De meeste vrouwen dragen 's nachts geen bh, dat scheelt.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:59 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
pijnlijk als ze rennen ja, maar ik neem niet aan dat de pijn ze ' s nachts wakkerhoud
Ik had het niet over geloof hequote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:58 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Ja ze excommuniceren iedereen die niet net zo gek is![]()
Verder is geen junkfood eten gewoon een keuze, of geen keuze onafhankelijk van je geloof
niet gek, maar wel met een eigen mening! yea!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:00 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
oh jij bent al lekker gek van jezelf
quote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:01 schreef Scissor het volgende:
TS, als ik je goed begrijp zijn alle vrouwen slachtoffer van de grote boze lingerie-industrie die ons dwingt in verminkende martelwerktuigen te lopen puur en alleen voor mannen?![]()
Eigenlijk ben ik een hele gekke meid.quote:
Wie draagt ze s'nachts dan?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:59 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
pijnlijk als ze rennen ja, maar ik neem niet aan dat de pijn ze ' s nachts wakkerhoud
Misschien omdat er geen bewijs voor gegeven wordt? Behalve een artikel over meiden tussen de 18 en 25 jaar, actieve sporters nota bene, vermoedelijk met kleine borsten dus.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:53 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
omdat het met de jaren steeds meer een taboe wordt om geen BH te dragen.
Hoor in dit topic maar; Bah!, vies! hangers!
De voordelen worden nauwelijks tot niet belicht.
Als ik mezelf aankleed, dan doe ik dat voor mezelf niet voor iemand anders
je laat je anders wel lekker makkelijk beïnvloeden door ononderbouwde onderzoekjes op Internetquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:01 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
niet gek, maar wel met een eigen mening! yea!
ik ken er veel die ze wel dragen. Omdat ze ''denken'' dat het de borsten steviger maakt. En dan als de BH 's morgens uitgaan, kunnen ze wel janken van teleurstellingquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:00 schreef mootie het volgende:
[..]
De meeste vrouwen dragen 's nachts geen bh, dat scheelt.
Jij uitzonderlijke vrouw, jij!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:01 schreef Poepje-miauw het volgende:
niet gek, maar wel met een eigen mening! yea!
en spontaan.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik een hele gekke meid.
Patat is een gebakken aardappel, dat is in principe voor duizenden jaren onze dagelijkse kost geweest..quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:01 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik had het niet over geloof he
Junkfood wordt vaak al bij de vroege opvoeding er al geprogrammeerd, zie patat op kinderfeestjes, koekjes en al die zooi.
Later wordt het al op vroege leeftijd alcohol. En dat is moeilijk er weer uit te halen.
ik verloor een beetje urinequote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:02 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
ik ken er veel die ze wel dragen. Omdat ze ''denken'' dat het de borsten steviger maakt. En dan als de BH 's morgens uitgaan, kunnen ze wel janken van teleurstelling
Het is de schuld van je bh, zeg ik je.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik verloor een beetje urine!!!
een bh snachts?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:02 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
ik ken er veel die ze wel dragen. Omdat ze ''denken'' dat het de borsten steviger maakt. En dan als de BH 's morgens uitgaan, kunnen ze wel janken van teleurstelling
ja, het is nog een dure ookquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:03 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Het is de schuld van je bh, zeg ik je.
Wuh?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik verloor een beetje urine!!!
Geeft niet, ik ben bekend met het probleemquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zo hard schoot ik in de lach. Ik ben 31 he
Veel ''vrouwendingen'' zijn gemaakt en ontworpen door mannen. Zo zijn bh's puur ontworpen omdat mannen bang zijn dat hun vrouw anders aandacht krijgt buitenshuis.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:01 schreef Scissor het volgende:
TS, als ik je goed begrijp zijn alle vrouwen slachtoffer van de grote boze lingerie-industrie die ons dwingt in verminkende martelwerktuigen te lopen puur en alleen voor mannen?![]()
jij draagt zeker ook een dure bh?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:05 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Geeft niet, ik ben bekend met het probleem
Jaquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij draagt zeker ook een dure bh?
Pubers, geen volwassen vrouwen. En dan kunnen ze wel janken omdat ze na een nachtje slapen niet op magische wijze pronte tetjes hebben gekregen? Sure, dude!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:02 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |