Nikonlovers zijn kut.quote:
jow Remco, goed te passe?quote:
het is dat jij het zegt, anders had ik zondag om half 9 op de hoeve gestaanquote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:29 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
het is dat jij het zegt, anders had ik zondag om half 9 op de hoeve gestaan
Wat?quote:
Goeiedag dan.quote:
Goeiedag eem.quote:
Ik bin 'n normaaln döl. Bettie van beide. Ik hebn drok sociaal leavn naast fok. Ieje da?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:47 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Goeiedag eem.
Ie zit hier ok a heel wat joar op FOK!
Bin ie 1 van de normaal'n of bin ie ok zo'n raar'n döl wat nig aans kent as FOK! en internet.
Ikzelf heb nogal een vooroordeel over FOK! dus laat maar ff hooreuh.
Ach, ie. Ie bint 'n idioot!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 02:11 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik bin 'n normaaln döl. Bettie van beide. Ik hebn drok sociaal leavn naast fok. Ieje da?
Dat bin ik wa jaquote:Op zaterdag 16 februari 2013 02:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ach, ie. Ie bint 'n idioot!
Dat wa jaquote:Op zaterdag 16 februari 2013 02:21 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dat bin ik wa jamaar wel' n lievn.
quote:
Joa juust. ik bin ok'n bettie van beide. Maar wieder: nig moeilijk doon en gen gezeur; ik bedool, ie bint wa wies... FOK!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 02:11 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik bin 'n normaaln döl. Bettie van beide. Ik hebn drok sociaal leavn naast fok. Ieje da?
Nee ie mut het nich te serieus nemn. Gewoon alns metn korrel zout. Bun nu mooi bier weg ant kloekn, maar wel zo naar huus sloapn. Ie ook ant pimpeln?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 02:38 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Joa juust. ik bin ok'n bettie van beide. Maar wieder: nig moeilijk doon en gen gezeur; ik bedool, ie bint wa wies... FOK!Het lik ja nen's op, leuk vuur d'r noast. Mea'r wieder. Niks weerd. Haha.
Wat zeg ie'j der wieder va'h. Gewoon zoep'n? of?
Ja zegels. Ze löp moo duur'n strot hen. Aans niks. Verder wil ik ook eigelk aans ok van nix aans wett'n. Bier zoep'n en nig aans. Da's beste streven wat d'r is.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 02:49 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Nee ie mut het nich te serieus nemn. Gewoon alns metn korrel zout. Bun nu mooi bier weg ant kloekn, maar wel zo naar huus sloapn. Ie ook ant pimpeln?
Zo ist moat!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 02:58 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Ja zegels. Ze löp moo duur'n strot hen. Aans niks. Verder wil ik ook eigelk aans ok van nix aans wett'n. Bier zoep'n en nig aans. Da's beste streven wat d'r is.
Ge'n gedram.
Wee'j wat ie kunt doen?quote:
Ie weet dat dat voor de zondag gereserveerd is.quote:
Heldquote:
nah, dan blijf ik liever thuisquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:09 schreef haakon het volgende:
[..]
Hardcore!
The Outside Agency en Ophidian!
+1quote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:19 schreef Under_Score het volgende:
[..]
nah, dan blijf ik liever thuiseen of twee nummers geen probleem, maar niet de hele avond
een uurtje (of 2) hardcore om een feest te beëindigen kan ik best waarderenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:19 schreef Under_Score het volgende:
[..]
nah, dan blijf ik liever thuiseen of twee nummers geen probleem, maar niet de hele avond
Hoi Fred,quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:39 schreef FredjeGhetto het volgende:
[..]
Weet je of hij het overleeft heeft?
Gr fred
Hoi Ruler,quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:19 schreef rulerofdeath het volgende:
hoi drizzt,
nog kontjes geneukt?
gr
Ruler
Hoi Drizzt,quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hoi Ruler,
nee, helaas niet. Jij?
gr
Drizz
dankzij de autoradio?quote:Op zondag 17 februari 2013 14:41 schreef rulerofdeath het volgende:
op zich wel prima. rijd wel fijn. alleen wel redelijk wat kabaal aan de kop
je hebt een sportuitlaat onder de Polo zitten?quote:
nee, een uitlaat zonder einddemperquote:Op zondag 17 februari 2013 14:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je hebt een sportuitlaat onder de Polo zitten?
(of gewoon gaatje(s) in de uitlaat?)
quote:Op zondag 17 februari 2013 14:50 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee, een uitlaat zonder einddemper
nee, wel tot aan de achterbumberquote:Op zondag 17 februari 2013 14:51 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]![]()
wel een pijp tot de achterbumper dan? of gewoon echt maar tot ergens onder de auto?
Jeffreyquote:
Wouter rijdt rond met een steigerpijp als uitlaat, en maar knapp'nquote:Op zondag 17 februari 2013 14:58 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee, wel tot aan de achterbumber
quote:Op zondag 17 februari 2013 14:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[quote]Op zondag 17 februari 2013 14:58 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Jeffrey
ReMkErN en Liniaaldesdoodsquote:Dagloper
zit wel een mooi eindstuk op hoorquote:Op zondag 17 februari 2013 15:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Wouter rijdt rond met een steigerpijp als uitlaat, en maar knapp'n
maar die fungeert niet als demper dusquote:Op zondag 17 februari 2013 15:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zit wel een mooi eindstuk op hoor
nee, vanaf de middendemper gewoon een pijp naar achterenquote:Op zondag 17 februari 2013 15:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar die fungeert niet als demper dusfoto?
quote:Op zondag 17 februari 2013 15:26 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee, vanaf de middendemper gewoon een pijp naar achteren
Ik had trainingsbroekkie en lange mouwen vanmiddag in 't bos. Mouwen opgestroopt maar blij dat ik geen kort/kort liep.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:06 schreef Redbaron het volgende:
Koud buiten als je alleen in tshirt en korte broek aan het sporten bent
Dus dan klopt je nickname weer?quote:Op zondag 17 februari 2013 22:48 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik verlaat Hengelo weer over 1 a 2 maandjes
quote:
Waarom dat dan?quote:Op zondag 17 februari 2013 22:48 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik verlaat Hengelo weer over 1 a 2 maandjes
In eerste instantie was t niet koud maar toen de zon wegviel was t vies koudquote:Op zondag 17 februari 2013 20:31 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik had trainingsbroekkie en lange mouwen vanmiddag in 't bos. Mouwen opgestroopt maar blij dat ik geen kort/kort liep.
Mn ma gaat ook verhuizen, dus in dat huis moest nog veel opgeruimd worden.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:00 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Waarom dat dan?
[..]
In eerste instantie was t niet koud maar toen de zon wegviel was t vies koud
Ah ok, succes met vinden van wat leuksquote:Op zondag 17 februari 2013 23:04 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Mn ma gaat ook verhuizen, dus in dat huis moest nog veel opgeruimd worden.
En ik ga dan ook weer op zoek naar een woning in Almelo, kan ik ook wat groter wonen
Ja was wel goed.quote:Op maandag 18 februari 2013 09:13 schreef 100% Tukker het volgende:
Iedereen een goed weekend achter de rug?
Ja, superquote:Op maandag 18 februari 2013 09:13 schreef 100% Tukker het volgende:
Iedereen een goed weekend achter de rug?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |