Nooit echt doorgebroken in Nederland kennelijkquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:17 schreef Aisumasen het volgende:
Schokkender dat Modest Mouse zo laag staat.
Haha, verkopen gewoon de Melkweg Max uit, hoor.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:20 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nooit echt doorgebroken in Nederland kennelijkin de vs waren ze headliner geweest
5 jaar terug wel iig
Vind dat inderdaad ook raar om te zien.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:17 schreef Aisumasen het volgende:
Schokkender dat Modest Mouse zo laag staat.
Bij de vorige lading namen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:06 schreef MaJo het volgende:
Two Door Cinema Club op de poster, zijn die ooit bekend gemaaktMaar lineup is goed inderdaad, ik wil er wel heen
![]()
Ah ok, helemaal gemist blijkbaarquote:
Werk of plezier?quote:
Zie ze zaterdag voor de tweede keer in Groningen, ravage wordt het.quote:Op donderdag 7 maart 2013 00:29 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Vind dat inderdaad ook raar om te zien.
Net terug van Iceage in Eindhoven, veel beter dan de eerste keer maar je moet er wel van houden. Ben erg benieuwd hoe ze het er op BKS vanaf gaan brengen. Ik ga er sowieso wel heen.
Je moet het maar net treffen wat ravage betreft hoor. Moeilijk te zeggen van tevoren.quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:26 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Zie ze zaterdag voor de tweede keer in Groningen, ravage wordt het.
Gelukkig is dit festival er, nu hoeft best kept secret niet meer de titel slechtste festivalnaam te dragen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:36 schreef neohu het volgende:
Fuck it, ik ga naar De Wereld Draait Buiten...
Ja erg he, die aardbevingenquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:26 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Zie ze zaterdag voor de tweede keer in Groningen, ravage wordt het.
Beetje van beidequote:Op donderdag 7 maart 2013 11:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Werk of plezier?
Laat je me nog iets horen als je meer weet?
Twee jaar terug op Eurosonic, zelfde zaal, zelfde groep mensen grotendeels dus wordt waarschijnlijk wel wat.quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:48 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Je moet het maar net treffen wat ravage betreft hoor. Moeilijk te zeggen van tevoren.
Naast eergisteren ook nog op Incubate in Tilburg, afgelopen september.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:40 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Twee jaar terug op Eurosonic, zelfde zaal, zelfde groep mensen grotendeels dus wordt waarschijnlijk wel wat.Jij hebt ze dus al vaker gezien?
Ik heb net gereageerdquote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:59 schreef MaJo het volgende:
Waarom zijn hier al 2 topics over en reageert niemand in mijn Where the Wild things are topicIk snap niet goed waarom dit wel zo aanslaat en WTWTA niet, het was juist heel tof!
Ik was er ook.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:59 schreef MaJo het volgende:
Waarom zijn hier al 2 topics over en reageert niemand in mijn Where the Wild things are topicIk snap niet goed waarom dit wel zo aanslaat en WTWTA niet, het was juist heel tof!
Stukje hype denk ik. En alle mensen hier zijn fantastisch.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:59 schreef MaJo het volgende:
Ach maar 100 eursquote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:14 schreef Norrage het volgende:
Vond de Wild Things lineup niet echt boeiend. die van BKS is echt fantastisch. Maar nog steeds weet ik niet of ik wil
Dit ook ja, alleen FIDLAR zou ik graag op BKS willen zien.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:14 schreef Norrage het volgende:
Vond de Wild Things lineup niet echt boeiend. die van BKS is echt fantastisch. Maar nog steeds weet ik niet of ik wil
Ik ook, leuk vrolijk bandje, is voor de afwisseling wel lekker.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:16 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Dit ook ja, alleen FIDLAR zou ik graag op BKS willen zien.
Correctie: Darkstar mag ook.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:12 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Stukje hype denk ik. En alle mensen hier zijn fantastisch.
damn idd, '9' is ook alweer uit 2006. waar blijft de tijdquote:Op woensdag 13 maart 2013 08:08 schreef Norrage het volgende:
Ja, bizarre naam. Echt een onwijze verrassing ook. Dat is nou lekker wakker wordendenk dat hij me wel overgehaald heeft nu. Maar blijf hem een rare artiest, heeft al 8 jaar niks uitgebracht ofzo?
23 Feb zei ik.twitter:Bart_Heemskerk twitterde op zaterdag 23-02-2013 om 19:40:05Colours of Ostrava, festival in Tsjechië heeft Damien Rice op de affiche staan. @BKSfestival leest u mee? reageer retweet
Ze hebben Tomahawk ook, zou ook wel tof zijnquote:Op woensdag 13 maart 2013 08:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
23 Feb zei ik.twitter:Bart_Heemskerk twitterde op zaterdag 23-02-2013 om 19:40:05Colours of Ostrava, festival in Tsjechië heeft Damien Rice op de affiche staan. @BKSfestival leest u mee? reageer retweet
Dat was niet de originele tweet. Heb hem gecorrigeerd.quote:Op woensdag 13 maart 2013 08:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
23 Feb zei ik.twitter:Bart_Heemskerk twitterde op zaterdag 23-02-2013 om 19:40:05'De Wereld Draait Buiten heeft Douwe Bob op de affiche staan. @BKSfestival leest u mee? reageer retweet
ja gezelligquote:Op woensdag 13 maart 2013 09:58 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik vind trouwens dat ze nu Boyd Rice, de vreemde oudere broer van Damien, ook wel mogen boeken.
Dat zijn dus gelukkig geen Pinkpop praktijken, waar het licht om elf uur uitgaat als de headliner klaar is met spelen. De headliner zal alsnog wel om elf uur klaar zijn, maar daarna kan je nog even doorquote:We hebben nog zo’n 15 namen te gaan voor Best Kept Secret 2013. Op welke dag een act speelt zie je in 1 oogopslag in de rechterkolom op de line up pagina. Exacte speeltijden en het blokkenschema maken we enkele weken voor het festival bekend. Op vrijdag en zaterdag gaan we door tot 02.00 uur, op zondag tot 23.00 uur. Bij de programmering van de headliners houden we zoveel mogelijk rekening met aankomst- en vertrektijden van bussen en treinen.
eind-de-lijkquote:Op woensdag 13 maart 2013 08:08 schreef Norrage het volgende:
Ja, bizarre naam. Echt een onwijze verrassing ook. Dat is nou lekker wakker wordendenk dat hij me wel overgehaald heeft nu.
Wou al zeggen, je UI komt ook namelijkquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:47 schreef Norrage het volgende:
Tsja, ik zou sowieso wel zondag gaan...maar zaterdag/vrijdag hadden vooralsnog echt niet enorm boeiende namen. Nu heeft Damien dat toch wel sterk verbeterd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |