Klopt, maar ook met alleen Isabel redde ik dat nauwelijks. Meestal waren we net uit bed zelfs, om 9 uquote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:15 schreef MeNicole2 het volgende:
Maar Mango heeft maar 1 kind Morretje. Toen ik alleen Mikael was ik ook zo. Nu geen tijd meer voor. Of ik moet om half 7 uit bed. Blijf liever dan nog een uurtje langer liggen :p
't was niet negatief bedoeld hèquote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:07 schreef Mangostine het volgende:
Ik zal dan wel zo'n freak zijn denk ik![]()
Nee gek, zo vat ik dat ook niet op, maar het is wel een afwijking van mequote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:21 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
't was niet negatief bedoeld hè![]()
![]()
Maar ik krijg het ook met één kind echt niet voor elkaar hoor
Doe ik ook. Ik mag een half uur later beginnen met werken, dus ik sta 's ochtends op dezelfde tijd op als voordat ik moeder was. Zijnde 6:00 am.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:22 schreef Kwisted het volgende:
Ik heb ook maar een kindje, maar vind mijn uiterlijk wel belangrijk. Wil geen slonzige moeder zijn. Thuis loop ik ook regelmatig in mijn trainingbroek uggs en hartjesochtendjas haha. Maar als ik de deur uit ga kleed ik me gewoon en n likje makeup. Terug op gewicht komen was voor mij heel belangrijk ook. Dat is dan ook gelukt (-7kg maar dat is ook weer niet de bedoeling..) Ik ga er trouwens wel n half uur eerder voor uit bed. Of ik zet t wipstoeltje even op de badkamer.
Een uitdaging. Dat is het!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:21 schreef Kyara het volgende:
ik laat jullie nog wel weten hoe het gaat met 3 ipv 1 kind
(kan zijn dat het over 1,5 jaar is, dan weten jullie vast dat het heel druk is)
Dat het belangrijk voor je is wil niet zeggen dat het ook luktquote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:22 schreef Kwisted het volgende:
Ik heb ook maar een kindje, maar vind mijn uiterlijk wel belangrijk. Wil geen slonzige moeder zijn. Thuis loop ik ook regelmatig in mijn trainingbroek uggs en hartjesochtendjas haha. Maar als ik de deur uit ga kleed ik me gewoon en n likje makeup. Terug op gewicht komen was voor mij heel belangrijk ook. Dat is dan ook gelukt (-7kg maar dat is ook weer niet de bedoeling..) Ik ga er trouwens wel n half uur eerder voor uit bed. Of ik zet t wipstoeltje even op de badkamer.
Dat is het ook. Het voelt dan ook best als falen als je schoonmoeder tegen je zegt: Lukt het allemaal wel, je ziet er zo moe uit.. (Geen mascara op en mn haar wel gewassen maar niet gestyled zeg maar)quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:37 schreef Mangostine het volgende:
Lijkt me best moeilijk om je daar dan bij neer te leggen... dat je gewassen en gestreken wou zijn, maar dat het gewoon niet is gelukt.
Tenminste, ik zou daar denk ik voor mezelf wel moeite mee hebbenIk vind het te belangrijk wat voor indruk ik maak, kennelijk.
Snap ik! Dat is ook n stuk zwaarder dan 1 rustig babytje.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:33 schreef mignonne het volgende:
[..]
Dat het belangrijk voor je is wil niet zeggen dat het ook lukt
Ik vind uiterlijk ook belangrijk en wil absoluut geen slobberdebonk zijn maar dat kost heel, héél erg veel moeite met dreumes/peuter en een huilbaby kan ik je vertellen. Met alleen mijn oudste was het allemaal een stuk beter te behapstukken.
Morhet wordt beter. Echt.
terwijl je gewoon weet dat het onzin is hè? Dat is het stomme. Ik hoef me tegenover niemand te verantwoorden over hoe ik mijn dag indeel en of daar persoonlijke verzorging in is ingeroosterd. Maar toch, de neuroot in mij vindt dat het nou eenmaal hoort. Dus dat je je dan een beetje mislukt voelt.... dat kan ik me zo goed voorstellen!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:39 schreef Morretje het volgende:
[..]
Dat is het ook. Het voelt dan ook best als falen als je schoonmoeder tegen je zegt: Lukt het allemaal wel, je ziet er zo moe uit.. (Geen mascara op en mn haar wel gewassen maar niet gestyled zeg maar)
En douchen lukt eigenlijk alleen relaxed 's avonds, want dan is Ravage thuis mocht er een kind wakker worden.
Tobias is stukken makkelijker dan Isabel, maar qua slapen overdag niet voorspelbaar.
Ik moest lachen... zie het al helemaal voor mequote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:41 schreef Beessie-Jen het volgende:
(en dan moet ik ff echt koffie op het werk)
Dat is a-relaxed ja. Lekker veel boter en room- en kaassauzen enzo eten.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:43 schreef Kwisted het volgende:
[..]
Snap ik! Dat is ook n stuk zwaarder dan 1 rustig babytje.
Ik ga er wel eerder voor uit bed. 6u eruit als de baby nog slaapt. Aankleden en opmaken. Savonds heb ik dan gedouchd. Dan om half 7 de baby wakker maken als ze nog niet wakker is (vind ik altijd zielig). Kleertjes aan, voeden, ontbijten en dan zijn we om 7u op weg naar de opvang.
Mango, ja ben teveel afgevallen. Ben nu weer aan aan t komen. Woog altijd 65, nu 58 en t is lelijk.. Krijg anorexia opmerkingen, niet cool. Denk echt dat t door bv komt in combinatie met weinig slaap en n drukker leven. Nu bewust aan t snoepen :-p
haha en het gaat nog best flitsend, no way dat ik de wekker ga zetten om 5:30 uur om dan op mijn gemak alles te doenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:48 schreef Morretje het volgende:
BJ, het leest enorm a-relaxed, je schema. Petje af hoor!
Ik heb er geen nare herinneringen aan eigenlijk.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:50 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
haha en het gaat nog best flitsend, no way dat ik de wekker ga zetten om 5:30 uur om dan op mijn gemak alles te doen
en Mignonne, dat schema met een huilbbay en een bijna-peuter ken ik ook.... nare herinneringen aan...
Ik heb ook wel bewust fijne momenten meegemaakt, en bewust proberen te genieten van de positieve momenten. Maar het sterkt mij wel onwijs in onze keuze voor 2 kinderen... ik zou het niet nog een keer kunnen/willen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:58 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ik heb er geen nare herinneringen aan eigenlijk.
Als ik mag kiezen doe ik het liever niet over. Maar als het moet (niet geheel een ondenkbare kans) doe ik het met net zoveel liefde als toen. Ik heb vooral de momenten gekoesterd waarop ze niet huilde, hoe spaarzaam ze ook waren. Ik heb vrijwel alleen maar foto's gemaakt waarop ze lachend te zien was of in ieder geval tevreden was, en ik heb voor mezelf iedere dag een moment opgeschreven waar ik van genoten heb, zowel de oudste als de jongste als het zonnetje wat scheen weet ik veel, noem maar op.
Het is niet echt dat je zegt een fantaaaastische periode geweest, maar destijds had ik dat nodig om positief te blijven en daardoor kijk ik er nu ook positief op terug. Als ik terugkijk naar de foto's denk ik vooral ahgossiedrollewopsiekoetsiekoetsiewatwasjekleeeiheein! en niet omgikwilnooitmeerzoietsbeleven.
Ik vind het wel grappig om te zien dat ik ontzettend veel foto's heb waarop mini bij iemand ligt of hangt. Ze zat eigenlijk altijd bij of aan of op iemand
haha ja, met verkeer tegen; 7 min? verkeer mee; 4?quote:
Ja hier ook die ontsteking en alle onderliggende oorzaken, de vermeende allergieën en uiteindelijk achteraf bezien de grote gluten-boosdoener. Bijna 2 jaar lang extreme buikpijn heeft ze gehad, nachtenlang koliekaanvallen. Ik word er ontzettend verdrietig van als ik eraan terugdenk, maar des te blijer ben ik nu dat we eindelijk iets concreets voor haar kunnen doen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:02 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
Ik heb ook wel bewust fijne momenten meegemaakt, en bewust proberen te genieten van de positieve momenten. Maar het sterkt mij wel onwijs in onze keuze voor 2 kinderen... ik zou het niet nog een keer kunnen/willen.
Tuurlijk was het ook een lief klein babietje, en ik ben ook echt wel gelukkig geweest toen, maar pffffff die stress, het gevoel er niets aan te kunnen doen, alles doen wat in je macht ligt, maar ondanks dat een ontevreden huilend meisje (die maandenlang ontzettend pijn heeft gehad door die ontstoken slokdarm..... ) Verdrietig wordt ik ervan...
maar jij snapt dan ook des te meer welk gevoel het meeste blijft hangen denk ik?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:09 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ja hier ook die ontsteking en alle onderliggende oorzaken, de vermeende allergieën en uiteindelijk achteraf bezien de grote gluten-boosdoener. Bijna 2 jaar lang extreme buikpijn heeft ze gehad, nachtenlang koliekaanvallen. Ik word er ontzettend verdrietig van als ik eraan terugdenk, maar des te blijer ben ik nu dat we eindelijk iets concreets voor haar kunnen doen.
De nare herinneringen zijn niet het gevoel wat het meest is blijven hangen bij mij in elk geval.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:11 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
maar jij snapt dan ook des te meer welk gevoel het meeste blijft hangen denk ik?
vind ik oprecht fijn voor je.....quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:15 schreef mignonne het volgende:
[..]
De nare herinneringen zijn niet het gevoel wat het meest is blijven hangen bij mij in elk geval.
Herken ik wel, ik zat precies een jaar thuis pff..quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:31 schreef Beessie-Jen het volgende:
hier was werken een uitjeFf weer ook wat anders zijn dan alleen maar mama; heerlijk vond ik het, na 8 maanden thuis te zijn geweest.
Wise womanquote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:22 schreef mignonne het volgende:
Tsja, je hebt het niet voor t uitzoeken nee, maar t is heel simpel, ze worden vanzelf groter en gaan vanzelf een keertje naar school. Uiteindelijk, hoe moeilijk die eerste periodes ook kunnen zijn gaat die tijd altijd veel te snel. Voor meelurkers die het zwaar hebben: zorg ervoor dat je niet alleen maar wenst dat het voorbij is, straks is het ineens voorbij, ze zijn maar 1 keer zo klein, geniet van wat er te genieten valt want ook dat gaat voorbij.
En je haar, als je t maar uit je hoofd laat om t kort te knippen. /two cents
waarom?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:31 schreef Zoë23 het volgende:
Ook op dagen dat S snachts niet sliep en overdag max 1uurtje zorgde ik ervoor dat ik er verzorgd uitzag als A thuis kwam.
Ohquote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:24 schreef Beessie-Jen het volgende:
als je het maar uit je hoofd laat om het lang te hebben en altijd en eeuwig in een staart
Welkomquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:30 schreef Logician het volgende:
Hallo
Bij deze kom ik mij hier aanmelden, ik heb geen idee of ik direct al veel mee ga posten aangezien mijn roze wolk echt haast uit elkaar knalt van geluk en ik voornamelijk mijn dagen spendeer met het knuffelen en voeden etc. ipv internet e.d.
Bij deze ook even mijn dochtertje voorstellen![]()
Noa Olivia Annabelle geb. 06-02-2013
http://instagr.am/p/VwM5k5Mhkc/
Ze doet het supergoed op de bv, in de laatste 2dgn is ze 120gram aangekomen en ze huilt tot nu toe alleen nog maar als ze drinken wil of een vieze luier heeft *ff afkloppen* m.a.w. life is beautiful
Tot binnenkort, ik ga weer knuffelen![]()
Omdat ik er altijd verzorgd uitzie (behalve als ik ziek ben dan) en het me goed doet, als k rondloop in relaxkleding voel ik me niet 'mezelf'. A waardeert dat en dat is ook fijn. Naast mama ben ik ook nog gewoon zijn geliefde, we hebben weinig tijd voor elkaar dus als ie me ziet wil ik er leuk uit zienquote:
Niks mis mee hoor. Doe ik ook al sinds zo lang ik me kan heugen. Is gewoon praktisch en niet kort.quote:
Gefeliciteerd! Lekker genietenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:30 schreef Logician het volgende:
Hallo
Bij deze kom ik mij hier aanmelden, ik heb geen idee of ik direct al veel mee ga posten aangezien mijn roze wolk echt haast uit elkaar knalt van geluk en ik voornamelijk mijn dagen spendeer met het knuffelen en voeden etc. ipv internet e.d.
Bij deze ook even mijn dochtertje voorstellen![]()
Noa Olivia Annabelle geb. 06-02-2013
http://instagr.am/p/VwM5k5Mhkc/
Ze doet het supergoed op de bv, in de laatste 2dgn is ze 120gram aangekomen en ze huilt tot nu toe alleen nog maar als ze drinken wil of een vieze luier heeft *ff afkloppen* m.a.w. life is beautiful
Tot binnenkort, ik ga weer knuffelen![]()
Meestal 12/13 uur (van 18/18:30 tot 7/7:30) dus dat is wel prima. Ze sliep overdag alleen vaak maar 2x een half uur/drie kwartier (soms maar 1x) en had daar gewoon duidelijk niet genoeg aan. Meteen na wakker worden alweer gapen/ogen wrijven/jengelen. De laatste dagen sliep ze al meer, 3x 3 kwartier ong, en nu zit ze al op de 2 uur vandaag. Is ze een stuk vrolijker!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:28 schreef Troeta het volgende:
Dat had ik dus, lang en in een staart, dus toch wel halflang laten knippen.
Hoe slaapt ze snachts dan Soesa? Nena slaapt 12 tot 14 uur per nacht en overdag 2x een uurtje maar.
Overdag heel weinig dus, maar het gaat goed dus verander er niks aan.
Heb meteen slaapfoto van Nena gemaakt, besefde me dat ik die veel te weinig had.
Mja, ik heb mijn wederhelft nog steeds niet zover dat hij wat dat betreft echt meedoet, en het huishouden komt ook nog voor het overgrote deel op mij neer (lees: alles behalve de kattenbak). Denk dat het hem vooral daar in zit.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:31 schreef Mangostine het volgende:
Ik sta om 6 op, dan ga ik douchen en mezelf verzorgen. In die tijd heeft mijn man al ontbeten en hij haalt M uit bed voor de eerste voedinng om 6.30u. Ik neem het over om 6.45u en kleed M aan. Om 7.05 is mijn man klaar met douchen en neemt hij hem weer over en dan kan ik nog even mijn haar föhnen en de spreekwoordelijke puntjes op de i zetten.
Om 7.20u zitten M en ik in de auto naar de opvang.
Maar dan heb ik dus de avond van tevoren mijn outfit klaargelegd en lunch gemaakt en ik ontbijt in de auto.
Billie trekt m'n haar er sowieso uitquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:41 schreef Mangostine het volgende:
Logi, ik word gewoon plaatsvervangend verliefd van je post
Van harte nog!
Ja ik heb mijn haar dus lang en los. En M vindt het geniaal om aan/ in te hangen![]()
Ik snap die praktische kapsels wel, maar ik vertik het, al trekt ie al mijn haar eruit.
nee, maar ik heb sws nog geen post gezien vandaag bedenk ik me nu.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Billie trekt m'n haar er sowieso uit. Laatst had ie een pluk te pakken. Dat doet zéér!
Zijn je pakjes al binnen trouwens?
Ik probeer mijn haar voorlopig een beetje leuk op te steken, geen haar op mijn hoofd dat ik het kort knip.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:41 schreef Mangostine het volgende:
Logi, ik word gewoon plaatsvervangend verliefd van je post
Van harte nog!
Ja ik heb mijn haar dus lang en los. En M vindt het geniaal om aan/ in te hangen![]()
Ik snap die praktische kapsels wel, maar ik vertik het, al trekt ie al mijn haar eruit.
Ja? dat schreef ik eerst, maar vond het er raar uitzien,hahaquote:
Dat dus idd.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:48 schreef Sonnetje85 het volgende:
Douchen vond ik s ochtends makkelijker met.1 kind dan nu![]()
Hem zette ik tot 10 maanden in de wipstoel (toen was t echt niet meer verantwoord) bij me in de badkamer.
Na die tijd douchte ik voor ik m uit bed haalde. En nu douche ik me s avonds, omdat ik anders s ochtends niet aangekleed ben![]()
Het scheelt dat ik nooit zo van de make up was, veel meer dan mascara kom ik niet. Ook niet voordat ik kinderen had.
Haar in een staart heb ik ook mn hele leven
Maar merk wel t verschil met 2 kinderen. Ik kom iets moeilijker de deur uit. Vroeger ging ik weg wanneer ik wilde, was het iets later was t jammer. Deed m in de wagen als ie moe werd. Dat gaat nu dus niet meer.
Maar goed dat komt wel weer als ze groter worden.
Kloptquote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:24 schreef Mangostine het volgende:
Mignonne![]()
Wat een indo snoetjes wel hè? Of Moluks, weet ik niet... Anyway, toch?
Ja ze staat nu op glutenvrij dieet en het gaat nu goed.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:24 schreef Tante_Soesa het volgende:
Ach Migonne, wát een geweldige meiden heb je toch! En wat ontzettend zielig en verdrietig dat mijn dochters naamgenoot () zo lang pijn heeft gehad
. Het gaat nu beter lees ik een beetje tussen de regels door?
*giebel*quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:43 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik probeer mijn haar voorlopig een beetje leuk op te steken, geen haar op mijn hoofd dat ik het kort knip die ik kort knip.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:13 schreef Mangostine het volgende:
Oh mignonne dat had ik ook laatst. Maar dan met 1tje![]()
Samen gewassen en gestreken, hup in de wagen, klaar om naar buiten te gaan. Regen. Weer terug naar binnen. Kind uitpakken. Voeden. Poepluier. Projectielschijten tijdens het verschonen. Kind in bad. Kind aankleden. Wachten tot ie slaapt. Muur, vloer, deur poetsen.
Winkel dicht.
Ik moest even hardop lachenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:13 schreef Mangostine het volgende:
Samen gewassen en gestreken, hup in de wagen, klaar om naar buiten te gaan. Regen. Weer terug naar binnen. Kind uitpakken. Voeden. Poepluier. Projectielschijten tijdens het verschonen. Kind in bad. Kind aankleden. Wachten tot ie slaapt. Muur, vloer, deur poetsen.
Winkel dicht.
Netjes tochquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:13 schreef freecell het volgende:
Ik had altijd een ketting om, maar ik heb een baby die overdag alleen in een doek slaapt. Dus dan is een ketting zielig. Kruisafdruk in zijn koppie, hihi.
Ik draag wel altijd een armband, die wissel ik van arm per voeding. Daar gebruik ik 3 of 4 verschillende leuke armbanden voor.
En make-up is hier half half, nu bijvoorbeeld net onder de douche vandaan, ik zag er best fris uit, niet moe. En lik crème vind ik dan genoeg
En ik zie er ook graag goed uit voor mijn kerel
(en ik zit onder de plak... mijn haar mag niet korter, hihi en ik luister)
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:13 schreef Mangostine het volgende:
Winkel dicht.
Juhp. 40 graden normaal program, ging primaquote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:55 schreef Mangostine het volgende:
Huu Tinu! Net op tijd met dat omlaag zetten van het bedje hè?
Mama's met een Wallaboo: komt zoiets enigszins normaal uit de wasmachine?
zoiets!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:11 schreef Ticootje het volgende:
Haren knippen is denk einde relatie.
Is dat zo? Ik zie t echt steeds minderquote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:15 schreef Mineola het volgende:
Oh Son wat lijkt ze op F op die laatste foto!
Ik zie er liever krampachtig elke dag goed uit dan dat ik in m'n pyjama naar de supermarkt ga.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:07 schreef Zoë23 het volgende:
Troeta
"krampachtig" elke dag er tiptop uitzien is wat anders ja
Wat maakt het uit dat ik mezelf elke dag netjes maak omdat ik me daar beter bij voel? Dat maakt net zo weinig uit al waarom jij er bijloopt zoals jij doet.
Moet ieder zelf weten toch?
Haren trekken.. Check
Oorbellen etc ook. Sieraden heb ik bijna niet meer om, komt ooit wel weer
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:02 schreef Ticootje het volgende:
Son, ze is zo leuk! Echt een meisjes gezichtje he?
Als ik maar iets van tijd heb dan plamuur ik toch echt eerst ff de boel af ja. Ik voel me ook echt beter als ik iets op m'n gezicht heb. Of dat de make up van gister is en een beetje bijgewerkt boeit me dan weer niet. Maar helemaal kaal, dan voel ik me naakt.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:22 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ik zie er liever krampachtig elke dag goed uit dan dat ik in m'n pyjama naar de supermarkt ga.
Doei!
Dat bespaart ook tijd natuurlijkquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:24 schreef Ticootje het volgende:
Of dat de make up van gister is en een beetje bijgewerkt boeit me dan weer niet.
Wacht maar je ie iets ouder is en het echt een brullen zet als je meteen weg gaat zonder dat ie enigszins gewend is..... dan maar iets later op kantoorquote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:51 schreef covie het volgende:
Ik snap ook die ouders nooit op het kdv die dan nog rustig 15 minuten met hun kind gaan spelen.
Op het moment dat ik binnen kom, zou ik eigenlijk al 10 minuten onderweg moeten zijn richting werk. :p
Dan vraag ik me echt af hoe ze dat ddoen..
ja daar denk ik nog even niet aan!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:55 schreef Kyara het volgende:
[..]
Wacht maar je ie iets ouder is en het echt een brullen zet als je meteen weg gaat zonder dat ie enigszins gewend is..... dan maar iets later op kantoor
Al vraag ik me ook af hoe ik straks 3 kinderen binnen zo kort mogelijke tijd kan afleveren. en hoe ik met mijn kinderhummer door de deur kom....
heb je ook ski sokken ?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:01 schreef covie het volgende:
Er altijd tip top uitzien voor mijn vriend...euhm nee.
Een zondag lekker in een trainingssbroek, paarse pantoffels en slobbertrui (liefst van) vind ik af en toe heerlijk en verdient!
S avonds als ik na het eten gelijk ga douchen ga ik ook zo beneden zitten.
Tot nu toe heeft onze relatie daar geen seconde onder geleden
Ja! Waar zijn m'n sokken eigenlijk?!?!!!!quote:
onder het bed , een beetje hard?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:17 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja! Waar zijn m'n sokken eigenlijk?!?!!!!
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:06 schreef bitterend het volgende:
Zoe fijn dat je tiptop uit wil zien! echt, ik zou graag ook altijd lekker verzorgd wil zijn maar ik ben te moe en te lui voor! maar als ik het wel doe krijg ik fijne complimentjes![]()
Vind het totaal niet krampachtig! en sowieso niemand hoeft er commentaar op te hebben! doe lekker waar jij goed bij voelt meid
Ja dat is ook een goed idee! Ga ik onthoudenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 09:50 schreef Xanteh het volgende:
Ohh Zoë, dat is vervelend voor SSoms heeft C dat ook en dan krijgt ze fruit waar veel vocht in zit (sinaasappel ofzo), dat helpt hier meestal wel.
Wat voor tattoo werd het nou? M. was er ook over aan t denken, geen idee wat de status daarvan is.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:42 schreef Zoë23 het volgende:
We hebben een datum voor onze 'S.ara' tattoozin in!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:12 schreef Zoë23 het volgende:
kleinzusje
lief
cocoOh, tof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij heb jij daar ook wel een mooi figuur voor, een tattoo op die plek
Je bent mooi, overigens![]()
Ja dat! <3quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ja, wel goedquote:
Ah, wat fijn om te lezen dat het tussen jullie weer zoveel beter gaat! Mooiquote:Op zondag 17 februari 2013 12:39 schreef Kwisted het volgende:
F.leur doet het op het moment echt goed. Slaapjes overdag gaan steeds makkelijker. Fruithapjes en groentehapjes gaan er goed in en ze komt eindelijk goed aan, ze zal het dus wel nodig hebben. Ik vind het ook heel leuk om zelf dingetjes te pureren enzo.
Ze rolt in het rond en schaterlacht veel meer. Ze is gewoon super schattig.
En woensdag gaat ze voor het eerst naar de kapper!![]()
![]()
En tussen mij engaat het zoveel beter!
![]()
Kortom, all is well
De app van de boeken van 'Oei, ik groei'. Ik heb 't boek niet, alleen de app. Geeft aan welke sprongetjes je baby heeft gemaakt, maakt en gaat maken. Voor hier is het altijd een en al herkenning, ze doet altijd haast letterlijk wat ze schrijven dat ze zou 'moeten' doen! Ze gaan uit van de uitgerekende datum (23-07 voor mijn E'tje) en dan staat er nu: Huilerigheid, hangerigheid en humeurigheid (de 3 H's) rond week 29 en 30 zijn niet het visitekaartje van een op handen zijnde sprong. Je baby heeft simpelweg ontdekt dat haar moeder of vader weg kan lopen en haar achter kan laten. Dit is vooruitgang, hoe gek het ook klinkt. Het is een nieuwe vaardigheid, zij leert alles over afstanden.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:42 schreef kleinzusje het volgende:
Soesa wat is dat voor app ?
Moppermeisje
+1. Ik word gék van die loopneuzen! Wel knap van I.!quote:Op zondag 17 februari 2013 19:53 schreef Phaidra het volgende:
Ik wil zo graag eens virusvrij zijn in dit huishouden.
+1quote:Op zondag 17 februari 2013 19:53 schreef Phaidra het volgende:
Ik wil zo graag eens virusvrij zijn in dit huishouden. Maar hij oefent goed met tijgeren / kruipen en vindt dat zo leuk dat hij helemaal in een deuk ligt van het lachen
![]()
![]()
.
Vind je? Leuk, ik hoor dat niet vaakquote:Op zondag 17 februari 2013 20:14 schreef bitterend het volgende:
Aww Phaidra <3 wat lijkt hij op je !!
Wat vinden de katten nu I ze achteraan kan gaan?
quote:Op zondag 17 februari 2013 17:28 schreef _Ophelia_ het volgende:
Oh dat is snel Sam, is hij al helemaal klaar met de behandeling?
Enf
He wat vervelend joh.. Haha is idd vooruitgang, alhoewel niet zo snel als je gehoopt had iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.herkenbaar!
Thanks allemaal voor het medeleven![]()
we hebben vandaag alweer even goed gekletst en het voelt voor mij al veel beter. Hij is gelukkig ook via zn werk bezig met een traject met psych enzo, dus dat is wel fijn. Mja.
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
quote:Op zondag 17 februari 2013 20:25 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Vind je? Leuk, ik hoor dat niet vaak.
Tot nu toe gaat het wel prima met de katten. Ze komen hem af en toe kopjes geven en I. "aait" ze soms (lees: trekt hun haren uit). Andere kinderen vinden ze eng, maar ze zijn (nog?) niet bang voor I. Heel grappig vind ik dat! En de mini is dol op de katten, zo leuk!
In het weekend koken, invriezen en slechts opwarmen op drukke dagen?quote:Op zondag 17 februari 2013 23:12 schreef Mangostine het volgende:
Banaan prak ik ook gewoon, maar wortel en peer bijvoorbeeld moet ik echt koken, dat is te hard.
ik weet niet hoe duur het is,maar er bestaat een babycooker. Misschien handig als je weinig tijd hebt.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:25 schreef Mangostine het volgende:
Dat dus. Maar drukke weekends![]()
/einde klaag ende wee
Ok t is haar al vergeven! Na de voeding doorgeslapen tot nu! :-Dquote:Op maandag 18 februari 2013 06:30 schreef Kwisted het volgende:
Waarom wordt mijn baby elke keer om 5u wakker als ze pas om 6u honger heeft?
quote:Op maandag 18 februari 2013 11:11 schreef PureEvil het volgende:
Cristel gaat elke keer staan in de kinderstoelwordt er gek van. Meer die er last van hebben?
[/sub]
KZ, wanneer geef jij pap? In de fles of uit een bordje? Ik had bedacht het 's avonds voor het slapen gaan te geven maar dan is ze zo moe dat ze er de kracht niet meer voor heeftquote:Op maandag 18 februari 2013 13:53 schreef kleinzusje het volgende:
Becky en Phaidra succes !
Goed nieuws MeNicole.![]()
Bijvoeding gaat hier prima. Lekker pap/fruit/groente. Brood wil nog niet.
Nou dat! Wat een popjes!quote:Op maandag 18 februari 2013 20:42 schreef Kuukske het volgende:
Oh Kyara! Wat lief! Ik word er helemaal emo van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |