quote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:25 schreef Isabeau het volgende:
Omdat pa haar had gebeldEn Monika is er zaterdag weer, dan kan ik vast wel een dagje wandelen.
Gelukkig is het een heel lollige situatie, dat Isa's pa zijn heup heeft gebroken. Wist je dat Isa's ma helemaal niets kan zonder hulp? Ik pies echt in m'n broek van het lachen hoor.quote:
Waarom belde je pa jou niet dan? Was 'ie je nummer vergeten ofzo?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:25 schreef Isabeau het volgende:
Omdat pa haar had gebeldEn Monika is er zaterdag weer, dan kan ik vast wel een dagje wandelen.
Nee, hij is al voorbijquote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:30 schreef Vork het volgende:
Duurt die bui nog lang, Piet? Anders wacht ik wel even een topic.
Ik wist geeneens dat ze haar heup gebroken had.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 09:30 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Gelukkig is het een heel lollige situatie, dat Isa's pa zijn heup heeft gebroken. Wist je dat Isa's ma helemaal niets kan zonder hulp? Ik pies echt in m'n broek van het lachen hoor.
Nee, pa heeft een gebroken heup, en ma kan zonder hulp niets. En echt niets heh. Gelukkig ben jij heel gebleven.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:13 schreef Pietverdriet het volgende:
@Isa, sterkte voor je moe, erg pijnlijk en lastig. Het is gemeen glad, ben gisterenavond toen ik met de hond liep ook onderuit gegaan en op mijn gezicht gevallen, gelukkig alles heel
Oei, wat is er onduidelijk aan " Isa's pa " ..."Isa's vader" ?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:13 schreef Pietverdriet het volgende:
@Isa, sterkte voor je moe, erg pijnlijk en lastig. Het is gemeen glad, ben gisterenavond toen ik met de hond liep ook onderuit gegaan en op mijn gezicht gevallen, gelukkig alles heel
Wie's da? Je moederrrrrr?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:41 schreef Isabeau het volgende:
Hey mevr. Indiana Jones, registreeer eens en kom eens gezellig meebabbelen![]()
quote:
Leuk! Kom maar meedoen, mw. IndianaJones! Passende nickname ookquote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:47 schreef Isabeau het volgende:
en een leuke meelezer! Nu nog meekletsen
Jou kent ze ook alquote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:48 schreef Leintjeuh het volgende:
Leuk! Kom maar meedoen, mw. IndianaJones! Passende nickname ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |