volgende:
ik ga binnenkort maar weer eens handelen
Dat heb ik echt nooit en zit al een hele tijd in divisie 1.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:28 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
De eerste keer dat je in divisie 1 komt(nadat je bent gepromoveert uit div2) is het altijd erg makkelijk valt mij op.
Als je kampioen bent geworden kom je altijd betere tegenstanders tegen.
Zo kwam ik de eerste keer nog 2x tegen een volledig silverteam of tegen teams met 75 chemistry.
Ja veel mensen zullen last hebben van mijn handelen op de PS3quote:
Komt door de matchmaking.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:29 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dat heb ik echt nooit en zit al een hele tijd in divisie 1.
Ik heb Eto'o en Emenikequote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:29 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Komt door de matchmaking.
Jij hebt dus iets waardoor jij de n000bs blijft tegenkomen.
Dat is niet zo goedquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:46 schreef Djeetje het volgende:
ik krijg in 15 minuten 4 tegen doelpunten
Zo win je divisie 1, en zo word je weggetikt door een silver team. Weer met beide beentjes op de grondquote:
ik kwam zelfs met gemak 2-0 voor en toen liepen zo maar me verdedigers niet meer mee etc.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zo win je divisie 1, en zo word je weggetikt door een silver team. Weer met beide beentjes op de grond
ik heb nu twee best brute teams en krijg altijd veel goede tegenstanders tegen of FIFA aids. Ik ga nog een flut team erbij maken en kijken wat dat doetquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:29 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Komt door de matchmaking.
Jij hebt dus iets waardoor jij de n000bs blijft tegenkomen.
Standaard. Elke keer als iemand ineens een hotrun tijdens een potje krijgt en vervolgens ga je weer verder met domineren en kom je terug dan gaan ze achterin rondtikken.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:51 schreef Djeetje het volgende:
Toch nog de schade beperkt naar een 5-4 verlies partij.
Ging hij achterin rond passen
Ik speel vanmiddag een potje en kreeg een domme rode kaart (2 geel). Kerel ging ultra def, nadat ik terug kwam tot 2-1 l, gelukscounter, 3-1 en ging toen achterin rondtikken. Dan leg ik m'n controller gewoon neer hoor, optyfenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Standaard. Elke keer als iemand ineens een hotrun tijdens een potje krijgt en vervolgens ga je weer verder met domineren en kom je terug dan gaan ze achterin rondtikken.
Ik stuur dan letterlijk elke speler blind naar voren waardoor ze heel makkelijk kunnen aanvallen en daar tot nu toe dan ook altijd maar voor kiezen. En dan proberen alsnog niet nog een tegengoal te krijgen omdat je ze zo veel ruimte geeft voorinquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Standaard. Elke keer als iemand ineens een hotrun tijdens een potje krijgt en vervolgens ga je weer verder met domineren en kom je terug dan gaan ze achterin rondtikken.
Jup, alles of nietsquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:56 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Ik stuur dan letterlijk elke speler blind naar voren waardoor ze heel makkelijk kunnen aanvallen en daar tot nu toe dan ook altijd maar voor kiezen. En dan proberen alsnog niet nog een tegengoal te krijgen omdat je ze zo veel ruimte geeft voorinMaar zo heb je iig nog kans.
precies, en als ze dan nog een goal weten te makenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
quote:
quote:
1 weekjequote:
haha als het goed gaat heb ik na dit weekend al weer 100-200k winstquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:03 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Iedereen opgepast Djeetje is beginnen met handelen!!
geen quer-taferelen, hopelijkquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:03 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Iedereen opgepast, Djeetje is beginnen met handelen!!
tax niet meerekenenquote:
Zonder tax was het zoveel makkelijker geweest. jammer wel.quote:
ook veel lagere prijzen in het algemeenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:08 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zonder tax was het zoveel makkelijker geweest. jammer wel.
Anders was het wel heel makkelijk geweest.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:09 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ook veel lagere prijzen in het algemeen
maarja, EA blijft EA, hè?
Met lagere prijzen was je winstmarge waarschijnlijk weer lager geweest dus niet per se makkelijker lijkt me.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:13 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Anders was het wel heel makkelijk geweest.
Hhaha noobquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:17 schreef Thorb het volgende:
Uit pure frustratie de xbox uit gedaan
Voor het eerst in 200 potjes
3Ds master?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:54 schreef over_hedge het volgende:
iemand 100k coins willen verdienen?moet je wel kunnen 3den en mijn werk afmaken
Zeg jijquote:
Je wordt echt slechter en slechter in dit spelleke he jungske.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:17 schreef Thorb het volgende:
Uit pure frustratie de xbox uit gedaan
Voor het eerst in 200 potjes
Ik geef jou batta met 2 vingers in mijn neus.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:24 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zeg jij
[..]
Je wordt echt slechter en slechter in dit spelleke he jungske.
4-2 schatquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:25 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik geef jou batta met 2 vingers in mijn neus.
Wat lul je slap, Mathijs heeft nog niet van me gewonnen.quote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:29 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wat lul je slap, Mathijs heeft nog niet van me gewonnen.
En tegen jou tja jij met je zweet tryhard team tegen een skill team. Alles afleggen etc ik had andere instelling
wat?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:24 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
3Ds master?
p.s. IF sissoko stijgt lekker
ik mis de rondborstige barvrouw nog..quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:39 schreef over_hedge het volgende:
[..]
wat?is dat een programma?
Ik gebruik 3ds max.
[ afbeelding ]
heb dit alnu de rest van het cafe nog
Ik mis wel veel meer dan alleen datquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:40 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik mis de rondborstige barvrouw nog..
Wat doe je ?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:41 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik mis wel veel meer dan alleen datMaar nog 20 min werken dan dan vrijdagmiddag borrel. De rest komt volgende week wel.
Multimediaquote:
Klopt heb hem daar ook gehad en toen dacht ik echt: is dit het nou ?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Kelvin is wel echt belabberd op RM
Kan niet tippen aan Leitequote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:47 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Klopt heb hem daar ook gehad en toen dacht ik echt: is dit het nou ?
Ligt er aan hoeveel fifa je speeltquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:51 schreef Revontulet het volgende:
Hoi allemaal even een vraagje (vooral voor POTS) ik moet van de dokter op mijn bloeddruk letten, denken jullie dat het gaat stijgen of dalen deze dagen? Bedankt groetjes was gezellig volgende keer bij ons nou dagdag
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:51 schreef Revontulet het volgende:
Hoi allemaal even een vraagje (vooral voor POTS) ik moet van de dokter op mijn bloeddruk letten, denken jullie dat het gaat stijgen of dalen deze dagen? Bedankt groetjes was gezellig volgende keer bij ons nou dagdag
iddquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |