Doe je anders een keer voor als Marokkaan en test het zelf uitquote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:25 schreef MalukuBrian het volgende:
kom ik meestal op datingsites tegen , sta er soms op hun profiel alleen Marokkanen . of tijdens uitgaan probeer ik eentje te versieren roep ze gewoon keihard in me oor ik val alleen op Marokkanen .
heb vaak discussie gehad waarom alleen Marokkanen , ze vinden gewoon die Marokkanen echt helemaal geweldig terwijl Marokkanen gewoon eigenlijk blank zijn . ik als donkere man moet meer scoren dan een blanke zo denk ik dan .
'hoer' 'kankerslet' 'kutwijf' 'kuthoer' en zoquote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:27 schreef erodome het volgende:
Nog nooit van gehoord, maar wat wel zo is is dat ze beter zijn in sweettalk dan de meeste nederlandse jongens. Ze zijn er beter in om een meisje zich speciaal te laten voelen(vaak niet oprecht, maar daar kan ik niets aan doen).
Eigenlijk hebben al die macho culturen dat, neem italianen bv, ook erg goed in sweettalk.
Wou ik net zeggenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
'hoer' 'kankerslet' 'kutwijf' 'kuthoer' en zohoor ze hier de hele dag sweettalken.
Maar die dames willen niks meer weten van andere rassen , ik heb het met me eigen ogen gezienquote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:27 schreef erodome het volgende:
Nog nooit van gehoord, maar wat wel zo is is dat ze beter zijn in sweettalk dan de meeste nederlandse jongens. Ze zijn er beter in om een meisje zich speciaal te laten voelen(vaak niet oprecht, maar daar kan ik niets aan doen).
Eigenlijk hebben al die macho culturen dat, neem italianen bv, ook erg goed in sweettalk.
ik hoor andere dingen van de vrouwen die zeggen gewoon Marokkanen hebben de grootse lullen , een nog eens de lekkerste ook nog .quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:32 schreef Tja..1986 het volgende:
Het is toch algemeen bekend dat ze juist een klein pikkie hebben. Daarom zijn ze ook zo gefrustreerd.
Volgens ben je Marokkaan of wil je een lans gevecht hebben met een andere Marokkaan.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:36 schreef MalukuBrian het volgende:
[..]
ik hoor andere dingen van de vrouwen die zeggen gewoon Marokkanen hebben de grootse lullen , een nog eens de lekkerste ook nog .
Plaats eens wat quotes/linkjes dan.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:36 schreef MalukuBrian het volgende:
[..]
ik hoor andere dingen van de vrouwen die zeggen gewoon Marokkanen hebben de grootse lullen , een nog eens de lekkerste ook nog .
Hahahaquote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:37 schreef Fascination het volgende:
Onderstaand topic heb je met een eerder account gemaakt?
SEX / Zwarten Vrouwen Hun favoriete Sex-Partner is Marokkanen
Laat ze lekker omgaan met die toffe marokkanen. Worden ze op hun 30ste afgedankt omdat ze van de familie toch met een marokkaanse aan de gang moeten, of kunnen ze zodra ze goed vast zitten de deur niet meer uit omdat dat niet de taak van een vrouw is.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:36 schreef MalukuBrian het volgende:
[..]
Niet echt een overtuigende bron. Ben je zelf homo trouwens?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:40 schreef MalukuBrian het volgende:
Estelle Cruijff krijgt alle hoeken van de slaapkamer te zien van vriendlief Badr Hari. De bokser is "een beest in bed", aldus lichaamstaaldeskundige Tom Gorny.
"Hij kan een vrouw 'ravishen', op een positieve manier. Haar echt 'nemen'. Estelle voelt zich op die momenten heel erg begeerd."
Gorny deed voor PowNed onderzoek naar de kickboksende bad boy Badr. "Je zou het misschien niet zeggen: maar hij is ook heel intelligent. Hij heeft alleen wat persoonlijke demonen waar hij even mee moet kappen. Ik zou hem graag willen coachen."
Het fenomeen bad boy verklaard
Waarom kiezen vrouwen als Estelle (34) voor een louche kerel als Badr Hari (28)? Gorny verklaart: "Biologisch gezien kiezen mannen vrouwen gericht op voortplanten. Vrouwen kiezen mannen meer gericht op overleven. Bad boy Badr kan Estelle beschermen, dat triggert een vrouw."
"Bovendien vormen bad boys zoals Badr een uitdaging voor vrouwen. Estelle had veel zekerheid bij Ruud Gullit, maar dat kan ongelofelijk saai worden. Het is voor haar een uitdaging om het 'ongeleide projectiel' Badr op het rechte pad te houden. Dan heeft ze hem met succes 'getemd'."
Bent u een ongelofelijke nerd? Vrees dan niet. "Niet alle vrouwen vallen op stoute jongens", zegt Gorny.
Tom Gorny analyseert voor Powned op onregelmatige basis de verleidcapaciteiten en lichaamstaal van BN'ers. In 2010 schreef hij het boek Masterflirt. Twee weken terug velde hij een oordeel over darter Co Stompé.
De Marokkaans/Nederlandse Badr Hari geldt al jarenlang als de beste kickbokser van ons land. Bij het grote publiek werd hij vorig jaar vooral bekend omdat hij meerdere mishandelingen op zijn geweten zou hebben. Momenteel buigt de rechter zich over zijn zaak. Ook kwam hij in het nieuws nadat hij cougar Estelle zou hebben afgepakt van Ruud Gullit.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:24 schreef Vaseline_ het volgende:
Dat heb echt nog nooit gehoord, behalve uit de mond van een Marokkaan zelf.
Die vrouwen (eerder 15-jarige meisjes) zijn gewoon niets gewend.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:36 schreef MalukuBrian het volgende:
[..]
Dat is tot ze een meisje op het oog hebben, dan is het schatje, zo mooi, zo lief en ga zo maar door.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
'hoer' 'kankerslet' 'kutwijf' 'kuthoer' en zohoor ze hier de hele dag sweettalken.
Hun eigen vrouwen? Dat soort onzin vind ik nog erger dan dat geslijm van de macho culturen rond de middellandse zeequote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:31 schreef MalukuBrian het volgende:
[..]
Maar die dames willen niks meer weten van andere rassen , ik heb het met me eigen ogen gezien
die dames zijn zo overtuigd dat Marokkanen de ideale man is voor elke vrouw . dus andere rassen kunnen hun eigen vrouwen niet meer krijgen door die Marokkanen ,Wanneer een vrouw met een Marokkaan date wild ze niks anders meer .
Daarom zijn loverboys vaak ook buitenlands. Want het zit in hun genen om poep te praten.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:27 schreef erodome het volgende:
Yep...quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:17 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Daarom zijn loverboys vaak ook buitenlands. Want het zit in hun genen om poep te praten.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:20 schreef kwartvoortien het volgende:
Marokkanen zijn juist minder in bed, de echte Marokkaan is besneden, en als je besneden bent wordt je eikel minder gevoelig
Omdat je eikel minder gevoelig is ben je minder in bed?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:20 schreef kwartvoortien het volgende:
Marokkanen zijn juist minder in bed, de echte Marokkaan is besneden, en als je besneden bent wordt je eikel minder gevoelig
Polen dus?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:40 schreef 100% Tukker het volgende:
Goede seks betekent hard werken voor de man. En als Marokkanen ergens niet van houden is het hard werken. Ik geloof er dan ook geen drol van...
Algerijnen zijn geen marokkanen hé.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:22 schreef Jahr00n het volgende:
ik ben algarijn heb 34cm in me broek
klopt wel
Heb ik idd ook gehoord....quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:21 schreef Massive85 het volgende:
Vrouwen zeggen dat Molukkers kleine tollies hebben, is dat echt zo??
Dude WTF wat maak jij je druk over de lul van een mocro?
WTF did you just ask?!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:51 schreef Massive85 het volgende:
whuahahah hoelang ben je dan? en welke lengte + omtrek kan je aan?
Er past dus een fles coca cola in hééé.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:54 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ben erg lang. De rest laten we mysterieus blijven, goed?
misschien zelfs wel 2 gestapeldquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:57 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Er past dus een fles coca cola in hééé.
Hmmmm, iig 10 Molukkers?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:57 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Er past dus een fles coca cola in hééé.
Plaag je maar hoor Ambipur..quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:54 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ben erg lang. De rest laten we mysterieus blijven, goed?
Heb liever dat je mijn reet likt.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:00 schreef Massive85 het volgende:
[..]
Plaag je maar hoor Ambipur..
kusje drop??
Ik zou maar op passen, straks eet 'het' je op.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:00 schreef Massive85 het volgende:
[..]
Plaag je maar hoor Ambipur..
kusje drop??
Je klinkt als iemand die geen tot zeer weinig seks heeft gehad.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:02 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik zou maar op passen, straks eet 'het' je op.
Cool.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:04 schreef Massive85 het volgende:
Als je een fine ass hebt, geschoren en gewassen bent..
Girlll let's get it onnn!!!
Misschieeen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:04 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je klinkt als iemand die geen tot zeer weinig seks heeft gehad.
Ik weet wat je probeert, maar helaas..quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:06 schreef Ambipur het volgende:
[..]Grote mond voor iemand die het niet eens kan.
Inderdaad, is toch een parasietquote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:49 schreef SicSicSics het volgende:
Sinds wanneer is Marokkaan een ras?
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:56 schreef DroogDok het volgende:
TS is stiekem zelf Marokkaan en maakt reclame voor zijn "ras"?
Heb je gisteren laten zien wat ik mooi vindquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:34 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
rustig jij,
Altijd beter dan dit:
[ afbeelding ]
en dit:
[ afbeelding ]
![]()
Afgetrapte conversequote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:34 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Heb je gisteren laten zien wat ik mooi vindDit is lelijk.
Dat waren geen converse... Dat had jij gepost, ik had iets anders gepost.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:36 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Afgetrapte converse![]()
Dan ben je vast een kraker of een hipster oid.
Ik durf mij daarop niet buiten te vertonen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:37 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dat waren geen converse... Dat had jij gepost, ik had iets anders gepost.
[ afbeelding ]
U is zo'n kak typje, he zekers?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:42 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ik durf mij daarop niet buiten te vertonen.![]()
Geef mij maar double monk.
Ik ben én geen kakker, én ook niet oud. Ik draag gewoon liever mooie schoenen en mooie broeken. (geen spijkerbroeken, maar chino's en pantalonekes uiteraard.)quote:
Post eens iets wat jij mooi vindt. Kan ik eens gieren. Verveel me toch.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:45 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ik ben én geen kakker, én ook niet oud. Ik draag gewoon liever mooie schoenen en mooie broeken. (geen spijkerbroeken, maar chino's en pantalonekes uiteraard.)
Ik is nog een paar suède double monks in mijn collectie. Deze zijn namelijk even duur als leren, alleen moet je ze beter onderhouden en gaan minder lang mee.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:46 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Post eens iets wat jij mooi vindt. Kan ik eens gieren. Verveel me toch.
Nee. Gewoon nee.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:51 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ik is nog een paar suède double monks in mijn collectie. Deze zijn namelijk even duur als leren, alleen moet je ze beter onderhouden en gaan minder lang mee.Wel exclusiever.
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Of dit:
[ afbeelding ]
Beneden de 20quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee. Gewoon nee.
Ben je oud? Dus ouder dan 40?
Nee. Gewoon NEE.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:53 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Beneden de 20Juist daarom is het episch. Meeste Nederlandse 40 jarige mannen dragen dit heus niet hoor.
Dat jodenwijf bedoel je?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:57 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Waar is trouwen jouw oude UI. Die kon ik veel meer waarderen als deze.
Hmmmm, kan het wel wijzigen naar die blauwe als je het uberlief vraagt.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:02 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Meer iets in deze trant:
[ afbeelding ]
En trouwens heb nog liever dat jodenwijf dan dit.
wéér zo'n kuttopic gemaakt door een marrokaan?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:20 schreef MalukuBrian het volgende:
Ik hoor van verschillende vrouwen dat Marokkanen heel geweldig zijn tijdens Seks ,
wanneer je Seks heb met Marokkanen dat je nooit meer iets anders wil dan alleen Marokkanen ?
If You Have Sex with Moroccan guys , You Have the best Sex in you life " zeggen dames meestal tegen me hoor ook steeds vaker dat Marokkanen vaak echt heel groot geschapen zijn dan andere rassen bijvoorbeeld? zal dit echt de rede zijn waarom meestal vrouwen alleen met Marokkanen na bed willen gaan .
ps : even voor de duidelijkheid ik ben zelf molukker .
Mij onderwerpen aan de vrouw?? Nooit!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:03 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hmmmm, kan het wel wijzigen naar die blauwe als je het uberlief vraagt.
Ik vind jou ook lief, hoor!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:31 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Mij onderwerpen aan de vrouw?? Nooit!Maar ik vind je best lief hoor.
Rare Post gs jij.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:37 schreef ahcatan het volgende:
Marokkanen zijn al klaar voordat je doorhebt dat ze begonnen zijn
Misschien hebben ze het tegen jouwquote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
mijn wat?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:50 schreef JaIkbenPro het volgende:
[..]
Misschien hebben ze het tegen jouw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |