Volgens geruchten slaat de PS4 continu de laatste 15 minuten beeld op. Via de sharebutton kan een video of afbeelding worden gedeeld met andere spelers.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:20 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Wat moet ik mij voorstellen bij die 'share' knop dan? Heb het al meerdere keren voorbij zien komen.
quote:
Ah een capture funtie lijkt mij zeker handig. Maar of je dat zovaak gebruikt dat er een speciale knop op de controller moet?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:26 schreef Aether het volgende:
[..]
Volgens geruchten slaat de PS4 continu de laatste 15 minuten beeld op. Via de sharebutton kan een video of afbeelding worden gedeeld met andere spelers.
Hopelijk dan wel gewoon de mogelijkheid om het te linken aan je Youtube-account,en niet zoalsbij FIFA weer via eenof andere kut-site/connectiedie het de helft van de tijd niet doet.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:26 schreef Aether het volgende:
[..]
Volgens geruchten slaat de PS4 continu de laatste 15 minuten beeld op. Via de sharebutton kan een video of afbeelding worden gedeeld met andere spelers.
Maar wat moet je er in godsnaam mee? Ik ga niet zitten kijken naar iemand gameplay ofzo.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:14 schreef SuperHarregarre het volgende:
En hopen dat dat uploaden niet gebeurt tijdens je game. Druk je per ongeluk share-knop in, gaat gelijk je verbinding enorm laggen.
Ik ook niet maar er is best animo voor. KSIOlajidebt bijvoorbeeld heeft volgens mij een miljoen subscribers.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar wat moet je er in godsnaam mee? Ik ga niet zitten kijken naar iemand gameplay ofzo.
Mwah, voor games als Trials Evo en LittleBigPlanet is het wel een makkelijke manier om even snel je level te laten zien aan de wereld.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 14:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar wat moet je er in godsnaam mee? Ik ga niet zitten kijken naar iemand gameplay ofzo.
Sommigen gaan inderdaad richting de XBOX-controller... De kritiek op de PS3-controller is ook vaak dat het zo klein is en dat het voor kinderen is, maar is gewoon bullshit. Het enige verschil is dat je handen dichter bij elkaar zitten.quote:
Wat is je YT kanaal?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:20 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mwah, voor games als Trials Evo en LittleBigPlanet is het wel een makkelijke manier om even snel je level te laten zien aan de wereld.
Had een poosje geleden een level gemaakt voor Trials Evo (Yulani Rocks), maar moest het via iemand van het XBW.nl forum regelen om er een filmpje van op Youtube te zetten (aangezien hij zo'n capture-gedoe heeft en zo aardig was om het voor mij even te filmen enzo...)
Ook met mooie aanvallen/goals in FIFA is het wel fijn als je daar niet steeds afhankelijk van EA bent, aangezien die connectie vaak wegvalt en die website van EA gewoon KUT is/
Ja of voor walktrough ofzo maar dan kun je het eerst bewerken enzo en dit lijkt meer van pleur de laatste 15 min ineens er op ofzo dat lijkt me niets. Maar we wachten het weer af.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik ook niet maar er is best animo voor. KSIOlajidebt bijvoorbeeld heeft volgens mij een miljoen subscribers.
Denk ook niet dat het voor de serieuze Youtubers met bestaande kanalen is. Meer iets voor aspiranten die dan misschien overstappen op het serieuze werk.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja of voor walktrough ofzo maar dan kun je het eerst bewerken enzo en dit lijkt meer van pleur de laatste 15 min ineens er op ofzo dat lijkt me niets. Maar we wachten het weer af.
Wrijven en/of tikken. Ouya en Vita hebben het ook. PS4 aapt Vita na!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:29 schreef Vlaggenroof het volgende:
De wiiU heeft allang zo'n screenshot deel functie. en in de toekomst ook filmpjes.
Sony aapt nintendo na, zoals gewoonlijk! Ook het idee van dat touch-element op controller snap ik niet. waarvoor is het goed?
Ik heb ook geen idee wat je daarmee kunt, als soort vervanging van een muis ofzo? Misschien handig voor interwebsen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:29 schreef Vlaggenroof het volgende:
De wiiU heeft allang zo'n screenshot deel functie. en in de toekomst ook filmpjes.
Ook het idee van dat touch-element op controller snap ik niet. waarvoor is het goed?
quote:Sony Corp. is planning to offer technology to stream games to its next videogame console, people familiar with the company's plans say, alongside other enhancements to bolster its position in the market.
The new technology, to be unveiled Wednesday along with the new console, will allow users to play games delivered over the Internet, these people said. The streaming service, they added, is designed to use current PlayStation 3 titles on the new console; the new device is also expected to play new games stored on optical discs.
Sony's plans come after it acquired Gaikai Inc. last year for $380 million. Though many companies now offer simple games over the Internet, Gaikai was one of several companies that offered online access to visually intense games, which ordinarily require specialized circuitry found on high-end personal computers and gaming consoles.
The streaming technology is one of the new features and enhancements expected to be offered with the new console, which Sony plans to unveil at an event in New York. Sony's new PlayStation, for example, may control the action with higher fidelity cameras for its "Move" motion-sensing technology and touch-sensing pads on new controllers, according to people who have seen and been briefed on the devices.
http://online.wsj.com/art(...)306663577439962.html
Als het inderdaad waar is met dat het start - select vervangt konden ze net zo goed de knoppen ervoor laten, dit slurpt alleen batterij denk ik zo.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee wat je daarmee kunt, als soort vervanging van een muis ofzo? Misschien handig voor interwebsen.
Dit is wel retegeilquote:
Lijkt mij een touchscreen schermpje. Die select en start zien er ook touch achtig uitquote:Op zondag 17 februari 2013 10:50 schreef AQuila360 het volgende:
Maar dit is met een schermpje en het wordt gewoon een touchpad toch?
Ja klopt op dit plaatje wel maar het zou een touchpad worden. Nouja het is bijna de 20ste!quote:Op zondag 17 februari 2013 10:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Lijkt mij een touchscreen schermpje. Die select en start zien er ook touch achtig uit
Klopt, geen scherm. Enkel touchpad. Volgens de geruchten dan. Misschien doet Sony wel een Sony en wordt het toch een Wii U-kloon.quote:Op zondag 17 februari 2013 10:56 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja klopt op dit plaatje wel maar het zou een touchpad worden. Nouja het is bijna de 20ste!
Ergens ben ik bang dat Sony net als bij de Vita gewoon alles er op gaat pleuren.quote:Op zondag 17 februari 2013 11:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Klopt, geen scherm. Enkel touchpad. Volgens de geruchten dan. Misschien doet Sony wel een Sony en wordt het toch een Wii U-kloon.
Dat is toch beter.quote:Op zondag 17 februari 2013 11:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ergens ben ik bang dat Sony net als bij de Vita gewoon alles er op gaat pleuren.
Move dingen op de controller, soort kinect erbij , touchpad erop
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heerlijk,heb wel weer zin in een consolewar ook eigenlijk!
Nee is overkill, gewoon een normale controller is het beste.quote:
De normale controller dan weer je genoeg!quote:Op zondag 17 februari 2013 20:02 schreef Pheno het volgende:
Define 'normale'. Vroeger vond men al die extra knoppen ook niets.
Ben benieuwdquote:Op zondag 17 februari 2013 20:02 schreef Pheno het volgende:
Define 'normale'. Vroeger vond men al die extra knoppen ook niets.
Ja, dat is net zo ondenkbaar als een samenwerking tussen Nintendo en Sega!quote:Op maandag 18 februari 2013 01:33 schreef emokid het volgende:
Een Playstation en Nintendo samenwerking? Get real, man. Serieus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |