quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:51 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
waar staat dat, dat Amish gezond zijn? gezond zijn staat ook heel dichtbij een goed leven hebben, nou ik weet niet of je weet hoe amish leven?
en zuipen als malloten. En eten magnetronmaaltijden. Heus.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:52 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ze zitten altijd binnen voor de tv, best ongezond hoor
Ik denk dat jij het allemaal niet zo goed weet. Met je ademende jongenstietjes.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:51 schreef Poepje-miauw het volgende:
waar staat dat, dat Amish gezond zijn? gezond zijn staat ook heel dichtbij een goed leven hebben, nou ik weet niet of je weet hoe amish leven?
omdat het met de jaren steeds meer een taboe wordt om geen BH te dragen.quote:
ik trek mijn bh ook echt alleen voor mezelf aan. Mijn vent kan best zonderquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:53 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
omdat het met de jaren steeds meer een taboe wordt om geen BH te dragen.
Hoor in dit topic maar; Bah!, vies! hangers!
De voordelen worden nauwelijks tot niet belicht.
Als ik mezelf aankleed, dan doe ik dat voor mezelf niet voor iemand anders
Meer dan de helft roept dat het gewoon oncomfortabel is om zonder te gaan, pijnlijk zelfs.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:53 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
goed vrijdagvermaeck wel.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:54 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Meer dan de helft roept dat het gewoon oncomfortabel is om zonder te gaan, pijnlijk zelfs.
Echt, sommige mensen
Wat?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:52 schreef summer2bird het volgende:
[..]![]()
Jij weet niet hoe die lui leven, ze zijn over het algemeen gezonder, geestelijk én lichamelijk.
Dan ga je toch naakt? Want je kleed je enkel voor jezelf enzo..quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:53 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
Geen geintje, het aantal geestelijke ziektes is daar drastisch minder, ook leven zij gezonder dan de gemiddelde mens, geen junkfood, niks bespoten enzovoort.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:55 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Wat?
Ten eerste heb je weinig genetische variatie en zit je qua ontwikkeling nog vast in 1600..
een goede site, met goede tips:quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:50 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Doe eens een linkje naar dat artikel?
Een vriend van mij snapt niet waarom mensen niet gewoon naakt zijn.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:56 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Dan ga je toch naakt? Want je kleed je enkel voor jezelf enzo..
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:52 schreef summer2bird het volgende:
[..]![]()
Jij weet niet hoe die lui leven, ze zijn over het algemeen gezonder, geestelijk én lichamelijk.
Inteelt wel, founder-effect niet nee.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]Nooit gehoord van het founder-effect en inteelt zeker?
ik heb een ferme cup eigenlijk. Ben begonnen met B naar een flinke E, en nu naar een D, maar ik wil een Cquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat jij het allemaal niet zo goed weet. Met je ademende jongenstietjes.
Ja ze excommuniceren iedereen die niet net zo gek isquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:56 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Geen geintje, het aantal geestelijke ziektes is daar drastisch minder, ook leven zij gezonder dan de gemiddelde mens, geen junkfood, niks bespoten enzovoort.
en hij snapt ook dat dingen als kleding er toe bij hebben gedragen dat de mens zich voorbij het apenniveau geëvolueerd heeft?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:57 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Een vriend van mij snapt niet waarom mensen niet gewoon naakt zijn.
Omdat het bij nature niet normaal is om gekleed te zijn.
Volgens hem zou iedereen naakt moeten rondlopen.
pijnlijk als ze rennen ja, maar ik neem niet aan dat de pijn ze ' s nachts wakkerhoudquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:54 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Meer dan de helft roept dat het gewoon oncomfortabel is om zonder te gaan, pijnlijk zelfs.
Echt, sommige mensen
wait what..?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:58 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
ik heb een ferme cup eigenlijk. Ben begonnen met B naar een flinke E, en nu naar een D, maar ik wil een C
kleren vind ik juist wél weer leuk. Maar ik ben niet het type die met minirokjes en inkijk over straat gaat. Als ik aandacht wil, dan doe ik wel een groene pruik opquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:56 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Dan ga je toch naakt? Want je kleed je enkel voor jezelf enzo..
oh jij bent al lekker gek van jezelfquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:59 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
kleren vind ik juist wél weer leuk. Maar ik ben niet het type die met minirokjes en inkijk over straat gaat. Als ik aandacht wil, dan doe ik wel een groene pruik op
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:59 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
kleren vind ik juist wél weer leuk. Maar ik ben niet het type die met minirokjes en inkijk over straat gaat. Als ik aandacht wil, dan doe ik wel een groene pruik op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |