Dit inderdaad. Vind het echt een zaadband, hoewel I Can Talk wel weer een knaller is.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:44 schreef neohu het volgende:
Zag Two Door Cinema Club vorig jaar op Sziget, niks aan, had toch verwacht dat BKS dit soort acts links zou laten liggen. Ik hoop dat ze me bij de volgende lading acts wel weer weten te verrassen.
Op 3FM komen ze vaak voorbij en ik vind ze wel tofquote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:41 schreef Darkestrah het volgende:
Two Door Cinema Club is kwa populariteit misschien nog groter dan Nick Cave & The Bad Seeds bij het grote publiek. Hoe vaak hoor je Nick Cave & The Bad Seeds nog op een commercieele zender of op TV.
Waarom alleen commerciële zenders? Daar heb ik ze beide nog nooit gehoord. Zou me goed voor kunnen stellen dat Nick Cave eens in een programma als DWDD genoemd wordt.
Nee, het is gewoon een kutband. Sorry. Reacties die het dan weer wijden aan snobisme kan ik zo moe van wordenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 04:52 schreef MCH het volgende:
Dat tweede album is echt ruk, die gaan waarschijnlijk nog lang teren op de hitjes van het eerste album. Maar Two Door Cinema Club is wel een leuke band om in het voorste vak tussen de bakvissen te hossen, alleen daar voelen de meeste indiesnobs hier zich natuurlijk weer te goed voor.
Mee eens. Ik kan Phoenix wel gewoon waarderen, dus het zegt iets over deze zeer irritante band.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:15 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon een kutband. Sorry. Reacties die het dan weer wijden aan snobisme kan ik zo moe van worden
Arctic Monkeys had van mij ook niet echt gehoeven, maar wel een goede keuze om in één keer wat aandacht op je te krijgen als nieuw festival.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:44 schreef Bol_Wan het volgende:
Als ze Two Door Cinema Club links hadden laten liggen omdat het niet alternatief genoeg is, hadden ze de Arctic Monkeys ook moeten overslaan. Gewoon een band waar veel verdeeldheid over bestaat, maar wel geschikt voor dit festival. Zoals de line-up er nu uitziet, passen ze er prima tussen. Belle and Sebastian is ook zo pop als de nete natuurlijk
Ik kom zelf oorspronkelijk uit Hilvarenbeek en hoor van vrienden die er nog wonen dat de burgemeester nou niet echt de meest coulante man is. Hij staat bij wijze van spreken zelf met decibelmeters te controleren met evenementen, omdat in het dorp zelf niet boven de 85dB mag uitkomen. Daarnaast is er ook elk jaar het decibel festival op dat terrein en dat duurt altijd tot 23.00 volgens mij.quote:Op zondag 17 februari 2013 20:18 schreef theodoor9 het volgende:
Ik vind het toch vreemd dat nog niet bekend is tot hoelaat het festival duurt op vrijdag en zaterdag. Ben bang dat het alle dagen gewoon om 23 uur afgelopen is. Ook omdat er bij elkaar ongeveer 20 bands staan per dag.
Ik hoop ook echt op The National of Nick Cave. Tame Impala mag ook wel komen als ze alleen nummers van hun eerste album spelenquote:Op maandag 18 februari 2013 13:15 schreef tpopml het volgende:
Als Tame Impala en The National komen dan ben ik toch wel erg blij
Als Portishead en Sigur Ros op één dag kunnen, met daaronder nog Modest Mouse en Belle & Sebastian, dan zie ik nog wel ruimte voor iig 2 van die namen (1 op vrijdag naast Arctic Monkeys en 1 of 2 op zaterdag).quote:Op maandag 18 februari 2013 16:22 schreef CoJackso het volgende:
Wie pakt de laatste spot als headliner. The National of Editors. Allebei lijkt mij uitgesloten. Dan zijn er nog Nick Cave en Phoenix die ook op een hoge plek zouden kunnen rekenen.
Nope, helaas nog niet.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:46 schreef ohnikua het volgende:
[..]
Heeft iemand ergens zien staan op welke dagen de interessante bands van Hurricane/Southside al bezet zijn door deze festivals?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |