Doe je anders een keer voor als Marokkaan en test het zelf uitquote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:25 schreef MalukuBrian het volgende:
kom ik meestal op datingsites tegen , sta er soms op hun profiel alleen Marokkanen . of tijdens uitgaan probeer ik eentje te versieren roep ze gewoon keihard in me oor ik val alleen op Marokkanen .
heb vaak discussie gehad waarom alleen Marokkanen , ze vinden gewoon die Marokkanen echt helemaal geweldig terwijl Marokkanen gewoon eigenlijk blank zijn . ik als donkere man moet meer scoren dan een blanke zo denk ik dan .
'hoer' 'kankerslet' 'kutwijf' 'kuthoer' en zoquote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:27 schreef erodome het volgende:
Nog nooit van gehoord, maar wat wel zo is is dat ze beter zijn in sweettalk dan de meeste nederlandse jongens. Ze zijn er beter in om een meisje zich speciaal te laten voelen(vaak niet oprecht, maar daar kan ik niets aan doen).
Eigenlijk hebben al die macho culturen dat, neem italianen bv, ook erg goed in sweettalk.
Wou ik net zeggenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
'hoer' 'kankerslet' 'kutwijf' 'kuthoer' en zohoor ze hier de hele dag sweettalken.
Maar die dames willen niks meer weten van andere rassen , ik heb het met me eigen ogen gezienquote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:27 schreef erodome het volgende:
Nog nooit van gehoord, maar wat wel zo is is dat ze beter zijn in sweettalk dan de meeste nederlandse jongens. Ze zijn er beter in om een meisje zich speciaal te laten voelen(vaak niet oprecht, maar daar kan ik niets aan doen).
Eigenlijk hebben al die macho culturen dat, neem italianen bv, ook erg goed in sweettalk.
ik hoor andere dingen van de vrouwen die zeggen gewoon Marokkanen hebben de grootse lullen , een nog eens de lekkerste ook nog .quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:32 schreef Tja..1986 het volgende:
Het is toch algemeen bekend dat ze juist een klein pikkie hebben. Daarom zijn ze ook zo gefrustreerd.
Volgens ben je Marokkaan of wil je een lans gevecht hebben met een andere Marokkaan.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:36 schreef MalukuBrian het volgende:
[..]
ik hoor andere dingen van de vrouwen die zeggen gewoon Marokkanen hebben de grootse lullen , een nog eens de lekkerste ook nog .
Plaats eens wat quotes/linkjes dan.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:36 schreef MalukuBrian het volgende:
[..]
ik hoor andere dingen van de vrouwen die zeggen gewoon Marokkanen hebben de grootse lullen , een nog eens de lekkerste ook nog .
Hahahaquote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:37 schreef Fascination het volgende:
Onderstaand topic heb je met een eerder account gemaakt?
SEX / Zwarten Vrouwen Hun favoriete Sex-Partner is Marokkanen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |