Niet eensquote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:20 schreef Spezza19 het volgende:
Ha! Snel! Die TT had je zeker klaarstaan!
Huh???quote:
Deze vraag kan ik bevestigend beantwoordenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:09 schreef BeamofLight het volgende:
@ Spezza: wat doe jij hier
@ Shenkie: kan ze lekker neuken
@ Viking: foto gezien?
Kak!quote:
Nee hoor, niet zo hetzelfde, maar het uiteindelijk resultaat is hetzelfdequote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:23 schreef Shenkie het volgende:
[..]
Deze vraag kan ik bevestigend beantwoorden... dus als je opzoek bent naar een goeie wip... Zou ik haar gewoon even een DM'tje sturen.
![]()
Maar ik kan me nauwelijks voorstellen dat ik de enige ben hier die deze ervaring heeft mogen beleven...
Klopt. Die van mij bleek met 6 anderen onveilige seks te hebben gehad in de 3 weken dat ik met haar afsprak (en de liefde bedreef).quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:23 schreef Shenkie het volgende:
[..]
Maar ik kan me nauwelijks voorstellen dat ik de enige ben hier die deze ervaring heeft mogen beleven...
Wie is "haar"?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:23 schreef Shenkie het volgende:
[..]
Deze vraag kan ik bevestigend beantwoorden... dus als je opzoek bent naar een goeie wip... Zou ik haar gewoon even een DM'tje sturen.
![]()
Het is genoeg. Dank je.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:23 schreef Shenkie het volgende:
[..]
![]()
Je doet het zelf toch niet onveilig mag ik hopen?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:29 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
Klopt. Die van mij bleek met 6 anderen onveilige seks te hebben gehad in de 3 weken dat ik met haar afsprak (en de liefde bedreef).
Altijd leuk zulke mensen![]()
Ze heeft het onderwerp hier zelf naartoe gebracht en zitten lullen over haar datingsite-ervaringen...quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:33 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Het is genoeg. Dank je.
Eenzijdig verhaal, laten we iemand niet compleet vernaggelen hier met dat gegeven. Ik trek je verhaal niet gelijk in twijfel, wel vraag ik mij af of we iemand hier plat moeten branden.
Depends on the girl. Alleen had ik het bij haar fout ingeschat. Gelukkig ben ik wel gewoon clean.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:35 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Je doet het zelf toch niet onveilig mag ik hopen?
Over welke dame hebben we het nouuuuuuuuuuuuuquote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:37 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ze heeft het onderwerp hier zelf naartoe gebracht en zitten lullen over haar datingsite-ervaringen...
ach heb je van geleerd... volgende keer dus niet meer doenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:39 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
Depends on the girl. Alleen had ik het bij haar fout ingeschat. Gelukkig ben ik wel gewoon clean.
Je snapt dat je dat pas na 6 a 8 maanden met zekerheid kan zeggen toch?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:39 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
Depends on the girl. Alleen had ik het bij haar fout ingeschat. Gelukkig ben ik wel gewoon clean.
Er zit ongetwijfeld meer achter dan wij horen, ze heeft het zelf over zich af geroepen door mysterieus te willen blijven (ondanks diverse verzoeken voor opheldering van de gebruikte constructie). Ze hoeft uiteraard geen opheldering te geven, haar leven.. maar dit is dus een gevolg ervan. Maar toch vraag ik om een beetje matiging, ipv haar gelijk uit te roepen tot de A2 waar iedereen maar overheen mag rijden.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:37 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ze heeft het onderwerp hier zelf naartoe gebracht en zitten lullen over haar datingsite-ervaringen...
3. :/quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:07 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Je snapt dat je dat pas na 6 a 8 maanden met zekerheid kan zeggen toch?
3 uur jaquote:
Zijn de HIV testen na 3 maanden al betrouwbaar?quote:
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:10 schreef -Splash- het volgende:
ipv haar gelijk uit te roepen tot de A2 waar iedereen maar overheen mag rijden.
Yupquote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:11 schreef -Splash- het volgende:
Zijn de HIV testen na 3 maanden al betrouwbaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |