quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:50 schreef Yuki het volgende:
De discussie over wel of niet open relatie lijkt me niet aan ons. Mijn ding is het ook niet, maar ken wel wat voorbeelden waarbij het werkt en die keuze ligt volledig bij de betrokkenen. Dus laten we dat lekker aan P&D overlaten
Eerlijkheid is wel van belang, als je t mij vraagt, maar daar zijn ook wel genoeg woorden aan vuilgemaakt, niet?
Lijkt mij een mooi slotwoord....quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:50 schreef Shenkie het volgende:
Allereerst wil ik eerst even mijn kinderachtige opmerking terugnemen over “ haar DM’en voor een goeie wip”
Nu even inhoudelijk:
Ik heb naar aanleiding van de opmerkingen van Dizorn en Perzephone dat ze zo open en eerlijk zijn, een van mijn datingsite-verhalen verteld waarbij ter sprake kwam dat ik andere ervaringen heb met dat “open en eerlijk” zijn (specifiek van haar kant dan). Bij het vragen ernaar werd er namelijk in eerste instantie steeds ontkend dat er iets was.
Dat is te begrijpen, want tijdens een gesprek over open relaties (haar vriendin had een open relatie) was ik heel stellig dat ik dat helemaal niks vond, waarmee zij leek in te stemmen. Paiq is tenslotte ook niet specifiek een site voor open relaties of een geheime minna(a)r(es) ernaast.
Maar gelukkig bestaan er op internet wel websites voor interesses op dat gebied, bijvoorbeeld secondlove of iets dergelijks. Daarmee zouden Dizorn en Perzephone ook niet steeds die discussie hoeven voeren hier, want dan begeven ze zich onder gelijkgestemden, ‘vallen ze traditionele single daters niet lastig’ en heeft men hier ook niet steeds de behoefte om t af te keuren.
Ik zou vanavond....quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Lijkt mij een mooi slotwoord....
Nu weer over tot het daten: iemand nog geneukt?
goede topicwendingquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Was gisteren de bedoeling.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zie je, van praten is NOOIT iets goeds gekomen blijkt maar weerquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:03 schreef Murdera het volgende:
Ik heb recent superfijne seks gehad met een superleuke chick, maar na een gesprek over wat we van elkaar wilden, werd duidelijk dat ze mij wel voor zichzelf wilde, en na aangegeven te hebben dat ik momenteel niet in staat ben om echt zo'n band aan te gaan ben ik gefriendzoned.![]()
![]()
Dus geen seks.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zie je, van praten is NOOIT iets goeds gekomen blijkt maar weer
En het heet de "challenge zone"
Maar wij willen jouw sterke schouder om tegenaan te wenen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:05 schreef Luxuria het volgende:
Een nieuwe match op Paiq vertelt dat hij een emotioneel persoon is.
Dat vind ik eigenlijk meteen al een afknapper, ik wil geen huillip.
Ik wil een stoere vent
Hoi, ik ben Martin, leuk je te ontmoetenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:05 schreef Luxuria het volgende:
Ik wil een stoere vent
Helemaal geen mooi slotwoord, een reactie van iemand die spreekwoordelijk op zn pik getrapt is. Nogmaals, ik had op dat moment niets wat ook maar op een relatie had kunnen lijken.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Had het in het midden gelaten, had je nu nog kunnen neukenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:03 schreef Murdera het volgende:
Ik heb recent superfijne seks gehad met een superleuke chick, maar na een gesprek over wat we van elkaar wilden, werd duidelijk dat ze mij wel voor zichzelf wilde, en na aangegeven te hebben dat ik momenteel niet in staat ben om echt zo'n band aan te gaan ben ik gefriendzoned.![]()
![]()
Dus geen seks.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:05 schreef Luxuria het volgende:
Ik wil een stoere vent
Ik vind eerlijkheid altijd erg belangrijk. Dus als ze vraagt hoe ik het zie dan ben ik daar eerlijk in.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Had het in het midden gelaten, had je nu nog kunnen neuken
Dat is zo een duivel - engeltje schouder moment hequote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik vind eerlijkheid altijd erg belangrijk. Dus als ze vraagt hoe ik het zie dan ben ik daar eerlijk in.
Eigenlijk ben ik een hele emotionele jongen in dat opzicht. Maar lux, dat kan je me wel vergeven toch.
Eerlijkheid is belangrijk, maar easier said than done.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik vind eerlijkheid altijd erg belangrijk. Dus als ze vraagt hoe ik het zie dan ben ik daar eerlijk in.
Eigenlijk ben ik een hele emotionele jongen in dat opzicht. Maar lux, dat kan je me wel vergeven toch.
Zijn Q&A was wat je belangrijkste eigenschappen zijn en daar wat op doorgegaan, toen zei die dat opeensquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]dat iemand dat direct al aangeeft ook
En hoe emotineel is hij dan? Huilen als hij een mug dood slaat in de zomer bv?
Shit, you got mequote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:11 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Zijn Q&A was wat je belangrijkste eigenschappen zijn en daar wat op doorgegaan, toen zei die dat opeens
Hij is heel open in zijn gevoel en trekt zich snel dingen aan zegtie..
Komt nog erger op me over dan een wijf
En nu hoop ik serieus dat niemand van jullie het is
Mijn zeepje is gevallen...quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Shit, you got me
Nee hoor, maar je UI intrigeert mij
Je zit in een relatie.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:10 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
Eerlijkheid is belangrijk, maar easier said than done.
Ik probeer nu "we werken naar een relatie toe" met een meisje. Hoor wel van m'n omgeving dat ik eens moet kappen met andere dates, omdat zij het nu wel als relatie zien. Dus ik zit nog in dubio.
Jou altijdquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als ik zo ver ben met iemand, zou ik nog niet eens meer behoefte hebben om met anderen te daten.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:10 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
Ik probeer nu "we werken naar een relatie toe" met een meisje. Hoor wel van m'n omgeving dat ik eens moet kappen met andere dates, omdat zij het nu wel als relatie zien. Dus ik zit nog in dubio.
Valt wel mee, ik bekijk altijd hoe ik het zou willen als ik haar was. Dan is de "juiste" keuze snel gemaakt.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:10 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |