abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122909173
Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen

Great moms have happy kids and dirty houses... :P
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_122909213
Ik vind een jurkje met legging vaak even lekker zitten als een huispak en het ziet er toch een stuk aangekleder uit. Ik probeer wel altijd mijn lenzen in te doen. Mijn "slonsheid" uit zich ook als ik met mijn bril op de deur uit ga :D
pi_122909276
Maar Mango heeft maar 1 kind Morretje. Toen ik alleen Mikael was ik ook zo. Nu geen tijd meer voor. Of ik moet om half 7 uit bed. Blijf liever dan nog een uurtje langer liggen :p
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_122909328
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 12:15 schreef MeNicole2 het volgende:
Maar Mango heeft maar 1 kind Morretje. Toen ik alleen Mikael was ik ook zo. Nu geen tijd meer voor. Of ik moet om half 7 uit bed. Blijf liever dan nog een uurtje langer liggen :p
Klopt, maar ook met alleen Isabel redde ik dat nauwelijks. Meestal waren we net uit bed zelfs, om 9 u :@ Maar idd, toen zag ik er wel verzorgder uit :D
pi_122909338
Nee dat zeg ik... het is er nog maar eentje! oO<
pi_122909460
ik laat jullie nog wel weten hoe het gaat met 3 ipv 1 kind :X

(kan zijn dat het over 1,5 jaar is, dan weten jullie vast dat het heel druk is ;) )
pi_122909473
Dan kom ik bij jou op stage Kyara! :P
pi_122909474
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 12:07 schreef Mangostine het volgende:
Ik zal dan wel zo'n freak zijn denk ik :{ :@
't was niet negatief bedoeld hè ;) :*

Maar ik krijg het ook met één kind echt niet voor elkaar hoor :?
pi_122909485
Ik heb ook maar een kindje, maar vind mijn uiterlijk wel belangrijk. Wil geen slonzige moeder zijn. Thuis loop ik ook regelmatig in mijn trainingbroek uggs en hartjesochtendjas haha. Maar als ik de deur uit ga kleed ik me gewoon en n likje makeup. Terug op gewicht komen was voor mij heel belangrijk ook. Dat is dan ook gelukt (-7kg maar dat is ook weer niet de bedoeling..) Ik ga er trouwens wel n half uur eerder voor uit bed. Of ik zet t wipstoeltje even op de badkamer.
pi_122909504
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 12:21 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

't was niet negatief bedoeld hè ;) :*

Maar ik krijg het ook met één kind echt niet voor elkaar hoor :?
Nee gek, zo vat ik dat ook niet op, maar het is wel een afwijking van me :P
pi_122909555
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 12:22 schreef Kwisted het volgende:
Ik heb ook maar een kindje, maar vind mijn uiterlijk wel belangrijk. Wil geen slonzige moeder zijn. Thuis loop ik ook regelmatig in mijn trainingbroek uggs en hartjesochtendjas haha. Maar als ik de deur uit ga kleed ik me gewoon en n likje makeup. Terug op gewicht komen was voor mij heel belangrijk ook. Dat is dan ook gelukt (-7kg maar dat is ook weer niet de bedoeling..) Ik ga er trouwens wel n half uur eerder voor uit bed. Of ik zet t wipstoeltje even op de badkamer.
Doe ik ook. Ik mag een half uur later beginnen met werken, dus ik sta 's ochtends op dezelfde tijd op als voordat ik moeder was. Zijnde 6:00 am. :O Maar ach, ik was het gewend.

Ben je teveel afgevallen ja?
pi_122909638
Ik zou eigenlijk voor het eerst in mn leven verstandiger met eten om moeten gaan, er moet nog 5 kg af wil ik hetzelfde wegen als voor m'n zwangerschap. Maar omdat ik niet genoeg slaap (2 nachtvoedingen en om half 8 een wakkere peuter) eet ik meer.. Dankzij het weer beweeg ik nauwelijks. Ik hoop dat het straks in de lente beter wordt. Meestal kruip ik dan weer uit mn winterdip..
pi_122909680
quote:
17s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 12:21 schreef Kyara het volgende:
ik laat jullie nog wel weten hoe het gaat met 3 ipv 1 kind :X

(kan zijn dat het over 1,5 jaar is, dan weten jullie vast dat het heel druk is ;) )
Een uitdaging. Dat is het!

Ik sta om half 7 op om mijn oudste op school te krijgen. Dan ben ik normaal aangekleed en zit mijn haar fatsoenlijk. Make-up doe ik later op de ochtend. Hoe ik dat moet gaan doen als ik ga werken... geen idee. Denk dat ik dan om 6 uur uit bed moet.
Mijn oudsten kleden zichzelf aan, maar dat levert per saldo niet veel op :+
Met een meidenkwartet
  vrijdag 15 februari 2013 @ 12:30:47 #14
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_122909768
Ik redde dat met nathan ook echt niet, pas rond zn eerste verjaardag werd het iets beter. Maar goed, ik draag alleen make up als ik savonds iets leuks g a doen, verder rol ik gewoon van mn bed mn kleding in en douche ik altijd savonds.
pi_122909781
Ik sta om 6 op, dan ga ik douchen en mezelf verzorgen. In die tijd heeft mijn man al ontbeten en hij haalt M uit bed voor de eerste voedinng om 6.30u. Ik neem het over om 6.45u en kleed M aan. Om 7.05 is mijn man klaar met douchen en neemt hij hem weer over en dan kan ik nog even mijn haar föhnen en de spreekwoordelijke puntjes op de i zetten.
Om 7.20u zitten M en ik in de auto naar de opvang.

Maar dan heb ik dus de avond van tevoren mijn outfit klaargelegd en lunch gemaakt en ik ontbijt in de auto.
pi_122909798
Hebben jullie dat ook.. is je baby druk aan het kwebbelen en het stemmetje aan het uitproberen. Wil je het gaan filmen.. stopt ze ermee. Stop jij met filmen.. begint ze weer haha.

Het gaat hier zelfs. zo tekeer dat de hond meedoet hahaha.

O en als ik de deur uit moet gaat er altijd even een laag mascara op en het eerste wat ik doe als ik wakker ben is mijn lenzen in doen.
Als we ergens heen moeten kleed ik me altijdwel netjes maar vandaag hoeven we niks dus heb gewoon een Levis met slobbertrui aan haha.
pi_122909822
Als ik M probeer te filmen stopt hij idd en grijpt ie naar mijn telefoon :P
Kind van deze tijd hè.
pi_122909851
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 12:22 schreef Kwisted het volgende:
Dat het belangrijk voor je is wil niet zeggen dat het ook lukt ;)

Ik vind uiterlijk ook belangrijk en wil absoluut geen slobberdebonk zijn maar dat kost heel, héél erg veel moeite met dreumes/peuter en een huilbaby kan ik je vertellen. Met alleen mijn oudste was het allemaal een stuk beter te behapstukken.

Mor :* het wordt beter. Echt.
:)
pi_122909902
Ik sta pas om half 8 op. Maar dan heeft Liné om 05:00 fles gehad en hoeft dus nog niet. Anders moet ik eerder.
pi_122909934
Ik kleed me altijd redelijk netjes, heb niet eens een joggingbroek, dus dat scheelt ;)

Ik stap uit bed in mijn kleren (douchen doe ik vaak halverwege de ochtend of middag) borstel mijn haar en smeer meestal een klein likje make-up op (kost een minuut, oogpotlood en mascara)
Vandaag niet, stomme huig.
pi_122909963
Als ik echt pech heb, worden beide kindjes tegelijk of vlak na elkaar wakker met schreeuwende honger.. :X T laat zich daar nog maar bar weinig in sturen, ondanks dat er gemiddeld 3 u tussen zit. En Isabel is bijna onhandelbaar als ze honger heeft. Fijn, goedemorgen enzo...

Dank Mignonne, dat geeft de burger moed :*
pi_122909973
Lijkt me best moeilijk om je daar dan bij neer te leggen... dat je gewassen en gestreken wou zijn, maar dat het gewoon niet is gelukt.
Tenminste, ik zou daar denk ik voor mezelf wel moeite mee hebben :@ Ik vind het te belangrijk wat voor indruk ik maak, kennelijk.
pi_122909993
Make up heb ik nooit op, scheeld vast ook. Ik douche ook als de 2 kleintjes in bed liggen.
pi_122910024
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 12:37 schreef Mangostine het volgende:
Lijkt me best moeilijk om je daar dan bij neer te leggen... dat je gewassen en gestreken wou zijn, maar dat het gewoon niet is gelukt.
Tenminste, ik zou daar denk ik voor mezelf wel moeite mee hebben :@ Ik vind het te belangrijk wat voor indruk ik maak, kennelijk.
Dat is het ook. Het voelt dan ook best als falen als je schoonmoeder tegen je zegt: Lukt het allemaal wel, je ziet er zo moe uit.. (Geen mascara op en mn haar wel gewassen maar niet gestyled zeg maar)
En douchen lukt eigenlijk alleen relaxed 's avonds, want dan is Ravage thuis mocht er een kind wakker worden.
Tobias is stukken makkelijker dan Isabel, maar qua slapen overdag niet voorspelbaar.
pi_122910065
Hier geen baby meer; maar ik ga ook niet ongedoucht en zonder make-up de deur uit, als ik vroege dienst heb EN de meiden naar de opvang moet brengen. (gelukkig is dat maar een paar keer per maand). Dan sta ik zelf om 6 uur op, spring onder de douche, aankleden, makeup, haar, naar beneden bakje yoghurt eten, en brood klaarzetten voor jut en jul. (of soms een banaan of ander fruit).
Dan naar boven, meiden wakker maken (slapen normaal tot 9 uur minimaal), aankleden, haren kammen (en Evie heeft een enorme bos krullen waar wel ff echt iets aan moet gebeuren), naar beneden, meiden aan tafel, ik schoenen/jassen/tassen verzamelen. Tussendoor zorgen dat Evie ng even gaat plassen, alles aan, tafel leeg, deur uit.....
en dan zijn ze om 7 uur op de opvang (soms paar min later) en voel ik me superwoman ;) hahaaaaaa
(en dan moet ik ff echt koffie op het werk)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_122910132
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 12:33 schreef mignonne het volgende:

[..]

Dat het belangrijk voor je is wil niet zeggen dat het ook lukt ;)

Ik vind uiterlijk ook belangrijk en wil absoluut geen slobberdebonk zijn maar dat kost heel, héél erg veel moeite met dreumes/peuter en een huilbaby kan ik je vertellen. Met alleen mijn oudste was het allemaal een stuk beter te behapstukken.

Mor :* het wordt beter. Echt.
Snap ik! Dat is ook n stuk zwaarder dan 1 rustig babytje.
Ik ga er wel eerder voor uit bed. 6u eruit als de baby nog slaapt. Aankleden en opmaken. Savonds heb ik dan gedouchd. Dan om half 7 de baby wakker maken als ze nog niet wakker is (vind ik altijd zielig). Kleertjes aan, voeden, ontbijten en dan zijn we om 7u op weg naar de opvang.

Mango, ja ben teveel afgevallen. Ben nu weer aan aan t komen. Woog altijd 65, nu 58 en t is lelijk.. Krijg anorexia opmerkingen, niet cool. Denk echt dat t door bv komt in combinatie met weinig slaap en n drukker leven. Nu bewust aan t snoepen :-p
pi_122910150
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 12:39 schreef Morretje het volgende:

[..]

Dat is het ook. Het voelt dan ook best als falen als je schoonmoeder tegen je zegt: Lukt het allemaal wel, je ziet er zo moe uit.. (Geen mascara op en mn haar wel gewassen maar niet gestyled zeg maar)
En douchen lukt eigenlijk alleen relaxed 's avonds, want dan is Ravage thuis mocht er een kind wakker worden.
Tobias is stukken makkelijker dan Isabel, maar qua slapen overdag niet voorspelbaar.
terwijl je gewoon weet dat het onzin is hè? Dat is het stomme. Ik hoef me tegenover niemand te verantwoorden over hoe ik mijn dag indeel en of daar persoonlijke verzorging in is ingeroosterd. Maar toch, de neuroot in mij vindt dat het nou eenmaal hoort. Dus dat je je dan een beetje mislukt voelt.... dat kan ik me zo goed voorstellen!
Maar het is dus onzin. }:|
pi_122910163
Mango, vind ik niet freaky hoor. Ik heb dan weliswaar ook maar één kind (wat ook al geen baby meer is ;) ) maar ik ben wel alleen. Vanochtend ging ik om half 10 de nieuwe auto halen en dan ben ik ook gedoucht, geföhnd en gemascaraat :D En M in de kleren met het ontbijt achter de kiezen. Ik vind dat ook niet een enorme opgave. Op vrije dagen douche ik meestal pas als M rond 10 uur in bed ligt en hij blijft ook in z'n pyjama tot na zijn slaapje. Ik vind kdv-dagen wel stressen, ik heb wel zo'n 1,5 uur nodig en heb continu het gevoel wat te vergeten.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_122910167
Oh,dat vind ik wel heel knap BJ! In 1 uur tijd :o
pi_122910193
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 12:41 schreef Beessie-Jen het volgende:

(en dan moet ik ff echt koffie op het werk)
Ik moest lachen... zie het al helemaal voor me :D
pi_122910241
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 12:43 schreef Kwisted het volgende:

[..]

Snap ik! Dat is ook n stuk zwaarder dan 1 rustig babytje.
Ik ga er wel eerder voor uit bed. 6u eruit als de baby nog slaapt. Aankleden en opmaken. Savonds heb ik dan gedouchd. Dan om half 7 de baby wakker maken als ze nog niet wakker is (vind ik altijd zielig). Kleertjes aan, voeden, ontbijten en dan zijn we om 7u op weg naar de opvang.

Mango, ja ben teveel afgevallen. Ben nu weer aan aan t komen. Woog altijd 65, nu 58 en t is lelijk.. Krijg anorexia opmerkingen, niet cool. Denk echt dat t door bv komt in combinatie met weinig slaap en n drukker leven. Nu bewust aan t snoepen :-p
Dat is a-relaxed ja. Lekker veel boter en room- en kaassauzen enzo eten.
Ik had die indruk ook wel hoor, dat ik sneller dan normaal weer veel afviel door het voeden icm weinig tijd om te eten en slapen.
pi_122910277
Een dag hier toen we nog mini nog een baby was en de oudste dus nog geen 2.

Avond ervoor 18:00 eten, 19:00 oudste naar boven 20:00 oudste slaapt. Ondertussen huilt jongste al 2 uur aan een stuk bij haar papa of bij mij. Dan rond 21:00 ofzo gaat of B. of ik naar bed met de jongste, die ondertussen nog steeds huilt. Af en toe een half uurtje in slaap valt, dan weer huilend/krijsend wakker wordt en dan weer een half uurtje slaapt. Repeat tot 6 uur de volgende ochtend. Iedere 2 uur ongeveer ga je er ook uit om je andere kind te troosten die last van buikpijn heeft. Repeat dit minimaal een jaar.
Om 6 uur de volgende ochtend heb je de keus, of tot half 7 dat halve uurtje slaap pakken, of om 6 uur opstaan om te proberen nog wat van je hoofd te maken. Er komt een punt waarop je echt kiest voor dat half uur slaap, heus.

En dat zijn de uitzonderingen qua huilbaby enzo hoor maar het lukt gewoon niet altijd, maar dat betekent niet dat het niet belangrijk voor je is. Ik ben ook wel eens vreselijk uit mn slof geschoten tegen mn schoonmoeder die iets zei in de geest van ach ja, het is misschien maar beter ook dat je er niet zoveel waarde aan hecht, hoefje je daar ook niet druk om te maken. Ja eh dikke doei hè :')
pi_122910288
Je verbruikt ook ong 500 kc meer met borstvoeding..

Maar das idd wel veel Kwisted. Lekker meer eten is ook geen straf :P

BJ, het leest enorm a-relaxed, je schema. Petje af hoor! :P

_edit_ oempf, over a-relaxed gesproken.. Mignonne! :o
pi_122910325
Mijn man gaat om 06.30 uur de deur uit dus dan stond ik er ook alleen voor.

Ik vrees dat ik nu wel eerder dan 6 uur op moet staan om 3 kinderen op tijd op het kdv te krijgen (half 8 daar en dan ben ik nog te laat op mijn werk)
pi_122910352
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 12:48 schreef Morretje het volgende:

BJ, het leest enorm a-relaxed, je schema. Petje af hoor! :P
haha en het gaat nog best flitsend, no way dat ik de wekker ga zetten om 5:30 uur om dan op mijn gemak alles te doen ;)

en Mignonne, dat schema met een huilbbay en een bijna-peuter ken ik ook.... nare herinneringen aan...
pi_122910382
Tegenwoordig als ik de meiden alleen doe dan slaap ik tot half 7, staan we op, gooi ik Elin's brood in de broodrooster, en smeer haar brood. Daarna de oudste dr ontbijt maken en mijn ontbijt maken, doekje door de keuken enz. Ontbijtspullen opruimen, doekjes over de tafel en weet ik het wat. Ik spring onder de douche, 5 mins max incl haren wassen. Daarna met zn allen naar boven en aankleden, dan weer naar beneden, haren kammen, incl. mezelf met lang haar. Hier ook een krullenbol waar écht wat mee moet. Dan jassen aan, tassen inpakken, schoenen aan, op de fiets en naar de gastouder.

Daar tas en kindjes afzetten, naar huis fietsen, halverwege bedenken dat je portemonnee en belangrijke papieren nog in de gastouder-tas zitten en weer rechtsomkeer maken }:|
pi_122910543
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 12:50 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

haha en het gaat nog best flitsend, no way dat ik de wekker ga zetten om 5:30 uur om dan op mijn gemak alles te doen ;)

en Mignonne, dat schema met een huilbbay en een bijna-peuter ken ik ook.... nare herinneringen aan...
Ik heb er geen nare herinneringen aan eigenlijk.
Als ik mag kiezen doe ik het liever niet over. Maar als het moet (niet geheel een ondenkbare kans :X ) doe ik het met net zoveel liefde als toen. Ik heb vooral de momenten gekoesterd waarop ze niet huilde, hoe spaarzaam ze ook waren. Ik heb vrijwel alleen maar foto's gemaakt waarop ze lachend te zien was of in ieder geval tevreden was, en ik heb voor mezelf iedere dag een moment opgeschreven waar ik van genoten heb, zowel de oudste als de jongste als het zonnetje wat scheen weet ik veel, noem maar op.

Het is niet echt dat je zegt een fantaaaastische periode geweest, maar destijds had ik dat nodig om positief te blijven en daardoor kijk ik er nu ook positief op terug. Als ik terugkijk naar de foto's denk ik vooral ahgossiedrollewopsiekoetsiekoetsiewatwasjekleeeiheein! en niet omgikwilnooitmeerzoietsbeleven.

Ik vind het wel grappig om te zien dat ik ontzettend veel foto's heb waarop mini bij iemand ligt of hangt. Ze zat eigenlijk altijd bij of aan of op iemand :P
pi_122910577
o ja het schema gaat hier ook nog verder; 6:55 kids in auto snoeren, 6:59 bij de opvang, kids uit de auto, opvang in, 7:01 jassen uit op de gang, 7:03 Liene op de groep brengen, korte overdracht, 7:06 Evie op de groep, korte overdracht, 7:08 terug op de gang; kusje aan Evie geven en zwaaien...
7:10 uur terug in de auto. 7:13 uur op parkeerplaats ziekenhuis, 7:15 3e etage pak halen, 7:18 kleedhok, uitkleden, aankleden 7:22 koffie halen; 7;26 op de afdeling, 7:30 uur overdragen en werken :)

pfffffffffff
pi_122910629
Je woont wel lekker dicht bij je werk :P
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_122910707
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 12:58 schreef mignonne het volgende:

[..]

Ik heb er geen nare herinneringen aan eigenlijk.
Als ik mag kiezen doe ik het liever niet over. Maar als het moet (niet geheel een ondenkbare kans :X ) doe ik het met net zoveel liefde als toen. Ik heb vooral de momenten gekoesterd waarop ze niet huilde, hoe spaarzaam ze ook waren. Ik heb vrijwel alleen maar foto's gemaakt waarop ze lachend te zien was of in ieder geval tevreden was, en ik heb voor mezelf iedere dag een moment opgeschreven waar ik van genoten heb, zowel de oudste als de jongste als het zonnetje wat scheen weet ik veel, noem maar op.

Het is niet echt dat je zegt een fantaaaastische periode geweest, maar destijds had ik dat nodig om positief te blijven en daardoor kijk ik er nu ook positief op terug. Als ik terugkijk naar de foto's denk ik vooral ahgossiedrollewopsiekoetsiekoetsiewatwasjekleeeiheein! en niet omgikwilnooitmeerzoietsbeleven.

Ik vind het wel grappig om te zien dat ik ontzettend veel foto's heb waarop mini bij iemand ligt of hangt. Ze zat eigenlijk altijd bij of aan of op iemand :P
Ik heb ook wel bewust fijne momenten meegemaakt, en bewust proberen te genieten van de positieve momenten. Maar het sterkt mij wel onwijs in onze keuze voor 2 kinderen... ik zou het niet nog een keer kunnen/willen.
Tuurlijk was het ook een lief klein babietje, en ik ben ook echt wel gelukkig geweest toen, maar pffffff die stress, het gevoel er niets aan te kunnen doen, alles doen wat in je macht ligt, maar ondanks dat een ontevreden huilend meisje (die maandenlang ontzettend pijn heeft gehad door die ontstoken slokdarm..... ) Verdrietig wordt ik ervan...
pi_122910732
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 13:00 schreef Estrys het volgende:
Je woont wel lekker dicht bij je werk :P
haha ja, met verkeer tegen; 7 min? verkeer mee; 4?
pi_122910755
Heb m'n haar in laagjes laten knippen, hoef ik het niet te borstelen,haha

Ik kies voor dat half uur slaap, mijn oudste is vroeg genoeg wakker, dus pak elk momentje slaap wat er te pakken is.
Kleren van hem leg ik tegenwoordig s'avonds al klaar en zijn boterhammetjes zijn ook al gesmeerd.
Doe zelf een broek aan, verschoon luiers van allebei, geef ze te eten. Doe een jas aan over mijn pyama en neem Nena in payama mee,gooi Mex af op de psz en drink daar een bakje koffie met andere moeders in pyama. ga daarna boodschappen doen en meestal ga ik dan even douchen en daarna kleed ik Nena aan en ga ik Mex weer halen.
Thuis boterhammen,luiers huishouden koken eten,badje kinderen op bed en ben ik gesloopt.
Loop nog 4x naar boven voor een van de kinderen om daarna te gaan slapen en bidden dat er niemand wakker word :+

Oja, ik werk 1 dag per week en dan komt er iemand thuis oppassen, dan verschoon ik hun luier en geef ze te eten...verder niks, laat ik oma lekker doen.
Ga mezelf aankleden en dan lekker werken, kan ik eens uitrusten:D
Werk zo traag mogelijk,haha
pi_122910884
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 13:02 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

Ik heb ook wel bewust fijne momenten meegemaakt, en bewust proberen te genieten van de positieve momenten. Maar het sterkt mij wel onwijs in onze keuze voor 2 kinderen... ik zou het niet nog een keer kunnen/willen.
Tuurlijk was het ook een lief klein babietje, en ik ben ook echt wel gelukkig geweest toen, maar pffffff die stress, het gevoel er niets aan te kunnen doen, alles doen wat in je macht ligt, maar ondanks dat een ontevreden huilend meisje (die maandenlang ontzettend pijn heeft gehad door die ontstoken slokdarm..... ) Verdrietig wordt ik ervan...
Ja hier ook die ontsteking en alle onderliggende oorzaken, de vermeende allergieën en uiteindelijk achteraf bezien de grote gluten-boosdoener. Bijna 2 jaar lang extreme buikpijn heeft ze gehad, nachtenlang koliekaanvallen. Ik word er ontzettend verdrietig van als ik eraan terugdenk, maar des te blijer ben ik nu dat we eindelijk iets concreets voor haar kunnen doen.
pi_122910925
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 13:09 schreef mignonne het volgende:

[..]

Ja hier ook die ontsteking en alle onderliggende oorzaken, de vermeende allergieën en uiteindelijk achteraf bezien de grote gluten-boosdoener. Bijna 2 jaar lang extreme buikpijn heeft ze gehad, nachtenlang koliekaanvallen. Ik word er ontzettend verdrietig van als ik eraan terugdenk, maar des te blijer ben ik nu dat we eindelijk iets concreets voor haar kunnen doen.
maar jij snapt dan ook des te meer welk gevoel het meeste blijft hangen denk ik?

en ik heb het geluk gehad dat er na een half jaar concreet iets aan gedaan werd, jij hebt je lieve meis nog veel langer pijn zien hebben.... Zo hartverscheurend...

en ik ben zoooooo blij voor jullie dat het nu zo goed gaat met jullie mooie meid!
pi_122911067
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 13:11 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

maar jij snapt dan ook des te meer welk gevoel het meeste blijft hangen denk ik?

De nare herinneringen zijn niet het gevoel wat het meest is blijven hangen bij mij in elk geval.
pi_122911164
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 13:15 schreef mignonne het volgende:

[..]

De nare herinneringen zijn niet het gevoel wat het meest is blijven hangen bij mij in elk geval.
vind ik oprecht fijn voor je..... :*
pi_122911172
Pfff ja dan is het een combinatie van hè... Sowieso druk met 2 kindjes, en dan ook nog van die slopende situaties... Nou daar begon ik vanochtend dus mee in dit topic, dat ik een beetje zenuwachtig word als ik denk aan wat er dan op je af kan komen.
Het valt ook niet te plannen hè?

Respect hoor BJ en mignonne... :* Fijn dat het nu beter gaat!

Ik heb trouwens zelf zo'n bos krullen waar iets mee móet 's ochtends. Daar moet ik ook nog een oplossing voor vinden... Kost me nu bij mekaar een half uur denk ik?
pi_122911328
Tsja, je hebt het niet voor t uitzoeken nee, maar t is heel simpel, ze worden vanzelf groter en gaan vanzelf een keertje naar school. Uiteindelijk, hoe moeilijk die eerste periodes ook kunnen zijn gaat die tijd altijd veel te snel. Voor meelurkers die het zwaar hebben: zorg ervoor dat je niet alleen maar wenst dat het voorbij is, straks is het ineens voorbij, ze zijn maar 1 keer zo klein, geniet van wat er te genieten valt want ook dat gaat voorbij.

En je haar, als je t maar uit je hoofd laat om t kort te knippen. /two cents :+
pi_122911422
doe ik ook ff een duit in het zakje;

als je het maar uit je hoofd laat om het lang te hebben en altijd en eeuwig in een staart ;)

(das minstens zo erg.....)

en indeed, genieten van de kleine dingen is het allerbelangrijkste, en de deur uit blijven gaan om de zinnen te verzetten hielp hier ook...
pi_122911517
Genieten ja, maar ook een lange adem hebben.
  vrijdag 15 februari 2013 @ 13:28:40 #51
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_122911564
He jeetje mignonne, wat een verhaal zeg :o -O- Knap van je dat je je daar doorheen geslagen hebt! Dat is ook enorm lastig als je pas laat weet wat er aan de hand is met je mini.. jeutje. :* niet niks hoor.
Whehehe geen kort pittig kapsel voor jou dus? :+ XD

Hier heb ik de luxe dat ik nog niet werk, af en toe vind ik het dan nog zwaar, maar meer dan af en toe een wasje en wat aan het huishouden doe ik niet.. Ik vind het fijn om mezelf op te maken en mijn haar te doen, maar soms zit ik ook gewoon in slobberbroek op de bank (zeker als ik ongesteld ben, auw.. :X). En lenzen moet ik wel in doen anders ben ik blind. Gewoon even dat voor mezelf zorgen (qua make up en er leuk uitzien) helpt al om mezelf wat beter te voelen na een brak nachtje. :)

Hier is mini wel weer wat beter dan gister, heb een ui onder dr bed gezet vannacht, zij heeft iig aardig goed geslapen zonder snotterig neusje! Alles meurt nou wel nog steeds ondanks ramen open haha :') Maar ach. Dat is ook wat waard. :)
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_122911649
Pff eens met mango, knap BJ en Mignonne

Ik doe altijd mijn make up en 'leuke' kleding aan.
Als S om half7 of 7 wakker is ga ik in slaapkleding :+ naar beneden, doe dan mijn make up enzo, als S dan 2uur later gaat slapen kleed in me aan, doe mijn haar etc.
(als ik moet werken dan doe ik dat als S wakker is, zet ik dr even in dr ledikant)

Ook op dagen dat S snachts niet sliep en overdag max 1uurtje zorgde ik ervoor dat ik er verzorgd uitzag als A thuis kwam.

Kwisted
Ik eet ook de hele dag door, anders val ik ook snel af.
Als A weg is voor werk dan eet ik anders en als hij thuis komt ziet hij het gelijk dat ik ben afgevallen. Volle producten eten en lekker broodjes met chocopasta mmm
pi_122911659
hier was werken een uitje ;) Ff weer ook wat anders zijn dan alleen maar mama; heerlijk vond ik het, na 8 maanden thuis te zijn geweest.
pi_122911759
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 13:31 schreef Beessie-Jen het volgende:
hier was werken een uitje ;) Ff weer ook wat anders zijn dan alleen maar mama; heerlijk vond ik het, na 8 maanden thuis te zijn geweest.
Herken ik wel, ik zat precies een jaar thuis pff..
S vermaakt zich prima en ik krijg veel knuffels als ik thuis kom O+ op het werk krijg ik waardering voor wat ik kan ^O^ super
Alleen vind ik met BI 3uur pw nog wel pittig :@ komt door het autorijden enz denk ik
pi_122912033
Meiden wat een verhalen. Diep respect hoor!

Ja en dat is het he .. Djenna is best een makkelijk kindje denk ik als ik zo jullie verhalen lees. Maar wat als er een brusje komt.. dan kan het 180 graden anders zijn. Dat weet je niet van tevoren.

Knap hoor dames!
  vrijdag 15 februari 2013 @ 13:47:37 #56
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_122912246
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 13:22 schreef mignonne het volgende:
Tsja, je hebt het niet voor t uitzoeken nee, maar t is heel simpel, ze worden vanzelf groter en gaan vanzelf een keertje naar school. Uiteindelijk, hoe moeilijk die eerste periodes ook kunnen zijn gaat die tijd altijd veel te snel. Voor meelurkers die het zwaar hebben: zorg ervoor dat je niet alleen maar wenst dat het voorbij is, straks is het ineens voorbij, ze zijn maar 1 keer zo klein, geniet van wat er te genieten valt want ook dat gaat voorbij.

En je haar, als je t maar uit je hoofd laat om t kort te knippen. /two cents :+
Wise woman O+ Mede daarom sta Ik er nu ontspannener (?) in dan bij Arwen destijds ! (Alleen soms door slaapgebrek piep Ik wat meer ;))
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_122913084
Ik kleed mijn dochter gelijk om als we 's morgens wakker worden. Als Riley op bed ligt ga ik zelf douchen en doe ik een beetje huishouden.

Beesie en Mignonne wat een moeilijke periodes hebben jullie gehad. :*

Vanmiddag met Riley naar de dokter. Ze is momenteel ontroostbaar door de krampjes. Zo zielig.
pi_122913176
Fotomemories :D

[ Bericht 95% gewijzigd door mignonne op 15-02-2013 15:05:50 ]
pi_122913358
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 13:31 schreef Zoë23 het volgende:

Ook op dagen dat S snachts niet sliep en overdag max 1uurtje zorgde ik ervoor dat ik er verzorgd uitzag als A thuis kwam.

waarom?
pi_122913431
ach die slaapfoto's!! O+ O+ O+ O+ O+
pi_122913541
Mignonne O+
Wat een indo snoetjes wel hè? Of Moluks, weet ik niet... Anyway, toch?

En heerlijk idd, zo'n onbevangen baby tegen je aan O+
  vrijdag 15 februari 2013 @ 14:24:36 #62
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_122913553
Ach Migonne, wát een geweldige meiden heb je toch! En wat ontzettend zielig en verdrietig dat mijn dochters naamgenoot ( *)) zo lang pijn heeft gehad :'(. Het gaat nu beter lees ik een beetje tussen de regels door?

Ik probeer ook altijd te make-uppen, haar te doen en gewoon kleding ipv huispak aan te doen. Lukt eigenlijk ook altijd! Ik maak mij tegenwoordig op in de hal terwijl E'tje in de box/op het speelkleed ligt. Gaat prima!

Het CB is hier woensdag geweest, heb er niks aan gehad. Volgens de wvp doen we alles al volgens het boekje en hebben we gewoon een wakker kind :+. Ze had niet echt tips dus. En echt, sindsdien gaat het slapen overdag nog beter :o *O*. Ze heeft vanmorgen 1,5 uur geslapen en ligt nu weer heerlijk te pitten. Ze wordt ook met de dag slimmer, die kleine dame O+. Vandaag 'at' ze een broodje en kreeg ik ook iedere x een 'hap' :D echt heeeerlijk, zo'n natgesabbeld broodkorstje :+ . Zo lief!
pi_122913603
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 13:24 schreef Beessie-Jen het volgende:
als je het maar uit je hoofd laat om het lang te hebben en altijd en eeuwig in een staart ;)
Oh :@ ;(
pi_122913711
Dat had ik dus, lang en in een staart, dus toch wel halflang laten knippen.

Hoe slaapt ze snachts dan Soesa? Nena slaapt 12 tot 14 uur per nacht en overdag 2x een uurtje maar.
Overdag heel weinig dus, maar het gaat goed dus verander er niks aan.

Heb meteen slaapfoto van Nena gemaakt, besefde me dat ik die veel te weinig had.
pi_122913716
Mignonne, wat een prachtige kindjes hebben jullie O+ *;
pi_122913805
Hallo :)

Bij deze kom ik mij hier aanmelden, ik heb geen idee of ik direct al veel mee ga posten aangezien mijn roze wolk echt haast uit elkaar knalt van geluk en ik voornamelijk mijn dagen spendeer met het knuffelen en voeden etc. ipv internet e.d. :D

Bij deze ook even mijn dochtertje voorstellen O+
Noa Olivia Annabelle geb. 06-02-2013
http://instagr.am/p/VwM5k5Mhkc/

Ze doet het supergoed op de bv, in de laatste 2dgn is ze 120gram aangekomen en ze huilt tot nu toe alleen nog maar als ze drinken wil of een vieze luier heeft *ff afkloppen* m.a.w. life is beautiful O+

Tot binnenkort, ik ga weer knuffelen :W :s)

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 15-02-2013 14:32:22 ]
pi_122913945
quote:
17s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 14:30 schreef Logician het volgende:

Bij deze kom ik mij hier aanmelden, ik heb geen idee of ik direct al veel mee ga posten aangezien mijn roze wolk echt haast uit elkaar knalt van geluk en ik voornamelijk mijn dagen spendeer met het knuffelen en voeden etc. ipv internet e.d. :D

Ze doet het supergoed op de bv, in de laatste 2dgn is ze 120gram aangekomen en ze huilt tot nu toe alleen nog maar als ze drinken wil of een vieze luier heeft *ff afkloppen* m.a.w. life is beautiful O+

Welkom *O*

Wat geweldig om te lezen dat je zo ontzettend aan het genieten bent O+
pi_122914173
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 14:19 schreef Troeta het volgende:

[..]

waarom?
Omdat ik er altijd verzorgd uitzie (behalve als ik ziek ben dan) en het me goed doet, als k rondloop in relaxkleding voel ik me niet 'mezelf'. A waardeert dat en dat is ook fijn. Naast mama ben ik ook nog gewoon zijn geliefde, we hebben weinig tijd voor elkaar dus als ie me ziet wil ik er leuk uit zien :+

En ook als hij op oefening is maak ik me op trouwens :@

O+ Mignonne wat een lieve foto's
pi_122914195
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 14:25 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Oh :@ ;(
Niks mis mee hoor. Doe ik ook al sinds zo lang ik me kan heugen. Is gewoon praktisch en niet kort. :7
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_122914213
quote:
17s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 14:30 schreef Logician het volgende:

Gefeliciteerd! Lekker genieten
Mooie naam voor een mooi meisje
  vrijdag 15 februari 2013 @ 14:41:03 #71
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_122914238
Mignonne wat een leuke fotospam zeg O+ :D

Jaa Logi welkom!! *O* O+ :D och wat een mooi poppetje O+ :D
  vrijdag 15 februari 2013 @ 14:41:11 #72
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_122914241
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 14:28 schreef Troeta het volgende:
Dat had ik dus, lang en in een staart, dus toch wel halflang laten knippen.

Hoe slaapt ze snachts dan Soesa? Nena slaapt 12 tot 14 uur per nacht en overdag 2x een uurtje maar.
Overdag heel weinig dus, maar het gaat goed dus verander er niks aan.

Heb meteen slaapfoto van Nena gemaakt, besefde me dat ik die veel te weinig had.
Meestal 12/13 uur (van 18/18:30 tot 7/7:30) dus dat is wel prima. Ze sliep overdag alleen vaak maar 2x een half uur/drie kwartier (soms maar 1x) en had daar gewoon duidelijk niet genoeg aan. Meteen na wakker worden alweer gapen/ogen wrijven/jengelen. De laatste dagen sliep ze al meer, 3x 3 kwartier ong, en nu zit ze al op de 2 uur vandaag. Is ze een stuk vrolijker!
pi_122914248
Mignonne wat heb je toch een heerlijk stel O+

Logi daar ben je eindelijk :W O+ >:)

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 12:31 schreef Mangostine het volgende:
Ik sta om 6 op, dan ga ik douchen en mezelf verzorgen. In die tijd heeft mijn man al ontbeten en hij haalt M uit bed voor de eerste voedinng om 6.30u. Ik neem het over om 6.45u en kleed M aan. Om 7.05 is mijn man klaar met douchen en neemt hij hem weer over en dan kan ik nog even mijn haar föhnen en de spreekwoordelijke puntjes op de i zetten.
Om 7.20u zitten M en ik in de auto naar de opvang.

Maar dan heb ik dus de avond van tevoren mijn outfit klaargelegd en lunch gemaakt en ik ontbijt in de auto.
Mja, ik heb mijn wederhelft nog steeds niet zover dat hij wat dat betreft echt meedoet, en het huishouden komt ook nog voor het overgrote deel op mij neer (lees: alles behalve de kattenbak). Denk dat het hem vooral daar in zit.
pi_122914262
Logi, ik word gewoon plaatsvervangend verliefd van je post O+
Van harte nog!

Ja ik heb mijn haar dus lang en los. En M vindt het geniaal om aan/ in te hangen ;(
Ik snap die praktische kapsels wel, maar ik vertik het, al trekt ie al mijn haar eruit.
pi_122914295
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 14:41 schreef Mangostine het volgende:
Van harte nog!

Ja ik heb mijn haar dus lang en los. En M vindt het geniaal om aan/ in te hangen ;(
Ik snap die praktische kapsels wel, maar ik vertik het, al trekt ie al mijn haar eruit.
Billie trekt m'n haar er sowieso uit :'). Laatst had ie een pluk te pakken. Dat doet zéér!
Zijn je pakjes al binnen trouwens?
pi_122914338
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 14:42 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Billie trekt m'n haar er sowieso uit :'). Laatst had ie een pluk te pakken. Dat doet zéér!
Zijn je pakjes al binnen trouwens?
nee, maar ik heb sws nog geen post gezien vandaag bedenk ik me nu.
pi_122914344
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 14:41 schreef Mangostine het volgende:
Van harte nog!

Ik probeer mijn haar voorlopig een beetje leuk op te steken, geen haar op mijn hoofd dat ik het kort knip.
pi_122914380
Nu lijkt het net alsof ik er hele dagen als een slons bij loop. Dat is pas als ik voor de derde keer word ondergespuugd en de wascrisis toe slaat :+

Op echt slechte dagen vind ik het belangrijker als de kinderen blij zijn en het eten klaar zodat peuter op tijd naar bed kan. En daarna kan ik uitgebreid in bad. Als ik er toch al tiptop uitzie dan ziet J de noodzaak daar niet van ;)

Viktor is samen met grote zus aan het wennen bij de gastouder. Amy gaat er al 1,5 jaar naar toe dus voor haar is het niet echt wennen. Ik ga zo naar celloles. Dus ik heb net maar even wat leuks aangetrokken ;) maar niet to much natuurlijk, tis niet elke dag feest :P

Migonne, wat een fantastische foto's. Echt <3 je dames zijn zo leuk samen En alleen ook, moppies!
Logi welkom! Fijn dat het zo goed gaat!
pi_122914503
Douchen vond ik s ochtends makkelijker met.1 kind dan nu :P
Hem zette ik tot 10 maanden in de wipstoel (toen was t echt niet meer verantwoord) bij me in de badkamer.
Na die tijd douchte ik voor ik m uit bed haalde. En nu douche ik me s avonds, omdat ik anders s ochtends niet aangekleed ben :P
Het scheelt dat ik nooit zo van de make up was, veel meer dan mascara kom ik niet. Ook niet voordat ik kinderen had.
Haar in een staart heb ik ook mn hele leven :P

Maar merk wel t verschil met 2 kinderen. Ik kom iets moeilijker de deur uit. Vroeger ging ik weg wanneer ik wilde, was het iets later was t jammer. Deed m in de wagen als ie moe werd. Dat gaat nu dus niet meer.
Maar goed dat komt wel weer als ze groter worden.
pi_122914546
Dank jullie, ben benieuwd of ik het ga bijhouden hier :+
jullie gaan snel!
pi_122914712
Geliefdes ben je ook als je naast elkaar in joggingsbroek zit toch, natuurlijk moet je er niet altijd als slons bijlopen, maar krampachtig elke dag er tiptop uitzien als je de deur niet uit hoeft vind ik zonde van de tijd.

logician gefeliciteerd! wat een poeppie!! Hoeveel weegde ze nou bij de geboorte?

Ok, ja dat is wel heel kort een half uurtje en dan ook nog moe zijn Soesa, fijn dat het nu wat beter gaat!

Hier slapende Nena
pi_122914776
Hé zo ligt Billie ook met die beer :D. Da's die van Prenatal toch?
pi_122914811
Wat een schatje Troet O+

Noa was bij 37wk 5dgn, 3290gram en 49cm.
pi_122914819
Weegde=woog. Toch?
pi_122914826
Wat een mooi rond koppie Troeta!

Wordt dit het slapende-baby topic?
pi_122914923
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 14:57 schreef MeNicole2 het volgende:
Weegde=woog. Toch?
Ja? dat schreef ik eerst, maar vond het er raar uitzien,haha

o das nog best flink Logi! Fijn dat ze zo goed groeit!

Ja, mooi rond he? Vreemd dat het bij de ene baby wel zo afplat en de andere niet.

Volgens mij niet van de prenatal kuuksk, maar zo lekker zacht! Er hoort ook een paars sjaaltje omheen.
pi_122914981
Oh dan is het niet dezelfde. Maar ziet er wel net zo zacht uit!
pi_122915006
Slapende nena O+

Moet ik hier ook eens maken zo'n foto. Ben bang haar dan wakker te maken
pi_122915099
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 14:48 schreef Sonnetje85 het volgende:
Douchen vond ik s ochtends makkelijker met.1 kind dan nu :P
Hem zette ik tot 10 maanden in de wipstoel (toen was t echt niet meer verantwoord) bij me in de badkamer.
Na die tijd douchte ik voor ik m uit bed haalde. En nu douche ik me s avonds, omdat ik anders s ochtends niet aangekleed ben :P
Het scheelt dat ik nooit zo van de make up was, veel meer dan mascara kom ik niet. Ook niet voordat ik kinderen had.
Haar in een staart heb ik ook mn hele leven :P

Maar merk wel t verschil met 2 kinderen. Ik kom iets moeilijker de deur uit. Vroeger ging ik weg wanneer ik wilde, was het iets later was t jammer. Deed m in de wagen als ie moe werd. Dat gaat nu dus niet meer.
Maar goed dat komt wel weer als ze groter worden.

Dat dus idd.
Wilde ik met 1 kind naar de stad dan was het hop kind aankleden en op de bus springen. Met 2 was dat toch eh different koek :') zeker toen de jongste nog niet op de fiets mee mocht enzo was zelfs boodschappen doen een logistieke uitdaging. :')

09:00 hele bende aangekleed gedouched ready to go
09:05 mama ik moet poepuh!
09:10 kind uitgekleed en op de wc gezet
09:20 mama ik ben klaahaar!!
09:30 kind weer in jas en schoenen gehesen, ready to go. Bijna buiten... crap... waar zijn E.'s schoenen? uitgetrokken 1 gevonden achter verwarming, waar is de ander?? :-/
09:40 :X WAAR IS DIE SCHOEN?!
09:45 PPFfrrrttttsplatsjspuitluieralstublieftdankuwel
09:50 kind 1 jasje en schoentjes even uit, kind 2 in bad
10:15 de hele bende weer aangekleed Mama waar is mn speentje? waar is mn schaapje?
10:20 mama ik heb honger, terug naar binnen voor een appel
10:25 1 voet buiten de deur... MWEEEEEEEH heul hard voedselalarm van de jongste
10:30 voeden }:|
10:45 boertje *bwurk* zo je eigen melk over je shirt heen :r
11:00 weer aangekleed nog steeds ready to go, terug in de serre... baby inmiddels half in slaap gevallen en wat tref je aan, je bijna-peuter in diepe slaap in die buggy.

JA LAAT MAAR HÈ met je stinkboodschappen :')

En dan slapen ze tot 13:00 ofzo en moet je eerst weer gaan eten, voeden verschonen en weet ik veel voordat je weg kunt en dan herhaald de hele riedel zich met een beetje pech doodleuk hè :o hoe verzinnen ze het
pi_122915100
ze werd ook wakker en toen lachde ze naar me en ging ze weer slapen O+
pi_122915162
Ooooow Logi, wat een koppie, welkom!

Mijn tweede heeft ook 1,5 jaar 8 uur op een dag gehuild, gegild, gekrijst, wij hebben ook alleen maar de leuke momenten op foto. Maar ik kijk er niet bepaald positief op terug.
pi_122915234
Looool Mignonne _O- Herkenbaar!
Met drie, (waaronder 1 bijzondere) kom je ook echt niet meer weg :+
pi_122915266
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 14:24 schreef Mangostine het volgende:
Mignonne O+
Wat een indo snoetjes wel hè? Of Moluks, weet ik niet... Anyway, toch?

Klopt :) Maleis

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 14:24 schreef Tante_Soesa het volgende:
Ach Migonne, wát een geweldige meiden heb je toch! En wat ontzettend zielig en verdrietig dat mijn dochters naamgenoot ( *)) zo lang pijn heeft gehad :'(. Het gaat nu beter lees ik een beetje tussen de regels door?

Ja ze staat nu op glutenvrij dieet en het gaat nu goed.
pi_122915302
Troeta
"krampachtig" elke dag er tiptop uitzien is wat anders ja
Wat maakt het uit dat ik mezelf elke dag netjes maak omdat ik me daar beter bij voel? Dat maakt net zo weinig uit al waarom jij er bijloopt zoals jij doet.
Moet ieder zelf weten toch?

Haren trekken.. Check
Oorbellen etc ook. Sieraden heb ik bijna niet meer om, komt ooit wel weer :+
pi_122915485
Het viel me gewoon op dat je zei voor je vriend thuiskomt moet het goed zijn. is toch niet erg als je je huispak nog aanhebt een paar keer in de week?

neem je ze toch slapend mee mignonne :+
pi_122915494
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 14:43 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik probeer mijn haar voorlopig een beetje leuk op te steken, geen haar op mijn hoofd dat ik het kort knip die ik kort knip.
*giebel*
pi_122915523
Ik had altijd een ketting om, maar ik heb een baby die overdag alleen in een doek slaapt. Dus dan is een ketting zielig. Kruisafdruk in zijn koppie, hihi.
Ik draag wel altijd een armband, die wissel ik van arm per voeding. Daar gebruik ik 3 of 4 verschillende leuke armbanden voor.

En make-up is hier half half, nu bijvoorbeeld net onder de douche vandaan, ik zag er best fris uit, niet moe. En lik crème vind ik dan genoeg :)

En ik zie er ook graag goed uit voor mijn kerel :Y
(en ik zit onder de plak... mijn haar mag niet korter, hihi en ik luister)
pi_122915536
Oh mignonne dat had ik ook laatst. Maar dan met 1tje :+
Samen gewassen en gestreken, hup in de wagen, klaar om naar buiten te gaan. Regen. Weer terug naar binnen. Kind uitpakken. Voeden. Poepluier. Projectielschijten tijdens het verschonen. Kind in bad. Kind aankleden. Wachten tot ie slaapt. Muur, vloer, deur poetsen.
Winkel dicht. -O-
pi_122915613
haha mango!
pi_122915768
Mignonne _O-

Hier was t vanochtend dwarse peuter die niet wilde aankleden. Baby die om half 8 wakker was en dus om 9 uur weer op bed lag. Zij geslapen tot half 11 ofzo (was gelukkig een kort slaapje voor haar doen :P), dus haar aankleden, peuter verder aankleden, schoen aandoen bij peuter. Peuter wordt boos dat het de verkeerde schoenen zijn, moesten lampjesschoenen zijn, dus andere schoenen pakken, jas aan, baby pak aan, zelf jas en schoenen aan. Om kwart voor 12 was ik op pad. Wat.voor t mooie net te laat is voor peuter.
pi_122915785
Fijn dat het nu beter gaat Mignonne

Troeta
Dat zei ik niet,
Ik zei dat ik me anders niet "mezelf" voel en dat A het ook waardeert, en dat ik naast mama ook z'n geliefde ben. En dat ik er leuk uit wil zien als we elkaar zien.

Niks 'moeten voor hij thuis komt'
Het kan hem niets schelen maar waardert t als ik iets aan mezelf doe. Big deal
pi_122916103
Chill!
  vrijdag 15 februari 2013 @ 15:30:02 #103
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_122916262
Mignonne _O- :D omg.. ik kan het me helemaal voorstellen maar nog niet goed indenken (aangezien ik er maar 1 heb!) whihi... :P
pi_122916320
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 15:13 schreef Mangostine het volgende:
Samen gewassen en gestreken, hup in de wagen, klaar om naar buiten te gaan. Regen. Weer terug naar binnen. Kind uitpakken. Voeden. Poepluier. Projectielschijten tijdens het verschonen. Kind in bad. Kind aankleden. Wachten tot ie slaapt. Muur, vloer, deur poetsen.
Winkel dicht. -O-
:D
pi_122916358
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 15:26 schreef Mangostine het volgende:
Chill!
Yes! :9
Vind t stom dat iemand die zichzelf verzorgd commentaar krijgt
'vindiknietleuk ;)'
  vrijdag 15 februari 2013 @ 15:32:54 #106
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_122916370
quote:
Winkel dicht. -O-
Ik moest even hardop lachen _O- :D
Maar damn. Wat een ochtend kan je hebben zeg :o :X
pi_122916443
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 15:13 schreef freecell het volgende:
Ik had altijd een ketting om, maar ik heb een baby die overdag alleen in een doek slaapt. Dus dan is een ketting zielig. Kruisafdruk in zijn koppie, hihi.
Ik draag wel altijd een armband, die wissel ik van arm per voeding. Daar gebruik ik 3 of 4 verschillende leuke armbanden voor.

En make-up is hier half half, nu bijvoorbeeld net onder de douche vandaan, ik zag er best fris uit, niet moe. En lik crème vind ik dan genoeg :)

En ik zie er ook graag goed uit voor mijn kerel :Y
(en ik zit onder de plak... mijn haar mag niet korter, hihi en ik luister)
Netjes toch :Y
Haha hier mag m'n haar ook niet kort. Ook niet van m'n kapper, toen ik na de bevalling langs kwam zei hij: ik ga het niet kort knippen hoor! :+

quote:
Winkel dicht. -O-
:D -O-
pi_122917191
Mijn baby kan overdag wel goed slapen :Y
Ze slaapt al een dikke 2,5u! op mij, dat dan weer wel
pi_122917407
Haha ik heb mijn kapper ook gewaarschuwd dat als ik met het verzoek kwam om mijn haren kortte knippen ze me maar weer naar huis moesten sturen :+

Wel altijd in een staart als Djenna wakker is want anders AUW!
Geen oorbellen of kettingen dus dat scheelt weer :+

Soesa fijn dat het slapen overdag weer beter gaat.

En wat een mooie kindjes komen er voorbij!

Logi welkom en geniet ze! :)
pi_122917900
Haren knippen is denk einde relatie. :D
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_122918719
Wow wat gaan jullie snel.

Kuuks, misschien joghurt geven in plaats van brood, koelt lekker, dus misschien gaat dat beter?

Herkenbaar die de deur uit verhalen. Gelukkig is het doordeweeks minder erg. En mijn grote slaapt niet meer, dat scheelt ook!

Ik ga of s'ochtends onder de douche en lief vangt de kinderen op, c.q ik ga voordat ze wakker zijn. Of ik ga s'avonds. Soms zelfs met een of allebei de kids samen. Make up kom ik ook niet dagelijksaan toe. Normaal probeer ik elke dag lenzen in te doen, maar deze week lukte dat ook niet gezien lief ziek wasen ik alles alleen deed. En dan smeerde ik de schoolboterhammen al de dag ervoor en was de baby vaak pas wakker toen ik hem moest aankleden en we direct daarna de deur uit gingen. En ik hoop maar dat baby een snellere eter blijkt dan mijn peuter/ kleuter was / is, die doet uren over een boterham. Even make up doen met kinderen is trouwens langer dan een paar seconden of minuten. Voor het make up doen heb ik niet langer nodig maar vervolgens weer om mijn peuter/ kleuter los te eisen van zijn spel.

Ik ga naar werk altijd heel netjes maar als ik alleen thuis ben of even naar school ga voor brengen en ophalen doe ik ook weleens minder mooie kleren aan, wel zelden joggingbroek.

Leuk om die ochtendriueel verhalen te lezen zeg!

Ik kreeg eerder de schrik van mijn leven. Had nog leuk met manlief gegeind over dat onze baby zich nu overal optrekt etc. Toen ging ik hem in bed leggen, vond hij niet leuk en hij huilde. Eerst even gewacht maar toen op liefs aandringen toch maar gaan kijken. Toen ik de kamer inliep hing meneer half over de bedrand. Meteen lief naar boven laten komen met het idee, het bedje moet NU omlaag. Pincetgreep is hij ook al aan het oefenen maar gaat nog niet zo soepel.

Haren knippen mag ik ook niet van mijn man. Hoewel hij het toch ook vaak kort knipt terwijl ik dat niet zo mooi vind.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_122919817
Huu Tinu! Net op tijd met dat omlaag zetten van het bedje hè?

Mama's met een Wallaboo: komt zoiets enigszins normaal uit de wasmachine?
pi_122919969
Mijn man maakt het dus echt geen hol uit wat ik met mijn haar doe. 'Jij moet ermee rondlopen' Nou heb ik al kort haar sinds mijn twaalfde.

Het is survivelen hier vandaag. Baby slaapt niet, spuitluiers van hier tot ginder. Kleren, romper, boxkleed vies. Kleuter staat in zeurmodus. Ik ben zo vreselijk moe. Is het al 19:30? :(
pi_122920084
Bijna Estrys! :*
pi_122920560
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:55 schreef Mangostine het volgende:
Huu Tinu! Net op tijd met dat omlaag zetten van het bedje hè?

Mama's met een Wallaboo: komt zoiets enigszins normaal uit de wasmachine?
Juhp. 40 graden normaal program, ging prima :)
pi_122920811
Hallelujah papa is thuis! Binnengehaald als zijnde Jezus Christus de verlosser himself ;) door zijn zoon.
pi_122921881
Ik zag erg mooie foto's langskomen. Ik wilde mijn droppie ook nog effe tonen.

pi_122922113
Logi :W , je klinkt zo verliefd O+

Zoe, ik begrijp je wel hoor. Heb dat ook -bij vlagen-.
Haren kort knippen gaat hier ook niet gebeuren maar heb het wel vaker vast. Pindakaasvingers in je haar is ook niet alles. Of babyspuug.
pi_122922154
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 16:11 schreef Ticootje het volgende:
Haren knippen is denk einde relatie. :D
zoiets!
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_122922295
Haha ik moest lachen om alle herkenbare verhalen. Hele dag thuis met baby die best wel slaapt maar desalniettemin moet man altijd koken als hij thuis komt en ben ik gelukkig als ik een wasje heb aangezet en een rondje buiten heb gemaakt :X

Verder heb ik lang haar meestal in staart :@ en dat gaat er niet af, gebruik ik joggingbroeken alleen voor sporten, ben ik sowieso altijd aangekleed en gedoucht voor 13u *O* (ik douche altijd tijdens baby's ochtendslaapje) maar komt het regelmatig voor dat ontbijt gelijk maar lunch was (en ik toch al vanaf 6.30 wakker was :X) en make up ik alleen op werkdagen (handig, die trein) en op feestjes. En ik draag wel een beetje praktische bv kleding vrees ik. Jurkjes zijn gewoon niet zo handig. Komt wel weer goed.

En ik zag lieve foto's! Nu ben ik even mijn slapende baby op de foto zetten :D

[ Bericht 3% gewijzigd door Mineola op 15-02-2013 18:14:23 ]
pi_122922460
Oh al die kleine baby's O+

Mijn slapende baby laatst

En mijn dame vindt eten erg leuk en lekker :D
pi_122922495
Oh Son wat lijkt ze op F op die laatste foto! O+
pi_122922515
Die spekarmpjes O+ O+ O+
pi_122922970
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:15 schreef Mineola het volgende:
Oh Son wat lijkt ze op F op die laatste foto! O+
Is dat zo? Ik zie t echt steeds minder :D
Maar ze is wel net zo leuk O+
pi_122925802
Ik werd net gebeld door de kinderfysio waar Viktor heen gaat voor zijn afplatting en voorkeurshouding. Hij heeft een rare bult op zijn hoofd en ook op een niet logische plek. Anyway ze zou overleggen met de CB arts erover, want ze had het nog nooit gezien en kon hem niet verklaren. Maar nu wil de CB arts het zelf zien voor hij er iets over kan zeggen en hij wil niet wachten tot de 3 maanden afspraak van 4 maart. Dus volgende week belt hij om een afspraak te maken.
Vind het toch een beetje spannend ofzo :{ Maar goed, kan net zo goed niks zijn hoor.

Hij had na de bevalling een vochtplek op zijn hoofd. Een bult met vocht eronder. Dat zou vanzelf wegtrekken zei de VK. maar toen ik er weer over heen voelde bleek het hard te zijn en gewoon zijn schedel. En dat is dus de rare bult.
pi_122926678
Son, ze is zo leuk! Echt een meisjes gezichtje he?
pi_122927360
Getsie Sola, daar zou ik me toch ook niet fijn bij voelen. Hopelijk kan je snel terecht :*.

Tinu, wat doet je jochie nou!! :o Goed dat je bent gaan kijken zeg!

Estrys, fijn dat deze helse dag in je uppie voorbij is :*.

Tijdens mijn verlof had ik ook behoorlijk wat dagen dat de deur uitgaan niet lukte, of dat ontbijt eigenlijk lunch was. Na een aantal frustrerende douchefiasco's ben ik overgestapt op 's avonds douchen. Wel jammer, want het is zo verfrissend na een zware nacht. Make-up doe ik niet meer aan, de wekker gaat op werkdagen al om 6 uur, vroeg zat. Maar ik was sowieso niet gewend om vaak / veel make-up te gebruiken. 'S ochtends gezicht opfrissen en dagcreme erover, klaar! :+

Vanmiddag trok mijn mini zijn knieën onder z'n kont, stond hij opeens (heel even) op handen en knieën :o. Oh jee... *huis afspeurt naar onveilige situaties*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_122927428
Oh en die foto's!!!! O+ O+ O+

Speciaal nog een welkom voor Logi *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_122927725
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 15:07 schreef Zoë23 het volgende:
Troeta
"krampachtig" elke dag er tiptop uitzien is wat anders ja
Wat maakt het uit dat ik mezelf elke dag netjes maak omdat ik me daar beter bij voel? Dat maakt net zo weinig uit al waarom jij er bijloopt zoals jij doet.
Moet ieder zelf weten toch?

Haren trekken.. Check
Oorbellen etc ook. Sieraden heb ik bijna niet meer om, komt ooit wel weer :+
Ik zie er liever krampachtig elke dag goed uit dan dat ik in m'n pyjama naar de supermarkt ga.

Doei!
pi_122927821
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 20:02 schreef Ticootje het volgende:
Son, ze is zo leuk! Echt een meisjes gezichtje he?
O+
Ja tis echt een meisje idd :D en idd erg leuk :D mn kleine vrolijke druktemaker O+
pi_122927861
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 20:22 schreef -Spring het volgende:

[..]

Ik zie er liever krampachtig elke dag goed uit dan dat ik in m'n pyjama naar de supermarkt ga.

Doei!
Als ik maar iets van tijd heb dan plamuur ik toch echt eerst ff de boel af ja. Ik voel me ook echt beter als ik iets op m'n gezicht heb. Of dat de make up van gister is en een beetje bijgewerkt boeit me dan weer niet. Maar helemaal kaal, dan voel ik me naakt.
pi_122928261
Sinds ik een bril draag, maak ik me niet meer zo vaak op. Het naakte gevoel is weg en make-up valt ook niet meer echt op. En het scheelt dat mijn huid sinds de zwangerschap heel rustig en pukkelloos is O+.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_122929724
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 20:24 schreef Ticootje het volgende:
Of dat de make up van gister is en een beetje bijgewerkt boeit me dan weer niet.
Dat bespaart ook tijd natuurlijk

hier hetzelfde trouwens :@
  vrijdag 15 februari 2013 @ 21:03:35 #134
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_122929986
Wow Tinu! Schrikken zeg!!!! Maar goed dat je bent wezen kijken boven.... :o

Omentielvo, wat een schatje zeg! O+

En Sonnetje ook, blijerd O+

Douchen doe ik hier trouwens 's avonds. Ik heb daar 's ochtends geen behoefte aan. En make up kan ik niet tegen, en ik hou er zowiezo niet van....

En ik heb hele saaie kleding. dus. (zwart/wit/grijs..) En mn moeder vind dat stom, ik moet meer 'kleur' dragen ofzo.... ;(
pi_122930727
Wat een vooruitgangen weer! Tinu maar goed dat je even ging kijken.

Djenna lijkt het rollen nu echt bewust te gaan doen maar het lukt haar nog niet op alle ondergronden. Straks gingen we douchen en was ik haar aan het uitkleden op de wasmachine. Ze bleef maar proberen en ondanks dat ik haar vast hield/tege hield draaide ze. En later op het aankleedkussen idem dito.

Straks nog een campingbedje gescoord via marktplaats voor weinig. Reiswieg is echt te klein om in te slapen. Sowieso ook niet echt een optie meer bij het uitlaten van de hond. Zodra ze in de gaten krijgt dat ik haar er in wil leggen is het krijsen.. dus even denken hoe ik dat op ga lossen..

En ze heeft vieze schilfers op haar voorhoofdje. Mijn man zegt dat het berg is en heeft er spul voir gehaald. Maar ik weet het niet. Even op berg googlen zometeen.

Ik douche altijd als Djenna op bed ligt 's avonds. Zeker met dit koude weer. Duurt super lang voordat mijn lange haren droog zijn.
En lekker vroeg naar bed .. gewoon omdat het kan :)
pi_122931038
Het jezelf verzorgen vind ik niet raar, maar het speciaal doen voor je man thuiskomt vo d ik wat apart. Bij je geliefdehoeft dat juist toch niet altijd.
Maar leuk dat je er weer ff bij sprong Spring!
Btw mijn pyama is gewoon een oude tuniek:-)

Apart sola, maar fijn dat ze het zo in de gaten houden!

Lieve foto's!
pi_122932004
Lieve foto's ! *; *; *;
Later meer :*

( wat doen jullie :D t.m deel 150 bijgelezen )
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_122932255
Erg leuk om alle verhalen te lezen, erg herkenbaar en ben benieuwd hoe het straks met 2 kids gaat.
Ik snap ook die ouders nooit op het kdv die dan nog rustig 15 minuten met hun kind gaan spelen.
Op het moment dat ik binnen kom, zou ik eigenlijk al 10 minuten onderweg moeten zijn richting werk. :p
Dan vraag ik me echt af hoe ze dat ddoen..

Soms, als ik met een puinhoop om mee heen zitomdat ik M evenbeneden heb aangekleed, de ontbijtboel er nog staat omdat ik daarna eerst even snel boodschappen ben gaan doen, en de boodschappen nog onuitgepakt in de kamer staan en m dan op het speelkleed zit met alles om zich heen gegooid. En dat net precies dan mijn schoonmoeder binnen komt vind ik wel zuur. :')
pi_122932502
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:51 schreef covie het volgende:
Ik snap ook die ouders nooit op het kdv die dan nog rustig 15 minuten met hun kind gaan spelen.
Op het moment dat ik binnen kom, zou ik eigenlijk al 10 minuten onderweg moeten zijn richting werk. :p
Dan vraag ik me echt af hoe ze dat ddoen..
Wacht maar je ie iets ouder is en het echt een brullen zet als je meteen weg gaat zonder dat ie enigszins gewend is..... dan maar iets later op kantoor :@

Al vraag ik me ook af hoe ik straks 3 kinderen binnen zo kort mogelijke tijd kan afleveren. en hoe ik met mijn kinderhummer door de deur kom....
pi_122932790
Er altijd tip top uitzien voor mijn vriend...euhm nee.

Een zondag lekker in een trainingssbroek, paarse pantoffels en slobbertrui (liefst van (8> ) vind ik af en toe heerlijk en verdient!

S avonds als ik na het eten gelijk ga douchen ga ik ook zo beneden zitten.
Tot nu toe heeft onze relatie daar geen seconde onder geleden :+
pi_122933035
quote:
17s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 21:55 schreef Kyara het volgende:

[..]

Wacht maar je ie iets ouder is en het echt een brullen zet als je meteen weg gaat zonder dat ie enigszins gewend is..... dan maar iets later op kantoor :@

Al vraag ik me ook af hoe ik straks 3 kinderen binnen zo kort mogelijke tijd kan afleveren. en hoe ik met mijn kinderhummer door de deur kom....
ja daar denk ik nog even niet aan! :+
Op moment is ze alleen maar vrolijk zo gauw ik bij het kdv ben.

Ik hoop maar dat ik straks een baan heb waarbij mijn werkgever net zo flexibel is als dat mijn huidige werkgever is.
:7
pi_122933192
Precies covie, heerlijk toch. Gelukkig loopt mijn vriend thuis ook zo rond:-)

Dat wat je zegt heb ik vaak na het avondeten. Nena slaapt al vroeg en daarna gaat Mex in bad, dus ruim meestal op als hij ook maar bed is. Maar dan ligt er idd nog overal speelgoed, omkleedrotzooi,handdoeken, keuken nog vol met vieze pannen en borden, want vaatwasser stond nog vol enz.
Als ik dan onverwachtse visite krijg in m'n joggingsbroek:-) baal ik wel.
pi_122933450
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 22:01 schreef covie het volgende:
Er altijd tip top uitzien voor mijn vriend...euhm nee.

Een zondag lekker in een trainingssbroek, paarse pantoffels en slobbertrui (liefst van (8> ) vind ik af en toe heerlijk en verdient!

S avonds als ik na het eten gelijk ga douchen ga ik ook zo beneden zitten.
Tot nu toe heeft onze relatie daar geen seconde onder geleden :+
heb je ook ski sokken ? :9~
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_122933531
quote:
5s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 22:15 schreef Joene het volgende:

[..]

heb je ook ski sokken ? :9~
Ja! Waar zijn m'n sokken eigenlijk?!?!!!!
pi_122933871
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 22:17 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ja! Waar zijn m'n sokken eigenlijk?!?!!!!
onder het bed , een beetje hard?
pi_122933970
Waar ik wel blij mee ben......ik pas al mijn oude hakjes weer na 3 jaar lang zwanger of dik of zeulend met baby's op birckenstocks, uggs of sportschoenen.
Wat voel je je dan weer vrouw zeg in pyama door de supermarkt!!!
pi_122934088
Wij hebben van die groene en bruine wollen sokken ivm hobby van mijn vriend. En daarnaast een lieve oma die sloffen kan breien met de meest vreselijke motieven. :')

Ach ja slobberkleding met een paar nette pumps er onder is ook weer zowat... :+

Edit: ik heb nog nooit iemand in pyama in de supermarkt gezien :o
Geloof niet dat ik dat durf... :)

[ Bericht 25% gewijzigd door covie op 15-02-2013 22:35:29 ]
pi_122936190
Ik heb hem ook stiekem onder mijn jas aan covie, net of ik normaal ben :+
pi_122937049
Valt toch niet op?
pi_122937550
Oh my :X
pi_122942280
Is skirt off sick?
pi_122942353
Ik houd van Bridget Jones

Vannacht is mijn dochter aan het spoken geweest. Ze wilde niet slapen *;
Nu aan het voeden. Straks kijken of we allebei nog een uurtje kunnen bijslapen.
pi_122942533
Bridget Jones is tof!

Hier sinds 7am klaar wakker, baby gevoed en gewassen en aangekleed op de bank in een stil huis :+
pi_122942664
6:40 was het bij ons door de middelste en de oudste , Bram heeft geslapen tot kwart voor 8 :)
pi_122942666
Ik heb geen eens slobberkleding, dus ja.. En mijn wenkbrauwen laat ik epileren en verven en de wimpers laat ik ook verven, dan ziet het er al stukken verzorgder uit, zelfs zonder make-up.

Nek is nog steeds prut maar wel iets beter. Manlief is twee dagen thuis gebleven om bepaalde taken over te nemen :)

En het tweede tandje komt eraan *O*
Gisteren was C net zolang uit de buik als dat ze in de buik zat. Negen maanden en 12 dagen :)
pi_122942994
Xanteh
O+ en *O* voor C
Wat lief van je man

Klein spookje vannacht, last van dr buikje, vanmorgen eindelijk weer gepoept. Maandag was de laatste keer :{
Dus nu weer een 'vrolijk' meisje :+
pi_122943140
Ohh Zoë, dat is vervelend voor S ;( Soms heeft C dat ook en dan krijgt ze fruit waar veel vocht in zit (sinaasappel ofzo), dat helpt hier meestal wel.
pi_122943364
Hier ging de kleuter om zes uur af. :( Net nadat onze baby weer schoon was na een spuitluier. En doordeweeks zijn ze niet uit hun bed te branden hè. Gelukkig mocht ik blijven liggen O+ tja Mijn lief is nu een dag en nachtje niet thuis. Wat zal hij slapen :D
  zaterdag 16 februari 2013 @ 10:36:25 #159
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_122943762
Ik heb al jaren een witte trainingsbroek, die ik op dit moment met plezier draag. Heb nog niet gedoucht, bril nog op maar kind in de doek bij me, dus kan ook geen kant op. Er zijn dagen (sporadisch) dat ik de deur niet uit hoef, dan vind ik een make-uploos dagje prima. Lenzen gaan wel altijd in, dat vind ik fijner.

Maar no way dat ik zonder make-up de deur uit ga. Over het algemeen ook niet zonder een paar goede killer heels en wel goed gekleed.
Voor mijn werk loop ik bijna altijd in pantalon/bloes etc. Dus ik vind het heel fijn om in mijn vrije tijd lekker in spijkerbroeken te lopen.
  zaterdag 16 februari 2013 @ 10:38:06 #160
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_122943784
Hier was onze peuter kwart over zes wakker, vent eruit en ik met Isabel nog tot kwart voor acht. Daarna probeerde ik haar weer in haar bedje te leggen maar gillen als een speenvarken. Echt hysterisch, geen idee waarom maar al onze goede bedoelingen van regelmaat en rust komen hiermee niet tot uiting.

Maar ze is wel lief O+
  zaterdag 16 februari 2013 @ 10:41:40 #161
259886 pessie
pi_122943838
Becky wat een geniaal pakje! En ik vind dat ze op dr grote zus lijkt O+
  zaterdag 16 februari 2013 @ 10:42:55 #162
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_122943855
cool issie he, van Gerb overgenomen.
pi_122943901
Oh Beck! Wat is ze leuk O+ en ze lijkt inderdaad op haar zus.
pi_122943903
Aah wat een popje Becky! O+ O+ O+
Stom he, dat hysterische gekrijs, misschien gewoon iets tegen haar zin gedaan? Ik had het hier gister ook. Je moet hem dan echt uit de situatie halen zeg maar, anders blijft hij erin hangen.
pi_122944122
Welkom Logician *O*
Plaatje Becky ! *;
pi_122944293
Zoe fijn dat je tiptop uit wil zien! echt, ik zou graag ook altijd lekker verzorgd wil zijn maar ik ben te moe en te lui voor! maar als ik het wel doe krijg ik fijne complimentjes O+
Vind het totaal niet krampachtig! en sowieso niemand hoeft er commentaar op te hebben! doe lekker waar jij goed bij voelt meid :*
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_122944546
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 23:27 schreef Troeta het volgende:
Valt toch niet op?
[ afbeelding ]
Doet me denken aan deze :') :+

pi_122944562
Becky, wat een geweldig pakje! :D O+
pi_122946429
Becky wat een leuk pakje en schattige dochter O+

Haha Coco het is dat er staat dat het om een zwart persoon ging. Ik dacht ff dat ze in haar blote kont liep.

Vanmorgen met mijn dochtertje en zus naar Prenatal geweest. We zijn vertrokken naar de voeding. Het brave kindje heeft de hele tijd geslapen O+
pi_122946445
Weg
pi_122946469
Quote ipv edit. Blondt
  zaterdag 16 februari 2013 @ 15:14:49 #172
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_122950787
Becky wat een geweldig gaaf pakje zeg O+ Is ze al wat rustiger? :*

Wij zijn aan het kijken naar een autostoeltje (voor als ze wat groter is), wat een doolhof is dat zeg.. :X ANWB test en consumentenbond er al bijgepakt, maar veel wijzer worden we er niet van!
We denken een 1-2 stoeltje te nemen (9-25kg), aangezien je daar net iets langer mee kan doen en die beter uit de testen komen dan de 1-2-3 stoeltjes..
pi_122953496
Coco
:D haha geweldig

quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 11:06 schreef bitterend het volgende:
Zoe fijn dat je tiptop uit wil zien! echt, ik zou graag ook altijd lekker verzorgd wil zijn maar ik ben te moe en te lui voor! maar als ik het wel doe krijg ik fijne complimentjes O+
Vind het totaal niet krampachtig! en sowieso niemand hoeft er commentaar op te hebben! doe lekker waar jij goed bij voelt meid :*
O+ lief van je

quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 09:50 schreef Xanteh het volgende:
Ohh Zoë, dat is vervelend voor S ;( Soms heeft C dat ook en dan krijgt ze fruit waar veel vocht in zit (sinaasappel ofzo), dat helpt hier meestal wel.
Ja dat is ook een goed idee! Ga ik onthouden
Ik heb dr ontbijtkoek gegeven, had gehoord dat 't kon helpen :+

Becky
Ohhh O+ wat een schatje
Blote voetjes *;

We hebben een datum voor onze 'S.ara' tattoo O+ zin in!
pi_122954251
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 16:42 schreef Zoë23 het volgende:
We hebben een datum voor onze 'S.ara' tattoo O+ zin in!
Wat voor tattoo werd het nou? M. was er ook over aan t denken, geen idee wat de status daarvan is.
Zelf vind ik het idee ook tof, maar ik zou niet weten wat voor tattoo ik zou nemen dan :+

Hebben Saartje vandaag een beetje banaan laten proeven. Geen succes _O-

En ze begint steeds meer te pakken! En heeft inmiddels al 3 of 4 keer van haar buik naar haar rug gerold O+
pi_122955253
Becky mooi meisje! Ze heeft ook veel weg van jou of niet? Hoe gaat het met het huilen?

Vandaag waren we naar de huishoudbeurs en Djenna naar de broer en schoonzus van mijn man. Net ons lachebekkie opgehaald en ik kreeg te horen dat het zo'n makkelijk fijn kindje is. En ze heeft super geslapen. Fijn om te horen :)

Nu wel knock out in de auto haha.
pi_122955937
Fijn compliment twink ! ^O^
Veels te druk voor die kleine, zo'n beurs :Y) Goed gedaan.
pi_122955953
Fijn twinkle! :)!

coco
zal even foto's opzoeken van de tattoo's, momento

Nog een kleine O-) fotospam van S omdat ze dinsdag 9mnd was maar ik toen geen laptop had :P

-knip-

[ Bericht 13% gewijzigd door Zoë23 op 16-02-2013 19:20:33 ]
pi_122956133
Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhh, wat een knappert ! Jemig ! *;
En jij ook ! ^) *;
pi_122956554
kleinzusje
lief O+

coco
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_122956867
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 18:12 schreef Zoë23 het volgende:
kleinzusje
lief O+

coco
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, tof! O+ Volgens mij heb jij daar ook wel een mooi figuur voor, een tattoo op die plek :Y

Je bent mooi, overigens :Y
pi_122956904
Oh, en S. is ook een knapperd O+ Heeft ze van haar mama, zo te zien :)
pi_122957426
Zoë wat een schatje zeg. En die tattoo id erg mooi.
  zaterdag 16 februari 2013 @ 19:00:42 #183
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_122958051
Ah Zoë, S is een schatje! Met de mooie ogen van haar moeder :). Die tattoo van dat hartje is mooi! Leuk idee met haar naam erbij.
pi_122958352
Mooie fotospam Zoe! O+
pi_122958518
Bedankt O+

Heb echt veel zin in de tattoo, schijnt wel een pijnlijke plek te zijn, maar als je eenmaal een bevalling hebt meegemaakt :+ moet zo'n tattoo een makkie zijn haha
pi_122958580
Ik kan me een aflevering van die serie (LA Ink) van Kat von D herinneren ja, waarin ze zeiden dat dat een helse tattooplek is qua pijn.
pi_122958593
Nou, ik moet er toch niet aan denken eerlijk gezegd. Maar ik ben nu alweer vergeten hoe een wee voelt eigenlijk :@
pi_122958705
Ahh idd een mooie fotospam! Leuk ook om mama eens te zien :)

Nee ik vond het ook geen idee om Djenna mee te nemen in die drukte. Maar ik zag me toch een hoop (krijsende) babies!! En ik weet bijna zeker dat er een paar tussen zaten die pas een paar weken oud waren. Zou mijn keus niet zijn eerlijk gezegd.. met al die prikkels.

Morgen lekker relaxdagje voor de boeg. Als het weer het toe laat een lekker lange wandeling. Heerlijk.. ik verlang echt naar de lente :)
pi_122959389
Twinkle
:N kan ik me ook niet voorstellen dat je een minibaby meeneemt..
Lekker genieten! :)

Kuukske
Dat keek ik ook, leuk om te zien. En het zetten duurt max een uurtje, moet te doen zijn :9

http://www.bol.com/nl/p/f(...)es/1004004007093971/
Vanmiddag deze gekocht, S gaat dansen als die theepot gaat zingen, zo schattig. Staat ze tegen de salontafel aan, armpjes in de lucht en dansen :D
pi_122960151
Omen en Son, wat een prachtige dames hebben jullie!

Logi nog gefeliciteerd en welkom! Wat een knapperd heb jij.

Becky, jouw dametje is echt een moppie zeg!

Al die afbeeldingen met de euhum mooi geklede dames ;)

Zoe, wat leuk en grappig dat S. Danst als de theepot aangaat.

Nog dank voor het posten van de costuum webshop. Had wat leuks gevonden. Zal gauw eens een foto van mijn stel daarin posten.

Slapen is hier echt drama en het bed naar beeden doen helpt daarin niet in mee. Hem slapend n bed leggen is haast niet meer te doen, tegen de tijd dat ik hem in mijn armen op het matras heb laten zakken, is hij weer wakker. Ik herinner mij deze niet zo leuke periode nog van de oudste. Voor de rug is het ook zwaarder met zo'n laag bedje.

En meneer trekt zich op aan mijn handen, het leukste spelletje van ze allemaal. Komt naar me toe gekropen, ik neem zijn handjes aan, gaat hij op zijn knieen zitten en dan wriemelt hij zijn onderbenen eronderuit, zet zijn voetjes neer en drukt zijn benen door en staat heel wiebelig en op zijn tenen *G* :)
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_122960244
quote:
17s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 19:07 schreef Kyara het volgende:
Mooie fotospam Zoe! O+
Ja dat! <3
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_122962270
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2013 19:54 schreef bitterend het volgende:

[..]

Ja dat! <3
O+

Tinu
Wat goed! *G*
En schrikken zeg dat hij over de rand hing..brr
Sinds het bedje hier naar beneden staat vond ik het idd ook moeilijker omdat S ook snel wakker werd. Vandaar dat wakker in bed leggen enzo wel moest.. Was bijna niet meer te doen en was wel een beetje klaar met al dat gedoe
pi_122978575
*O* Babies die gaan staan rollen jee!
En dat ze maar gauw ook lekker gaan slapen ipv uit bed duikelen.

Hier vanaf vakantieadres, reis ging erg goed. M. heeft hele weg geslapen. Gisteren al heerlijk gesnowboard en vandaag een relaxdag in het appartement. M. slaapt ook prima in zijn reisbed, interesseert hem helemaal niks.
*O*
pi_122979122
Tinu *O*
Zolena: Lekker vakantie *O*
pi_122979154
Wat fijn Zolena :Y

Tinu wt goed!

Hier verlate kraamtranen en prikkelbaarheid.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 17-02-2013 10:32:47 ]
pi_122980008
Logi :*
Wat vindt jouw hele grote O+ eigenlijk van zijn zusje O+ nu ze er is?
pi_122981195
De oudste is bij de bevalling geweest, hij vond het het meest bijzondere wat hij ooit had gezien, hij loopt helemaal weg met haar (tegen haar zeggen dat hij gaat zorgen dat ze een heel mooi leven gaat krijgen e.d. als hij haar in de armen heeft).

De 2 jongsten zijn ook zoo lief met haar ze kunnen niet van haar afblijven, moet ze soms echt even afremmen wbt knuffelen en kussen :)

Denk dat ze echt heel verwend gaat worden als we niet oppassen :D

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-02-2013 12:25:24 ]
pi_122981294
Wat speciaal dat je oudste zoon er bij is geweest Logi. En ook super fijn dat hij zoveel om zijn kleine zusje geeft. Vaak is dat wel anders op die leeftijd.

Hier kan Lisa stappen als je haar twee handjes vasthoud helemaal verliefd <3
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_122981422
Je oudste is cool logi! Echt een enorm zorgzame grote broer. Geen twijfel over mogelijk dat je meisje verwend gaat worden :D. Een :* voor de hormonen.

Wat leuk Sam een stappende Lisa!

Tinu, vervelend van het slapen. Maar wat lief en knap van je mannetje!

Zoe gaaf hoor z'n tatoeage. Mr P is anti tatoeage maar wil er ook een nu ons meisje er is met haar naam dus.

Zolena, geniet van de vakantie!
pi_122981729
Zoë, wat een mooie plaatsen voor de tattoos! Vind ze allebei heel erg mooi, zou ook wel passen bij mij en mijn vriend. Hij zit ook te denken aan een nieuwe tattoo (hij heeft er een op zijn rug). Hij is gek op hawaii bloemen en aangezien onze dochter F.leur heet wil hij iets met zo'n bloem. Maar het zijn alleen maar ideeën. Ik ben te schijt om er een te nemen :P

Twinkle, wat leuk dat je naar de huishoudbeurs bent gegaan. Wat vond je ervan? Dat keer dat ik ben gegaan vond ik het zo druk, maar dat was dan misschien slechte timing. Ik zou willen dat ik mezelf wat meer los kon weken van F.leur en ook wat meer kon ondernemen. Maar ik voel me ook vaak heel erg gebonden door de borstvoeding/kolven.. En ik kan ze maar moeilijk missen.. Maaaar volgende week ga ik uiteten met (8> en hebben we oppas geregeld (vriendinnen). *O*

Zolena, fijne vakantie! Fijn ook dat de reis zo goed is gegaan!

Logi, nog van harte gefeliciteerd! En wat heb je een ontzettend mooi meisje met leuke naam. Gezellig dat je mee komt kletsen :Y En fijn dat ze het zo goed doet, geniet van je rose wolk!

Becky, wat een leuke foto van je meisje! En wat een gaaf pakje zeg. Ze lijkt inderdaad op je oudste!

Coco hoe gaat het met jou??

Enf al een autostoeltje kunnen kiezen? Er is inderdaad zoveel keuze, lastig is dat..

Phaidra, wat knap van je ukkie! Enne mijn huid is ook een stuk beter sinds de zwangerschap, fijn is dat he :)

Omentielvo, wat is R toch een schatje. En wat fijn dat je uitje naar de prenatal zo vlot verlopen is :)

F.leur doet het op het moment echt goed. Slaapjes overdag gaan steeds makkelijker. Fruithapjes en groentehapjes gaan er goed in en ze komt eindelijk goed aan, ze zal het dus wel nodig hebben. Ik vind het ook heel leuk om zelf dingetjes te pureren enzo.
Ze rolt in het rond en schaterlacht veel meer. Ze is gewoon super schattig.
En woensdag gaat ze voor het eerst naar de kapper! :D :D
En tussen mij en (8> gaat het zoveel beter! *;
Kortom, all is well O+
pi_122983818
Ik loop echt vreselijk achter in dit topic maar zie dat Logi erbij is ^^ Welkom bij de babyclub!! ^^ jou oudste zoon klinkt echt als een ontzettend lieve schat! O+ Bijzonder dat hij bij de bevalling was. :) Ga straks ff terug lezen voor haar geboortedatum en naam. :s)

En ik zou ook geen (kleine) baby meenemen naar een beurs, veel te druk voor zo'n kleintje lijkt mij..

Tattoeages.. mooie plek voor een naam! En idd als je een bevalling hebt overleefd kan een tattoeage er ook wel bij qua pijn. :P Ik heb helaas het lichaam niet voor tats overal ;( want die onder de borst is een heul mooie plek! Ik wil (denk ik twijfel al jaren :P) de namen van mn kinderen op mn polsen. zoon links en dochter dan rechterpols. ^^

Net 2 kwijlslabbers (bandana) besteld. Ben benieuwd of dat wat helpt. Madam geeft echt heel lang melk terug en blijf dr verschonen. :{ Ze begint ook lekker te kwijlen nu dus als t bevalt ga ik mams vragen of ze een stapel wil/kan maken (scheelt weer bergen geld want ze zijn niet duur p/s maar met 2 ben je dr niet natuurlijk als ze ze zo vies maakt in een half uur tijd :P)
  zondag 17 februari 2013 @ 14:32:46 #202
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_122986015
Welkom Logi! Jouw zoon klinkt echt als zo'n enorme lieverd O+. Leuk dat je andere kinderen zo gek op hun zusje zijn!

Zoë, mooie foto spam :). Tattoo plannen klinken goed!

Becky, wat een mooi popje!

Kwisted, fijn dat het zo lekker gaat atm. Zo fijn als je weer een ritme hebt gevonden met z'n 3tjes!

Hier op 't moment een mopperig meiske. Ze wil alleen maar bij je zijn en het liefst moet je continu haar handje vasthouden ( O+ ). Ook 's nachts, als ze wakker is. Geen doen dus ze ligt alweer 2 nachtjes aan mij geplakt (en ondanks dat ik weinig slaap daardoor vind ik het wel heel schattig) en mijn hand vast te houden :D. Ik las al in de 'Oei, ik groei' app dat ze precies in een fase zit waarin ze door gaat krijgen dat wij ook soms weg lopen en dat ze ons dan niet ziet. Dat heeft ze nu heel duidelijk door dus maar veel kiekeboe spelen :P. Verder eet ze af en toe met veel enthousiasme en soms niet! Ach, er komt vast wel een moment dat ze het helemaal doorheeft. Gister ging de verse banaan er wel heel goed in :Y).

En, ze is gewoon zo lief O+
  zondag 17 februari 2013 @ 15:06:05 #203
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_122988045
Kwisted: nee nog geen keuze kunnen maken.. We twijfelen nog heel erg. Gelukkig is t nog niet a la minute nodig. We zitten ook te denken wanneer we evt voor een tweede zouden willen gaan, want neem je dan een 1-2 stoeltje zodat die ander daar later weer in kan? Maja wanneer dan? -O- pff. Recaro 1-2-3stoeltje is ook mooi, als die t wordt gaan we m sowieso in Duitsland kopen want dat scheelt ¤100.. Mja. Merkloos 1-2 stoeltje scheelt ook weer in de centen.
Fijn dat t weer beter gaat tussen jou en je lief! :)

wat dat betreft gaat t hier bagger.. Helpt ook niet dat mijn lief overspannen thuis zit en ik (blijkbaar) te hoge verwachtingen heb wat betreft zijn kunnen, maar damn.. Heb t gevoel dat alles op mij neerkomt en ik qua initiatief en veel van de zorg van M. mag opdraaien.. ;( bah. Lastig.
pi_122988476
Kwisted goed om te lezen dat het beter gaat. Wellicht was het dus even een fase waar jullie even doorheen moesten en die zullen voorlopig wel blijven komen. En nu zit je in een goede! Extra genieten dus!

Ja ik vond het heerlijk.. even eruit. En ik heb Djenna niet eens zoveel gemist. Wel tussendoor even contactgehad met schoonzus maar verder heb ik onbezorgd rond gelopen helemaal in A'dam. Hoe later het werd.. hoedrukker. Ik stoor mezelf daar opzich niet aan maar had er niet aan moeten drnken om daar de kinderwagen doorheen te moeten persen. En wellicht dat mijn hormonen ook wat minder zijn omdat ik fv geef? Dat weet ik verder niet hoor :)
Maar ik vond. het wel weer heerlijk om haar te knuffelen eenmaal thuis :)

Logi wat bijzonder en mooi!

Hier is het prachtig weer. De zon schijnt en een fijne temperatuur. Net een verjaardag. gehad. Als we zo thuis zijn gaan we een flinke wandeling maken met de hond :)
pi_122988578
O trouwens ... ik had gisferen wel bekkenpijn na een paar uur. Zelfde pijn als tijdens de zwangerschap. Dat vond. ik wel raar aangezien ik al bijna vier maanden geleden bevallen ben.
pi_122988917
Dat is niet zo heel gek hoor :N je bekken hebben heel wat te verduren gehad en moet daar ook goed van bij komen.
pi_122989504
Logi wat ontroerend hoe gek jouw zoons op hun zusje zijn O+

Twinkle fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad gisteren.

Enf :*
  zondag 17 februari 2013 @ 16:23:42 #208
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_122992060
Twink tis 9mndn op en 9mndn af he :) fijn dat je t naar je zin hebt gehad! :)

Omentielvo thx :*

Logi wat gaaf dat je oudste erbij was.. Wat een lieverd zeg! O+

Ik word hier weer als levend kussen gebruikt.. Zal blij zijn als de 4/5mndn sprong weer voorbij is! Alst goed is zijn we op de helft.. *fingers crossed*
  zondag 17 februari 2013 @ 16:36:52 #209
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_122992703
enf :*

Fijn dat je een leuke dag hebt gehad! dagje zonder kind moet kunnen vind ik. :Y

Cristel heeft gisteren shoarma gegeten (als in...van mn bord gepikt) Het smaakte schijnbaar heerlijk, want ze bleef maar graaien :P
pi_122994987
Twink, wat vervelend van je bekkenpijn.

Pe, wat lief he. Lisa zit hier ook altijd te schooien op de kip kebab vind ze heerlijk. (uiteraard zonder saus :p)

Filmpje van Lisa haar eerste stapjes.
Hier gaat het verder super. mijn vriend is ook thuis inmiddels.
pi_122995351
Fijn Sam :)
Kunnen jullie weer samen de zorg delen.
pi_122995639
Oh dat is snel Sam, is hij al helemaal klaar met de behandeling?

SPOILER
pi_122998747
Twink, mooi dat je het zo naar je zin hebt gehad :Y

Smakkerd voor Enf! Klinkt niet tof :* En idem voor Ophelia, al lijkt daar langzaam maar zeker verbetering in te komen, blijkbaar :) Babysteps! Hoe toepasselijk :+

Sam, hoe is het om weer met z'n 3tjes thuis te zijn? Ik kan je filmpje overigens niet zijn, maar hoera voor eerste stapjes! *O*

Logi, wat klinkt dat fantastisch, hoe je kinderen hun nieuwe zusje verwelkomen en van haar houden O+

quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 14:32 schreef Tante_Soesa het volgende:
En, ze is gewoon zo lief O+
O+ *;

quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 12:39 schreef Kwisted het volgende:
Coco hoe gaat het met jou??
Ja, wel goed :) Qua conditie/energie is het echt waardeloos :') Maar geen pijn & lekker thuis is geweldig :Y Denk dat het wel een tijdje gaat duren voordat ik weer de oude ben (die moest ik sinds de zwangerschap/geboorte van Saartje sowieso nog worden :+ ), maar ik ga gewoon niks overhaasten, heb ik me voorgenomen.

En Saartje is nog steeds fantastisch. Begint al zo goed & gericht dingetjes te pakken (en uiteraard meteen in haar mond te stoppen O+ ), praat/lacht/brabbelt heel veel (schattig!!) en wordt met de dag meer awesome *;

quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 12:39 schreef Kwisted het volgende:
F.leur doet het op het moment echt goed. Slaapjes overdag gaan steeds makkelijker. Fruithapjes en groentehapjes gaan er goed in en ze komt eindelijk goed aan, ze zal het dus wel nodig hebben. Ik vind het ook heel leuk om zelf dingetjes te pureren enzo.
Ze rolt in het rond en schaterlacht veel meer. Ze is gewoon super schattig.
En woensdag gaat ze voor het eerst naar de kapper! :D :D
En tussen mij en (8> gaat het zoveel beter! *;
Kortom, all is well O+
Ah, wat fijn om te lezen dat het tussen jullie weer zoveel beter gaat! Mooi :Y

En naar de kapper op woensdag :D Schattige 'mijlpaal' O+
pi_122999476
Het is super fijn om weer met zijn 3e thuis te zijn. we zijn iedere dag bezig geweest met het huis op orde krijgen en ik heb geregeld dat ik onder budgetbeheer kom omdat dat me boven het hoofd groeit momenteel. Wel heeft hij spijt dat hij eerder naar huis is gekomen maar dat gaat hij verder bespreken in zijn natraject wat morgen start en eventueel toch nog een opname over een paar weken.
pi_122999558
Het filmpje overnieuw hopelijk werkt hij nu wel.

[ Bericht 32% gewijzigd door Sam1993 op 17-02-2013 19:11:14 ]
pi_123001367
Kwisted: Fijn dat het beter gaat ! ^O^
Ophelia: Pittig ! :{ :*
Enf: Lastig meid :*
Sam: Lastige situatie.
Logi: Hoe oud is je oudste ? Lijkt me heel indrukwekkend, zou ik niet snel voor kiezen. :@
pi_123001536
Soesa wat is dat voor app ?
Moppermeisje *;
pi_123001730
Enf. ik heb over het bericht van je man heen gelezen. Vee beterschap!
  zondag 17 februari 2013 @ 19:52:35 #219
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_123002099
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 19:42 schreef kleinzusje het volgende:
Soesa wat is dat voor app ?
Moppermeisje *;
De app van de boeken van 'Oei, ik groei'. Ik heb 't boek niet, alleen de app. Geeft aan welke sprongetjes je baby heeft gemaakt, maakt en gaat maken. Voor hier is het altijd een en al herkenning, ze doet altijd haast letterlijk wat ze schrijven dat ze zou 'moeten' doen! Ze gaan uit van de uitgerekende datum (23-07 voor mijn E'tje) en dan staat er nu: Huilerigheid, hangerigheid en humeurigheid (de 3 H's) rond week 29 en 30 zijn niet het visitekaartje van een op handen zijnde sprong. Je baby heeft simpelweg ontdekt dat haar moeder of vader weg kan lopen en haar achter kan laten. Dit is vooruitgang, hoe gek het ook klinkt. Het is een nieuwe vaardigheid, zij leert alles over afstanden.

Over 24 dagen staat er weer een nieuwe sprong voor de deur ;) :Y)

Enf, sterkte! Heftig lijkt me :*

Ophelia, pittig hoor, als alles op jou neerkomt. Heel eerlijk? Ik zou het niet trekken! Hier doen we echt alles zo veel mogelijk samen anders kun je mij na een week denk ik opvegen...
pi_123002120
Logi wat bijzonder! Lijkt me ook heel indrukwekkend, bij andermans bevalling mogen zijn :Y.

Smooch voor relatieproblemen. Het is ook zo wennen, aan je kindje en je nieuwe rol ten opzichte van elkaar. :*

Twink, niet gek hoor dat je nog last van je bekken hebt. Ik loop al dagen te hoesten en dan voel ik m'n onderkant ook weer meer. En mijn bevalling is al 8 maanden geleden ipv 4 ;).

Coco, fijn dat het beter met je gaat!

Mijn mini heeft een loopneus en een prutoog ;(. Ik wil zo graag eens virusvrij zijn in dit huishouden :(. Maar hij oefent goed met tijgeren / kruipen en vindt dat zo leuk dat hij helemaal in een deuk ligt van het lachen :D :') O+.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_123002283
Logi, fijn dat je grote zoon en de andere kinderen ook zo weg zijn van hun baby meisje.

Soesa, succes met het sprongetje!

Enfermera, lastig. Hopelijk gaat het gauw wat beter.

Kwisted, fijn dat het zo goed gaat.

Coco, fijn lekker thuis zijn.

Ophelia, misschien helpt praten en dat hij dan volgende keer liever droger & opvouwen doet?

Sam, wow dat is ook snelzeg. Lief die stapjes. Sterkte voor jou en je man

Hier gaat het zijn gangetje. Ook nog best pittig met lief, die niet veel kan en ook niet in opperbeste bui. Mijn baby doet het verder beter, snottert nog maar voor de rest weer goed.

[ Bericht 8% gewijzigd door Tinuviel op 18-02-2013 07:40:38 ]
Carpe Diem- Pluk de Dag
  zondag 17 februari 2013 @ 19:56:18 #222
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_123002292
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 19:53 schreef Phaidra het volgende:

Ik wil zo graag eens virusvrij zijn in dit huishouden :(.
+1. Ik word gék van die loopneuzen! Wel knap van I.!

Oh, Coco, ik had een beetje gemist dat je thuis bent en dat het beter met je gaat. Fijn *O*
pi_123002561
Thx ! Soesa. Ik heb het boek, maar app lijkt me handig.
Lief clowntje Tinu :D

*; Spam !

Niet quoten graag. Mn lieve minimeisje bijna 7 maanden *;
pi_123002628
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 19:53 schreef Phaidra het volgende:
Ik wil zo graag eens virusvrij zijn in dit huishouden :(. Maar hij oefent goed met tijgeren / kruipen en vindt dat zo leuk dat hij helemaal in een deuk ligt van het lachen :D :') O+.
+1

Wat een schat KZ
Carpe Diem- Pluk de Dag
  zondag 17 februari 2013 @ 20:03:15 #225
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_123002659
KZ O+ Ze lijkt zoooveel ouder dan mijn kale beeb :D!
pi_123002735
Kleinzusje O+ O+ Er is geen woord gelogen, het is echt een knap grietje :Y. Lekker vrolijk ook *O*

En Tinu, normaal heb ik het niet zo op clowns (brrrr engerds) maar jij hebt wel een heel schattig exemplaar :).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_123002771
Dank lieverds ! *;
Haar doet veel ja :D
  zondag 17 februari 2013 @ 20:08:11 #228
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_123002922
Haar doet echt Heel Veel. Het begint nu een beetje te groeien bij E 'tje maar ze is zo lichtblond (net zoals ik :)) dat je 't amper ziet :').

Tinu, schattig zo, je clowntje!
pi_123003085
Mijn mini houdt onderonsjes met beestjes :D

*weg*

[ Bericht 72% gewijzigd door Phaidra op 18-02-2013 04:40:25 ]
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_123003117
Die laatste , geniaal _O- *;
  zondag 17 februari 2013 @ 20:11:49 #231
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_123003132
Leuke foto's ook, Phaidra O+
pi_123003288
Aww Phaidra <3 wat lijkt hij op je !!

Wat vinden de katten nu I ze achteraan kan gaan? :D
  zondag 17 februari 2013 @ 20:15:10 #233
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_123003303
Tinu O+

Wat een leuke foto's Phaidra ! O+ O+

Ik moest bij de eerste foto denken aan Emile Roemer :P
pi_123003842
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 20:14 schreef bitterend het volgende:
Aww Phaidra <3 wat lijkt hij op je !!

Wat vinden de katten nu I ze achteraan kan gaan? :D
Vind je? Leuk, ik hoor dat niet vaak :D.

Tot nu toe gaat het wel prima met de katten. Ze komen hem af en toe kopjes geven en I. "aait" ze soms (lees: trekt hun haren uit :')). Andere kinderen vinden ze eng, maar ze zijn (nog?) niet bang voor I. Heel grappig vind ik dat! En de mini is dol op de katten, zo leuk! O+

PE :')

[ Bericht 5% gewijzigd door Phaidra op 17-02-2013 20:38:30 ]
Venus in pocketformaat
© loveli
  zondag 17 februari 2013 @ 20:35:52 #235
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_123004439
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 17:28 schreef _Ophelia_ het volgende:
Oh dat is snel Sam, is hij al helemaal klaar met de behandeling?

SPOILER
He wat vervelend joh.. Haha is idd vooruitgang, alhoewel niet zo snel als je gehoopt had idd :P herkenbaar! :*

Thanks allemaal voor het medeleven *; :* we hebben vandaag alweer even goed gekletst en het voelt voor mij al veel beter. Hij is gelukkig ook via zn werk bezig met een traject met psych enzo, dus dat is wel fijn. Mja. :)
pi_123004992
wat een mooie kindjes!
  zondag 17 februari 2013 @ 20:48:48 #237
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_123005204
Pff ben echt een zeef. Wilde idd ook nog zeggen, wat een mooie plaatjes/filmpjes van alle kiendjes! :D O+
pi_123005425
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2013 20:25 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Vind je? Leuk, ik hoor dat niet vaak :D.

Tot nu toe gaat het wel prima met de katten. Ze komen hem af en toe kopjes geven en I. "aait" ze soms (lees: trekt hun haren uit :')). Andere kinderen vinden ze eng, maar ze zijn (nog?) niet bang voor I. Heel grappig vind ik dat! En de mini is dol op de katten, zo leuk! O+

:Y O+

Fijn dat de katten zo goed op hem reageren <3
pi_123005711
Wat een leuke foto's allemaal!
pi_123010575
Fijn enf dat het beter gaat :s)
  zondag 17 februari 2013 @ 22:11:43 #241
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_123010693
Geweldige foto's Phaidra O+

en het is ook zo'n leukerd O+
(en dat pakje op de bovenste foto is super!)
pi_123013297
Wat een leuke foto's van mooie baby's! O+

Enf :* zal even niet meevallen daar. Heeft ie hulp?
/edit: ik lees het al, fijn. Sterkte!

Twinkle, fijn zo'n dag voor jezelf. ^O^

Kwis, de datumtweeling is weer even ver! Fruit gaat er hier ook goed in en rollen is de bom. En kraaien en schateren de hele dag, zo leuk! Mijn blij ei. O+

Hij was vandaag zo blij met zijn banaan dat zijn mond wagenwijd openging en hij mijn hand met lepel en al naar binnen duwde :D
Meneer heeft Hongerrr! Dus we gaan nu ook peer en wortel proberen.

Ik vind het toch wel gedoe hoor, koken en pureren. En tijd vinden om rustig hapjes te oefenen.
Op opvangdagen gaat dat sowieso niet lukken. Morgen maar eens bespreken of ze hem wel iets kunnen aanbieden. Anders krijgt ie slechte zin omdat er niks meer uit de fles komt. :')
pi_123013879
Wat een leuke foto's en filmpje komen voorbij O+

Mango: Toen C vijf en een halve maand was kreeg ze ook banaan en groenten maar gewoon fijn geprakt met een vork.
pi_123014090
Banaan prak ik ook gewoon, maar wortel en peer bijvoorbeeld moet ik echt koken, dat is te hard.
  zondag 17 februari 2013 @ 23:19:37 #245
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_123014442
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2013 23:12 schreef Mangostine het volgende:
Banaan prak ik ook gewoon, maar wortel en peer bijvoorbeeld moet ik echt koken, dat is te hard.
In het weekend koken, invriezen en slechts opwarmen op drukke dagen?
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_123014723
Dat dus. Maar drukke weekends :'(
/einde klaag ende wee
  zondag 17 februari 2013 @ 23:41:35 #247
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_123015461
quote:
1s.gif Op zondag 17 februari 2013 23:25 schreef Mangostine het volgende:
Dat dus. Maar drukke weekends :'(
/einde klaag ende wee
ik weet niet hoe duur het is,maar er bestaat een babycooker. Misschien handig als je weinig tijd hebt.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_123015788
Wat een leuke foto's weer, vooral het clowntje!

Mango, dat koken en invriezen is misschien een kwartiertje werk. Is het zo druk? Vergeet niet te genieten van je baby he, ze zijn echt zo groot.
Het is idd ff wennen wanneer je nou de hapjes moet geven idd, heb er nu ook wat moeite mee, maar na twee maandjes gaat het echt beter.
En anders gewoon een potje?

Nena heeft gister en vandaag banaan op, ze kokt nog steeds heel er, maar er zit iig iets in. Echt wennen hoor, Mex at zo graag en slikte alles zo door.
pi_123015902
Peer hoef je toch niet te koken? Gewoon rijp laten worden en dan kan je ermee doen wat je wil.

Mijn dame is een vreetzak. Echt alles wat je dr geeft gaat er in.
Laatst had ik voor t eerst banaan gegeven, dat was even kokhalzen want stukjes. Daar houdt ze niet zo van geloof ik :') maar toen ze gewend was ging er 3 kwart banaan naar binnen... Ze wordt helemaal blij van eten :D
Oh en t eten inplannen is ook lastig. Geef t hier meestal na dr middagslaapje. Kom ik ook zo lekker in de knoei met ons eten :')
Wat dat betreft was 1 kind wel fijn :P
pi_123017672
Phaidra wat zielig dat je mini een loopneus en prutoog heeft. Beterschap :*
En die foto's met de beestjes zijn zo O+

Tinu wat een schattig clowntje. Van deze krijg ik geen nachtmerries O+

Vandaag om half 9 mijn dochter in bed gelegd en daarna zelf ook gaan slapen. Hadden we ff nodig.
pi_123020197
Groot gelijk omentielvo. Lekker bijtanken hoor!

En idd ze worden zo snel groot .. over een week al vier maanden hier! Maar ik geniet enorm van mijn lachebekkie :)
pi_123020229
Waarom wordt mijn baby elke keer om 5u wakker als ze pas om 6u honger heeft? :(
pi_123020269
Oooh, dat clowntje O+

Had ik gister helemaal niet gezien :@
pi_123020618
Mango, en als je het jezelf makkelijker maakt. Reeds geschilde wortel kopen, s'ochtends in pannetje met water & afdecken en s'avonds alleen nog even koken. Als je echt geen tijd hebt, zijn potjes idd de uitkomst.

Son, met 2 kids is het idd wat moeilijker. Hoewel ik gisteren na onze lunch met de kleine aan tafel zat, hij kreeg mango, brood met mango mousse. Ging er bij de kleuter gelijk ook wat mango in.

Omen, fijn zo lekker uitrusten en goed slapen.

Twinkle, zo is ze alweer 4 maanden?

Kwisted, volle luier misschien?
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_123020697
Meh, de mini heeft ruim 39 graden koorts -O-. Kon er ook nog wel bij.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_123020777
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 06:30 schreef Kwisted het volgende:
Waarom wordt mijn baby elke keer om 5u wakker als ze pas om 6u honger heeft? :(
Ok t is haar al vergeven! Na de voeding doorgeslapen tot nu! :-D

Phaidra, beterschap voor je uk. Niet leuk.
  maandag 18 februari 2013 @ 08:28:19 #257
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_123020799
Lief clowntje!

Son, het is toch allemaal ff beter plannen met twee kids he.

Mango, je kookt toch ook voor jezelf in het weekend? Extra pannetje erbij moet kunnen toch?

Twinkle gaat snel!

Mijn kleine is al twee maanden. Over twee maanden weer aan het werk. Zin in, nu al. Ben af en toe al wat dingen aan het doen en lezen.
Komt ook wel omdat het geen roze wolk hier is.
We krijgen het niet voor elkaar om haar zomaar in haar bedje te laten slapen. Na een half uur veel moeite met pink en over haar neus aaien slaapt ze eindelijk om na 20 minuten weer wakker te zijn. En dan begint het weer opnieuw.
Ik probeer er een ritme in te krijgen maar als ze haar bedje al aanraakt is het hysterisch huilen. S avonds voed ik haar in ons bed in slaap en leg ik haar na een half uur over in haar voorverwarmde bed. Zo rond tien uur half elf slaapt ze eindelijk en kan ik zelf gaan slapen. Overdag is het twee of drie keer 20 minuten slaap en dat is het. Mijn grote heeft de kleine weer wakker gemaakt dus ik kan weer aan de slag.
pi_123021290
Kwisted fijn dat je na de voeding lekker heb kunnen bijslapen. Heb ik ook gedaan. Ben nu pas op. Riley ligt nog heerlijk te slapen. O+

Twinkle gaat zo snel. Alweer 4 maanden *O*

Becky wat lastig dat je dochtertje zo slecht slaapt in haar eigen bedje. Snap dat de roze wolk er niet is dan. :*
pi_123021351
Woow becky al twee maanden. gaat ook snel bij jullie! Snap die roze wolk wel bij jou.. heel vermoeiend. Zeker omdat je ernog eentje rond hebt lopen. Ik hoop echt dat het snel beter wordt voor jullie.
pi_123021837
Becky idd :D
Op zich gaat dat steeds beter, maar met die nieuwe dingen is t weer even zoeken.
En :* voor jou. Hoop dat t snel beter wordt bij jullie!

Tinu, das dan wel weer handig :D ik had laatst een banaan voor Elise, pakt Floris m van me af, maakt hem open (ik wist niet eens dat ie dat kon :')) en eet m op. Terwijl hij de laatste tijd eigenlijk geen bananen wilde.
  maandag 18 februari 2013 @ 10:17:30 #261
259886 pessie
pi_123022474
Wb bijvoedingstijden, ik hield mn eigen eetschema aan. Dus tijdens het avondeten samen aan tafel en dan Nathan een stukje groente/fruit. Later ook tussen de middag en sochtends.
pi_123022835
Dat werkt hier niet. Dan is ze te moe. Ik geef dr soms wel iets als het kan kwa eten, maar meestal is t gauw eten naar binnen schuiven, omdat ze moe is.
pi_123023365
Becky, is een draagdoek geen optie? Dan is ze wel bij je, en kun je aandacht aan N geven.
  maandag 18 februari 2013 @ 11:11:07 #264
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_123023790
Phaidra, beterschap voor de kleine!

Vervelend Becky.... :*

Cristel gaat elke keer staan in de kinderstoel }:| wordt er gek van. Meer die er last van hebben?
Volgende week zondag is ze gewoon al een jaar oud. En ik heb nog geen kadootje gekocht. :@ Zat te kijken naar een houten driewieler, maar die hoeven van mij dus niet zoveel te kosten.... :@
pi_123023901
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 11:11 schreef PureEvil het volgende:

Cristel gaat elke keer staan in de kinderstoel }:| wordt er gek van. Meer die er last van hebben?
[/sub]
:Y Tuigje werkt goed.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  maandag 18 februari 2013 @ 11:33:43 #266
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_123024527
Mango: hihi ja. Thanks :)

Achgos, wat leuk!! Fruithapjes!! :D

Hier ook rijstebloempap geprobeerd, eergister en gister, en gister ging het al een stuk beter!! Ze begint het echt te snappen, zo lief is dat! O+
We gaan het nu gewoon elke dag proberen, en over een paar weekjes een groente hapje ofzo denk ik.. Whii :D

Trouwens, wilde ik nog vragen. Hebben jullie literatuur gekocht voor het beginnen van vast voedsel? Welke? Of wat voor bronnen gebruiken jullie om te beslissen wat je als eerste geeft (groente/fruit, en wat voor soort)? :)

Phaidra wat naar.. beterschap! :*

Hier beginnen de nachten ook wat langer te worden. Heb een tip van een vriendin opgevolgd die ik eerst zelf helemaal niks vond, maar het lijkt nog te werken ook.. 's Nachts minder voeding geven, om 'af' te leren dat ze 's nachts zoveel voeding krijgt. Ze is gewoon tevreden daarna en slaapt gewoon door.. Afgelopen nacht van 18.00 tot 2.30 en toen pas 5.30 weer :) Heb voor mezelf dat als ze 'klokje rond' geslapen heeft dat ze dan weer een grote fles krijgt. En ze ligt nu zelfs boven voor haar middagdutje, jawel, echt te slapen!! Is dit mijn kind?! :o O+
pi_123024842
Ik heb opperdepop voor recepten, vooral leuk als ze wat groter zijn vind ik.

Op borstvoeding.com heb je het schema van kleintjes.
Ik moet zeggen dat ik dat niet zo strikt gebruik, althans kan me niet herinneren hoe ik dat vorige keer deed eigenlijk.
Ben begonnen met beetje standaard dingen, boontjes, wortels, bloemkool, broccoli, courgette (oké minder standaard, dat idee komt uit de opperdepop :P). Geloof dat dat het tot nu toe is.
En kwa fruit peer, banaan, mango heeft ze tot nu toe gehad.
Moet even kijken wat ze allemaal wel en niet mag.
  maandag 18 februari 2013 @ 11:45:14 #268
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_123024915
Ok thanks! Goeie tip :) ja ik had kleintjes ook al gezien, maar opperdepop was ik ff vergeten. :D
pi_123024922
Ik heb altijd 1 pannetje waar ik alles voor M in doe.

één vriezerlade heb ik vol liggen met zakken groente. Doperwten, wortels, broccoli, spinazie, bloemkool enz. Verder neem ik wel vers een stronkje witlof mee oid.

Als ik dan ga koken snij ik een aardappel in plakken (of gooi rijst in de pan), groente erbij, vlees/vis erbij en koken maar.
Daarna even pureren\prakken en klaar.

En tegenwoordig vis ik steeds vaker gewoon groente uit onze eigen pan, bak een aangepaste gehakbal (bijvoorbeeld) bij onze eigen gehaktballen en dat prak ik allemaal door elkaar.

Fruit heb ik nooit gekookt.

Als bron gebruik ik voornamelijk het voedingscentrum. Hier staan richtlijnen wat ze wel en niet mogen en wanneer. Tegenwoordig vind ik iedereen een beetje pietje precies wat betreft alles wat wel en niet mag. :@ (Bijv. die gehaktbal voor M bij die van ons in bakken is bij veel al not done ivm evt. aanraking met teveel zout e.d.)
  maandag 18 februari 2013 @ 11:51:28 #270
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_123025146
Oh das een goeie covie, de site van het voedingscentrum. Thanks! :D
pi_123025673
Geert eet gewoon met ons mee alleen als we een keer pizza of patat eten krijgt hij een potje. ;)
pi_123027663
Liné is in een week tijd 205 gram aangekomen. Zo blij!! Vandaag heeft ze der dagopname maar ze doet het tot nu toe zo goed dat ze niks raars hebben gevonden. Der temp is ook vanaf 08:00 tussen de 36.8 en 37.1. Dus ook prima. Om half 5 mag ze weer mee.
pi_123029162
Becky en Phaidra succes ! :*
Goed nieuws MeNicole. ^O^

Bijvoeding gaat hier prima. Lekker pap/fruit/groente. Brood wil nog niet.
pi_123030076
Fijn MeNicole!

Ik ben nu wel een beetje klaar met het wachten. Ik wil mijn meisjes thuis. Het is nu wachten tot ze zelf alle voedingen drinken. Dat ging heel aardig maar D. bleef op hetzelfde gewicht hangen dus toch de sonde er weer in om haar wat meer rust te gunnen (drinken kost zoveel energie). Ik hoop echt zo dat ze eind deze week mee mogen.......... /klaagpost
  maandag 18 februari 2013 @ 14:46:19 #275
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_123031041
quote:
17s.gif Op maandag 18 februari 2013 13:53 schreef kleinzusje het volgende:
Becky en Phaidra succes ! :*
Goed nieuws MeNicole. ^O^

Bijvoeding gaat hier prima. Lekker pap/fruit/groente. Brood wil nog niet.
KZ, wanneer geef jij pap? In de fles of uit een bordje? Ik had bedacht het 's avonds voor het slapen gaan te geven maar dan is ze zo moe dat ze er de kracht niet meer voor heeft O+.

MeNicole, goede berichten!

Ach, Kyara, ik kan me dat goed voorstellen. Hopelijk kunnen ze heel snel mee naar huis!
pi_123031375
Kyara, ik hoop echt dat je je meiden gewoon snel thuis hebt hoor! :*

Ik lees nog steeds mee, maar weinig te melden / geen energie om te posten, maar ik wil wel Faye even showen. Ze had gisteren een superheldenfeestje, wij hadden een heuse superFaye!

Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_123038948
Kyara ik snap dat je de meiden nu wel thuis wil hebben. Ik duim dat ze snel zelf kunnen eten en dat je ze naar huis mag nemen :*

MeNicole wat fijn dat ze zo goed groeit *O*

Marlolijntje wat een schattig superheldje O+
pi_123038949
Marjolijntje wat een liefie!

Kyara ik duim voor je mee dat je meiden deze week naar huis mogen.
pi_123039538
Kyara ik duim ook met je mee :*
pi_123040394
Kyara, duim ook voor je mee :* .

Hier een meisje wat nog steeds (onverklaarbaar) veel huilt. Van het consultatie bureau vandaag een inbakerdoek meegekregen om dat eens te gaan uitproberen. Verpleegkundige vond ons meisje ook een pittige tante. Redelijke kans dat ze zichzelf gewoon wakker houd door haar eigen bewegen. Ze slaapt bv in de draagdoek uiteindelijk vrij goed en in een slaapzaak ook beter als zonder slaapzak. Hoop dat ze wat rust krijgt, vind het echt heel sneu voor haarzelf.

Ze is mooi gegroeid. Zit vandaag op 4kg. Ze begint nu ook echt merkbaar minder een poppetje te worden. Al zitten haar maatje 56 kleding nog steeds te groot en kleed ik haar maar gewoon nog steeds maatje 50 kleding aan.

Itt wat ik hierboven las moet ik er echt nog niet aan denken weer te moeten gaan werken. Blijf liever zolang/zoveel mogelijk thuis om voor mijn meisje te zorgen.
  maandag 18 februari 2013 @ 19:03:24 #281
259886 pessie
pi_123040539
Kyara ik hoop dat je binnenkort je dames mee naar huis mag nemen :*

Papi dat hebben wij ook gehad, wij legden nathans armpjes vast met een hydrofiel. Dan kon hij zich er wel uitwurmen bij honger en wakker maar maaide hij zich niet wakker.
pi_123040943
Ik duim ook voor je Kyara!

Wat een geweldig pakje marjolijn!!

PE, ik had voor Mex zijn eerste verjaardag zo'n kinderfauteuil gekocht met zijn naam erop. Hij zit er nog steeds elke dag op.
Denk dat ik dat bij Nena weer ga doen.

pessie, ik heb altijd knuffeltutjes op die armen gelegd, konden ze niet zo in het gezichtje wrijven, maar waren de armen nog wel vrij.

Becky, wat klinkt het pittig bij jou :*

Nena heeft vandaag ook weer niks gegeten, wilde yoghurt of danoontje geven bij het avondeten, maar ze sliep al :{
  maandag 18 februari 2013 @ 19:15:14 #283
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_123041089
Kyara lastig zoiets, ik hoop dat je meisjes snel thuis zijn! :*

Wat een mooie SuperFaye Marjolijntje O+ :D

Papillion wat balen zeg -O- Mijn meisje is ook pittig, kon zichzelf ook tot kokhalzen huilen binnen 30sec :') Inbakeren hielp hier ook. Succes! :*

Vandaag wat dingen besproken op mn nieuwe werk, heb al mn rooster, leukleuk! Ondanks dat ik 28 uur werk vind ik mn rooster zeer relaxed en erg meevallen. Magoed, moet 't nog gaan zien natuurlijk, tis toch anders :P en al 2x de nacht in in maart, magoed.. dat is ook om ingewerkt te worden. Moet toch een nieuwe balans vinden ook met zo'n kleintje.. Nog ff genieten van thuis zitten maar ook wel enorme zin om weer aan de slag te gaan! :)
pi_123041254
Oef, druk! Vakantie en een niet zo lekkere baby en man hele dagen weg.
Wel leuk O+

Kyara, knuffel!
  maandag 18 februari 2013 @ 19:22:36 #285
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_123041439
Faye O+. Hoe is het met jullie?

Papillion, lastig he, dat zo'n kleintje zichzelf zo in de weg kan zitten. Hopelijk helpt het inbakeren!

Klinkt goed, Enf! Nieuwe balans zoeken vond ik in 't begin best pittig, maar ben nu blij met m'n werk.

E'tje kwam heel blij terug van 't KDV O+. En, helemaal niet zo moe dit keer! Dat zie je meteen, flinke courgettehap gegeten (vers *O*) en daarna nog een 3/4 potje fruithap :Y). Als 2e toetje :P een fles tot op de laatste druppel op en nu slaapt ze. Voor het eerst op haar buik :?. Ze ging al half slapend haar bedje door totdat ze dwars op haar buik eindigde :D. Heb 'r maar even met hoofd richting hoofdeinde gelegd maar ze ligt nog op haar buikje. Ziet er heel schattig uit *;

We hebben alleen misschien een klein dingetje...er heeft een kindje op haar groep waterpokken en E'tje heeft ook een rood plekje op haar wang :{. Hoop eigenlijk niet dat het de waterpokken zijn...Afwachten maar...

/smiley overkill
pi_123043064
Marjolijntje O+ en wat een leuke outfit!

Soesa, fijn dat het zo goed ging op het kdv! Hopelijk slaat ze de waterpokken over....

Nog even mijn meisjes showen

(kleine zus houdt grote zus goed vast)
pi_123043074
Papi wij bakeren Liné ook in. Alleen der armen met een hydrofiel. Heb fotos pas nog gepost
  maandag 18 februari 2013 @ 19:59:35 #288
259886 pessie
pi_123043335
Kyara wat een schatjes! Ze lijken echt veel op elkaar zeg! Echt zussen O+
pi_123043673
Ohhhh Kyara!! *rammelrammelrammel*
pi_123044466
Kyara wat een schatjes O+

Papi lastig zo'n pittig dametje. Die van mij is dat ook soms. Is dan echt ontroostbaar. Ga ik het woensdag toch ook even over hebben op het CB. Ik voel me zo verdrietig als zij zo verdrietig is.

Tante Soesa ik hoop dat jouw kleintje niet ziek wordt
  maandag 18 februari 2013 @ 20:30:54 #291
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_123045333
Marjoleintje, wat een ontzettend schattige foto O+

Kyara, wat een poppetjes zeg O+ O+ en leuke kleertjes hebben ze aan :Y
pi_123045831
Kyara, wat een leukerds!! O+ O+ O+

Tante_Soesa, nog steeds hetzelfde drama met slapen. Maar ze is momenteel wel weer een stuk vrolijker overdag en daardoor trek ik het ook weer even ietsje beter. :)
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_123046018
Oh Kyara! Wat lief! Ik word er helemaal emo van :D.
pi_123046135
Omentielvo herkenbaar. Kan er ook niet zo goed tegen als Djenna huilt.. zeker niet als ze ontroostbaar is. Voel me soms dan zo waardeloos. Gelukkig weet ik steeds beter wat haar behoeftes zijn en komt het dus bijna niet meer voor maar wat heb ik me rot gevoeld in het begin omdat ik niet wist wat ik moest doen.

Kyara wat een mooie dametjes!

Papi ook jouw situatie is herkenbaar. Hier heeft inbakenen ook goed geholpen! Tegenwoordig heeft Djenna meestal een slaapzakje aan waar haar armpjes wel los kunnen zeg maar. Maar gistermiddag was prut. Even de puckababy erbij gehaald en toen was ze zo vertrokken. Doe het nu eigenlijk niet meer omdat mevrouw verwoedde pogingen doet om te rollen en heel soms lukt het. Hopelijk gaat dat jullie ook meer rust brengen.

Lig al vroeg in bed.. moe maar kan de slaap niet vatten. Vannacht om vijf uur was ze al wakker.. na voeding wel weer lekker gaan slapen tot half negen.. maar dan is mama dus klaarwakker. Lekker zelf ook op tijd het bed in dus.
Met mijn eigen slapen gaat het op en af. Afgelopen nacht prima iig.
pi_123046184
en enf heel veel succes bij je nieuwe baan! Was ik nog vergeten te zeggen :)
  maandag 18 februari 2013 @ 20:49:08 #296
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_123046387
Super Faye is super schattig!

Kyara wat een mooie meisjes! Smelt!
pi_123046558
Kyara O+

Ik zei net tegen mijn man: kijk! zullen we ook?

Hij wil niet :P
pi_123047573
[quote]0s.gif Op maandag 18 februari 2013 20:52 schreef freecell het volgende:
Kyara O+

Ik zei net tegen mijn man: kijk! zullen we ook?

Hij wil niet :P
[/quote
Gelukkig kreeg ik een jongetje. Nu hoef ik niet meer.
pi_123048161
quote:
17s.gif Op maandag 18 februari 2013 20:42 schreef Kuukske het volgende:
Oh Kyara! Wat lief! Ik word er helemaal emo van :D.
Nou dat! Wat een popjes! O+
pi_123048250
Kyara *smelt* O+
pi_123048870
quote:
Gelukkig kreeg ik een jongetje. Nu hoef ik niet meer.
Ik heb zelfs drie jongetjes, dus ik hoef ook niet meer ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')