ACII Brotherhood wint het van AC II hands down. Een van de weinige games die me van het begin tot het eind geboeid kon houden. Het is jammer dat het met Revelations weer wat minder werd overigens, al heb ik er alsnog van genoten. Maar niet 'deze moet ik ook nog even platinummen' genoten.quote:Op maandag 18 februari 2013 19:04 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik heb alleen de beste gespeeld, namelijk Ass Creed 2 GOTY, en die kostte me 2 jaar geleden al nog maar 13 euro ofzo.
quote:Uncharted-makers voorbereid op PS4
Next Gen • PlayStation 3 • PlayStation Vita • Geplaatst door Ronald (SolidDS) op 19-02-2013 @ 10:53
De makers van de actiereeks Uncharted zijn beter voorbereid op de komst van de PlayStation 4 dan dat ze dat voor de PlayStation 3 waren. Gamestudio Naughty Dog had zeven jaar geleden niet genoeg kennis in huis over de PlayStation 3. Dat heeft topman Christophe Balestra gezegd in een interview met de Britse website Eurogamer.
Na de komst van de PlayStation 3 is het bedrijf meer samen gaan werken met andere gamestudio's. Hierdoor wordt kennis gedeeld, maar dat begon wel vanaf nul vertelde de topman van Naughty Dog.
Naughty Dog heeft zich de afgelopen zeven jaar vooral beziggehouden met de Uncharted-reeks. Daarnaast heeft het de Jak and Daxter-trilogie, die zo'n tien jaar geleden verscheen voor PlayStation 2, opgepoetst. In mei ligt het actieavontuur The Last of Us in de winkel.
Het is niet bekend aan wat voor een spel Naughty Dog werkt voor PlayStation 4. Het ligt in de lijn der verwachting dat de nieuwe spelcomputer van Sony woensdagnacht onthuld wordt tijdens een presentatie.
quote:'Volgende PlayStation goedkoper dan PlayStation 3'
Next Gen • Geplaatst door StefanW op 18-02-2013 @ 19:02
De opvolger van de PlayStation 3, die volgens de geruchten komende woensdag wordt aangekondigd, gaat 300 pond kosten. Omgerekend zou dit neerkomen op circa 350 euro. dat schrijft de Britse krant The Times op basis van uitgelekte interne documenten van Sony.
Als deze geruchten waar zijn zou dit een behoorlijk verschil in prijs gaan worden met de PlayStation 3. Deze kostte bij de start van de console 425 pond, ongeveer 490 euro. Of de volgende generatie eraan gaat komen en tegen welke prijs blijft verder een groot gokspel waar hopelijk woensdag meer duidelijkheid in gaat komen.
Ik ookquote:
Ok man, doen we!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:17 schreef xminator het volgende:
Vond hem wel tegenvallen, dus verwacht niet teveel.
Waar gezien?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:17 schreef xminator het volgende:
Vond hem wel tegenvallen, dus verwacht niet teveel.
quote:
Veel site's streamen het! o.a. ook Gamekings die hadden met de E3 ook goeie streams.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:19 schreef BigEd2707 het volgende:
Wordt de stream nou live via playstation.com uitgezonden?
Heb me daar aangemeld (of is dat voor de nieuwsbrief).
Zag ook toevallig deze site: DePlaystation4
Wellicht dat ze m daar ook uitzenden? Moet m namelijk op t werk kijken
Ja klopt.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Is toch morgen pas? Ik las in de nacht van woensdag naar donderdag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |