Klopt, maar ook met alleen Isabel redde ik dat nauwelijks. Meestal waren we net uit bed zelfs, om 9 uquote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:15 schreef MeNicole2 het volgende:
Maar Mango heeft maar 1 kind Morretje. Toen ik alleen Mikael was ik ook zo. Nu geen tijd meer voor. Of ik moet om half 7 uit bed. Blijf liever dan nog een uurtje langer liggen :p
't was niet negatief bedoeld hèquote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:07 schreef Mangostine het volgende:
Ik zal dan wel zo'n freak zijn denk ik![]()
Nee gek, zo vat ik dat ook niet op, maar het is wel een afwijking van mequote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:21 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
't was niet negatief bedoeld hè![]()
![]()
Maar ik krijg het ook met één kind echt niet voor elkaar hoor
Doe ik ook. Ik mag een half uur later beginnen met werken, dus ik sta 's ochtends op dezelfde tijd op als voordat ik moeder was. Zijnde 6:00 am.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:22 schreef Kwisted het volgende:
Ik heb ook maar een kindje, maar vind mijn uiterlijk wel belangrijk. Wil geen slonzige moeder zijn. Thuis loop ik ook regelmatig in mijn trainingbroek uggs en hartjesochtendjas haha. Maar als ik de deur uit ga kleed ik me gewoon en n likje makeup. Terug op gewicht komen was voor mij heel belangrijk ook. Dat is dan ook gelukt (-7kg maar dat is ook weer niet de bedoeling..) Ik ga er trouwens wel n half uur eerder voor uit bed. Of ik zet t wipstoeltje even op de badkamer.
Een uitdaging. Dat is het!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:21 schreef Kyara het volgende:
ik laat jullie nog wel weten hoe het gaat met 3 ipv 1 kind
(kan zijn dat het over 1,5 jaar is, dan weten jullie vast dat het heel druk is)
Dat het belangrijk voor je is wil niet zeggen dat het ook luktquote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:22 schreef Kwisted het volgende:
Ik heb ook maar een kindje, maar vind mijn uiterlijk wel belangrijk. Wil geen slonzige moeder zijn. Thuis loop ik ook regelmatig in mijn trainingbroek uggs en hartjesochtendjas haha. Maar als ik de deur uit ga kleed ik me gewoon en n likje makeup. Terug op gewicht komen was voor mij heel belangrijk ook. Dat is dan ook gelukt (-7kg maar dat is ook weer niet de bedoeling..) Ik ga er trouwens wel n half uur eerder voor uit bed. Of ik zet t wipstoeltje even op de badkamer.
Dat is het ook. Het voelt dan ook best als falen als je schoonmoeder tegen je zegt: Lukt het allemaal wel, je ziet er zo moe uit.. (Geen mascara op en mn haar wel gewassen maar niet gestyled zeg maar)quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:37 schreef Mangostine het volgende:
Lijkt me best moeilijk om je daar dan bij neer te leggen... dat je gewassen en gestreken wou zijn, maar dat het gewoon niet is gelukt.
Tenminste, ik zou daar denk ik voor mezelf wel moeite mee hebbenIk vind het te belangrijk wat voor indruk ik maak, kennelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |