Line up tot nu toe:quote:De eerste editie van Best Kept Secret festival vindt plaats op vrijdag 21, zaterdag 22 en zondag 23 juni 2013 op evenemententerrein van Event Centre Beekse Bergen in Hilvarenbeek.
Best Kept Secret festival focust 100% op muziek, met een sterke, scherpe line-up waar grotere namen worden afgewisseld door veel nieuwe ontdekkingen uit indie, folk, hiphop, dubstep, rock, electronica of een mix van stijlen. Het fraaie festivalterrein met bos, strand, zwemwater, nabijgelegen bungalowpark en camping, het uitstekende eten en drinken dragen bij aan ons doel: jouw ideale festival.
Adaptiertquote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:02 schreef ranja het volgende:
line-up is al uitgebreider als nu in de OP staat
Ik denk persoonlijk dat het budget dat niet toelaat.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:01 schreef chansadres het volgende:
Editors, Modest Mouse en Alt-J toegevoegd aan Opener. Laat de Editors dan ook komen! Afsluiter op zaterdag...
Als ze komen heb ik een probleem met mn vrijdagkaartjequote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:14 schreef Guard het volgende:
Als de Editors komen ben ik er zeker bij
evenals eerder genoemde Depeche Mode inderdaad. Denk dat de headliners wel een beetje vast staan nu. Een even grote act als Two Door Cinema Club op de zaterdag zie ik nog wel komen (Nick Cave kan, sta niet vreemd te kijken als ze met Kendrick Lamar/Frank Ocean op de proppen komen).quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:14 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik denk persoonlijk dat het budget dat niet toelaat.
Two Door Cinema Club even groot als Nick Cave, meh.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:25 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Een even grote act als Two Door Cinema Club op de zaterdag zie ik nog wel komen (Nick Cave kan, sta niet vreemd te kijken als ze met Kendrick Lamar/Frank Ocean op de proppen komen).
Ontzettend goed inderdaad, heb ze altijd een beetje links laten liggen maar deze plaat is goed.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:21 schreef Pink_Floyd het volgende:
Ik hoop nog heel erg op Nick Cave & The Bad Seeds, zeker met die nieuwe plaat, wat een fijn geluid weer
Misschien niet qua status, maar het aantal mensen dat er een kaartje voor kopen..quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:30 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Two Door Cinema Club even groot als Nick Cave, meh.
Geloof ik eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:35 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Misschien niet qua status, maar het aantal mensen dat er een kaartje voor kopen..
Waarom alleen commerciële zenders? Daar heb ik ze beide nog nooit gehoord. Zou me goed voor kunnen stellen dat Nick Cave eens in een programma als DWDD genoemd wordt.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:37 schreef indiaantje89 het volgende:
Two Door Cinema Club is kwa populariteit misschien nog groter dan Nick Cave & The Bad Seeds bij het grote publiek. Hoe vaak hoor je Nick Cave & The Bad Seeds nog op een commercieele zender of op TV.
Die nummers van Two Door Cinema Club zijn regelmatig te horen in allerlei reclame tunes enzo. Komt ook regelmatig voorbij op bijvoorbeeld 3FM. Hebben afgelopen paar jaren regelmatig op de 2 grote festivals van Nederlands gespeeld (Lowlands/Pinkpop).quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:41 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Geloof ik eigenlijk niet.
[..]
Waarom alleen commerciële zenders? Daar heb ik ze beide nog nooit gehoord. Zou me goed voor kunnen stellen dat Nick Cave eens in een programma als DWDD genoemd wordt.
quote:
Overigens denk ik dat je gelijk hebt dat, wanneer je het aan standaard festivalpubliek zou vragen, TDCC bekender is dan Nick Cave, maar heb het idee dat de laatste naam meer kaarten verkoopt voor een festival als BKS. Of eigenlijk welk ander festival dan ook.quote:
Werd deze week inderdaad genoemd in dwdd blaudzun!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:41 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Geloof ik eigenlijk niet.
[..]
Waarom alleen commerciële zenders? Daar heb ik ze beide nog nooit gehoord. Zou me goed voor kunnen stellen dat Nick Cave eens in een programma als DWDD genoemd wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |