Nooit echt doorgebroken in Nederland kennelijkquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:17 schreef Aisumasen het volgende:
Schokkender dat Modest Mouse zo laag staat.
Haha, verkopen gewoon de Melkweg Max uit, hoor.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:20 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nooit echt doorgebroken in Nederland kennelijkin de vs waren ze headliner geweest
5 jaar terug wel iig
Vind dat inderdaad ook raar om te zien.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:17 schreef Aisumasen het volgende:
Schokkender dat Modest Mouse zo laag staat.
Bij de vorige lading namen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:06 schreef MaJo het volgende:
Two Door Cinema Club op de poster, zijn die ooit bekend gemaaktMaar lineup is goed inderdaad, ik wil er wel heen
![]()
Ah ok, helemaal gemist blijkbaarquote:
Werk of plezier?quote:
Zie ze zaterdag voor de tweede keer in Groningen, ravage wordt het.quote:Op donderdag 7 maart 2013 00:29 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Vind dat inderdaad ook raar om te zien.
Net terug van Iceage in Eindhoven, veel beter dan de eerste keer maar je moet er wel van houden. Ben erg benieuwd hoe ze het er op BKS vanaf gaan brengen. Ik ga er sowieso wel heen.
Je moet het maar net treffen wat ravage betreft hoor. Moeilijk te zeggen van tevoren.quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:26 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Zie ze zaterdag voor de tweede keer in Groningen, ravage wordt het.
Gelukkig is dit festival er, nu hoeft best kept secret niet meer de titel slechtste festivalnaam te dragen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:36 schreef neohu het volgende:
Fuck it, ik ga naar De Wereld Draait Buiten...
Ja erg he, die aardbevingenquote:Op donderdag 7 maart 2013 18:26 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Zie ze zaterdag voor de tweede keer in Groningen, ravage wordt het.
Beetje van beidequote:Op donderdag 7 maart 2013 11:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Werk of plezier?
Laat je me nog iets horen als je meer weet?
Twee jaar terug op Eurosonic, zelfde zaal, zelfde groep mensen grotendeels dus wordt waarschijnlijk wel wat.quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:48 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Je moet het maar net treffen wat ravage betreft hoor. Moeilijk te zeggen van tevoren.
Naast eergisteren ook nog op Incubate in Tilburg, afgelopen september.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:40 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Twee jaar terug op Eurosonic, zelfde zaal, zelfde groep mensen grotendeels dus wordt waarschijnlijk wel wat.Jij hebt ze dus al vaker gezien?
Ik heb net gereageerdquote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:59 schreef MaJo het volgende:
Waarom zijn hier al 2 topics over en reageert niemand in mijn Where the Wild things are topicIk snap niet goed waarom dit wel zo aanslaat en WTWTA niet, het was juist heel tof!
Ik was er ook.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:59 schreef MaJo het volgende:
Waarom zijn hier al 2 topics over en reageert niemand in mijn Where the Wild things are topicIk snap niet goed waarom dit wel zo aanslaat en WTWTA niet, het was juist heel tof!
Stukje hype denk ik. En alle mensen hier zijn fantastisch.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:59 schreef MaJo het volgende:
Ach maar 100 eursquote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:14 schreef Norrage het volgende:
Vond de Wild Things lineup niet echt boeiend. die van BKS is echt fantastisch. Maar nog steeds weet ik niet of ik wil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |