Pokéballs in rozen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
en wat moest dat voorstellen?
Goede post juist.quote:
wat isquote:
the enemy of my enemy is my friend.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
die post ik dacht eerst sarcastisch hatelijk richting gm en toen opeens niet wut
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 21:32 schreef leeell het volgende:
[..]
the enemy of my enemy is my friend.
Hij heb een punt.quote:
nice ik xoezie zie hrhet voor mequote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:45 schreef Ezell het volgende:
Mijn dank is zo groot als een voetbalveld.
???????????quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nice ik xoezie zie hrhet voor me
haha kate bush yaquote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:22 schreef Faaluser het volgende:
Ik vind KB de mooiste initialen die er maar kunnen zijn.
mijn schoolquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
zelfstudieweek![]()
![]()
welke mongol heeft dat nou weer verzonnen
hahaha genotquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
mijn school
Ik vroeg aan docent iets over deze vakantie en toen flipte ze en zei ze dat het zeker geen vakantie is maar een zelfstudieweekstrebers
ik wilde nog zelfstudieweek zeggen maar vakantie kwam er meteen uitquote:
komt eerder heel erg onvolwassen overquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik wilde nog zelfstudieweek zeggen maar vakantie kwam er meteen uit
Op de pabo noemden ze het vakantie en hadden we de week voor de vakantie geen ruk te doen en workshopdagen en shit
Dit voelt echt goed wel. Zo volwassen!
so so rebelsquote:
ja terechtquote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
omdat je daar zoveel van kan leren!!!11 samenwerken enzo!!!1!
of je gewoon helemaal doodergeren aan mensen die het gewoon niet snappen
maarja
Ik ben nu die 'halve tamme'. Dat groepje van mij kan zich onmogelijk concentreren en is ontzettend chaotisch. En als ik er eventjes op wijs dat we even door moeten werken, dan krijg ik dit: "Ja Ezell weer hè. Die is de verstandige!" Rot toch op.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 00:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
eigen tempo, dat wil zeggen, alles uitstellen en het dan in een dag maken
met groepswerk lukt dat nooit, zit er altijd wel een halve tamme tussen die alles netjes wil plannen enzo joh rot op
die draaiden ze met carnaval iedere dag wel eensquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |