dankzij de autoradio?quote:Op zondag 17 februari 2013 14:41 schreef rulerofdeath het volgende:
op zich wel prima. rijd wel fijn. alleen wel redelijk wat kabaal aan de kop
je hebt een sportuitlaat onder de Polo zitten?quote:
nee, een uitlaat zonder einddemperquote:Op zondag 17 februari 2013 14:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je hebt een sportuitlaat onder de Polo zitten?
(of gewoon gaatje(s) in de uitlaat?)
quote:Op zondag 17 februari 2013 14:50 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee, een uitlaat zonder einddemper
nee, wel tot aan de achterbumberquote:Op zondag 17 februari 2013 14:51 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]![]()
wel een pijp tot de achterbumper dan? of gewoon echt maar tot ergens onder de auto?
Jeffreyquote:
Wouter rijdt rond met een steigerpijp als uitlaat, en maar knapp'nquote:Op zondag 17 februari 2013 14:58 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee, wel tot aan de achterbumber
quote:Op zondag 17 februari 2013 14:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[quote]Op zondag 17 februari 2013 14:58 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Jeffrey
ReMkErN en Liniaaldesdoodsquote:Dagloper
zit wel een mooi eindstuk op hoorquote:Op zondag 17 februari 2013 15:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Wouter rijdt rond met een steigerpijp als uitlaat, en maar knapp'n
maar die fungeert niet als demper dusquote:Op zondag 17 februari 2013 15:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zit wel een mooi eindstuk op hoor
nee, vanaf de middendemper gewoon een pijp naar achterenquote:Op zondag 17 februari 2013 15:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar die fungeert niet als demper dusfoto?
quote:Op zondag 17 februari 2013 15:26 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee, vanaf de middendemper gewoon een pijp naar achteren
Ik had trainingsbroekkie en lange mouwen vanmiddag in 't bos. Mouwen opgestroopt maar blij dat ik geen kort/kort liep.quote:Op zondag 17 februari 2013 18:06 schreef Redbaron het volgende:
Koud buiten als je alleen in tshirt en korte broek aan het sporten bent
Dus dan klopt je nickname weer?quote:Op zondag 17 februari 2013 22:48 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik verlaat Hengelo weer over 1 a 2 maandjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |