PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Hij kan alleen niet keepenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Vrije trappen met Ceni zijn wel machtig
Jammer dat Dante van die kut WR's heeftquote:
Hoeft toch niet perse Braziliaan te zijn, Chiellini-Buffon kan toch ook?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jammer dat Dante van die kut WR's heeft
Thiago Silva - Sirigu?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je zoon Salomon noemen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:13 schreef ThadCastle het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_later_schilder.html Hahha!
Krijgt Elias niet genoeg chem en Chiellini ook nietquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:17 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hoeft toch niet perse Braziliaan te zijn, Chiellini-Buffon kan toch ook?
Ik heb Naldo op die positie. Die heeft dezelfde WR's. Maar hij blijft aardig in positie. Misschien komt dat omdat hij centraal staat. Heeft hij minder de neiging om naar voren te gaan.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Chiellini of Barzagli/Bonucci welquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Krijgt Elias niet genoeg chem en Chiellini ook niet
Hoezo ? heb divisie 1 al vaker gewonnen hoor ?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:23 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
De tweede keer is het altijd een stuk moeilijker he.
Djeetje jij bent goedquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:23 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hoezo ? heb divisie 1 al vaker gewonnen hoor ?
ja? ik won hem toen net zo makkelijkquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:23 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
De tweede keer is het altijd een stuk moeilijker he.
IF Dante was bij mij echt goed.quote:
Jezus wtf manquote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:52 schreef Toefjes het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)or_meteoroide__.html
Aardig gek als je zoiets ziet
De eerste keer dat je in divisie 1 komt(nadat je bent gepromoveert uit div2) is het altijd erg makkelijk valt mij op.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:24 schreef poker4lifee het volgende:
eindelijk weekend, aardig zwaar rooster met die ene verplichte uur op vrijdag.
[..]
ja? ik won hem toen net zo makkelijk
Ga handelen in Coentrao XDquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:28 schreef Djeetje het volgende:
ik ga binnenkort maar weer eens handelen
Dat belooft wat.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:28 schreef Djeetje het volgende:
ik ga binnenkort maar weer eens handelen
Dat heb ik echt nooit en zit al een hele tijd in divisie 1.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:28 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
De eerste keer dat je in divisie 1 komt(nadat je bent gepromoveert uit div2) is het altijd erg makkelijk valt mij op.
Als je kampioen bent geworden kom je altijd betere tegenstanders tegen.
Zo kwam ik de eerste keer nog 2x tegen een volledig silverteam of tegen teams met 75 chemistry.
Ja veel mensen zullen last hebben van mijn handelen op de PS3quote:
Komt door de matchmaking.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:29 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dat heb ik echt nooit en zit al een hele tijd in divisie 1.
Ik heb Eto'o en Emenikequote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:29 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Komt door de matchmaking.
Jij hebt dus iets waardoor jij de n000bs blijft tegenkomen.
Dat is niet zo goedquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:46 schreef Djeetje het volgende:
ik krijg in 15 minuten 4 tegen doelpunten
Zo win je divisie 1, en zo word je weggetikt door een silver team. Weer met beide beentjes op de grondquote:
ik kwam zelfs met gemak 2-0 voor en toen liepen zo maar me verdedigers niet meer mee etc.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zo win je divisie 1, en zo word je weggetikt door een silver team. Weer met beide beentjes op de grond
ik heb nu twee best brute teams en krijg altijd veel goede tegenstanders tegen of FIFA aids. Ik ga nog een flut team erbij maken en kijken wat dat doetquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:29 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Komt door de matchmaking.
Jij hebt dus iets waardoor jij de n000bs blijft tegenkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |