abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122909173
Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen

Great moms have happy kids and dirty houses... :P
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_122909213
Ik vind een jurkje met legging vaak even lekker zitten als een huispak en het ziet er toch een stuk aangekleder uit. Ik probeer wel altijd mijn lenzen in te doen. Mijn "slonsheid" uit zich ook als ik met mijn bril op de deur uit ga :D
pi_122909276
Maar Mango heeft maar 1 kind Morretje. Toen ik alleen Mikael was ik ook zo. Nu geen tijd meer voor. Of ik moet om half 7 uit bed. Blijf liever dan nog een uurtje langer liggen :p
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_122909328
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 12:15 schreef MeNicole2 het volgende:
Maar Mango heeft maar 1 kind Morretje. Toen ik alleen Mikael was ik ook zo. Nu geen tijd meer voor. Of ik moet om half 7 uit bed. Blijf liever dan nog een uurtje langer liggen :p
Klopt, maar ook met alleen Isabel redde ik dat nauwelijks. Meestal waren we net uit bed zelfs, om 9 u :@ Maar idd, toen zag ik er wel verzorgder uit :D
pi_122909338
Nee dat zeg ik... het is er nog maar eentje! oO<
pi_122909460
ik laat jullie nog wel weten hoe het gaat met 3 ipv 1 kind :X

(kan zijn dat het over 1,5 jaar is, dan weten jullie vast dat het heel druk is ;) )
pi_122909473
Dan kom ik bij jou op stage Kyara! :P
pi_122909474
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 12:07 schreef Mangostine het volgende:
Ik zal dan wel zo'n freak zijn denk ik :{ :@
't was niet negatief bedoeld hè ;) :*

Maar ik krijg het ook met één kind echt niet voor elkaar hoor :?
pi_122909485
Ik heb ook maar een kindje, maar vind mijn uiterlijk wel belangrijk. Wil geen slonzige moeder zijn. Thuis loop ik ook regelmatig in mijn trainingbroek uggs en hartjesochtendjas haha. Maar als ik de deur uit ga kleed ik me gewoon en n likje makeup. Terug op gewicht komen was voor mij heel belangrijk ook. Dat is dan ook gelukt (-7kg maar dat is ook weer niet de bedoeling..) Ik ga er trouwens wel n half uur eerder voor uit bed. Of ik zet t wipstoeltje even op de badkamer.
pi_122909504
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 12:21 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

't was niet negatief bedoeld hè ;) :*

Maar ik krijg het ook met één kind echt niet voor elkaar hoor :?
Nee gek, zo vat ik dat ook niet op, maar het is wel een afwijking van me :P
pi_122909555
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 12:22 schreef Kwisted het volgende:
Ik heb ook maar een kindje, maar vind mijn uiterlijk wel belangrijk. Wil geen slonzige moeder zijn. Thuis loop ik ook regelmatig in mijn trainingbroek uggs en hartjesochtendjas haha. Maar als ik de deur uit ga kleed ik me gewoon en n likje makeup. Terug op gewicht komen was voor mij heel belangrijk ook. Dat is dan ook gelukt (-7kg maar dat is ook weer niet de bedoeling..) Ik ga er trouwens wel n half uur eerder voor uit bed. Of ik zet t wipstoeltje even op de badkamer.
Doe ik ook. Ik mag een half uur later beginnen met werken, dus ik sta 's ochtends op dezelfde tijd op als voordat ik moeder was. Zijnde 6:00 am. :O Maar ach, ik was het gewend.

Ben je teveel afgevallen ja?
pi_122909638
Ik zou eigenlijk voor het eerst in mn leven verstandiger met eten om moeten gaan, er moet nog 5 kg af wil ik hetzelfde wegen als voor m'n zwangerschap. Maar omdat ik niet genoeg slaap (2 nachtvoedingen en om half 8 een wakkere peuter) eet ik meer.. Dankzij het weer beweeg ik nauwelijks. Ik hoop dat het straks in de lente beter wordt. Meestal kruip ik dan weer uit mn winterdip..
pi_122909680
quote:
17s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 12:21 schreef Kyara het volgende:
ik laat jullie nog wel weten hoe het gaat met 3 ipv 1 kind :X

(kan zijn dat het over 1,5 jaar is, dan weten jullie vast dat het heel druk is ;) )
Een uitdaging. Dat is het!

Ik sta om half 7 op om mijn oudste op school te krijgen. Dan ben ik normaal aangekleed en zit mijn haar fatsoenlijk. Make-up doe ik later op de ochtend. Hoe ik dat moet gaan doen als ik ga werken... geen idee. Denk dat ik dan om 6 uur uit bed moet.
Mijn oudsten kleden zichzelf aan, maar dat levert per saldo niet veel op :+
Met een meidenkwartet
  vrijdag 15 februari 2013 @ 12:30:47 #14
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_122909768
Ik redde dat met nathan ook echt niet, pas rond zn eerste verjaardag werd het iets beter. Maar goed, ik draag alleen make up als ik savonds iets leuks g a doen, verder rol ik gewoon van mn bed mn kleding in en douche ik altijd savonds.
pi_122909781
Ik sta om 6 op, dan ga ik douchen en mezelf verzorgen. In die tijd heeft mijn man al ontbeten en hij haalt M uit bed voor de eerste voedinng om 6.30u. Ik neem het over om 6.45u en kleed M aan. Om 7.05 is mijn man klaar met douchen en neemt hij hem weer over en dan kan ik nog even mijn haar föhnen en de spreekwoordelijke puntjes op de i zetten.
Om 7.20u zitten M en ik in de auto naar de opvang.

Maar dan heb ik dus de avond van tevoren mijn outfit klaargelegd en lunch gemaakt en ik ontbijt in de auto.
pi_122909798
Hebben jullie dat ook.. is je baby druk aan het kwebbelen en het stemmetje aan het uitproberen. Wil je het gaan filmen.. stopt ze ermee. Stop jij met filmen.. begint ze weer haha.

Het gaat hier zelfs. zo tekeer dat de hond meedoet hahaha.

O en als ik de deur uit moet gaat er altijd even een laag mascara op en het eerste wat ik doe als ik wakker ben is mijn lenzen in doen.
Als we ergens heen moeten kleed ik me altijdwel netjes maar vandaag hoeven we niks dus heb gewoon een Levis met slobbertrui aan haha.
pi_122909822
Als ik M probeer te filmen stopt hij idd en grijpt ie naar mijn telefoon :P
Kind van deze tijd hè.
pi_122909851
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 12:22 schreef Kwisted het volgende:
Dat het belangrijk voor je is wil niet zeggen dat het ook lukt ;)

Ik vind uiterlijk ook belangrijk en wil absoluut geen slobberdebonk zijn maar dat kost heel, héél erg veel moeite met dreumes/peuter en een huilbaby kan ik je vertellen. Met alleen mijn oudste was het allemaal een stuk beter te behapstukken.

Mor :* het wordt beter. Echt.
:)
pi_122909902
Ik sta pas om half 8 op. Maar dan heeft Liné om 05:00 fles gehad en hoeft dus nog niet. Anders moet ik eerder.
pi_122909934
Ik kleed me altijd redelijk netjes, heb niet eens een joggingbroek, dus dat scheelt ;)

Ik stap uit bed in mijn kleren (douchen doe ik vaak halverwege de ochtend of middag) borstel mijn haar en smeer meestal een klein likje make-up op (kost een minuut, oogpotlood en mascara)
Vandaag niet, stomme huig.
pi_122909963
Als ik echt pech heb, worden beide kindjes tegelijk of vlak na elkaar wakker met schreeuwende honger.. :X T laat zich daar nog maar bar weinig in sturen, ondanks dat er gemiddeld 3 u tussen zit. En Isabel is bijna onhandelbaar als ze honger heeft. Fijn, goedemorgen enzo...

Dank Mignonne, dat geeft de burger moed :*
pi_122909973
Lijkt me best moeilijk om je daar dan bij neer te leggen... dat je gewassen en gestreken wou zijn, maar dat het gewoon niet is gelukt.
Tenminste, ik zou daar denk ik voor mezelf wel moeite mee hebben :@ Ik vind het te belangrijk wat voor indruk ik maak, kennelijk.
pi_122909993
Make up heb ik nooit op, scheeld vast ook. Ik douche ook als de 2 kleintjes in bed liggen.
pi_122910024
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 12:37 schreef Mangostine het volgende:
Lijkt me best moeilijk om je daar dan bij neer te leggen... dat je gewassen en gestreken wou zijn, maar dat het gewoon niet is gelukt.
Tenminste, ik zou daar denk ik voor mezelf wel moeite mee hebben :@ Ik vind het te belangrijk wat voor indruk ik maak, kennelijk.
Dat is het ook. Het voelt dan ook best als falen als je schoonmoeder tegen je zegt: Lukt het allemaal wel, je ziet er zo moe uit.. (Geen mascara op en mn haar wel gewassen maar niet gestyled zeg maar)
En douchen lukt eigenlijk alleen relaxed 's avonds, want dan is Ravage thuis mocht er een kind wakker worden.
Tobias is stukken makkelijker dan Isabel, maar qua slapen overdag niet voorspelbaar.
pi_122910065
Hier geen baby meer; maar ik ga ook niet ongedoucht en zonder make-up de deur uit, als ik vroege dienst heb EN de meiden naar de opvang moet brengen. (gelukkig is dat maar een paar keer per maand). Dan sta ik zelf om 6 uur op, spring onder de douche, aankleden, makeup, haar, naar beneden bakje yoghurt eten, en brood klaarzetten voor jut en jul. (of soms een banaan of ander fruit).
Dan naar boven, meiden wakker maken (slapen normaal tot 9 uur minimaal), aankleden, haren kammen (en Evie heeft een enorme bos krullen waar wel ff echt iets aan moet gebeuren), naar beneden, meiden aan tafel, ik schoenen/jassen/tassen verzamelen. Tussendoor zorgen dat Evie ng even gaat plassen, alles aan, tafel leeg, deur uit.....
en dan zijn ze om 7 uur op de opvang (soms paar min later) en voel ik me superwoman ;) hahaaaaaa
(en dan moet ik ff echt koffie op het werk)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')