Vriendinnen van mij. En vast nog meer vrouwen.quote:
dus de bh is tegelijk tegen aandacht en pro aandacht? De verwarringquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:06 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
Veel ''vrouwendingen'' zijn gemaakt en ontworpen door mannen. Zo zijn bh's puur ontworpen omdat mannen bang zijn dat hun vrouw anders aandacht krijgt buitenshuis.
Sexy lingery is ontworpen zodat mannen daar heet van worden. En wij doen dat gewoon aan, en knikken gewoon ja, ''ja lieve Hans, ik doe alles wat u wilt mijn lief''
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:49 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
dat dacht ik ook altijd. Ik dacht zelfs een tijdje, ik ga slapen met een BH aan...
Toen las ik in een artikel dat je daarme je borsten bijna verstikt. Ze happen letterlijk naar zuurstof
Ben toen opgehouden met het slapen met een BH aan, en raad eens ... na het wakker worden zijn mijn borsten mooie en stevig. Daarom dat ik wil gaan proberen om een tijdje BH-loos te gaan
Vandaag ben ik al begonnen met het project, en zal dit een lang weekend doen.
Je vader heet Hans?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:06 schreef Poepje-miauw het volgende:
Veel ''vrouwendingen'' zijn gemaakt en ontworpen door mannen. Zo zijn bh's puur ontworpen omdat mannen bang zijn dat hun vrouw anders aandacht krijgt buitenshuis.
Sexy lingery is ontworpen zodat mannen daar heet van worden. En wij doen dat gewoon aan, en knikken gewoon ja, ''ja lieve Hans, ik doe alles wat u wilt mijn lief''
De Amish gemeenschap stamt af van een zeer kleine groep voorouders. Dit waren de stichters van een bepaalde gemeenschap. Nazaten van die stichters bevatten dus vrij weinig variatie in DNA. Dit zorgt ervoor dat bepaalde genen in deze gemeenschap sterk vertegenwoordigd zijn. Ook genen die afwijkend zijn. (Founder effect) Als men dan verbiedt om te trouwen buiten de gemeenschap zelf is er sprake van inteelt ook al trouw je met een niet-direct familie lid drie dorpen verderop die ook Amish is.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:58 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Inteelt wel, founder-effect niet nee.
Ik doe mn tampons ook de deur uit. Mijn baarmoeder wil ademen! Gewoon lekker laten stromen die handelquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:06 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
Gohquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De Amish gemeenschap stamt af van een zeer kleine groep voorouders. Dit waren de stichters van een bepaalde gemeenschap. Nazaten van die stichters bevatten dus vrij weinig variatie in DNA. Dit zorgt ervoor dat bepaalde genen in deze gemeenschap sterk vertegenwoordigd zijn. Ook genen die afwijkend zijn. (Founder effect) Als men dan verbiedt om te trouwen buiten de gemeenschap zelf is er sprake van inteelt ook al trouw je met een niet-direct familie lid drie dorpen verderop die ook Amish is.
http://en.wikipedia.org/wiki/Founder_effect
De Amish zijn een schoolvoorbeeld van het founder effect.
De Amish is bij uitstek niet een gezonde gemeenschap, maar eentje waar bepaalde aandoening veel vaker voorkomen dan onder de 'gemiddelde' burger aldaar.
ja, goed opgemerkt. Dat is door hun slim bedacht.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dus de bh is tegelijk tegen aandacht en pro aandacht? De verwarring
Ik scheer mijn hoofd kaal.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:10 schreef Scissor het volgende:
[..]
Ik doe mn tampons ook de deur uit. Mijn baarmoeder wil ademen! Gewoon lekker laten stromen die handel
maar in je Op zeg je dat een voordeel is dat lingerie sexy kan zijn. Je noemt het nota bene als enige voordeelquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:12 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
ja, goed opgemerkt. Dat is door hun slim bedacht.
ik ga iedergeval geen sexy lingerie dragen
En dat in een topic over het niet dragen van brassières.quote:
in ieders huid zitten kleine gaatjes. Via die gaatjes gaat het zuurstof naar binnen, krijg je geen zuurstof dan stroomt het bloed ook niet goed.quote:
Wat er comfertabel aan is?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:35 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
En wat is er zo comfortabel aan een BH? dat mannen niet staren? dat mensen om je heen niet lachen? Hoe meer vrouwen Bh-loos gan hoe normaler het wordt.
Op het moment zijn we slaven geworden van de Lingerie-industrie
Ik wel. Onder mijn dikke kabeltrui en jeans.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:12 schreef Poepje-miauw het volgende:
ik ga iedergeval geen sexy lingerie dragen
Twaalfjarige jongetjes weten niet zo goed wat ze nu eigenlijk willen. Laat staan zeggen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:12 schreef Scissor het volgende:
maar in je Op zeg je dat een voordeel is dat lingerie sexy kan zijn. Je noemt het nota bene als enige voordeel
Ik draag nu ook maar geen sokken meer.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:13 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
in ieders huid zitten kleine gaatjes. Via die gaatjes gaat het zuurstof naar binnen, krijg je geen zuurstof dan stroomt het bloed ook niet goed.
Borsten horen namelijk óók bij ons lichaam,
nee, dat is bij vissen. Mensen hebben longen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:13 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
in ieders huid zitten kleine gaatjes. Via die gaatjes gaat het zuurstof naar binnen, krijg je geen zuurstof dan stroomt het bloed ook niet goed.
Borsten horen namelijk óók bij ons lichaam,
Shit ik ben erbij, gooi me maar op de brandstapelquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:12 schreef Scissor het volgende:
[..]
maar in je Op zeg je dat een voordeel is dat lingerie sexy kan zijn. Je noemt het nota bene als enige voordeel
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:13 schreef Stormqueen het volgende:
Ik doe geen broeken meer aan. Anuses are people, too!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |